1. Startpagina hotelbeoordelingen
  3. Hotelbeoordelingen: Provincie Bangkok
  4. Hotelbeoordelingen Bangkok
  5. Beoordelingen van Ibis Bangkok Riverside

Beoordelingen over Ibis Bangkok Riverside 3-sterren

27 Soi Charoennakhon 17 Charoennakhon Rd., Banglamphulang, Klongsarn, 10600 Bangkok, Thailand

#703 van de 1.502 hotels in Bangkok

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 5 december 2018

Mooie locatie

Een erg mooie locatie. ' S ochtends kun je buiten ontbijten aan de rivier; ook erg lekker ontbijt en veel krus. Ook is er een dichtbij een opstapplaats om met de ferry naar de overkant te varen. Net hotel, goed bed en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 december 2018

Het is een schitterende locatie en vlakbij ferryboat en BTS...

Het is een schitterende locatie en vlakbij ferryboat en BTS lijn. Heerlijke tuin terras zwembad en prachtig uitzicht op de rivier. Een oase van rust in deze drukke stad. Kortom een aanrader.

• Beoordeeld op: 28 november 2018

Fantastische ligging, geweldige tuin en faciliteiten. Ik zou er zeker weer heen gaan!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De kamers zijn aan de krappe kant, na een paar dagen wilde ik daar wel weg

De ligging aan de rivier!! Wat een oase van rust in zo'n hectische stad. Met de skytrain (of beter nog per boot) ben je zo bij alle belangrijke toeristische trekpleisters. De grote tuin en het zwembad zijn heerlijk. Het restaurant met een geweldig terras met riverview en een speeltuin ernaast was geweldig.

• Beoordeeld op: 17 november 2018

een mooi hotel in contrast dikwijls met het BKK

de taxi bestuurders buiten de accommodatie die je pusten om bij hen in te stappen.

uitgebreid ontbijt , super groot bed, mooie tuin met zwembad en terras

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Prachtige ligging, schitterende tuin, heerlijk terras waar...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

Kamer was beetje kaal

Prachtige ligging, schitterende tuin, heerlijk terras waar je kunt ontbijten, dineren. Geweldig zwembad. Dichtbij ferry naar overzijde rivier. Kortom een aanrader

• Beoordeeld op: 8 november 2018

Super helpvol personeel , zeer vriendelijk.

Niets speciaal. Ben zeer tevreden over alles in het algemeen.

Super helpvol personeel , zeer vriendelijk. Goeie locatie , leuk vertoeven aan de kant van de rivier. Misschien een tip om een stijger te leggen aan het hotel. Zou super zijn om rivier over te steken en direct aansluiting te hebben op de metro. Lekkere keuken , uitgebreid mix ontbijt Europees/ Aziatisch.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Mooie ligging van het hotel.

Mooie ligging van het hotel. Dichtbij de opstap naar watertaxi en de Skytrain. De massages zijn aan te bevelen. Handig is ook het kleine reisbureau om excursies te regelen. Prima ontbijt, mooie prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Mooie ervaring sowieso nog een keer terug.

de locatie ligt een beetje buiten de stad en bekende winkelcentra maar goed daar valt nog over te twisten vooralsnog een goed hotel!

Het ontbijt, het uitzicht, de kamer

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Personeel en ben er ooit geweest toen het net open was en...

Zonde dat ze de ligging aan de rivier niet meer uitbuiten. Zoals een privé pier of een wandelpad.

Personeel en ben er ooit geweest toen het net open was en alles ziet er nog netjes uit.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Vriendelijk personeel, goeie ligging, comfortable kamer

Gelukkig heb ik nog tijdens de nacht van kamer kunnen wisselen wegens een luidruchtige boomvogelsoort. Een aanhoudend kloppend geluid hield me uit mijn slaap, een wissel van kamer is vrij vlot verlopen, zelfs om 1 u ‘s nachts.. Top!

Vriendelijk personeel, goeie ligging, comfortable kamer

IBIS Riverside, een oase in een drukke metropool.

