Beoordelingen over Koh Yao Yai Village 4-sterren

78 Moo 4, Koh Yao Yai, Amphoe Koh Yao, Phang-nga, 82160 Ko Yao Yai, Thailand

#5 van de 12 hotels in Ko Yao Yai

Je kan er heel lekker eten, mooi zwemmen, het personeel is...
    • Deluxe Villa

Het is aan de dure kant, maar daar krijg je wel veel voor terug.

Je kan er heel lekker eten, mooi zwemmen, het personeel is aardig en alles werd goed geregeld. Een aanrader.

Prachtig huisje in een goed aangelegd park/bos.
    • Deluxe Villa

Eigenlijk viel niets tegen. Omdat het resort wel iets afgelegen ligt, ben je afhankelijk van vervoer. Op zich geen probleem, je kunt bij de ingang naar het resort scooters huren. Daarmee ligt het eiland voor je open en kun je de boel verkennen en bv ook een keer elders eten of een tour boeken. bv bij de naastgelegen pier een snorkeltrip met een privéboot.

Prachtig huisje in een goed aangelegd park/bos. Het zwembad is groot en ligt prachtig aan zee. Het is allemaal ruim opgezet en hou er dus wel rekening mee dat je soms een stukje moet lopen naar zwembad of restaurant.

Je zit in een prachtig verblijf, midden in de natuur.
    • Deluxe Villa

Prijzen zijn exclusief VAT (7%) en service (10%).

Je zit in een prachtig verblijf, midden in de natuur. Zeer rustig en je krijgt er een fantastisch uitzicht aan de infinity pool gratis bij. Zeer goede keuken ook trouwens.

Prachtig resort op rustig eiland.
    • Familie Villa met 2 Slaapkamers

Personeel moet echt een cursus lachen volgen, wat een zure gezichten....waar is die Thaise smile gebleven? Als je op zo'n mooi resort werkt moet je stralen! En als ik niet al dik twee weken had rondgereisd had ik niet beter geweten maar overal in het land heb ik ze zien lachen behalve hier. Wil je een hoop geld besparen moet je je transfers, uitstapjes, massages echt buiten de poort regelen. Daar kom je mensen tegen waar je prima afspraken mee kan maken tegen aantrekkelijke prijzen en die ook nog eens kunnen lachen.

Familievilla 109 ligt dicht bij alle faciliteiten en heeft uitzicht over zwembad en zee. De villa is echt geweldig, 2 grote slaapkamers, 2 grote badkamers en mooie leefomgeving met veel privacy. Zwembad heb ik van genoten. Restaurant is prima, zowel ontbijt buffet als de keuze voor lunch en dinner. Een lange strandwandeling bij eb is een ware biologische belevenis: zeker doen! Weinig verkeer dus ideaal eiland om eens lekker met een scooter rond te rijden, die kan je net buiten de poort voor een prikkie en zonder problemen huren.

Een paradijsje op een “onbewoond” eiland
    • Deluxe Villa

Het is aan de prijzige kant maar ach het is vakantie. En buiten het resort is genoeg locals verkrijgbaar.

De locatie is prachtig!!! De huisjes voortreffelijk! Personeel super aardig! Transfer naar Phuket is 1250bath pp maar dan ga je ook echt in stijl.

Fantastisch verblijf waarbij we in korte tijd heerlijk tot rust zijn gekomen!
    • Villa met 1 Slaapkamer

Voor alle activiteiten worden Europese prijzen aangehouden, niet zoals ik gewend ben in Thailand. Echter past dit ook wel weer bij de klasse van dit resort.

Vanaf het moment dat je aankomt wordt alles voor je gedaan en kom je helemaal tot rust. Het personeel is super vriendelijk, het eten is heerlijk en de mogelijkheden om op pad te gaan zijn ook super. Het zijn vooral de details in service die fantastisch zijn!

Te gekke ligging aan het strand met een fenomenaal uitzicht...
    • Deluxe Villa

Eigenlijk niets! Enige dat ik kan verzinnen is dat het eten en drinken iets duurder is dan normaal in Thailand. Maar huur scooter en ga lekker ergens op het eiland lunchen! Eten is trouwens ook gewoon lekker in het restaurant op het resort.

