1. Startpagina hotelbeoordelingen

28/2 Samlarn Road, Samlarn Soi7, Prasing, Mueang, 50200 Chiang Mai, Thailand

#31 van de 846 hotels in Chiang Mai

Gebaseerd op 575 beoordelingen over dit hostel

9,8

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 17 februari 2019

• Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Echt een aanrader!! Veel nederlanders, super aardige eigenaar die maar al te graag helpt. Zorgt voor uitjes en als je vragen hebt beantwoord hij deze graag.

• Beoordeeld op: 16 februari 2019

La is geweldig.

Iets wat harde bedden

La is geweldig. Hij kan alles voor je regelen! Verder is het een erg gezellig hostel waar je veel andere mensen leert kennen! Zeker heen gaan!

• Beoordeeld op: 14 februari 2019

De gastheer was geweldig, organiseerd alles voor je en is...
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Bedden zijn hard, maar dat heb ik op de hele reis nog niet anders meegemaakt ;)

De gastheer was geweldig, organiseerd alles voor je en is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 februari 2019

• Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

La (de eigenaar) is de beste. Elke dinsdag zorgt la voor een family diner. Hij onthoudt gelijk je naam. La kan vaak ook korting regelen bij tours, bijvoorbeeld bij een olifanten sanctuary. Hij doet alles voor je. Echt de meest vriendelijke man die ik deze reis ontmoet heb. Hele gezellige sfeer in het hostel (veel Nederlanders). Fijn dat de gemengde slaapzaal maar 4 bedden heeft. Voor 70 baht krijg je een heerlijk ontbijt met toast, ei, fruit en yoghurt. Zou dit iedereen aanbevelen!

• Beoordeeld op: 3 februari 2019

Een aanrader

Geen

Mijn verblijf bij Doi Doo Dao voelde als thuiskomen. In de gezamenlijke ruimte is het fijn vertoeven- andere reizigers ontmoeten gaat vanzelf. De bedden en badkamer zijn prima, het ontbijt is heerlijk. Gastheer Laa zet de puntjes op de i. Ook heb ik een tweetal tours via Laa geboekt, beide zijn goed bevallen!

• Beoordeeld op: 24 januari 2019

De eigenaar is superbehulpzaam!
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Wel doorgezakte bedden maar je betaald ook erg weinig hier dus voor mij geen probleem. De goede service en behulpzame La maakt alles helemaal goed en zeker de moeite waard! Boeken dus :-)

De eigenaar is superbehulpzaam! Hij helpt je overal mee. Wij komen net uit Pai en gaan vanavond door naar Bangkok. We blijven hier niet eens slapen maar we mogen onze spullen hier laten en straks nog douchen. Wat een service!!

• Beoordeeld op: 19 januari 2019

Thuiskomen!

La, de eigenaar, fixt alles voor je. Zijn gastvrijheid hebben wij niet vaak meegemaakt. Hij doet en regelt alles voor je. Het voelt als thuiskomen. Private room, heerlijke grote boxsprings met prima badkamer.

• Beoordeeld op: 16 januari 2019

De eigenaar is altijd bereikbaar en helpt bij het boeken van...
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Doorgezakt dun matrasje op een houten plank. De kamer was erg warm en wat muffig.

De eigenaar is altijd bereikbaar en helpt bij het boeken van tours.

• Beoordeeld op: 12 januari 2019

Heel leuk hostel, geweldige eigenaar die met alles helpt en...
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Heel leuk hostel, geweldige eigenaar die met alles helpt en je goede tips geeft. Olifanten tour via t hostel geregeld en gezien dat daar de olifanten heel goed worden behandeld. Fijne locatie en wij voelden ons hier heel erg thuis. Met kerst had hij voor t avond eten gratis soep voor iedereen.

• Beoordeeld op: 10 januari 2019

Erg vriendelijke eigenaar die erg behulpzaam is.

Erg vriendelijke eigenaar die erg behulpzaam is. Tweepersoonskamer is erg ruim met hele zachte bedden. Verder is het erg gezellig; elke avond met zijn alle eten en keuze uit activiteiten

• Beoordeeld op: 8 januari 2019

Top ontbijt voor weinig geld.

