Beoordelingen over Hotel De Moc 3-sterren

78 Prajatipatai Road, Pranakorn, 10200 Bangkok, Thailand

#868 van de 1.238 hotels in Bangkok

Gebaseerd op 1974 beoordelingen over dit hotel

Het ontbijt was netjes en uitgebreid genoeg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De eerste nacht was geen pretje; onze kamer had kakkerlakken, een lekkende airco, schimmel in de badkamer en vieze handdoeken. Na dit aangegeven te hebben kregen we een nieuwe kamer toegewezen. Deze was beter, maar alsnog was hier ook sprake van schimmel in de badkamer. De prijs-kwaliteit verhouding in dit hotel is niet goed.

Het ontbijt was netjes en uitgebreid genoeg. De locatie is perfect, slechts 10 minuten lopen van Khao San Road, maar je hebt geen overlast van geluid. Wanneer ze wat aanpassingen zouden maken, kan dit een goed hotel zijn!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

matig

Het ontbijt vonden wij niet bijzonder. Elke ochtend hetzelfde en lang wachten tot het fruit werd aangevuld. harde bedden, maar dat is in veel hotels zo in Thailand. de kussens zijn echter erg fijn! Het is op zich een prima hotel maar prijs kwaliteit is niet in verhouding vinden wij..

Locatie, ontbijt, zwembad

Muffe oude kamer. Die vies was. Schimmel. Gat in de vloer etc. Werd via booking.com als familie kamer verhuurd. Ip kan je er maar met 3 verblijven ipv de 4 die via de site geboekt konden worden een extra bed alleen tegen betaling. Flinke tegenvaller.

Locatie, ontbijt, zwembad

Het ontbijt en zwembad waren een groot pluspunt.

Personeel was minder vriendelijk dan dat we gewend zijn van Thailand en kamer was verouderd. Douche viel enorm tegen, geen warm water en slechte straal, ook niet hygiënisch.

Het ontbijt en zwembad waren een groot pluspunt. Lekker en uitgebreid ontbijt, mooi uitzicht vanuit de kamer op het zwembad en een tempel en zwembad was verzorgd.

Een prettig verblijf met een goede kwaliteit - prijs verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was wat verouderd.

Het was een prima verblijf in een nette en ruime 2-persoonskamer. De bedden lagen comfortabel. Het ontbijt was elke ochtend lekker en uitgebreid. Het zwembad was ruim met veel ligbedjes.

Wij zouden hier zeker nog eens terug gaan!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas was de badkamer relatief klein, vooral de douche. Wij pasten helaas niet rechtop staand onder de douchekop (1.73m / 1.80m), wat dus een beetje tegenviel na een lange dag in de hitte.

Hotel De Moc bevindt zich op loopafstand van de Khao San Road en is dus een goede uitvalsbasis om Bangkok te verkennen. Het ontbijt biedt een ruime keuze aan eten en elke dag vindt u een gratis flesje water op de kamer. Erg comfortabele bedden en ruime kamers. Ook het zwembad was goed, badhanddoeken kunnen bij de receptie gratis worden geleend en er zijn genoeg ligbedden aanwezig bij het zwembad, er zijn zowel zon- als schaduwplekken. Al met al een zeer goed verblijf in Hotel De Moc, wij zouden hier zeker terug gaan bij een volgend verblijf in Bangkok.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Oke
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Het gebouw is verouderd en het meubilair in de kamer leek van een schroot te zijn gehaald. Ook de is de meest ongezellige en lelijke badkamer die je ooit zal hebben gezien. De prijs/kwaliteit verhouding klopte niet.

Prima ontbijt en taxi service naar de AirPort.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Het was oké
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat de kamer en intérieur er heel oud uit ziet. Ook niet schoon.

Personeel zijn vriendelijk. De kamer ziet er heel oud uit en niet schoon. Mogen intérieur ook wel vervangen. Vanaf de hotel naar Khao San Road is 15 min lopen.

Goed, behave green warm water
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Warm! water om te douches was er niet

Ontbijt had veel keus, goede koffie. Locatie voor ons goed, we waren in de buurt van de start halve marathon. Wat ons doel was.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

De kamer was echt heel fijn.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Internet viel steeds uit of deed het niet goed.