Geen opmerkingen hierbij. De kamer is heel basic, mist uitstraling. Maar is ruim, een comfortabel bed en je hebt een ruime badkamer met een goede douche. Alles wat je nodig hebt voor een verblijf in de stad.

De locatie, de ligging aan de rivier. Het hotel biedt hierdoor een oase in die immens drukke stad. En een BTS station is redelijk dichtbij.

Super lokatie, dichtbij de (toeristen) boot, dat is ongeveer...

Super lokatie, dichtbij de (toeristen) boot, dat is ongeveer 5 minuten langs het water lopen en dan neem je voor 5 bth de pond naar de overkant en daar komt de toeristen boot. Uitzicht over de rivier en zwembad prima. Personeel netjes en kamers prima.

Rustig gelegen hotel aan de rivier, met heerlijk zwembad, op loopafstand van OV

Tweepersoonsbedden waren vrij smal. We hadden de eerste nacht een kamer waar een nare chemische lucht hing. Helaas was er geen andere kamer beschikbaar. Volgende dag een andere kamer gekregen die wel prima was.

Heerlijk rustig gelegen aan de rivier, en toch dichtbij alle bezienswaardigheden. Heerlijk zwembad om af te koelen na een dag sightseeing in Bangkok. Prima uitgebreid ontbijt.

Hier kom je tot rust na een hectische dag Bangkok

Slechte wifi. Sommige receptionistes spraken onvoldoende Engels.

De bedden zijn zeer goed. Het grote zwembad en het zicht op de skyline en de phraya rivier. Vriendelijk personeel. Iets buiten het centrum met in de buurt zeer lekkere streetfood. Goed bereikbaar met riviertaxi.

In principe was verblijf prima. Enige negatieve was dat bij uitchecken 300 baht in rekening werd gebracht voor een handdoek die een druppeltje bloed (snel gestelpte bloedneus van dochter) bevatte. Dat terwijl we een family room hadden. Check ook de rekening van het restaurant, daar was aanvankelijk ook een consumptie te veel in rekening gebracht. Bellboy hebben ze niet meer, je moet zelf je bagage naar boven brengen. Shuttle bus rijdt wel, maar ook regelmatig kapot

Locatie is fijn, zwembad heel prettig. Verblijven hier graag met onze jonge kinderen

Wat een uitzicht

De tegels rond het zwembad zijn erg glad.

De locatie aan de rivier is gewéldig! Je ziet tijdens het ontbijt de bedrijvigheid van het leven op het water en s avonds met de lichtjes aan de oever is het erg sfeervol.

Het hotel heeft een heerlijk zwembad.

Het ontbijt in buffetvorm was smakeloos. De pannenkoekjes droog en ook het brood en de croissantjes waren niet vers. Had er meer van verwacht

Het hotel heeft een heerlijk zwembad. Het 2-persoonsbed is groot en ligt comfortabel. De ligging aan de rivier is prima. Genoeg eettentjes vlak om de hoek

Prima hotel.

We hebben er 2 nachten overnacht en eigenlijk niets te klagen. Na een kange reis was het goed om alles verzorgd te hebben.

Ontbijt was prima en ook kamers waren netjes. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Perfect voor de eerste dagen in Thailand

Eigenlijk niet veel. Enkel de badkamer was erg klein, weinig plaats om handdoeken op te hangen. Ook kon je bijna niet met z'n tweeën in de badkamer staan om bv. de kinderen af te drogen na het douchen. Het inchecken duurde een eeuwigheid. We waren nochtans meteen aan de beurt en toch hebben we 25 minuten aan de receptie gestaan.

Hele fijne familiekamer. Voor de kinderen stonden er bij aankomst twee grote teddyberen te wachten. Uitgebreid (naar Thaise normen), intercontinentaal ontbijt. Goed om aan te passen de eerste dagen in Thailand. Gratis handdoeken voor aan het zwembad. Ook tafelvoetbal en een mini-speeltuintje voor de kinderen. Prachtige locatie aan de rivier. Op 15 min. wandelen van de ferry. Hiervoor moet je wel de rivier oversteken met de voetgangersbrug. Het is wel overal redelijk ver vandaan, wij hebben bijna alles met Grab of de boot gedaan.

