Beoordelingen over Anantara Sathorn Bangkok Hotel 5-sterren

36 Narathiwat-Ratchanakarin Road, Sathorn, 10120 Bangkok, Thailand

#318 van de 1.238 hotels in Bangkok

aangenaam hotel waaruit je prima Bangkok kunt ontdekken
    • Suite met 2 Slaapkamers en Woonkamer - Eigen Balkon

Het hotel was waarschijnlijk helemaal vol waardoor we lang moesten wachten op de lift.

Zeer vriendelijk personeel, ruime kamers, fijn zwembad, zeer lekker ontbijt maar vooral de skybar die in de avond wel een heel erg mooi uitzicht geeft over Bangkok.

Heerlijk en betaalbaar verblijf
    • Skyline Premier Kamer op Hoge Verdieping

Het Engels vh personeel is moeilijk verstaanbaar maar dat geldt voor heel veel hotels in Thailand. De Skybar van dit hotel was een van de redenen waarom ik dit hotel boekte, maar wij mochten daar geen gebruik van maken omdat jet gereserveerd zou zijn voor een groep gasten. Na veel discussie en aandringen mochten wij slechts heel kort fotos maken in de sky lounge. Dit vond ik zeer klantonvriendelijk. Verder weinig liften waardoor je lang moet wachten voordat je naar je kamer/lobby kan.

Zeer nette schone suite, heerlijk boxspring, de view over de stad, wifi, royaal en lekker ontbijt, professioneel en behulpzaam personeel. We kregen ook een honeymoon behandeling en extra's.

Absolute aanrader! Goeie prijs voor een heerlijk hotel
    • Premier Kamer met Eigen Balkon

We hebben 2x erg lang op een taxi moeten wachten (vlucht nog bijna gemist), maar dit is natuurlijk niet geheel aan het hotel te wijten

Heel persoonlijk ontvangst door receptioniste Ann, personeel onthield gedurende het verblijf wie je was, 24 uurs roomservice, rooftop bar zonder kleding voorschriften, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet (wij mochten als uitzondering op de 38e verdieping ontbijten ipv op de 2e), goeie biefstuk in het restaurant (wel duur voor Thaise begrippen, maar de smaak was heerlijk)

Super matras, zalig bed gewoon
    • Skyline Premier Kamer op Hoge Verdieping

Zwembad was zeer koud Douchekop werkte niet goed, deur badkamer was niet meer ok, bijbetalen voor een hogere kamer terwijl dit maar op de 18de verdieping was, prijzig voor eten en drinken + de 10% service en 7% tax die er dan nog eens bovenop komt. Zeer lange rij aan ontbijt waardoor we dit niet hebben kunnen doen

Super matras, zalig bed gewoon Vriendelijk en behulpzaam personeel Skybar

Vreselijk, geen waar voor geld en niet Anantara waardig
    • Premier Kamer met Eigen Balkon

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel is niet wat ik gewend ben van het Anantara en is ook ver te zoeken, Engels was ook niet best van de incheck dames op het moment dat wij er waren. Kwamen best laat aan rond 16.30 en dan nog met droge ogen zeggen dat we een uur moeten wachten want de kamers zijn niet klaar????Zij kunnen nog heeeel veel leren van hun collega’s bij het Riverside Anantara. Bijna vlucht gemist door het slechte regelen vanuit hun zijde van zaken en het interesseerde ze geen fluit, moest het zelf maar op lossen. Ontbijt vond ik oook niet van net zelfde niveau en de bereikbaarheid is gewoon beroerd. Of je moet een pokke end lopen naar de metro of je zit aan een taxi vast die vaak vast staat in bet verkeer.

Niks eigenlijk

Prima.
    • Premier Kamer met Eigen Balkon

De drukte in het week bij het ontbijt. Het personeel kan de drukte niet goed aan. Er zijn genoeg tafels vrij, maar niet snel opgeruimd. Er ontstaat een lange rij bij de ingang. Dat kan beter geregeld worden.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Zeer fijn hotel met grote kamers en vriendelijk personeel.
    • Skyline Suite met 2 Slaapkamers en Woonkamer - Eigen Balkon

De kamer begint wel wat gebruikssporen te laten zien, maar is verder heel schoon. Het zwembad is helaas niet verwarmd en ligt grotendeels van de dag in de schaduw dus vrij fris. De weg voor het hotel is vaak erg druk en niet handig met taxi's. Er zijn wel alternatieven, de skytrein is een 10 minuten lopen.