De kamer was echt heel fijn. Balkon lekker bed alles fris. Het personeel was heel vriendelijk. Top verblijf om even in bangkok te zitten.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prima hotel voor een kort verblijf! Met een fijn ontbijt buffet
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Meubels een beetje gedateerd maar wel primma hoor

Ik vond het wel prima dag het buiten de stukke straat van koa aan road was. ( 6 min lopen) ‘s machts heerlijk rustig slapen hierdood

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima voor een nacht, niet langer
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Vergane glorie, verouderd meubilair en niet helemaal schoon. Ramen sluiten slecht, aircon met veel herrie en beetje viezig douchegordijn.

Grote kamers, prima buurt en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchekop niet verstelbaar, kraantje in badkamer gaf heel snel heel veel water.

Ligging, ruime kamers, aardig personeel, goed ontbijt. Met een paar minuten op khao san road.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Vies, smerig en teleurstellend
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Kamer was zeer slecht met een lekkende toilet en wasbak, verder lagen er overal zwarte lange haren in de kamer. Wij hebben onze spullen gepakt en naar de chillax gegaan, geld kregen wij niet terug en koetsen wij maar via Bookings.com regelen.

Vlak bij Koahsan road

Een heel aangenaam verblijf van 10 dagen
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Er viel maar een ding tegen en dat was de internet verbinding Je moest elke twee uur opnieuw inloggen En het was nogal traag

Kamer was goed Bed was geweldig om op te slapen Balkon was lekker ruim Eten in het restaurant was van goede kwaliteit Eten was niet te duur Je kamer werd schoon gemaakt als je ging wandelen of uit eten ging Lekker dicht bij Khao San Road

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Het is een mooi hotel met vriendelijk personeel, alles is...
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De bedden zijn een beetje hard, maar dit is redelijk standaard in Thaise hotels.

Het is een mooi hotel met vriendelijk personeel, alles is goed verzorgd. De service is top! Tip: vraag een kamer op de bovenste verdieping aan de kant van het zwembad, prachtig uitzicht!

Fijn hotel op 10 minuten lopen van boot en straat met eethuisjes

eigenlijk niets

het ontbijt was fantastisch, de kamers waren groot, goede bedden, zeer vriendelijk en servicegericht personeel. je mag na het uitschecken ook nog van het zwembad gebruik maken en daar kun je ook douchen.

Goed voor kort verblijf

De kamers zijn gedateerd en alle meubilair is wat afgeleefd. Ontbijt is beter buiten de deur te nemen.

Locatie was goed en de gratis tuk tuk service was fijn. Om de hoek zit Vespa cafe met goede koffie.

Fijne lokatie dicht bij Kaosan road.

Het hotel is niet meer in perfecte staat en in de echt nabije omgeving geen restaurantjes. Het restaurant in het hotel en het cafe zijn (te) rustig en aan de dure kant.

Fijne lokatie dicht bij Kaosan road. Personeel in restaurant en bij receptie zeer vriendelijk. Lekker zwembad met handdoekenservice. Ontbijtbuffet met zeer ruime keus.

Wandelafstand Kao Sanroad

Kamers achterzijde 1ste 2de en 3de verdiep kijken uit op blinde muur.T.T.Z. Blinde muur is ahterkant van balkon. Geen daglicht dus. Staat zeker niet in beschrijving kamer.

Wandelafstand Kao Sanroad

De kamer was erg fijn en goed schoon.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De kamer was erg fijn en goed schoon. Het personeel was aardig, maar de locatie was al helemaal top. We konden alles erg makkelijk bereiken, hebben bijna alles te voet afgelegd en 1 keer een tuk tuk genomen.

Het zwembad en een goede ligging
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De kamer was niet netjes gepoetst er lag nog papier en na 3nachten te zijn gelogeerd nog altijd niet opgeruimd nochtans goed te zien van uit ons bed de spiegels waren ook nog in spaten van de vorige gasten en ik vermoed voor die achter ons komen ook

Het zwembad en een goede ligging

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Zeer zeker voor herhaling vatbaar
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De WIFI verbinding was slecht soms zo langzaam dat mijn vriendin haar spelletje niet kon splen Ook de TV was aan vervanging toe Er zat een kluisje in de kast maar die kon je niet gebruiken

De ligging van het hotel was goed Op loopafstand van Kao San Road Elke dag vers water en W.C.rol en de kamer werd schoongemaakt als je het hotel verliet om te gaan eten of wandelen Zeer veel kast ruimte voor je kleding

Rustig en prima verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche werkte niet helemaal goed.