Prima plek om te acclimatiseren en Bangkok te verkennen.

De prijzen voor eten en drinken in het Hotel zijn wel een beetje uit verhouding met wat je in Bangkok verwacht. Nog geen wereldprijzen maar wel hoger dan alles in Bangkok zelf. Advies is om vooral lekker een night market op te zoeken (is een hele leuke aan de overkant van het water) om te gaan eten en cultuur te proeven.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Alles is schoon en netjes. De kamer was goed met een prima airco. Je hebt, met je kamer, zwembad en alles er omheen, je eigen rusthaven in een super drukke stad. Alles bij elkaar zouden wij zeker terug gaan.

Oké hotel er kunnen dingen beter geregeld worden.

Ik had een tweepersoonsbed geboekt maar dat kon door de administratie niet meer geregeld worden. Er werd te veel van mijn creditcard afgeschreven (zonder mijn toestemming of code). Ik kreeg dit geld weer terug als tegoed in het restaurant. De wifi was heel slecht.

Het uitzicht was prachtig, de locatie was heel mooi langs de rivier en de kamer was prima. Heel mooi groot zwembad.

Genoten

Familiekamer is met kids tot 12 jaar. Dit staat niet duidelijk vermeld als je het aanvraagd bij booking. Moet ter plekke veel bij betalen.

De lokatie is prima. Kunt overal makkelijk naar toe en toch heel rustig. Heerlijk zwembad en mooi uitzicht direct aan rivier. Ontbijt geweldig. Diner veel te duur.

Heel goed!

Een aandachtspunt, muziek mag iets zachter buiten. Mn al je stoel staat bij een box.

Goed georganiseerd, vriendelijk personeel, mooi zwembad aan de rivier.

Derde keer 😀😀
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Voor eerste dag hangen oude doeken in de kamer, oké oké twee de dag hangen wel de nieuwe!!! Breakfast can be beter😉😉

Mooi locatie.goed service vriendelijk personeel

Prina

Ondanks dat mijn creditcard gegevens vantevoren verstrekt moest er alsnog 1000 Bath deposit betaald worden ...Waarom kon niet uitgelegd worden ....rare gang van zaken

Perfecte locatie ....uitgebreid ontbijt buffet ....

Top startpunt van je vakantie

Drankjes in het hotel zijn erg prijzig.

Wil je op een rustige plek slapen in het drukke Bangkok? Dan is dit ideaal. Mooie plek aan de rivier, fijn zwembad en prima kamers. Met de boot of taxi ben je zo overal.

Kamer ruim ingedeeld mooi en goede prijs.

De omgeving, bij de rivier. sfeer in de buurt. Te ver van skytrain, We hebben op betere locaties gezeten. Buiten hotel geen toeristische buurt. Voor 1 nacht is het wel okay.

Kamer ruim ingedeeld mooi en goede prijs. Aanrader familiekamer met stapelbed.

Uitstekende locatie en hotel aan de (andere kant van de) rivier!

Wat wat tegenviel was de check-in. Wij hadden duidelijk aangegeven 2 kamers met connecting doors te willen, maar deze bleek pas na 16 uur beschikbaar. Dat had beter gekund.

Ontbijt was uitstekend. Voldoende en van goed kwaliteit. Vooral positief vonden wij het zwembad. Een mooi zwembad in een hotel dat op een zeer mooie en goed bereikbare plek aan de rivier ligt! Ook goed was de kwaliteit van de matrassen. Er ligt een soort zachte (dunne) toplaag op en dat voelt goed. Onze ervaring is dat in Thailand de meeste matrassen keihard zijn. Maar dat is in dit hotel dus niet het geval. Heerlijk geslapen. Bereikbaarheid is ook prima. De ' binnenstad' is met een tuktuk heel goed, en voor weinig (tussen de 200-300 B), te bereiken.