Te gekke ligging aan het strand met een fenomenaal uitzicht over de zee vanuit het zwembad! Hele ruime huisjes met loungebank en ligbedden op je eigen grote buitenterras. Alles is schoon. Elke dag schoonmaak, handdoeken en badlakens. Prima ontbijt! Heerlijk om te relaxen en de batterij op te laden. Niet twijfelen, gewoon boeken! Zeer vriendelijk personeel. En niet te vergeten een heerlijke buitendouche!

Amazing!...

De transfer van Phuket naar het hotel was duur, 150 euro voor 4 personen door het hotel zelf laten doen. De terugreis was veel goedkoper want we hebben dat zelf geregeld met een lokale visser die je op de pier naast het hotel vindt. Ook jammer dat de bediening in het restaurant niet altijd Engels praat.

Heel mooi hotel met prachtige kamers en een ongelofelijk zwembad met wauw uitzicht!... Wij hebben de sunset uitstap gedaan en het was top, werkelijk onbeschrijfelijk!.... Heerlijke cocktails aan een normale prijs, ook het eten is aan dezelfde prijs of bij ons. Wij zijn ook in een lokaal visrestaurant gaan eten ( 1/2 u met de taxi 300 bath) en het was overheerlijk. Allemaal geregeld door andamann-man.

Fantastisch!
    • Deluxe Villa

Activiteiten en vervoer (Airport shuttle + boot) die vanuit de accommodatie worden aangeboden zijn wat prijzig, maar wel van kwaliteit. De spa is echt onredelijk duur. Bij regen is de buitendouche wat onhandig en snel vies door blad en troep van de bomen. Bij mooi weer is het overigens heerlijk!

Fantastische plek. Prachtig aangelegd park met ruime bungalows, van alle luxe voorzien. De foto’s op booking komen goed overeen met de wekelijkheid. De huisjes staan ruim uit elkaar waardoor je amper zicht hebt op de buren. De faciliteiten, eten, drinken en ontbijt zijn top. Ook de eigen restaurants zijn prima qua prijs/kwaliteit. Personeel is uiterst vriendelijk en bereid alles voor je te regelen. Zwembad is heerlijk en het privé strand voor de deur is top. Toch is de luxe niet dwingend, geen ‘geld smijten’, juist een lekkere relaxte sfeer. Tip: huur meteen op de pier een scooter voor 300 THB per dat en rij in een kwartiertje naar het resort. Eiland heeft weinig verkeer en is perfect voor de (beginnende) scooterrijder.

Prachtig
    • Deluxe Villa

Bed bugs, Wi-Fi werkte alleen bij het restaurant, water van de douche werd na kleine 10 min koud (wel aangegeven, maar zou aan kleine boiler liggen) + alles was vrij prijzig voor Thaise begrippen. Je kunt beter buiten de deur eten en trips boeken.

Super vriendelijk personeel. Je voelt je hier echt als een koning. Enorm behulpzaam! Prachtige grote huisjes, echt niet normaal. En een enorm zwembad! Zeker in het laagseizoen kom je hier voor je rust, maar daar moet je je aan overgeven. Scooter huren en gaan!

seaview bungalow 705..wat een uitzicht
    • Villa aan het Strand met 1 Slaapkamer

ligbedden op het terras. kussens zijn oud en niet meer waterdicht. zelfs nadat ze uren id zon liggen word je nat waneer je ze gebruik.

locatie fenomenaal uitzicht

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Een verblijf om nooit te vergeten

Echt helemaal niets

Het restaurant biedt alles wat je wilt! Uitstekende kwaliteit op een prachtige plek. De villa’s staan in de natuur en dat maakt de beleving uniek. Uitstekend en zeer gastvrij personeel. De villa’s zijn schoon, koel en zeer comfortabel. Koh Yao Yai is een prachtig, rustig en ongerept eiland. Toerisme heeft hier nog weinig schade aangericht. Verwacht geen eiland met allerlei activiteiten. Geniet van de super vriendelijke bevolking en de prachtige natuur. Huur een scooter en beleef. Een absolute aanrader.