Bedden waren hard.

Top ontbijt voor weinig geld. Gratis bananen koffie en thee. Eigenaar La regelt de tours tot in de puntjes en geeft fijn advies. Veel Nederlanders. Goede locatie.

• Beoordeeld op: 7 januari 2019

Superlieve hostelhost!
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Superlieve hostelhost!!! Helpt je overal mee en is echt een schat. Hostelkamers zelf zijn OK. Verwacht niks fancy’s verder, maar prima en leuk hostel verder! Hier ontmoet je sowieso mensen!

• Beoordeeld op: 22 december 2018

Dat de eigenaar alles voor je regelt je hoeft alléén maar te...

Ondanks het een plek is voor de jonge lui en ook nog hoofsezoen was het erg rustig in de chill ruimtes.

Dat de eigenaar alles voor je regelt je hoeft alléén maar te vragen.

• Beoordeeld op: 19 december 2018

Gastvrijheid van de eigenaar - hij behandelt je als familie.

Gastvrijheid van de eigenaar - hij behandelt je als familie. Ontzettend vriendelijk, leuke verhalen en denkt met je mee. Hangt een heerlijke ongedwongen sfeer in het hostel. Diversiteit aan nationaliteiten USA, Zwitsers, Duitsers, maar vooral Nederlanders. Leuke sfeer en écht een aanrader! Zowel de dormkamers (begane grond), als de 2 persoonskamers (1e verdieping).

• Beoordeeld op: 14 december 2018

Wat een geweldig hostel!

Wat een geweldig hostel!! Ik had een privé-kamer met een heerlijk bed met zacht matras. Heb geslapen als een roosje. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en de host van het hostel doet echt alles voor je. Een heerlijke plek om als solo backpacker nieuwe mensen te ontmoeten en de locatie is ook echt perfect. Goed ontbijt te krijgen iedere ochtend. Mensen die hier verblijven boeken vrijwel altijd een paar dagen extra, dus dat zegt al heel wat ;)

• Beoordeeld op: 11 december 2018

De zachtste bedden van de gehele reis!

De zachtste bedden van de gehele reis! De eigenaar helpt je graag met het plannen van het vervolg van de reis. Hij denkt actief mee en heeft handige tips.

• Beoordeeld op: 10 december 2018

Super!

De eigenaar Mr. La is echt onwijs lief! hij regeld alles voor je! van activiteiten/tours met korting tot vliegtickets. Echt een onwijs lieve man je voelt je meteen welkom. Het ontbijt was ook lekker en de locatie van het hostel is ook super.

• Beoordeeld op: 4 december 2018

Eigenlijk alles, super vriendelijke eigenaar die werkelijk...

Echt geen minpunten

Eigenlijk alles, super vriendelijke eigenaar die werkelijk waar alles voor je doet. Kamers zijn brandschoon en er hangt een leuke sfeer.

• Beoordeeld op: 3 december 2018

De ligging is heel fijn.
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

- Er is geen airco op de kamer - de toiletten bevinden zich alleen op de kamers. Er is geen los toilet in de gang - La is een aardige kerel maar hij smeert wel erg graag zijn eigen tours en vervoer dan aan. Dat kwam op mij nogal opdringerig over, vooral toen hij mijn eigen geboekte tour sterk afraadde en met zijn eigen alternatief kwam.

De ligging is heel fijn. In het centrum maar toch rustig gelegen. Het hostel is erg schoon maar wel vrij basic. Ik vond het een prima verblijf maar heb in betere hostels geslapen.

• Beoordeeld op: 3 december 2018

Top hostel, met een geweldige eigenaar!
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

De matrassen waren een beetje doorgelegen, maar verder hebben we goed geslapen.

De eigenaar "La" is een geweldige man. Hij helpt je overal mee, kan kortingen regelen voor elke tour die je maar wilt doen en heeft zelfs een familie diner geregeld voor alle gasten uit het hostel. Hij had gekookt voor iedereen en we hoefden hier niks voor te betalen. La is echt een goudeerlijke man en hij verdiend het om veel gasten te hebben in zijn hostel!!