Niet bijzonder
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Onvriendelijk en afstandelijk personeel. Inchecken duurde lang en we bleken te moeten bijbetalen voor een extra bed wat niet duidelijk in de beschrijving stond.

Prima bedden en fijn zwembad.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Dat onze kamers niet klaar of beter gezegd niet voorbehouden waren omdat er zich volgens de receptie een miscommunicatie had voorgedaan tussen Booking.com en het hotel. De reservatie door Booking.com zou niet opgemerkt geweest zijn door de receptie. Toen wij onze reservatiedocumenten van Booking.com bovenhaalden bleek dat er een probleem was. Ergerlijk (zo ergerlijk zelfs dat ik daaromtrent de manager geïnterpelleerd heb) hierbij was dat de hoofdbediende aan het onthaal ostentatief weigerde enige toelichting te verschaffen en ons bovendien zelfs negeerde en gewoon verder ging met haar andere bezigheden. Het leek erop alsof wij de pot op konden. Uiteindelijk kon het probleem opgelost worden. Er was een kamer maar die moest nog in orde gebracht worden en in afwachting mochten wij op kosten van het hotel een consumptie in de bar bestellen. Zeer beperkte en bovendien dure wijnkaart. Dat er extra betaald werd voor een uitzicht op de rivier terwijl alle kamers dit uitzicht hebben.

De tussenkomst van manager Cedric, die ons ter compensatie van het debacle aan het onthaal, tijdens onze eerste avond een tafel reserveerde op kosten van het hotel. Goede service op het terras aan het zwembad waar je naast een hele lijst van cocktails ook een lekkere Duvel kan drinken weliswaar voor 270 bath. De ligging van het hotel lang de rivier Chao Praya. Voldoende ligstoelen en handdoeken aan het zwembad. Nette kamers. Ontbijt en andere maaltijden qua kwaliteit en aanbod meer dan voldoende. Ook veel eetgelegenheden in de buurt van het hotel.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Fijne relaxte dagen gehad.

Eerlijk gezegd helemaal niks.

Het is gewoon voor die prijs een heel luxe hotel. Zwembad, uitzicht over het water, gezellige bar en goed eten. Kamers zijn ruim voldoende. Shuttle gratis naar het metro station, maar in de buurt kun je eigenlijk genoeg shoppen en zien.

Turkse taferelen aan de chao praya rivier.

Meer mensen dan ligbedjes bij het zwembad die voor dag en dauw al werden gereserveerd met handdoekjes.

Lokatie mooi aan de rivier. Diverse vormen van vervoer op loopafstand.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Helaas was het hotel overboekt, maar dat is prima opgelost door 1 nacht in een ander hotel te verblijven in de buurt van het Ibis Hotel

Kamers zijn basic, maar dat hoort bij Ibis hotels Goed ontbijtbuffet en het ligt op een prachtige locatie in Bangkok.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prettig verblijf

ontbijt is uitgebreid maar in buffet dus gemiddelde kwaliteit ,bv geen warme omelet. water met een smaakje.

Goed bed, prettig zwembad, centraal gelegen. mooi uitzicht aan de rivier.

Tegenvallende accomodatie niet in verhouding tot de prijs

De prijs/kwaliteit verhouding viel enorm tegen. Ibis staat bekend om de wat kleinere kamers. Op zich is hier niets op tegen. Maar in dit geval was de badkamer dermate klein dat je je hier nauwelijks kon ronddraaien. Daarnaast waren de stopcontacten in de kamer zo ver uitgelubberd dat het opladen van telefoon en andere apparaten niet fatsoenlijk mogelijk was. :-( Het is opvallend dat het onderhoud in hotels in heel Thailand behoorlijk achter loopt/blijft.

