Beoordelingen over Pattaya Loft 3-sterren

#195 van de 211 hotels in Pattaya

5,7

5,6

5,9

Verblijf goed. Maar hotel, heel stuk minder

Familie kamer. Maar 1 sleutel. Volle bak airco. Kan niet uitzetten. Had zelfs mezelf opgesloten in de kamer. Kapotte deur. 2 handdoeken maar, niet proper opgekuist. Enz

• Beoordeeld op: 16 september 2015

Ik dacht een goed hotel geboekt te hebben.

Ik dacht een goed hotel geboekt te hebben. Na aankomst douchen, is er alleen koud water wat een beetje uit een verstopte douche kop komt. Dit is na melding meteen verholpen. De wc die lekte water, dit kon men schijnbaar niet oplossen. En dat was wel storend vooral in de nacht hoorde je dat steeds lopen en sissen. Daar buiten is dit volgens mij is dit hotel alleen bedoeld voor mensen uit India. Nu is dat ook niet erg, maar het zou wel fijn zijn geweest als ik dat vooraf geweten had, zou dat dan namelijk nooit geboekt hebben. Ik voelde me er niet op mijn gemak, in de lobby waar steeds veel luidruchtige gasten mannen uit India rondhingen. En dan ook zichtbaar aanwezig opdringerig zelfs, mijn vrouw steeds aankijkend en je had door dat ze het over ons hadden. Geloof mij dat is niet prettig iedere keer dat je van en naar je kamer gaat zeker in de lift voelt dat zelfs bedreigend. Heb hierdoor geen gebruik gemaakt van het ontbijt of restaurant. Achteraf spijtig dat ik 11 dagen vooruit betaald heb anders was ik na dag 2 zeker weg geweest, maar ja kon 18150 bathjes (480€) maar een keer uitgeven.