• Beoordeeld op: 2 december 2018

In een woord GE-WEL-DIG

In de paar weken dat ik hier verblijf in Thailand is dit de beste en fijnste hostel wat ik heb meegemaakt dus geen minpunten!

De eigenaar Mr. La, Wat een fijne man zo vriendelijk! Privé kamer waar ik verbleef heeft Mr. La voorzien van nieuwe matrassen, Wauw sliep als een roosje zo zacht is de matras! Gezamelijke ruimte is een prima plek om als solo backpacker nieuwe mensen te leren kennen.

• Beoordeeld op: 1 december 2018

Boven verwachting

Buitengewoon vriendelijke en behulpzame eigenaar La. Regelt allemaal voordeeltjes bij activiteiten, goede tips. 2 persoonkamers sober maar prima. Na ons vertrek zijn er nieuwe (zachtere) matrassen op de bedden geplaatst.

• Beoordeeld op: 25 november 2018

De sfeer met de andere vele Nederlanders die er verbleven.
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

-Geen airco in de kamer ((stond wel op de site bij het boeken) -versleten bedden - bij de eigenaar paar keer wat proberen te regelen alleen constant het gevoel hebben dat het niet klopte (wat ook uitkwam) - ik had een 4 persoonskamer geboekt en zonder vermelding werd er in de krappe kamer ineens een matras oo de grond gelegd (5 personen totaal dus) - vaak geen warm water.

De sfeer met de andere vele Nederlanders die er verbleven.

• Beoordeeld op: 25 november 2018

De eigenaar is een hele aardige man die altijd meedenkt en...
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

De eigenaar is een hele aardige man die altijd meedenkt en van alles regelt om het naar je zin te maken. Ook is er een sfeer waarin iedereen snel contact maakt. Veel Nederlanders komen hier.

• Beoordeeld op: 24 november 2018

Superfijn hostel
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Er zijn weinig punten om iets op aan te merken, maar de matrassen zijn bij sommige wat licht doorgezakt. Desalniettemin zijn de matrassen zachter dan in de rest van Thailand wat erg fijn is.

Een erg fijn hostel met een hele fijne eigenaar, La. Hij regelt alles voor je en is oprecht. Het voelt als thuiskomen hier bij een 1 grote familie. Daarnaast is het hostel super schoon.

• Beoordeeld op: 24 november 2018

Leuk verblijf!
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Er was onverwachts een 5de bed bijgezet in de 4-persoonskamer. Op zich geen probleem maar dan wordt het badkamertje met douche/toilet wel heel krap.

Gezellig hostel waar je snel mensen ontmoet. Eigenaar doet zeker zijn best om je goed te voelen daar!

• Beoordeeld op: 18 november 2018

Geweldig verblijf

De douchekop kon niet worden versteld, hing erg laag.

La is een geweldige host. Heel erg meedenkend en geeft tips en advies vanuit zichzelf. Eens in de zoveel dagen wordt er een gratis diner aangeboden. Aan alles merk je dat La echt van zijn werk houdt, het contact met buitenlanders. De kamers worden heel goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 13 november 2018

Heerlijk hostel
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Heel fijne plek! Bij aankomst meteen een nacht bijgeboekt. Ik las dat eigenaar La zijn gasten behandelt als zijn eigen familie, en dat is zeker waar. Hij helpt je met alles, heeft veel tips en zorgt voor een superfijne sfeer in het hostel. Goede plek om leuke mensen te ontmoeten.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Super vriendelijke uitbater.

Super vriendelijke uitbater. Hij zorgde voor een 'family' diner voor heel het hostel. Was super behulpzaam. Regelde trips aan voordelige prijzen. Hielp ons bij hert boeken van vlieger en hostel richting krabi.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Aanrader!

Harde bedden en airco maakte veel geluid maar dat was eigenlijk het enige

Vriendelijk personeel. Schone kamer, gezellige sfeer. Andere backpackers ontmoet

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

De eigenaar maakt het hostel top!
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Ik denk dat er in heel Thailand geen hostel is waar de eigenaar zó betrokken en behulpzaam is als La, de eigenaar van Doi Doo Dao. Veel Nederlanders in het hostel, gezellige gezamenlijke zitplaats, gratis koffie/thee, lekker ontbijtje voor maar 70b en prima bedden!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Prima hostel

De bedden waren erg hard. (We kregen wel op verzoek extra dekbedden eronder om het bed zachter te maken) We keken nadien wel uit naar een zachter bed. Lakens roken overigens erg fris!