We hadden een 2 bedroom suite (skyline) en het uitzicht is zeer mooi. De kamers zijn erg ruim en de bedden super comfortabel. Het ontbijt super uitgebreid en lekker. Restaurants in de buurt die aan te raden zijn: Koken (sushi), Sara Jane's (Thais/Westers), The Local Cuisine (Thai). Sky bar is fenomenaal en zonder dress code.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Mooi hotel. Fijn zwembad. Mooie skybar.
    • Premier Kamer met Eigen Balkon

Hadden per ongeluk een nacht teveel geboekt via booking.com en kregen dit geld helaas niet terug.

Mooi hotel met mooie skybar en uitgebreid ontbijt. Goede service van het personeel. Hadden per ongeluk een nacht teveel geboekt via booking.com kregen geen geld terug maar wel een upgrade van kamer.

Geweldig hotel, super personeel!
    • Skyline Premier Kamer op Hoge Verdieping

Geen minpunten te bedenken.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette, ruime en schone kamers. Uitzicht over de stad is geweldig, helemaal in de rooftop bar.

• Skyline Suite met 2 Slaapkamers en Woonkamer - Eigen Balkon

Het kan wel druk zijn in de ontbijtruimte maar dat hebben wij niet als hinderlijk ervaren.

Kamer was zeer ruim en netjes. Voor gezin heerlijk appartement om lekker uit te rusten. Heerlijk gegeten in het restaurant met een prachtig uitzicht over Bangkok. Medewerkers in het hotel zijn zeer behulpzaam, top service. Ontbijt was zeer uitgebreid.

Prijs/kwaliteit is super
    • Skyline Suite met 2 Slaapkamers en Woonkamer - Eigen Balkon

Luide airco op de kamer en toch wat lawaai van straat terwijl we op de 27ste verdieping zaten.

Heerlijk ontbijt met keuze uit verschillende keukens (Westers, Japans, Thais....). Zalig groot zwembad om even te bekomen van de drukte en hitte van de stad. Leuke rooftocht bar ZOOM.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Een 3 ster, meer is dat hotel niet waard.
    • Skyline Suite met 2 Slaapkamers en Woonkamer - Eigen Balkon

Afspraken met de receptie moet je 3 keer vragen of het begrepen hebben en dan nog doen ze het fout. Voorbeeld: vervoer afgesproken naar AirPort, betaald en het bestelde kwam niet. Een veel kleiner wagen. Bij aankomst hadden ze onze kamers aan iemand anders gevegen en moesten we wachten dat de kamer schoongemaakt moest worden. (Personeel zeg steeds sorry maar doet niets aan een oplossing). De kamer meubels beschadig en verouderd. Handdoeken zijn slecht van kwaliteit. Bereikbaar is met een taxi of openbaar vervoer erg slecht. Verkeer staat vast elke dag. De beschrijving en mooie foto's op booking is niet meer de realiteit.

Ontbijt was soms goed. Dat was het.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Laatste nacht Bangkok voor vertrekt naar huis

Eigenlijk helemaal niks.

Prima locatie, snel te bereiken van het vliegveld (Don Mueng). Door omstandigheden 1 ipv 2 nachten gebleven maar was prima. Prachtige rooftop bar met prachtig uitzicht; heerlijke cocktails en eten. Hoofdgerechten tussen de 20 en 30 euro.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Niet gezellig voor individuele reizigers .
    • Premier Kamer met Eigen Balkon

Dat de hoek van de badkamer beschimmeld was.En dat er geen tandenborstel set was.

Kamers schoon en ruim. Daarom een extra nacht geboekt. Receptie prima.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

• Premier Kamer met Eigen Balkon

De airco in de kamer is 's nachts echt ontzettend hard. Er zou een 'nachtstand' zijn op de airco, maar deze functioneerde niet. Ook is er een generator naast elke kamer en als deze twee in combinatie samen aanstaan, dan kun je er niet bij slapen. Dit aangegeven bij de receptie en na 5 keer klagen kwam er pas iemand kijken. Konden niks voor ons betekenen behalve een room-move, aangezien het onze laatste nacht was, dit niet aangenomen, we hebben 7 nachten geslapen in dit hotel. We hebben toen een gratis late check-out gekregen. Ook ligt het hotel vrij vervelend voor alle taxi chauffeurs, die zeuren altijd als je zegt dat je naar dit hotel moet. Altijd drukte en als het spits is dan is het een drama om vanuit het hotel weg te komen richting de stad..

