Beoordelingen over Khaosan Palace Hotel 3-sterren

139 Khaosan Road, Phra Nakorn, 10200 Bangkok, Thailand

#815 van de 1.238 hotels in Bangkok

Locatie is top en een mooi zwembad
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Dat we aankwamen was het personeel totaal niet vriendelijk en we moesten het zelf allemaal maar uitzoeken. De kamer stonk naar rook.

Locatie is top en een mooi zwembad

Kamer was prima.
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Kamer was prima. Zwembad was ook oke, poolbar een handige toevoeging. En het geluid van khaosan road was wel goed te horen. Al je voor je nachtrust komt moet je niet naar dit hotel. Voor een feestje wel.

Verwacht niets...
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Het bed is niet in in te slapen. Zo hard als steen. Plastic bekleding. Heel veel herrie van de airco die nauwelijks in te stellen was. Onvriendelijk personeel bij het inchecken. WiFi was slecht.

Khoasan road is een prima bestemming.

Netjes, mooi rooftop zwembad, maar je moet het kabaal voor lief nemen

Aan de grootste kabaalstraat van Bangkok. 's Avonds DJ herrie dwars door elkaar van alle kanten met op straat het volume op festival-niveau. Tourist trap! Geen charme of leuke dingen kunnen ontdekken in deze straat. Buurt eromheen wel leuk als je iets verder weg bent van de herrie. Hotel zelf was op zich wel netjes en goed, personeel super! Kamerdeuren wel flinterdun. Dus tot 2 uur 's nachts kabaal van Khao San Road. Na 2 uur 's nachts kabaal op de gang van party gasten.. Na 1 nachtje weg!

Rooftop zwembad was wel erg lekker: ligbedjes en bar erbij. Volgens mij onbeperkt open, dus ook heerlijk 's avonds bij terugkomst.

Hotel was goed, vriendelijk personeel, zwembad, gelegenheid...
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Het gaat om de keuze die je maakt, midden in de zeer drukke feeststraat Khaosan Road. Hier zou ik zelf een volgende keer minder snel voor kiezen. Ik kan me goed voorstellen dat anderen dit juist fantastisch vinden.

Hotel was goed, vriendelijk personeel, zwembad, gelegenheid om je was te laten doen.

Het lag lekker centraal in Khao San.
    • Scarlet Tweepersoonskamer

De WiFi op de kamer was slecht. Bij het ontbijt was er weinig keus aan ontbijtgranen en/of broodbeleg.

Het lag lekker centraal in Khao San. Handig omdat veel excursies en ook de bus vanuit Don Mueang eindigen bij Khao San Road. Als je van ei als ontbijt houdt heb je geluk, het kon op verschillende manieren vers klaargemaakt worden.

Mooi hotel, alleen op een verkeerde locatir
    • Morroc Tweepersoonskamer

Hotel staat in een hele drukke winkelstraat met bars en restaurants. Muziek ging keihard door tot diep in de nacht. Wij lagen te stuiteren in ons bed..,

Schoon hotelkamers

Mooi hotel maar niet voor een goede nachtrust
    • Morroc Tweepersoonskamer

Super luidruchtig in het hotel. Herrie van khao san road hoorde je niet maar de portofoons van het personeel gaat snachts door merg en been. Heel slecht geslapen helaas

Locatie, schone kamers, vriendelijk meedenkend personeel

Goede plek om een nachtje te verblijven als je voor het...
    • Scarlet Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie van het hotel lag tussen twee avondclubs in. Hierdoor weerkaatste het geluid in de richting van onze kamer. Bed uitgetrild zegmaar..

Goede plek om een nachtje te verblijven als je voor het uitgaansleven naar Bangkok komt. Midden in het centrum van de koh san road.

Prima kamer, klein maar voldoende.
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Het nachtleven wat tot 03.00/04.00uur doorging en een slaapkamer raam (enkelglas) wat de harde muziek niet tegen kan houden. Na 11uur vliegen, doodop en je nachtrust willen pakken, was dit niet echt fijn.

Prima kamer, klein maar voldoende. Zwembad op het dak is fijn. Ligging is goed, maar heeft ook nadelen. Voor 1-2 nachten goed te doen.

