Beoordelingen over Dusit Buncha Resort Koh Tao 4-sterren

31/3 Moo 1, Koh Tao, Pa-ngan, Suratthani, Sairee Beach, 84360 Ko Tao, Thailand

#57 van de 107 hotels in Ko Tao

Heerlijke plek. Snorkelen!!
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

Geen strand en ver van de bewoonde wereld.

Het snorkelen! Uitzicht. Busje dat ons steeds naar boven bracht zodat we zelf niet naar oms appartement hoefde te lopen. Lekkere bedden. Mooi appartement

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Mooi gelegen hotel met mooi uitzicht
    • Villa op de Heuvel

Onderhoud/ afwerking van de bungalow. De badkamer was wat gekunsteld en onpraktisch. Het is jammer dat er geen wandelmogelijkheden zijn vanaf hotel. Je moet altijd met een taxi (4x per dag vaste tijden gratis van en naar hotel) naar het dichtstbijzijnde dorp/ strand.

Vanaf de bungalow/ terras een mooi uitzicht over de zee. De kamer ziet er netjes en verzorgd uit. Goede service. Bij vertrek om 5.00 uur naar de ferry, werd vervoer en doggybag met ontbijt geregeld. Over het algemeen prima verblijf, maar qua prijs-kwaliteit vind ik het wat vergane glorie. Ruim ontbijt buffet, maar kwalitatief net wat mager.

Het uitzicht en de kamer!
    • Romantische Deluxe Villa

Achterstallig onderhoud van de veranda en het bad, ook is het eten in het restaurant zeer ondermaats.

Het uitzicht en de kamer! Ook het personeel is echt super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Snorkelen, flaneren, eten op en rond Sairee Beach.
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

Het hotel is vergane glorie!! Stoelen die gammel zijn, overal zie je dingen (tafeltjes, ligstoelen,huisjes,...) die aan herstelling toe zijn. Zeker niet geschikt voor oudere mensen wegens de steile hellingen en vele trappen. Geen ventilatie in wc. Best niet naar toe gaan als je eens lekker wil uitslapen Lawaai van brulkikkers s'nachts en na regenbuien. Als deze uitgebruld zijn tegen de ochtend gekraai van hanen en soms ook wel eens van buren. Slechte isolatie (maar denk dat in Thailand ze van isolatie nog nooit gehoord hebben). Nangyan Islands is zeker niet de moeite waard. Al beweren ze dat die eilanden groep hen nauw aan het hart ligt, zijn er plaatsen (niet ver van het o zo mooie strand) waar rommel met hoopjes ligt (kapotte bierflesjes, afgedankte tafels en stoelen, steiger die onder het gewicht het bijna begeeft). En last but not least arrogante taxichauffeurs waarbij afdingen niet alleen een kunst maar ook een gevaarlijke opdracht kan zijn

Uitzicht op Nangyuan Islands van uit hotelkamer. Goed ontbijt ondanks de vele vliegen. Vriendelijk personeel ook al waren er die blijkbaar tegen hun zin daar werken. Verjaardagstaart voor 18de verjaardag van oudste dochter, ook al was deze de lelijkste taart die we ooit gezien hebben:-)

Heerlijk verblijf met geweldig uitzicht, ruime kamers, maar alles wel verouderd
    • Junior Suite Villa

Het hele hotel heeft een opknapbeurt nodig, losse tegels in het zwembad, de badkamer die aangepakt moet worden, lekkage in het dak boven de terassen.

De ruime kamers bevielen ons het meest, het uitzicht was echt prachtig.

Heerlijk zwembad en je kon snorkelen.
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

Onderhoud . Ze kunnen het nog mooier maken door het goed te onderhouden. Dat hoort ook een beetje bij Thailand .

Heerlijk zwembad en je kon snorkelen. Ze halen je op van de boot en er is een shuttle service de hele dag door. Zowel op het resort als naar saree of de pier.

De ligging op de berg met zicht op de oceaan.
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

Ontbijt was wel redelijk ruim alleen veel vliegen, niet schoon, vieze borden. Veel dingen op en worden pas na 15 min bijgevuld. Kortom niet het geld waard. Ik adviseer een ander hotel te nemen voor dit geld.