De eigenaar Laa en personeel. Erg vriendelijk, super behulpzaam, kamers werden elke dag netjes gemaakt, we kregen nieuwe flessen met water, korting op uitjes en scooter verhuur. Hou er rekening mee het is een blijft een hostel. Wil je goedkoop overnachten en is luxe geen noodzaak? Kan je hier prima verblijven. De gemiddelde leeftijd van de overige gasten zal wel ergens rond de 22 liggen. Ze hebben ook een was service waar wij erg blij mee waren! Laa is een hele aardige man die niks liever wil dat mensen glimlachen. Deze service is onbetaalbaar.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

De baas van het hostel is zo’n geweldige man.

De bedden zijn hard, verder alles prima!

De baas van het hostel is zo’n geweldige man. Het voelt oprecht als thuis komen. Hij zorgt goed voor de personen die verblijven en is ook echt geïnteresseerd hoe je dag is geweest. Je ontmoet veel backpackers in dit hostel!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

La, de host, zorgt er voor dat je je volledig thuis voelt.

Niets viel tegen!

La, de host, zorgt er voor dat je je volledig thuis voelt. Hij denkt met je mee, is vrolijk, oprecht. Dat de faciliteiten niet megadeluxe zijn maakt daardoor niet uit

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

- Fijne kamer (2-persoons) en goede uitvalsbasis voor...

Je moet wel van Nederlanders houden want die zijn er nogal veel hier

- Fijne kamer (2-persoons) en goede uitvalsbasis voor allerlei activiteiten. - Eigenaar heel behulpzaam - Goedkoop water

Zeer aangenaam hostel met fantastische eigenaar La!

Ruime en zeer degelijke kamers. De eigenaar La is een fantastisch man die met alles wil helpen. In het hostel is er altijd wel iets te beleven met de gezellige gemeenschappelijke ruimte. Onlangs heeft La een restaurant/bar geopend op het einde van de straat, wat ook heel leuk is om ‘s avonds met een aantal personen van het hostel naartoe te gaan!

The owner La is amazing.

The owner La is amazing. We begonnen met 3 dagen en uiteindelijk zijn we een week gebleven. Het was echt thuis komen. Genoten van het wekelijkse familie diner en de relaxte sfeer in het hostel.

Geweldig!!!

We moesten (helaas)! weer door met onze reis. We miste La, de eigenaar al meteen in ons volgende hostel.

La is ge-wel-dig! Hij heeft ons echt met alles geholpen, niets is hem te gek! Hij geeft je het gevoel dat je z’n familie bent. Alles kon als je je maar netjes gedraagt! Nette, grote privé kamers! Goed bed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Super host eigenaar die je helemaal thuis laat voelen.

Alleen de bedden waren aan de harde kant. Verder geen op- of aanmerkingen

Wij kregen als tip van vrienden om naar dit hostel te gaan en daar hebben wij geen moment spijt van gehad. De hosteleigenaar is super aardig en betrokken en helpt met alles en regelt alles voor je als je wilt. Top accommodatie!

Erg leuk hostel, aanrader!
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Erg leuk hostel waar je snel andere reizigers ontmoet. Kleinschalig, maar daardoor ook knusser. De eigenaar is erg aardig en vanuit het hostel kun je ook makkelijk excursies boeken voor in en rondom Chiang Mai.

Mr. La is een held! Vanaf het moment dat je binnen komt voel je je welkom! De kamers zijn ontzettend schoon en iedere dag krijg je schone handdoeken en wordt het bed opgemaakt. Daarnaast wil mr. La je overal mee helpen. (Uitstapjes/huren scooters/was etc) Wij komen zeker snel terug!!

Bij La ben je geen gast maar een familielid!