Alles wat je nodig hebt, top verblijf!
    • Scarlet Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Midden op de bekendste straat van Bangkok, hotel is prima voor de prijs, het is niet supergroot, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Vriendelijk personeel, alles om de hoek, ik heb mijn paspoort niet afgegeven... prima voor 3/4 dagen en om dan door te reizen naar een bounty island!

Hotel voor feestbeesten
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Wat ons niet beviel was het personeel ze waren totaal niet vriendelijk en de harde muziek wat tot laat in de nacht doorgaat.

Locatie alles was te doen op loopafstand

Het zwembad was prima.
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Hygiëne, personeel onvriendelijk en lamp waar stroomdraden uit staken. Uitzicht was een muur.

Het zwembad was prima. We hadden een kamer aan de achterkant. Dit was fijn, omdat je dan geen geluidsoverlast had.

Locatie was super!
    • Morroc Tweepersoonskamer

Personeel kon vriendelijker.. was niet erg behulpzaam. Kamers gehorig dan verwacht maar dat komt ook door de locatie midden in de stad.

Locatie was super! Midden op khoasanroad waardoor je makkelijk wat kon gan drinken en eten daar.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Goede locatie, geen geluidsoverlast
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Wij hadden een kamer op de begaande grond, waarbij ons raam uitkeek op een keukentje van het hotel. Betekende gordijnen dichthouden.

Goede locatie! Direct aan de khao san road, maar (wij hadden in ieder geval) geen geluidsoverlast. Zwembad en ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

• Scarlet Tweepersoonskamer

De kamer was niet schoon, haar op de badkamervloer en twijfels of ik schoon beddengoed had. Er zaten scheuren in het beddengoed, dit meteen gemeld bij de receptie. Ze vragen een hoge borg die ik niet ten onrechte wilde betalen. De dame bij de receptie heeft hier een aantekening van gemaakt en bij uitchecken kreeg ik mijn borg (gelukkig) terug.

Extreem harde muziek
    • Splendid Tweepersoonskamer

Het hotel ligt midden in een rumoerig toeristisch uitgaanscentrum. Dat hadden wij ons niet gerealiseerd. Keiharde technomuziek hield ons tot 3 uur 's nachts uit onze slaap. Het was alsof ons bed op de discovloer stond. De tweede nacht kregen we op ons verzoek een kamer aan de achterkant van het hotel, die was wat rustiger, maar de muziek kwam nog steeds binnen.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Het verblijf was erg goed , super kamer en top locatie !
    • Scarlet Tweepersoonskamer

We hadden geen uitzicht in onze kamer en je zit midden in een MEGA drukke uitgaansstraat . Dus als je daar niet goed tegen kan is het misschien te overweldigend .

Het ontbijt was goed , kamer was top en de locatie is geweldig

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Midden op khao san Road, fijn om.
    • Scarlet Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer van het personeel. Onvriendelijk, maakt soms een bozige indruk. Vooral de balie medewerkers zijn erg onvriendelijk. Het enigr hoyel in Thailand waar dit bij ons ze was

Midden op khao san Road, fijn om.ee zwembad te hebben

Oke

Bedden zijn best hard

Prima hotel om 1 of 2 dagen te zitten als je van feesten houd! Let op dat je midden op kaosan road zit dus enorm veel geluid wat tot diep in de nacht door gaat

• Beoordeeld op: 24 december 2017

De plek , je zit midden in Khao San road.
    • Scarlet Tweepersoonskamer

De medewerkers waren niet enthousiast en er mocht ook wel vermeld worden dat er direct naast het gebouw elke dag tot 2en feest gevierd word.

De plek , je zit midden in Khao San road.

Top locatie en clean beds !
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Personeel , niet zo vriendelijk en op de koop toe moesten we het bedrag voor de taxi nog in het hotel betalen, en gaven ze 1 minuut later het volledige bedrag niet aan de taxi chauffeur maar hielden ze er doodleuk 50 bath vanaf als easy money, taxi chauffeur kon daar niet mee lachen en vertelde ons dat het een ware plaag is... aan ieder handje blijf geld kleven in Thailand.

Locatie!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima hotel in de gekte van khaosan road.
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Er was naar mijn idee totaal geen controle wie het hotel in kwam lopen. Dat vond ik niet zo’n prettig idee aangezien het hotel aan khaosan road ligt. Ook had ik op de begane grond uitzicht op een steegje met apparatuur er in.