De ligging op de berg met zicht op de oceaan. Wij hadden familie kamer.

Fantastische view over zee en Nuan Yuang Island.
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

Locatie is mooi, maar niet dichtbij de streetfood tentjes bijvoorbeeld. Voor eten buiten de deur heb je een taxi nodig.

Fantastische view over zee en Nuan Yuang Island. Mooi zwembad en prima ontbijt

Heerlijk verblijf met prachtig uitzicht!
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

Prachtig uitzicht op zee maar toch redelijk ver van een zandstrand. En hoge klim naar onze kamer bovenaan resort.

Prachtige locatie en uitzicht op Nangyuan Island. Supervriendelijk personeel.

Flinke klim voor een prachtig uitzicht
    • Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

Het is een flinke klim om bij de kamer te komen. Het resort ligt nogal ver van de bewoonde wereld maar met de taxi ben je er snel.

Uitzicht vanuit de kamer is geweldig. Prachtige tuin, mooie omgeving.

Prachtig zwembad met uitzicht over de zee, goed restaurant...
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

Steile klim naar de hoger gelegen accommodaties, resort is aan renovatie toe (muv onze kamer), ontbijt was uitgebreid maar meubels waren oud, kapot.

Prachtig zwembad met uitzicht over de zee, goed restaurant (lunch en avondeten), ruime en schone kamers, aardige bediening bij het restaurant.

De locatie is prachtig, net voor het hotel kun je meteen...
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

De accommodatie is aan renovatie toe. De tafels en stoelen in vooral het ontbijt restaurant zijn gammel en zakken bijna door hun poten. Het tweede zwembad zit er geen voeg meer in de blauwe tegeltjes. Het hout is overal aan onderhoud toe. Het is een hotel dat overal traptreden heeft. Als je ergens naartoe wilt zul je altijd trappen moeten lopen. Wij zaten in bovenste complex en dan rijdt er wel een autootje maar niet altijd tot bovenaan, wij hadden nog 83 traptredes tot aan onze kamer. Ik raad dit hotel niet aan voor mensen die slecht ter been zijn.

De locatie is prachtig, net voor het hotel kun je meteen snorkelen, meer vissen dan op de snorkeltrip!! Je kijkt op koh nang Yuan. Erg mooi en ook een bezoek waard. Kamer 503 was helemaal bovenaan wat een prachtig uitzicht gaf. Moderne kamer en heel schoon prima airco. Restaurant heeft goed eten, pizza’s hebben wel erg dunne bodem😉 maar zijn goed van smaak. Personeel vriendelijk. Zwembaden hebben prachtig uitzicht en zijn heerlijk om in te vertoeven. Ivm trappen zou ik zwembadzicht aanbevelen. Dan zit je dicht bij alles en zijn aantal traptredes te doen.

Super locatie, met scooter toch nog dicht bij sairee beach.
    • Deluxe Kamer aan het Zwembad met Uitzicht op Zee

Het eten was wat minder (prijs/kwaliteit) , zeker het ontbijt. Wij hadden dit er niet bij in zitten en moesten best veel betalen t.o.v wat je er voor krijgt. Zijn de rest van het verblijf buiten het hotel gaan eten

Super locatie, met scooter toch nog dicht bij sairee beach. Het uitzicht! Mooie ruime kamer met fijne badkamer. Het mooie zwembad met mooi uitzicht Prijs/kwaliteit voor dit verblijf is meer dan goed!! Na 3 nachten verblijf hebben we er nog 2 bij geboekt omdat we het zo fijn hadden hier.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

afgelegen hotel voor rustzoekers , geweldig uitzicht
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

het ontbijt was ondermaats busje naar sairee beach reed zeer weinig dus altijd taxi busje genomen

zeer rustige omgeving (wel zeer afgelegen maar dat zochten we zelf op) geweldig uitzicht (daar moesten we wel hoog voor klimmen, gelukkig deed een busje ons soms tot aan de trappen dus zeker niet voor mensen die slecht te been zijn) verzorgde kamers zeer grote en comfortabele bedden

Super zwembad en prachtig uitzicht
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