Geen AC in de dorms

Zoals iedereen beschrijft is dit het hostel waar je heen gaat voor de eigenaar, La. Wat een geweldige man is dit, die mij (en nog wat andere gasten) meenam op zijn vakantie naar zijn vakantiehuis in het noorden van het land. Hij weet alles over Chiang Mai, welke tours perfect zijn en wat je vooral niet moet doen. Ter voorbereiding van zijn vakantie was La even niet aanwezig maar had toen Sun ingeschakeld. Zijn engels is wat minder goed maar helpt je ook super graag. Op de momenten dat ze er beiden niet waren kon je ze altijd telefonisch bereiken door een van de andere stafleden (spreken zelf geen engels). De prive kamers hebben AC, de dorms echter niet. Wel hebben de dorms 2 goede ventilatoren en heb het dan ook geen moment (te) warm gehad. De locatie van het hostel is oke, in het oude centrum. I.p. alles te lopen maar er rijden ook geregeld rode taxi's door de straat/in de buurt. Er is een gezellige gemeenschappelijke ruimte, ontbijt is zeer goed (70 baht onbeperkt eten) en water is ook maar 5 baht! Handdoeken te huur voor 10 baht.

Aanrader!
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Gezellig hostel, inderdaad veel Nederlanders zoals eerder beschreven. Prima bedden, genoeg kluisjes, op kamer ook een kluisje die groot genoeg is voor je backpack. Geweldige jungletocht gedaan op advies van La (de eigenaar), die alles voor je regelt.

Behulpzaam personeel, ontbijt is geweldig, slaapzalen prima...
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Geen aanmerkingen, top hostel!

Behulpzaam personeel, ontbijt is geweldig, slaapzalen prima en schoon en de locatie top. Ook een heleboel leuke mensen leren kennen😍

Een thuis in Chiang Mai
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Hier ga je echt heen voor de eigenaar; Laa! De opzet is kleinschalig en Laa is heel betrokken bij zijn gasten. Hij helpt je overal bij, denkt met je mee en regelt goede prijzen bij bijv scooterverhuur en trips. Ik kon mijn backpack achterlaten toen ik drie dagen naar Pai ging en toen ik terugkwam stond er een bord warm eten klaar (je kan vaak mee eten voor een klein bedrag) in de gezamenlijke ruimte die niet te missen is bij binnenkomst. Het is niet bijzonder luxe, maar voelt als thuiskomen!!

Ronduit fantastisch

La is een geweldige hosteleigenaar! Hij doet echt alles voor je. De kamers waren fantastisch. Erg ruim en heel schoon. Dagelijks kregen we nieuwe handdoeken. De locatie is ook top.

Er hangt een super toffe sfeer.
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Er hangt een super toffe sfeer. La de eigenaar is een geweldig persoon die je met alles helpt. Uiteindelijk bijna een week verbleven omdat het zo gezellig was!

De hostel eigenaar La helpt je graag om Chiang Mai te...

De hostel eigenaar La helpt je graag om Chiang Mai te verkennen. Hij is erg begaan met zijn gasten en elke dinsdagavond is er een family diner, wat inhoudt dat hij Thais kookt voor heel het hostel! Erg leuke tijd hier gehad :)

La is de beste host die ik ook heb ontmoet.
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

De bedden waren wat hard

La is de beste host die ik ook heb ontmoet. Zo vrolijk, vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was echt top en het hostel super schoon. Een echte aanrader

Prima plek !
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Savonds naar t hostel lopen; veel enge honden die blaffen (kan t hostel niks aan doen natuurlijk) Harde bedden Alleen wc op je eigen kamer. Als iemand doucht kan je niet naar het toilet.

De eigenaar is lief en regelt vanalles voor je! Kluisjes en eigen nachtlampje Er zaten alleen maar Nederlanders, vond ik erg fijn na maanden alleen Engels gesproken te hebben

• Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Het bed was niet heel erg comfortabel.

Eigenaar La is super lief en wil overal mee helpen. Ook wordt er goed schoongemaakt. Er hangt ook een erg gezellige sfeer.

Het was erg gezellig door alle backpackers maar het verblijf werd helemaal geweldig door La!
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

In de slaapzalen was geen airco aanwezig, het wat daardoor in de nachten erg warm. Maar de persoonlijke kamers zijn erg fijn + er is airco aanwezig.