Middenin de gekte van khaosan road een plekje om uit te rusten. Het zwembad op het dak is relaxt en de kamers zijn prima. Had weinig laat van de drukte van de straat.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

De locatie midden in Khaosan Road is eigenlijk top!
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Het geluidsoverlast was echt een hele grote tegenvaller. Je moet hier eigenlijk alleen heen gaan als je van plan bent flink door te zakken. Wij hebben 2 nachten met oordoppen 'geslapen'. Wij hebben bij Buddy Lodge geslapen in dezelfde straat en hier hebben we niks gemerkt.

De locatie midden in Khaosan Road is eigenlijk top! De kamers zijn netjes en het zwembad boven is heel fijn!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

leuk maar luidruchtig
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Wij hadden een kamer op de begaande grond helemaal achter in de gang.. dit leek ons prima tot de avond begon en we schuddend in ons bed lagen door de bar precies naast ons die de volume en bass op maximaal.. Toen we eindelijk een oog dicht konden doen ginger er schreeuwende toeristen door de gang.. en niet veel later om half 7 de schoonmaaksters die nogal luidruchtig waren.. kortom bijna geen oog dicht gedaan door lawaai..

Kamers waren netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Erg veel geluidsoverlast
    • Scarlet Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De geluidsoverlast was enorm en toen ik bij de receptie vroeg om een indicatie van wanneer de Muziek op khaosan road uit ging was de dame achter de balie erg chagerijnig en zei ze dat onze kamer 610 niet zo erg was omdat het aan de achterkant van het pand zat. Wij hadden bij het boeken niet goed gezien dat het direct aan khaosan road lag. Maar de thaise vriendelijkheid was hier dus ver the zoeken.

De kamer was opzich prima en voor schappelijke prijzen kon je gebruik maken van de minibar

Zeer vriendelijk personeel.
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Erg gehorig. Muziek van omliggende cafés tot midden in de nacht. Opdringerige tuk tuk chauffeurs die je niet met rust lieten. Je was hotel nog niet uit of ze stonden er al.

Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamer

Locatie was top, midden op koa san road.
    • Scarlet Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie was top, midden op koa san road. Alhoewel dat niet voor elk reisgezelschap ideaal is (mogelijk geluidsoverlast). Wel lastig te bereiken voor de taxi, dus stukje lopen nog. Zwembad op de 6e verdieping is ook top!

Vies en muf
    • Scarlet Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

D kamer was enorm klein, vies, muf en de bedden waren ook verschrikkelijk onhygienisch. Schandalige prijs kwaliteit

Eigenlijk as het niet veel, weinig tot geen positieve punten

Midden op Khao San Road maar omdat wij een kamer hadden aan...
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Bedden zouden iets minder hard mogen.

Midden op Khao San Road maar omdat wij een kamer hadden aan de achterzijde van het hotel, hebben we hier geen (geluidsover)last van gehad. Heel fijn zwembad op het dak om even bij te komen. Kamers zijn ook prima.

Was goed, achterin valt de lawaaioverlast wel mee.
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Het barpersoneel aan het zwembad spreekt geen Engels en daardoor was het moeilijk een bestelling te plaatsen en soms werd ze wel eens verkeerd begrepen.

Mooie kamer op perfecte locatie.
    • Splendid Tweepersoonskamer

Het uitgaansgeluid was super goed hoorbaar. Alsof het raam open stond. Maargoed dit was wel te verwachten en we waren vaak zo moe dat we toch wel in slaap vielen.

Direct aan khaosan road, perfect om onze vakantie af te sluiten. Je staat zo op straat waar alle restaurantjes/bars en winkeltjes zijn. Ideaal om souvenirs te shoppen. Ook heerlijk om op het dakterras met zwembad te verblijven.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Schone kamer.
    • Morroc Tweepersoonskamer

Kleine kamer. Koelkast hoorde je de hele nacht. Muziek vanaf de straat tot diep in de nacht te horen! Personeel nogal onpersoonlijk.

Schone kamer. Zwembad klein maar wel prettig.

Goed hotel in een zeer bruisende omgeving.

Toch wel heel veel lawaai van Kao San Road, maar dat weet je als je in deze straat boekt he.

Beste ontbijt dat we in die prijsklasse in thailand gegeten hebben. Heel leuk zwembad op de rooftop.