Locatie was eventjes lopen, maar daardoor was het heel rustig. Lekker zwembad erbij waar je na een dag in de drukte en warmte heerlijk bij kan komen. De mensen bij de receptie zijn erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

+ontbijt was goed, uitgebreide keuze
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-wifi werkte slecht.. deed het vaak niet en als de wifi werkte was de verbinding slecht -kamers zijn erg ouderwets -badkamer stonk naar riool -prijs kwaliteit verhouding is niet in orde, je betaalt teveel voor wat je krijgt

+ontbijt was goed, uitgebreide keuze +zwembad is top +personeel is vriendelijk

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn gedateerd. Wel schoon, maar badkamer kan wel een renovatie gebruiken.

Goed ontbijt. Locatie is prima. Zwembad aanwezig wat ook erg prettig is. Zeer vriendelijk personeel.

'
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

'Retro 60's hotel' zo omschrijft democ zichzelf (en dat klopt, tenminste ik denk dat er sinds de jaren zestig weinig is veranderd). Prima service, lekker ontbijt, harde bedden. Prima overnachtingshotel.

• Standaard Kamer met Kingsize bed

Ouderwetse en vieze kamer. De schimmel zat op de muren. De badkamer was zo goor dat ik er niet gedoucht heb. Heb ergens in de middle of nowhere gezeten en dat was zo schoon, kan dit hotel nog van leren. Ontbijt was ook niet denderend.

Niets. Rondgetrokken door Thailand. Twee hotels in bangkok gehad. Waaronder Prince palace (goedkoper en 100x beter) Dit was het vieste en het slechtste hotel, voor een hogere prijs, van onze rondreis.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

wij hebben er graag vertoeft, het was gezellig
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

eigenlijk niets, wij waren tevreden alhoewel we andere reizigers wel hoorden reklameerden,over futuliteiten, maar ja dat zal zo wel altijd zijn .

goed ontbijt , kamers groot en proper, zeer goede ligging ;personeel behulpzaam

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Goed hotel
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Wifi connection was soms goed soms vervelend door keer op keer opnieuw connectie maken. Zwembad mag wat beter schoongemaakt worden.

Fijne grote kamer. Goed gelegen, vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

niks speciaals, maar wel gewoon in orde
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Kamers hadden wel iets schoner gemogen (stof onder het bed etc). Douche water was op zijn heets lauw. Dit had wel wat heter gemogen

Ligging was top. Weg van de drukte van khao San road, maar ook weer niet teveel er vandaan. Genoeg lekkere eettentjes in de buurt

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

ontbijt en nette kamer.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

WiFi: geen of valt steeds uit. Probleem dat zich al jaren stelt Hotel mag een opfrisbeurt krijgen.

ontbijt en nette kamer. Hebben wel gevraagd om kamer op de zijkant te wisselen voor een aan de voorzijde.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Goed, jammer van de miscommunicatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had voor een nacht 1 kamer geboekt en een vriendin voor de nacht erna, we verbleven op elkaars kamers dus vroegen we of we de eerste kamer konden houden zodat we niet hoefden te verhuizen. Was geen probleem. Volgende dag werden we opgepikt bij het zwembad omdat we van kamer moesten wisselen. Jammer van deze miscommunicatie

Vriendelijke mensen, helpen je graag op weg. Schoon zwembad en fijne bedden.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

• Standaard Kamer met Kingsize bed

Beetje een gehorige kamer, tv/gesprekken van mijn buren + geluid van buiten was goed te horen.

Vriendelijk behulpzaam personeel, schone (bad)kamer + bad. Goede airco.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Grote kamer.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Bed heel erg hard. Ontbijt was niet erg uitgebreid.

Grote kamer. Wel netjes maar niet super schoon en onderhouden. Lijkt mooier en netter dan dat het is.

Sfeer relaxed.

Geen opmerkingen

Sfeer relaxed. Prima zwembad. Ontbreken ontbijt niet erg. Tegenover kan je heerlijk ontbijten. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Hotel nogal gedateerd.

Kamer was oud, badkamer beschimmeld

Kamer was oud, badkamer beschimmeld

prima hotel redelijk centraal

prima hotel redelijk centraal

Aanrader!

Eigenlijk niets

Grote kamers en heel rustig

Zag er veel anders uit dan op internet.

Zag er veel anders uit dan op internet. Kamer te klein voor familie. Zijn weer gegaan.