Het ontbijt was erg goed. Maar wat het allerleukste aan het hostel was, was La met zijn enthousiasme en openheid! Hij regelt werkelijk waar alles voor je en heeft altijd een lach op zijn gezicht. De gezamenlijke buitenruimte zorgt voor erg leuk contact met La en de andere backpackers.

Erg fijn!
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Ik ben er erg kort gebleven, maar tot die tijd geen problemen en alleen maar lof.

Aardige mensen en schoon hostel. Ik zal zeker terug gaan. Eigenaar ook erg vriendelijk en is mij tegemoet gekomen met het eerder uitchecken, erg fijn!

Hier moet je heen!!
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

De eigenaar is de liefste Thai ooit waardoor je je helemaal thuis voelt in dit hostel! Hij is ontzettend behulpzaam en helpt je met alles (de beste scooters huren, tours goedkoop regelen etc). De locatie van het hostel is ook prima en het ontbijt (niet inbegrepen) is erg lekker en uitgebreid! De gemeenschappelijke ruimte is ook erg gezellig, je ontmoet hier makkelijk mensen. Echt een geweldige plek om heen te gaan als je in Chiang Mai bent :)

La, de eigenaar van het hostel is zeer vriendelijk en helpt...
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Geen airco op de kamer, enkel ventilatoren. Was prima te doen.

La, de eigenaar van het hostel is zeer vriendelijk en helpt bij van alles en nog wat. Hij zorgt voor een fijne en gezellige sfeer en weet vaak kortingen te regelen voor activiteiten en excursies. Verder is het hostel extreem schoon, wordt je bed dagelijks opgemaakt en is er ontbijt voor een prikkie.

De ligging in het centrum is prima.

Geen airco op de dorms.

De ligging in het centrum is prima. De eigenaar La is geweldig en doet veel voor zijn klanten. Je krijgt via hem echt korting op de vele activiteiten die er te doen zijn. De gemeenschappelijke ruimte wordt veel gebruikt en is erg gezellig. Als nieuwe bezoeker leg je hier meteen contact.

Deze hostel eigenaar is de beste ooit!
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Geen airco in de dorms, daarna een privé kamer met airco geboekt. Als je dit met twee personen doet is het dezelfde prijs!

Deze hostel eigenaar is de beste ooit! Hij helpt met alles en denkt ontzettend goed met je mee.

Zoals vele anderen ook al zeggen, de eigenaar van het hostel...

Zoals vele anderen ook al zeggen, de eigenaar van het hostel zorgt er voor dat je je thuis voelt. Hij kent de gasten bij naam en wilt overal bij helpen.

Top hostel!

Dorms hebben geen airco

Dit hostel is echt super chill. De gezamenlijke ruimte is gezellig, dorms van 4 zijn prima. De eigenaar La is echt geweldig, hij doet echt alles voor je. Super lieve man. Het ligt op een chille locatie. Het ontbijt is goed met veel fruit. De privé kamers zijn echt heel erg net. Je ontmoet er snel nieuwe mensen. Er zijn wel veel Nederlanders.

Top hostel!

Het bed, het matras was erg hard.

De enorme gastvrijheid van de eigenaar en het personeel. Super behulpzaam en erg vriendelijk. Fijne gezamenlijke leefruimte, met gratis thee en koffie. Top!

• Beoordeeld op: 27 april 2018

La de eigenaar van het hostel heeft mij onwijs geholpen...

La de eigenaar van het hostel heeft mij onwijs geholpen nadat ik een scooter ongeluk heb gehad. Hij staat altijd paraat! Daarnaast super veel gezellige Nederlandse backpackers. Ik sliep in een privé kamer en die kamer was erg ruim en schoon. Lekkere pannenkoeken bij het ontbijt... Zeker een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Chiang mai
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

De bedden liggen echt verschrikkelijk en er is geen airco dus het blijft heel erg warm in de kamers.

De eigenaar is echt super aardig en het hostel is erg gezellig.

Super fijn hostel, je ontmoet veel mensen door de commonroom...
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Super fijn hostel, je ontmoet veel mensen door de commonroom voor het hostel, het ontbijt was lekker met pakkekoekjes en het personeel is top, ze regelen alles voor je!