Do NOT disturb
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Luidruchtig personeel in de gangen wekt je al om 7 uur. Zo heeft het lampje 'do not disturb' geen enkel nut.

Locatie is petfect midden in de toeristische hotspots. En toch heb je in t hotel geen last van het uitgaansgeweld rondom.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Bedden

Ontbijt was voor 150 baht echt prima! Kamers waren schoon (geen beestjes o.i.d.) en er werd elke dag schoongemaakt. Locatie was perfect. Wi fi werkte ook prima. Bedden waren wel hard, maar dat is over het algemeen wel vaker in Thailand.

Te mooi om waar te zijn!!!
    • Scarlet Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Waterkoker aanwezig en ook mokken. Maar geen koffie of thee!!! Wel water. Gekreukelde lakens en soms wat vlekken. Zwembad is veel kleiner dan op de foto. En er worden ook veel mensen toegelaten van andere hotels. Zodat het overvol is!!!!

Comfortabel bed.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Nooit meer
    • Scarlet Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We wisten dat Khoasan Road luidruchtig was, maar zowel die straat als de achterliggende straat zijn zo abnormaal luid dat slapen onmogelijk is, tenzij je flink gaat stappen. De muziek staat zo hard dat je oren knetteren :)

zwembad op het dak

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Mooi hotel, wel geluidsoverlast in kamer
    • Morroc Tweepersoonskamer

Wij hadden tijdens ons eerste verblijf een kamer aan de voorzijde. Hier veel geluidsoverlast s nachts. Maar dat is logisch als je aan KSR zit. Ook een beetje een tegenvaller dat je 1000 baht borg moet betalen voor de kamer. Als je op de dag van vertrek je koffers/tassen achter wil laten kost dit 20 baht per koffer/tas. Dat vonden wij wel een beetje onzinnig. De WiFi was zo slecht dat wij naar de Starbucks zijn gegaan om op internet te kunnen.

De locatie was top! Midden op KSR! Verder was het heerlijk om een zwembad te hebben op het dak. Er waren weinig bedjes, maar ach dat is wel vaker in een hotel. Wij zijn nog een keer terug gekomen en hebben toen een kamer aan de achterzijde van het hotel gevraagd. Dit was qua geluidsoverlast 100x beter.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Goed hotel voor nachtje.
    • Scarlet Tweepersoonskamer

helft zwembad onaangekondigd afgezet voor onderhoud daardoor weinig ruimte. Hygiene matig, ratten liepen door hotel deden ze niets aan toen we het zeiden. Hard bed. Stug personeel achter balie. Zonder oordoppen val je hier niet in slaap.

Goede kamer.iedere dag schone handdoeken ook bij zwembad. Iedere dag flesjes water gratis. ligging hotel midden in uitgaansgebied.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

kamers waren schoon en dit is een hotel vooral leuk voor...
    • Scarlet Tweepersoonskamer

het was enorm luidruchtig.

kamers waren schoon en dit is een hotel vooral leuk voor jongeren omdat het voor hen een hele mooie locatie is dichtbij alle cafe's

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Locatie is perfect, accommodatie gemiddeld
    • Scarlet Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is echt heel erg slecht (voor dat geld kun je beter buiten de deur ontbijten). Eieren worden gebakken naast spek. Bedden zijn klein en erg hard. Let op, borg cash betalen.

Locatie is perfect! Geluidsoverlast viel mee in onze kamer. Roof zwembad is erg klein, ligbedden comfortabel en uitzicht is erg mooi. Wifi werkt redelijk, mobiel internet kaart kopen werkt toch het beste in thailand.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Alleen als je wilt gaan voor Khaosan Road anders neem ergens wat rustiger met minder geluidsoverlast
    • Splendid Tweepersoonskamer

Elke nacht tot 2 uur geluids overlast Zwembad ziet er op de foto veel groter uit

Kamer was netjes en schoon Prima voor 1 of 2 nachten als je niet wilt slapen

slecht, zeer veel lawaai tijdens de nacht en zeer vroeg in de morgen lawaaierig personeel.