Slechte afwerking gebouw en afval tussen het zwembad en hoofdgebouw. Ook het eten is niet geweldig op het ontbijt na

Het uitzicht op de kleine eilanden en het ongelofelijke zwembad

Het personeel zorgt echt dat je een dijn verblijf hebt!
    • Superior Villa met zeezicht

Het personeel is super vriendelijk en gastvrij. Ze zijn attent en denken mee hoe je verblijf nog beter kan zijn. Alles wordt voor je geregeld! Er is ook een leuk stadje in de buurt waar je lekker kan eten en stappen.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Another day in Paradise
    • Deluxe Kamer aan het Zwembad met Uitzicht op Zee

Generator zoekt ervoor dat er tussen 13 en 15 uur geen stroom is. Waardoor je enkele uren bepaalde dingen niet meer kan bestellen.

Mooi zwembad en het uitzicht. Ontbijt perfect en uitgebreid. Het had van mij uit nog wel iets langer beschikbaar gemogen, ipv tot 10 uur naar 12 uur. Maar zo heb je ook wel weer wat aan je dag.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Niet slecht maar kan beter.
    • Deluxe Kamer aan het Zwembad met Uitzicht op Zee

Het personeel is er niet zo vriendelijk veel uit Myanmar. Veel ongedierte.. En twee middagen zonder stroom gezeten

De liggen aan zee en het uitzicht was goed.

Goede kamers
    • Deluxe Kamer aan het Zwembad met Uitzicht op Zee

Shuttle enkel mogelijk vanaf pier. Terwijl wij op de route van de shuttle waren oppikken niet mogelijk. Personeel viel tegen qua gastvrijheid. Simpele vraag als een handdoek was lastig. Na het opzoeken van een plaatje was het duidelijk voor ze. Het zou geregeld worden na 30 min nog geen handdoek. Wordt er gezegd dat ze te druk zijn ga maar naar receptie. Na een wandeling naar de receptie wordt er gezegd ja de wasserette heeft ze nog niet gebracht en wederom wordt er gezegd het is druk. Ik vind het een vreemd antwoord voor een resort dat groot is opgezet. Vind het ook raar dat ik op deze manier aan het lijntje wordt gehouden. Het restaurant aantal keer gehad tijdens lunch dat bestelling lang duurde. Je verwacht voor die prijs dat dingen beter geregeld zijn.

Kamers waren nog niet klaar maar konden wel gaan zwemmen. Grote kamer. Heerlijke stortdouche en top bedden. Aantal keer per dag gratis shuttle. Leuk dat je daar kan snorkelen. 2 zwembaden zijn ook heerlijk om je dag in af te sluiten. Prachtig uitzicht.

Spijtig dat we dit hotel fejozen hadden
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

Alles, heel duur, ouderwets, moesten heeeel hoog stappen en stijl naar kamer, oyderwetse kamer, fotos booking geven totaal vertekend beeld, zonde van mijn geld!!!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Het hotel ligt wat afgelegen, wat wij wel lekker vonden. Het is ca. 5 minuten rijden met de taxi naa
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

De lunch of diner werd niet voor iedereen tegelijk geserveerd. Je kunt dit voorkomen door dit bij de bestelling door te geven.

Mooi uitzicht op zee en op het eiland Koh Nang Yuan. Familiekamers waren erg groot, twee keer groot 2-persoonsbed. Het enige wat wij misten was een kledingkast.

fijne plek om met je gezin tot rust te komen na trekken door Thailand
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

Resort zit tegen een helling aan . Wij hadden een prachtige kamer (Hill view gebouw 5) maar dat betekent wel heel veel steile wegen en trappen belopen. Volgende keer zou ik voor een kamer gaan met zwembad zicht. Deze liggen zeer gunstig en betekent beperkt klimmen!

Zwembad is prachtig. Voor het hotel een klein huisrif waar je kan snorkelen en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn zeer schoon

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Een mooi resort met aardigheid mensen
    • Deluxe Kamer aan het Zwembad met Uitzicht op Zee

Het eten was erg duur en de kwaliteit slecht, op de laatste dag kregen we rauwe kip in een maaltijd die ons een slechte terugreis heeft beZorgt

De mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Uitzicht op zee en andere eilandjes
    • Superior Villa met zeezicht

Zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding. Resort in slechte staat van onderhoud, slechte hygiene, restaurant 3x zo duur als elders.