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Geweldig personeel!
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

De bedden en de kussen zijn niet geweldig . Er is in de kamers beneden ook geen airco dus nachtrust is niet altijd gegarandeerd . Maar dit wordt ruimschoots goedgemaakt door de vele pluspunten !

Geweldig personeel! Het is een ontzettend sociaal hostel. Erg goed ontbijt iedere dag voor maar 50b en soms ook nog gratis avondeten. Goede toers ook.

Dat we alweer maar 3 nachten hadden gereserveerd en het daarna vol zat.

La was de beste gastheer die je je maar kon wensen en je voelde je meteen thuis!

Steer tussen de diverse gasten uit verschillende landen.
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

De hitte bleef in de slaapkamers hangen ondanks de 2 ventilatoren die continue draaien. Maar was ook in de warmste periode

Steer tussen de diverse gasten uit verschillende landen.

Ontbijt was goed, zeker voor die prijs!

Helaas was La de eerste dagen van ons verblijf weg en de 2 vrouwen die het overnamen spraken geen Engels

Ontbijt was goed, zeker voor die prijs! De eigenaar La is erg behulpzaam en helpt je met vanalles. Kamers zijn ook erg schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

De eigenaar van het hostel La is super vriendelijk en oprecht wilt je met alles helpen. Zonder opdringerig te zijn, hij heeft oprechte informatie. Ontbij was heerlijk met fruit pannekoekjes, toast en gekookte eieren kan je zoveel pakken als je wilt voor maar 50 baht. Prive kamer ook niets op aan te merken! Werd dagelijks schoon gemaakt met schone handdoeken en flesjes water. Wij komen hier zeker terug!

Enorm gastvrije eigenaar!
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Enige minpuntje is dat er geen airco is, alleen waaier. Best warm!

Enorm gastvrije eigenaar! Heel hulpvaardig en begaan met zijn gasten! Hij wil je met alles helpen! Kent je zelfs bij naam! Daarnaast toplocatie!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Super leuke tijd gehad!

Ik werd meteen leuk ontvangen door de eigenaar! Hij heeft me geholpen met het zo goedkoop mogelijk tours te boeken. Gezelligste hostel tot nu toe, zonder twijfel!

Fantastisch!
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Op de kamers heb je ventilatoren en geen airco. De temperatuur is prima, maar de wind van de ventilator is slecht voor de keel en kan je wakker houden.

Het ontbijt! Hier betaal je wel los voor, maar het is het zeker waard. Geen rijst, toost, veel fruit, ei, pannekoeken. Heel lekker

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Thuis in Chiang Mai

Je voelt je meteen helemaal thuis. De eigenaar doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je een geweldige tijd hebt in en om Chiang Mai. Gezelligste hostel waar ik ooit heb geslapen. Zeker een aanrader!

Top locatie, top uitbater!

////

Laa, de uitbater van het hostel is gewoon geweldig! Hij maakt er een echte thuis van en zal er alles aan doen om het naar je zin te hebben. De kamers zijn basic. Het ontbijt is ook uitgebreid en zeer vers voor weinig geld! Hij heeft ook een familiediner georganiseerd met lekker Thais eten, en zeker als je alleen reist is dat de ideale manier om andere backpackers te leren kennen. Er is ook een uitgebreid aanbod van tours die je kan boeken bij hem tegen een goede prijs! Ook toen wij verder reisde naar Pai heeft hij ons vervoer geregeld. 1 woord: top!

Heerlijke plek!

Het bed is erg hard

Het personeel maakt deze plaats tot een top plek! Ontbijt is Goed, goedkoop en heel handig. Locatie is goed tov night market en is makkelijk om te voet/ rode taxi de stad te verkennen 2 pers kamer is super netjes, eenvoudig maar functioneel

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

De plek voor gezelligheid!

Alles beviel goed

De eigenaar La maakt dit hostel tot wat het is! Een top verblijf! Daarnaast is de gemeenschappelijke ruimte erg gezellig, er is altijd wel iemand om een praatje mee te maken en dat is als solo backpacker erg fijn. La regelt ook alles voor je en kan je veel informatie geven. Soms organiseert hij een 'family dinner' en dan kan iedereen aanschuiven voor een heerlijke thaise maal.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!