Het ontbijt was een continentaal ontbijt. Er was genoeg keuze, alleen blijft variatie uit. De ligging aan de Chao Phraya rivier is fraai. Om makkelijk richting centrum te gaan of naar andere wijken in de stad valt niet mee. Niet iedere taxichauffeur heeft hier blijkbaar behoefte aan.

Tegenvallende accomodatie in verhouding tot de prijs

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Voor een kort verblijf valt alles nog mee.

De airco in het restaurant stond altijd koud, ook in de kamer is de airco bijna niet te regelen zodat we die meestal 's nachts moesten afzetten. Het moeten vragen om vers badlinnen en lakens( lakens die we trouwens niet hebben gekregen). Het Hotel is mooi gelegen aan de rivier .... maar spijtig genoeg aan de verkeerde kant van de rivier, waardoor je verplicht bent om toch tekens 10 minuten te voet naar de ferry te gaan( 5 bath) en over te steken. Te weinig ligplaatsen aan het zwembad, te weinig zitplaatsen in de tuin.

Ontbijten op het terras van het restaurant met de zonsopgang boven de rivier. Het zicht vanop hetzelfde terras over Bangkok en de voorbij varende boten.

Goede prijs/kwaliteit zonder grote luxe op uitstekende locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Iets te weinig personeel aan de receptie/balie vooral op de momenten waar er gasten vertrekken/toekomen. Internet niet op alle plaatsen even goed.

Uitstekende locatie aan de rivier, en daardoor ook een van de beste prijs/kwaliteit in Bangkok. Geen grote luxe maar gewoon goed en vriendelijk. Uitstekend ontbijt. Goed zwembad. Rustig restaurant met eten op buitenterras mogelijk. Winkeltjes in de buurt

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prachtig aan de Rivier

Veel te druk, vechten voor plekje aan het ontbijt, vechten voor een ligbed aan het zwembad en kwaliteit ontbijt holt achteruit in vergelijking met voorgaande 3 jaren.

Zwembad en tuin aan de rivier

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Ik had enig Europees comfort verwacht, maar niet gekregen

Ik had verwacht goed te kunnen slapen in het Ibis, maar dat was niet mogelijk: het bedlinnen is synthetisch, de temperatuur is bij het slapen gaan koud en 's-nachts wordt de centrale airconditioning uitgeschakeld waardoor je continu ligt te draaien en te zweten. De lakens zijn versleten en het ontbijt is matig.

Mooie locatie aan de rivier met een tuin en zwembad

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Ontbijt is prima.

Wel een raam,maar kan niet open.Er was een luchtje aanwezig.Bed ongeveer 140 breed.

Ontbijt is prima.locatie is goed als start punt voor metro of vervoer per boot langs het water,naar diverse bezienswaardigheden.

Mooie plek aan de rivier en via skytrain alle...

Bar aan de rivierkant sluit relatief vroeg. (Ca 10 pm) Dat is jammer want juist deze kant van het hotelheeft een prachtig uitzicht. De bar aan de voorzeide is niet echt heel charmant.

Mooie plek aan de rivier en via skytrain alle bezienswaardigheden goed te bezoeken. Shuttle bus elk half uur naar dichtsbijzeinde station.

Prima verblijf ook om de stadsdrukte te ontlopen

De gehorigheid van kamers. De muziek bij het zwembad. Zeer irritante herhaalde doordringende ketstmuziek.

Jet zwembad en het ontbijt. Ook de hygiëne is erg goed.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Ligging en omgeving.

Airco in het restaurant was te koud. De choc wanneer je van buiten naar binnen komt bezorgde ons een verkoudheid.

Ligging en omgeving. Met een overzeboot op 200 m aan 5 THB ben je zo bij een knooppunt van openbaar vervoer (busboot, metro)

• Beoordeeld op: 30 november 2017

We hadden daar echt het gevoel dat we domme toeristen waren

De sfeer in het hotel , het personeel was vriendelijk maar daar stopt het ook. Het vorige hotel was op dat punt heel wat beter , daar hadden we het gevoel dat we eigenlijk familie waren.

de buiten accommodatie was perfect, bar, terras en zwembad dat alles was proper en gezellig;

• Beoordeeld op: 26 november 2017

uitstekend

locatie is prachtig maar erg lastig om er te komen.