Ontzettend schone kamers en zeer behulpzaam personeel. Het zwembad is heel fijn om even te relaxen na een dag in Bangkok. Wel is er na 14:00 uur geen zon meer bij het zwembad. Het ontbijt is prima, al moesten we in het begin wel erg wennen aan de geuren die er hangen. De prijzen van het hotel zijn wel erg duur t.o.v. andere restaurantjes. Rooftopbar ZOOM is een leuk extraatje, maar daardoor was het 's avonds wel erg druk bij de liften.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Ontbijten bij Anantara is super!
    • Skyline Premier Kamer op Hoge Verdieping

Ontbijten bij Anantara is super! Zo veel keus dat je er misselijk van kan worden. Een suite nemen is net thuiskomen. Alles is er wat je nodig hebt waardoor je je echt thuis voelt. Dit alles word wel mogelijk gemaakt door het personeel die zeer vriendelijk is.

Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk

Kleine kamers

Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk

Het uitzicht vanaf de skybar.
    • Skyline Premier Kamer op Hoge Verdieping

Klein zwembad. Prijzen van de bar zijn hoog.de kamers zijn gedateerd maar schoon.

Het uitzicht vanaf de skybar.super goed ontbijt.

Heerlijk hotel van alle gemakken voorzien
    • Skyline Suite met 2 Slaapkamers en Woonkamer - Eigen Balkon

Omgeving van hotel is wat minder leuk

Kamers, ontbijt en zwembad

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Mooi

Alles was perfect.

Mooie kamers.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Super hotel.
    • Suite met 2 Slaapkamers en Woonkamer - Eigen Balkon

Super hotel. Grote kamers, ongelooflijk uitgebreid ontbijt, schitterende skybar.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Als we weer naar Bangkok gaan, boeken we dit hotel zeker opnieuw.
    • Suite met 2 Slaapkamers en Woonkamer - Eigen Balkon

De grootte van de kamer was fantastisch. Ook het ontbijt was ontzettend uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Zeer ruime kamer en een heerlijk restaurant op het dakterras.
    • Premier Kamer met Eigen Balkon

Zeer ruime kamer en een heerlijk restaurant op het dakterras.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Mooi luxe hotel met schitterend uitzicht.
    • Premier Kamer met Eigen Balkon

zwembad water mag iets warmer

Super mooie grote kamer. Kregen een upgrade naar een high level Floor.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Prima verblijf met skybar
    • Premier Kamer met Eigen Balkon

duur onbijt, niet in levendige wijk,

dankzij upgrade, fantastische suite, mooie skybar definitief een plus

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Ontbijt , kamer fantastisch.

Te weinig shuttle service naar BTS station vooral ^s avonds

Ontbijt , kamer fantastisch. zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Het was geweldig!

N.V.T.

Het uitzicht!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Had er meer van verwacht
    • Premier Kamer met Toegang tot de Kasara Executive Lounge

Zwembad klein weinig ligstoelen slechte service

De kamer en zoom rooftop restaurant

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Groot ruim appartement met twee slaapkamers met mooi...

Kamers zijn een beetje outdated.

Groot ruim appartement met twee slaapkamers met mooi uitzicht.Gevraagd om hogere verdieping, kregen we: 17e in plaats van de 12e die ze voor ons hadden gereserveerd. Door lekkage bij de buren stroomde onze keuken onder. Ter compensatie kregen we een diner aangeboden in het restaurant in de skybar/restaurant. Skytrain op loopafstand.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Hotel heeft een geweldig dakterras.

3 liften in het gebouw en die zijn heel erg traag.

Hotel heeft een geweldig dakterras. Ook als je er niet verblijft, zeker de moeite waard om te bezoeken.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Grootte en rust van de kamer

Vies beddengoed. Te druk bij ontbijt,personeel kon het niet bijhouden, wachtende gasten. Slecht werkende lift, soms wel 10 min wachten. Insecten in de keuken.

Grootte en rust van de kamer

• Beoordeeld op: 25 maart 2015

De vriendelijkheid en de hygiene op de kamer

Er is maar 1 ding wat ik kon aanmerken, en dan ben ik al pietlullig , dat is de ruiten in de lifthal zeer vuil waren (waarschijnlijk niet simpel te kuisen omdat het dan ook wel 38 verdiepingen betreft

De vriendelijkheid en de hygiene op de kamer

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Sathorn road staat altijd vast.

Sathorn road staat altijd vast. Daardoor duurt t even voor je de wijk uit brnt.

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

ontbijt was geweldig!

ontbijt was geweldig! Enorme keus en lekker! Hotelkamer op de 22ste verdieping met n fantastisch uitzicht! Alles schoon en goede service!

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

Ruime kamer (met 1 slaapkamer), ruime badkamer, comfortabel...

bedjes bij zwembad vaak allemaal bezet, soms alleen met handdoek

Ruime kamer (met 1 slaapkamer), ruime badkamer, comfortabel bed, mooie skybar

Er zijn ook 18 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.