Fantastische beleving!
    • Deluxe Villa

Fantastisch mooi domein Heel mooi ingerichte kamers Veel groen en mooie uitzichten Infinity pool zeer knap Lekker ontbijt Hangt een rustige sfeer Zeer behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Pech als je achter op het terrein geboekt heb, dan moet je wel even wandelen
    • Deluxe Villa

Bredere info, qua afweging te maken kosten omtrent huur trips etc...een breder aanbod....iedereen een cursus Engels ....zelfs barman sprak geen woord Engels. Je bent dus veel tijd kwijt aan zelf regelen maar bespaard echt geld

Ontbijt uitgebreid en lekkere dingetjes , prijzen voor alle trips [duiken...eilandentour en verhuur etc etc...die liggen gemiddeld 4 tot zes keer hoger dan buiten de poort....jammer.Daar moet je zelf dus voor zorgen want daar hebben ze zelfteen zin in

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Mooi resort maar wel grootschalig van opzet
    • Deluxe Villa

Wij vonden het restaurant te groot en te Westers qua keuken. Wij gingen eten bij het grill restaurant op het strand. Vrij duur voor Thaise begrippen, maar het zag er prachtig uit en er stonden allemaal heerlijke gerechten op de kaart. Een keertje verwennen dus! Maar dat viel tegen; de vis van mijn partner was niet gaar en moest terug, de bijgerechten kwamen niet, het personeel ruimde onze en alle anders tafels niet af en er waren nog een paar dingen. Wij hebben direct een klacht ingediend. De receptie vond dat wij met de manager moesten praten, maar die had daar de volgende dag geen zin in. Hij kwam via de receptionist met een korting van 20% op het eten, maar die hebben wij geweigerd.

Het complex is met 80 huisjes vrij groot, maar wel in een prachtige omgeving opgezet. De huisjes staan te midden van allemaal bomen. Het ontbijtbuffet was geweldig met een heel breed aanbod; veel fruit, veel soorten brood, beleg, rauwkost, allerlei varianten ei die je ter plekke liet bakken en voor wie wil nog allemaal soorten Thais eten.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Erg mooi resort!
    • Deluxe Villa

Druk bij het zwembad op bepaalde tijden, en de prijzen voor eten, drinken en de spa zijn erg duur. Wij hebben avondgegeten net buiten het resort aan het einde van de straat, wat een zeer goed alternatief is.

Geweldige bungalow (wij hadden de standaard bungalow), mooi ingericht, terras buiten heel erg fijn, buitendouche geweldig en wordt ook lekker warm. Personeel is erg vriendelijk. Rustige sfeer op het terrein en het uitzicht vanaf het zwembad is geweldig. Het eiland zelf is erg rustig (vonden wij super) en er hangt een hele fijne sfeer!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Het is een schitterend hotel.
    • Deluxe Villa

De prijzen van het eten en drinken waren aardig hoog. Wel zit er in het begin van de straat een leuk tentje chill chill. Erg lekker en gezellig

Het is een schitterend hotel. Personeel is erg vriendelijk. En het is heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Op en top verblijf!
    • Deluxe Villa

De prijzen in het resort waren echt too much. Maar op vakantie is dat niet iets waar ik wakker van lig.

De kamer was fantastisch. En de buitendouche was heerlijk! Vooral in de regen. Vond het vreselijk om weer weg te gaan.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Romantic get away.
    • Deluxe Villa

In verhouding met de Thaise prijzen is het eten duur in dit hotel en ik miste ligbedden op het strand.

Zeer vriendelijk personeel. De kamers zijn groot en schoon. Verder zijn de kamers voorzien van een comfortabele buitendouche en groot terras met uitzicht over de jungle of zee. Het resort heeft 2 zwembaden met mooi uitzicht over zee. Verder kan je direct van het zwembad naar de zee lopen. Indien je slecht ter been bent of te lui bent om te lopen, brengt het hotelpersoneel je met een buggy naar je kamer. Verder is de transfer van het vliegveld naar het hotel zeer goed te doen. Wij werden opgehaald in ons hotel in Phuket. Alles is keurig geregeld en je wordt met een luxe speedboot naar het eiland gebracht. Op het eiland word je opgewacht door de hoteltaxi. De prijs is het zeker waard.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Prachtig resort! We zouden zo terug gaan!
    • Deluxe Villa

De prijs van de excursies die het hotel voorstelde (best even verder wandelen in het straatje (bij het massage instituut aan ChillChill) want daar zijn de prijzen een stuk lager).