Personeel uitstekend! zowel in het restaurant als achter de receptie. Heerlijke bedden lekker zwembad en heerlijk vertoeven aan de Chao Praya Kamer schoon maar badkamer had iets schoner gekund Veel schimmelplekjes. veel restaurantjes en massage in directe ongeving Lastig om het hotel te bereiken. Taxichauffeurs rijden er niet graag naar toe en de skytrain is net iets te ver lopen(10 min.)

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Prijs/kwaliteit top

Goed ontbijtbuffet, bootjes kijken vanop terras tijdens ontbijt : top ! Shuttle naar BTS vanuit hotel & ferry voor aansluiting veerboot vlakbij, je staat op kwartier in centrum Leuk zwembad met voldoende bedjes

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Ontbijt en avondeten waren heel goed.

Gebrek aan onderhoud van de kamers, men laat alles een beetje op zijn beloop

Ontbijt en avondeten waren heel goed. Kamers zijn verouderd, ik ben hier voor de eerste keer geweest in 2014 en toen was er geen vuiltje aan de lucht. Nu liggen de kamers en het gebouw er een beetje verouderd bij

Uitstekend.

Wij wilde een booking.com reservering wijzigen. Daar wilde ze totaal niet aan meewerken. Moest ik via de side booking.com regelen en volgens booming.com wordt mijn vraag naar het hotel gestuurd (raar).

Uitstekende service. Mooi gelegen aan het water. Wij hadden onze fietsen mee. Opslag voor onze fietstassen die wij over een aantal weken weer op komen halen was geen probleem en medewerking 100%.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

We reisden met ons gezin met 3 kleine kinderen onder 5 jaar.

We reisden met ons gezin met 3 kleine kinderen onder 5 jaar. Heel goed hotel; verzorgd ontbijt, mooi zwembad, goede ligging. Iets lastiger om van luchthaven te komen, wegens Traffic. Ideaal met kinderen, ligging nabij rivier & skytrain.

Goed zakenhotel, ligging niet zo centraal

Per openbaar vervoer is het hotel minder gemakkelijk te bereiken. Voor veel (toeristische) bestemmingen moet eerst de rivier overgestoken worden.

Het Ibis Riverside hotel is een goed hotel met een zakelijke uitstraling. Het hotel is mooi gelegen, direct aan de Chayo Praya River. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet. Wifi werkte, ook in de kamer, voldoende

Kamers zijn simpel maar schoon.

WIFI: "Line" was niet beschikbaar en geheel internet werkte niet naar behoren bijv nieuwe emails konden niet worden opgehaald

Kamers zijn simpel maar schoon. Bedden zijn goed.

Goedhotel op prima locatie

Niks negatiefs te melden

Prachtig uitzicht over de rivier. Mogelijkheid om vanuit de tuin op een boodje te stappen was zeer comfortabel. Zo kon je via het kanaal richting de prachtige mozaïek tempel en naar het paleis en liggende boedha varen. Heerlijke bedden en een super ontbijt. Omgeving was rustig ondanks je in de stad zat.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Hotel is wat verder afgelegen van bezienswaardigheden. Taxi/tuktuk of trein is zeker noodzakelijk.

Vriendelijk personeel. Verzorgde kamers. Groot zwembad en bar is 24/24 open.

Ten opzichte van vorige keer viel vooral de verbetering van...

Ten opzichte van vorige keer viel vooral de verbetering van de wifi op. De hoofdreden waarom ik dit hotel kies is dat het aan de Chao Phraya rivier ligt, de slagader van Bangkok.

Prima hotel maar checkin heeft veel verbetering nodig.

De ontvangst en de specifieke vragen over de kamer. Ik heb een loyaliteitskaart maar degene die ons incheckt repte met geen woord met ons. Het extra bed was ook niet geplaatst. Als antwoord kregen we dat we dan maar moesten bijbetalen. Heel onpersoonlijk allemaal, dat is een gemiste kans.