personeel

Het personeel was ronduit zeer arrogant. Bij aankomst bleek dat men de visakaart reeds gecrediteerd had. Niettegenstaande mijn wens om cash te betalen weigerde men dat. Wanneer ik s'anderendaags vroeg om de manager te spreken werd ik uitgelachen. Mijn familielid die mij vergezelde en uiteraard Thais spreekt vertelde me later dat men zeer onbeleefde opmerkingen gebruikte. Sommige personeelsleden zijn ronduit ROT. Ik ben elke 14 dagen in Thailand, zulke onbeleefdheden heb ik nog niet meegemaakt.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Lekker hotel na 2 maanden in hostels slapen
    • Scarlet Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Muziek tot 2 uur snachts, voor deze prijs had er wel een ontbijt bij gemogen, eten bij het zwembad is duur voor wat je krijgt

Super locatie direct aan Khao San Road, lekker zwembad, schone moderne kamers, lekkere warme douche

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Super mooi hotel.
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Super mooi hotel. Perfecte locatie midden op Kao San Road, hotel ligt iets naar binnen vanaf de hoofdstraat, daardoor hoor je nauwelijks geluiden van de straat. Mooie schone badkamer met goede douche. Zwembad op het dak is fantastisch. Prijs dubbel en dwars waard

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

aanrader
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Het uitzicht. maar dat geeft niet want je slaapt als je in je kamer bent :-)

De locatie is super. Midden in de gezellige Khao San Road maar voldoende van de straat om rustig te kunnen slapen. Nabij de rivier waar je voor weinig met de boot naar veel attracties kunt. (Royal palace, China town. Wat Arun)

Gewoon prima!

Kleine badkamer/wastafel.

Stil, ideale locatie en kamer was netjes. Prima waar je geld.

• Scarlet Tweepersoonskamer

Erg gehorig en harde matrassen

Schone kamers

Heel veel geluidsoverlast van Khao San Road

Schone kamers

Top hotel

Eigenlijk niks..

De vriendelijkheid van het personeel

• Scarlet Tweepersoonskamer

Geluidsoverlast in de gangen. Veel schreeuwen en feesten

Fijn
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Het humeur van het personeel

Het zwembad

Je zat direct aan de gezelligste straat van Bangkok!
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Het was zeer gehorig zowel van buiten als op de gang in het hotel

Je zat direct aan de gezelligste straat van Bangkok!

Tophotel

Goed verblijf
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Als je een nachtje eerder wilde slapen was dit vrijwel onmogelijk. Logisch, omdat je midden in Khao san road zat.

Comfortabele bedden. Mooie badkamer.

Dat we eeg makkelijk 1 nacht bij konden boeken

De geur en het lawaai

Centraal gelegen

Slapeloze nachten
    • Scarlet Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer veel nachtlawaai. De omringende open clubs in Khoasan Road zorgden voor slapeloze nachten.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Perfecte ligging.
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Jammer dat niet al het personeel de Engelse taal beheerst.

Perfecte ligging. Goede hygiëne, aardig personeel.

De hel. Na een vermoeiende reis met emirates
    • Scarlet Tweepersoonskamer

Hels lawaai zowel buiten als binnen en dat tot 3hr snachts!

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

dakterras met zwembad
    • Splendid Tweepersoonskamer

geluidsoverlast 's avonds/s' nachts van muziek van straat

dakterras met zwembad

Kamers waren goed
    • Scarlet Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was zeer onvriendelijk. Er kwam geen glimlach vanaf.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

locatie
    • Scarlet Tweepersoonskamer

bed was hard, zwembad heel klein en het personeel niet zo vriendelijk

locatie

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Schoon en aardig personeel

Badkamer

Schoon en aardig personeel

Hell
    • Morroc Tweepersoonskamer

Herrie. Kleine kamer. Prijs-kwaliteit verhouding erg slecht!

Kan niet zeggen dat er iets beviel

Goed verblijf! Zeker een aanrader als je een zwembad wilt. Vraag wel voor een kamer aan de achterkan

Prijs kwaliteit vrij duur

Zwembad top!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Wel leuk voor mensen die willen uitgaan tot de vroege uurtjes

Veel geluidsoverlast!

Wel leuk voor mensen die willen uitgaan tot de vroege uurtjes

Top locatie als je van uitgaan houd, maar ondanks dat toch gehorig hotel en niet zo heel netjes

Toch wel heel gehorig

Zwembad was klein maar prima

Een ramp

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Weinig handdoeken.

Mooie ruime kamers, weinig geluidsoverlast van de drukke straat. Goed bed, goed ontbijt.

Douche was koud

Douche was koud