Beoordelingen over Fair House Villas & Spa, Koh Samui 4-sterren

39 Moo 1, Tambon Maenam, Koh Samui (Surathani), 84330 Mae Nam, Thailand

#24 van de 70 hotels in Mae Nam

Prachtig resort, met heel behulpzaam en vriendelijk personeel en heerlijk eten!
    • Tuinvilla

Het opmaken van de rekening duurde helaas erg lang aan het eind van ons verblijf.

Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. En het eten was verrukkelijk! Verder was het op een rustige plek op het eiland en waren de toeristische plekken goed bereikbaar met de scooter of taxi of op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Ligging in een rustig deel van Samui
    • Tuinvilla

Service en kamercleaning dramatisch slecht. Personeel belooft veel maar doet weinig Chaos bij het ontbijt, te weinig plek en ook basis niet voldoende beschikbaar

Ligging in een rustig deel van Samui Traditioneel thais resort Garden villa leuk en ruim

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Ontbijt was heerlijk, veel keuze.
    • Tuinvilla

De kamers waren wat verouderd en niet super schoon naar mijn idee, maar verder wel prima.

Ontbijt was heerlijk, veel keuze. Rustige locatie. Fijne bedden en vriendelijk personeel. Het balkon was erg ruim en met een fantastisch uitzicht!

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Fijn
    • Suite met Uitzicht op de Zonsondergang

Beetje afgelegen. Bijna geen strand.. En weinig te doen op t resort..

Bediening was top!kamer ook..

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

De kamer was zeer schoon, en heel gezellig ingericht.

De kamer was zeer schoon, en heel gezellig ingericht. Wij hadden de suite met spa en het uitzicht was erg bijzonder. Personeel ontzettend aardig en behulpzaam. Het eten was erg goed! Een buitengewone ervaring!!!

• Beoordeeld op: 12 februari 2015

Comfortabel hotel, mooie locatie, rustig gelegen maar op...

Wij verbleven in een gardencottage. Mooi maar doordat deze huisjes in feite 2 onder 1 kap zijn en met een tussendeur met elkaar verbonden kunnen worden is het best wel gehorig. Je kunt elkaar horen praten etc... Wij hadden geen last van onze buren, maar kan een minpunt zijn.

Comfortabel hotel, mooie locatie, rustig gelegen maar op loopafstand van Mae Nam dorp. Mooie tuin, lekker ontbijt. Heerlijk!

• Beoordeeld op: 7 januari 2016

prachtige locatie, zeer vriendelijk personeel, mooie huisjes.

Niks te klagen!

prachtige locatie, zeer vriendelijk personeel, mooie huisjes.. top!