De locatie aan de rivier is echt prachtig. Ook met name omdat daar het zwembad is. Het ontbijt was top!

Redelijk

Onvriendelijk personeel niet super slecht maar kan een lach van af! Het gebied rond het zwembad super slecht onderhouden.vieze oude banken met rode kussens super vies..vloer rond zwembad heel erg glibberig slecht onderhouden..mooier op fotos dan in echt

Mijn zooontje vond het zwembad heeerlijk..kamers schoon en netjes..badkamer ook

Praktisch gelegen hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het hotel is vlakbij de rivier gelegen. Via de Taksin brug kom je snel bij een station van de Skytrain en een ponton waar je de boot kan nemen. Uitgebreid ontbijtbuffet. Mooi zwembad. Behulpzaam personeel.

Aanrader!

Airco in de kamer maakt veel lawaai.

Prachtige locatie, vriendelijk personeel, eten is zeer goed en zeer goed buffet s'avonds. Echt een aanrader. Aan de rivier en als je buiten zit te eten Kun je de bootjes voorbij zien komen.

leuk verblijf in een fantastisch aan de rivier gelegen hotel.

kleine badkamer. Soms lange wachttijd aan de liften.

Hotel is prachtig gelegen aan de rivier, midden in de stad en toch rustig. Zeer goed gelegen om de bezienswaardigheden te bezoeken per boot (Grand Palace, Wat Po, Wat Arun, China Town). Gratis shuttle naar het metrostation. Zeer lekker ontbijt en geweldig Seafood buffet s'avonds tegen lage prijs. Mooi groot zwembad.

Westers hotel op redelijke locatie, goed voor een paar dagen Bangkok.

In-en uitchecken kost veel tijd, er ontstaan lange rijen vanwege beperkte incheck faciliteiten. Het hotel komt wat massaal over, het is druk bij het ontbijt en bij de liften. Veel gezinnen met (jonge) kinderen. Transport naar het centrum van Bangkok kost redelijk veel tijd.

De prijs-kwaliteitverhouding is goed. Familiekamer voldoet. Ruim zwembad met een prettige ligging aan de rivier. Redelijk ontbijt. Behulpzaam personeel.

heerlijk hotel met de uitzicht op de rivier.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

Lokatie

heerlijk hotel met de uitzicht op de rivier. Een goed restaurant. de bedden waren goed. Niet zo hard gelukkig zoals in veel hotels. Vriendelijk en.behulpzaam personeel

Loopafstand

Ligt niet echt dicht bij historisch centrum. Maar op loopafstand kan je openbaar vervoer nemen.

Heerlijk uitzicht met zicht op de rivier, andere kamer had zicht op parking

Mooie ruime kamers, prettig zwembad en het ontbijt was erg...

De locatie is een beetje afgelegen van de grootste bezienswaardigheden.

Mooie ruime kamers, prettig zwembad en het ontbijt was erg uitgebreid en goed verzorgd. We hebben ook een aantal keer gelunched en ook dit was erg lekker.

Mooie accommodatie, erg goede locatie en een mooi zwembad
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De WiFi was erg slecht. Wel zaten we op de bovenste verdieping wat misschien het probleem veroorzaakte.

Een lekker uitgebreid ontbijt en een geweldig uitzicht vanuit onze kamer over de rivier. Een prachtig zwembad om lekker in af te koelen na een lange dag lopen door de warme stad. Ook was de shuttle service naar de skytrain erg fijn. Vanaf daar zat je binnen het kwartier op elke locatie in de stad voor hooguit €1,50.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Super hotel op super locatie net buiten het drukke centrum van Bangkok

Heerlijk hotel met een tuin met zwembad en restaurant gelegen aan de Chao Praya Rivier. S'morgens een uitgebreid ontbijt buffet maar je kan ook heerlijk lunchen of dineren in het restaurant van het hotel. Gratis shuttlebus naar BTS station Krung Thon Buri en vanaf daar kun je eigenlijk overal komen met de BTS en Metro in bangkok. vlakbij het hotel is ook een ferry die je naar de andere zijde van de rivier brengt voor slechts 5,- BHT waarvan je dan weer verder kunt met de express boot.