Uitzicht op zee en andere eilandjes

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Prachtig uitzicht

Eigenlijk niets

Het prachtige uitzicht vanuit de bungalow op de eilandjes en de fantastische met zonsondergangen! Het is een luxe resort met twee infinity pools. Echt mega van genoten!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Paradijselijk
    • Deluxe Villa

De bediening in het restaurant was slecht en de muzikanten trokken om niets. Wij hebben wel de 'special dinner' gedaan en toen was de bediening beter maar in het gewone restaurant was het slecht zeker voor die prijs.

De locatie was prachtig echt een paradijs! Wij sliepen in de deluxe villa, echt een aanrader.

• Villa op een Heuvel met Uitzicht op de Zee

Het Resort is te groot geen overzicht, overal ligt zooi. Personeel doet ook maar wat ( voornamelijk slapen ) en niet sociaal. Kamer was prima.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Goed hotel
    • Deluxe Kamer aan het Zwembad met Uitzicht op Zee

Als je geen eigen vervoer hebt wel wat ver van alle etensgelegenheden. Shuttle voor overdag regelt het hotel wel gratis

Het uitzicht en de service!

• Beoordeeld op: 6 september 2018

op zich prima gehad maar zou voor dit resort geen 2e keer kiezen.

schoonmaak en onderhoud valt tegen gaten in klamboe amper kledinghangers

Het ontbijt.
    • Romantische Deluxe Villa

Het ontbijt. We moesten zeer lang wachten voor het werd geserveerd. Wel zeer vers... à la carte, maar niet zoveel keus.

locatie is mooi verder vergane glorie
    • Villa op de Heuvel

locatie is mooi verder vergane glorie

Mooie ligging

Ligt wel wat afgelegen van alles

Mooie ligging Echt tropische gevoel Mooi uitzicht op eilanden

Leuk hotel voor enkele nachten. Het ligt helaas helemaal afgelegeven. Mooie snorkelplek
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

Het hotel lag helemaal buitenaf.

Het uitzicht was perfect.

Uitzicht is prachtig

Resort is wat verouderd

Uitzicht is prachtig

Lange steile wandeling naar hotelkamer
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

De afstand tot alle faciliteiten

Snorkrlen en infinity pool

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Schoon, prachtig uitzicht, rustige ligging, fijn zwembad, je...
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

Het ligt een eind uit het dorp, je moest met taxi terug

Schoon, prachtig uitzicht, rustige ligging, fijn zwembad, je kon snorkelen voor de deur

Voor 1 nacht zeker boeken!
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

De badkamer en de douchestraal was erg slap.

Personeel was vriendelijk, ontbijt was heerlijk, uitzicht was ongelofelijk mooi!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Eten, uitzicht
    • Deluxe Kamer aan het Zwembad met Uitzicht op Zee

De plaats en shuttle naar het centrum, veel stof in de kamer

Eten, uitzicht

Prachtig uitzicht en de rust in het restaurant. Zeker een kadootje na lang rondtrekken.
    • Kamer aan de Heuvelkant met Uitzicht op Zee

Het uitzicht is zeker het mooiste op Koh Toa.

uitzicht, locatie
    • Superior Villa met zeezicht

relatief gezien toch redelijk duur voor wat je krijgt... (in vergelijking tot andere accomodaties in Thailand)

uitzicht, locatie

Dankzij upgrade vanwege foutje management toch een mooie kaner met sea view

Restaurant (dinner). Kwaliteit eten onder de maat. Bediening traag

Schone kamers. Goed bed en douche idem

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Het meer dan famtastische uitzicht, de zeer luxe kamers het...

Alle trappen en nog te klein zwembad (wordt nieuw groot zwembad gebouwd) en voral het feit dat er geen straatleven in de buurt was. Je bent daardoor erg gebonden aan het resort en de hogere restaurantprijzen

Het meer dan famtastische uitzicht, de zeer luxe kamers het was dan ook eigenlijk boven ons normale budget zoals overigens alles op Ko Tao en het zeer behulpzame personeel

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.