Super !!

Vriendelijkheid 😊

Aardig hotel, centraal gelegen en verzorgd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk personeel. En voor Azie leuk en net hotel.

Erg vriendelijk en goede kamers
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Schone kamers Vriendelijk personeel Goede locatie Goed ontbijt Veel mooie faciliteiten op loopafstand van het hotel, zoals het Koninklijk paleis.

Goed hotel prima ontbijt en rustig gelegen
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Ruime kamer met groot balkon Alles goed zuiver

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Goed hotel met zwembad, perfecte locatie om alles in Bangkok te zien.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Goede locatie, een goed bed voor Thaise begrippen. Dicht bij Khao San Road maar wel rustig. Prima zwembad!

Matig en heel oud
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oud en er liepen kakkerlakken

Balkon

perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De erg vriendelijke ontvangst van het personeel behulpzaam

Goed voor 1 nachtje, om dan door te reizen

Zwembad

Goede locatie, prima kamers voor de prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede locatie, prima kamers voor de prijs.

Fijn plekje net iets uit de drukte.

Fijn plekje net iets uit de drukte. 10 a 15 min wandelen naar Ks road

Klamboe op het bed

De badkamer

Klamboe op het bed

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Leuk hotel op een fijne locatie!
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Erg vriendelijk personeel (behulpzaam). Schone kamers. Goede WiFi verbinding. Lekker ontbijt.

Redelijk

Niet gezellig gelegen

Niets dpeciaals

Ruime kamers op pretiige locatie met goede prijs-kwaliteitverhouding.

Goede prijs-kwaliteitverhouding op een prettige locatie. Kamers ruim, maar wel wat gedateerd.

Prima plek
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De badkamer en uitzicht op de snelweg p

Het ontbijt en de ligging van het hotel

Nice swimming pool.

Nice swimming pool!

Prima hotel voor een paar dagen Bangkok
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Het bed was redelijk hard.

Goede locatie dicht bij de bekendere tempels en paleizen.

werk aan klachtenafhandeling
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer bevatte veel schimmel en was behoorlijk versleten. De glazuurlaag van het bad bladere af

Ontbijt was goed, locatie prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was goed, locatie prima!

Prima hotel op loopafstand van Khao San Road
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was goed !! Er werd 's ochtends een heerlijk gebakken eitje op aanvraag klaargemaakt en ook het zwembad was prima !!

Leuk verblijf gehad
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker de man die 's middags/ 's avonds in de lobby bezig was en de deur openhield.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Super plek om omgeving te verkennen!

Koffie

Knowhow personeel, hulpvaardig, zwembad.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

goede prijs/kwaliteits verhouding,vriendelijk personeel

slechte geluidsisolatie,naast gelegen kamer/gang

balcon met vieuw,grote kamer,ligging

• Beoordeeld op: 4 april 2017

Prima locatie, behulpzaam personeel, retro hotel,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima locatie, behulpzaam personeel, retro hotel, verfrissend zwembad. Heerlijk goed werkende airco.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wifi vloog er elke x uit. Mocht geen international telefoongesprek voeren in het hotel

Heerlijk ontbijtje Prima zwembad

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Goed hotel voor begin van reis maar de foto's zien er beter uit dan de werkelijkheid. Alom al oke.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Op de foto's ziet het er verzorger uit dan het in werkelijkheid is.

Fijne locatie. Niet te ver weg van khoa san en niet te dichtbij.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Badkamer, openen van douchekraan, water in lavoba, nergens...
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Badkamer, openen van douchekraan, water in lavoba, nergens warm water

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

• Superior Kamer met Kingsize Bed

Het ontzettend hinderlijk en harde geluid van een savonds en snachts steeds weer aanslaande en draaiende pomp of iets dergelijks.

ligging

Aardig personeel Fijne kamers Fijn zwembad

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Ontbijt was goed!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Weinig te doen in de buurt. 1 restaurant en geen barretjes in de buurt.

Ontbijt was goed! Zwembad was goed.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Schone, grote kamer met balkon
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Het eten in de bar (duur en echt niet lekker)

Schone, grote kamer met balkon Zwembad met ligbedden 15 min wandelen van KhaoSan Road Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Niet het geld waard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers vies, geen warm water, personeel spreekt nauwelijks Engels, kortom nooit meer

Prima plek in Bangkok, en de bagage opslag op dag van vertrek.