Prijs kwaliteit een 10!

Perfect zwembad met bedjes en prima ontbijt. Lekker rustig maar toch in een leuk stuk van Bangkok. Prijs/kwaliteit verhouding is top. Prima (kleine) kamers. Hadden een deluxe update. Aardig personeel vooral aan het zwembad en buitenbar.

Super verblijf in goed hotel! Aanrader!

Het hotel ligt wat buiten het centrum (ideaal: weinig toeristen, weinig hassle door taxi's of tuktuk's), was voor ons geen probleem, want we hadden alle highlights al gezien. Als je voor het eerst in Bangkok bent is het misschien idealer als je wat meer in het centrum verblijft.

Super grote familiekamer met stapelbed voor de kinderen. Heerlijk groot zwembad met terras aan de rivier. Kleine speeltuin. Prima restaurant, vriendelijk personeel. Gratis shuttle naar Skytrain station. Goede ervaring! Zeker voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Fijn hotel op mooie locatie.

De WiFi op de kamer was slecht of onmogelijk. In de rest van hotel wel goed. Het ontbijt is relatief gezien aan de prijs en was niet altijd geweldig. Scrumbelled eggs die nog bijna rauw waren, zure melk voor in de koffie.

Moore locatie aan de rivier met fijn terras met uitzicht. Heerlijk zwembad met gratis handdoekenservice, shullebus en massagefaciliteiten.

Op een mooie locatie aan het water

WiFi . En de WiFi plek niet echt prive als je Een boeking moetdoen . Een printer zou fijn zijn . De tegels bij het zwembad worden te glad om dat het water er op blijft dus altijd nat en glad .

Heel goed ontbijt . Grootzwembad .lekkere tuin . Klantvriendelijkheid .

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Voor de prijs prima verblijf

De kamers saai en klein De ac werkte niet goed erg koud ook al stond hij op 25 gr.

Ontbijt goed .kamer eenvoudig sfeer aan het water zitten met een drankje.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Rust in Bangkok

Ideaal hotel voor gezinnen met kleine kinderen ivm zwembad

- De rustige locatie - De tuin en het zwembad - Vogels kunnen horen fluiten in Bangkok - Goedkopere omgeving in vergelijking met centrum Bangkok - Gratis shuttle naar sky train om naar centrum te gaan

Matige ervaring

Babybedje was er niet voor onze dochter, terwijl we dat wel ruim van tevoren hadden aangevraagd. Anders hadden we onze boeking geannuleerd. Bed, 1.60 breed, was te klein om er een kind van 1,5 in te nemen voor twee grote Nederlanders. Ook een dag later konden ze het ook niet regelen. Geen tegemoetkoming. Geen shuttle naar het hotel ondanks dat het eerst wel en dan weer niet wordt beloofd.

De koffie was goed We konden tot 13 uur wachten met uitschecken. Zwembad was mooi en ruim.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Te druk bezet hotel.

Geen enkele hulp bij het brengen van de bagage naar onze kamer. Moest zelf met kar zeulen bij aankomst en vertrek. (We waren met baby en hondje, koffers en handbagage).

De tuin grenzend aan de rivier.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Zeer prettig verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Vlakbij het hotel staan taxi's die je naar bezienswaardigheden willen brengen voor een hoge prijs, trap hier niet in. Locatie is matig, deze kant van de rivier is weinig te doen en duurt lang voordat je ergens bent door het drukke verkeer

Zeer vriendelijk personeel, heerlijk zwembad, goed ontbijt. Kamer is groot en schoon. Vlak naast het hotel is een zeer goed restaurantje waar je lekker kunt eten voor weinig.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Ibis Bangkok Riverside