De rust, onbijt, prachtige kamer, de locatie

Mooi, groen park.
    • Deluxe Villa

Buiten het hotel waren er niet echt restaurantjes dichtbij. Het restaurantje wat bij het resort om de hoek zat was namelijk gesloten vanwege laagseizoen.

Mooi, groen park. De bar en het grillrestaurant waren leuk, het zwembad erg fijn. Koh Yao Yai is een super mooi - en rustig - eiland, wat je zeker met de scooter beter moet verkennen!

Ondanks de regen toch heerlijk!
    • Deluxe Villa

Dat het er zoveel en zo hard kan regenen. Want dat is wel jammer als je er, zoals wij, maar 3 dagen bent. En het zijn geen buitjes! Het kan er zo de hele dag keihard regenen. Maar dat kun je weten als je in regenseizoen gaat.

Eco locatie op een paradijselijk mooie plek in het bos. Mooi zwembad met prachtig uitzicht. Uitstekende service van personeel. Fijn restaurant met uitgebreid (ontbijt)buffet. Maar blijf niet alleen op het resort. Het eiland zelf is ook geweldig! Tenminste, als je van authentiek houdt en het dus niet erg vindt dat er 'niets' te doen is. Dat vinden wij dus juist leuk!

Prachtig authentiek eiland nog niet overstroomd door toeristen
    • Deluxe Villa

Relatief aan de dure kant voor Thailand. Het personeel is wel erg vlot met steeds bordjes weghalen tijdens het ontbijt. De douche was half open en verzamelde daardoor veel plantenafval. Als je vraagt de handdoeken om milieuredenen niet steeds te laten vervangen en de klant volgt blij de instructies op is het niet handig om dan toch steeds nieuwe handdoeken neer te leggen. We waren in een heel vochtige periode op het eiland en dan is het fijn als je vochtige spullen uit kunt hangen. Daar was weinig gelegenheid toe.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, schoon resort met prachtig zwembas en eeen mooi groot strand voor de "deur"

Echt een aanrader!
    • Villa met 1 Slaapkamer

Het restaurant voor diner had iets beter gekund.

Super luxe resort. Leuk dat er een buitendouche is. Het personeel is erg aardig. Het zwembad, een infinity pool, is echt geweldig! Er zit ook een bar in het zwembad waar je lunch en cocktails kan bestellen. We kregen een gratis upgrade naar een Seaview Bungalow, echt een super luxe huisje! Het hotel is echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Ongelooflijk genieten van natuur en rust!
    • Deluxe Villa

Wellicht als gevolg van het regenseizoen was alles klam en muf in de kamer.. Cocktails en bier waren duur! Maar net buiten het resort een Thaise vrouw met winkeltje en wat bier te koop. Bij andere winkeltjes op het eiland geen alcohol

De perfecte setting met een adembenemend zicht op de omliggende karst-eilanden vanuit het zalige zwembad of ligstoel. Heerlijk genieten van regenwoud geluiden s avonds in je eigen relaxzetel voor twee onder een klamboe! Fantastische buiten douche! Warme ontvangst en lekker eten, helaas niet zo goedkoop als we van the usual streetfood gewoon waren. Buiten het resort zijn voldoende goedkope en lekkere alternatieven. Tot slot onder de indruk van het rustige leven van de moslims op dit eiland, onverstoord verder leven desondanks toeristen in hun buurt. Aangename sfeer op het eiland dat alleen maar rust en natuur uitstraalt! Kom hier niet als je op zoek bent naar night&beach life want er is niets te doen :)

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Dé hideaway in Thailand!
    • Deluxe Villa

Aangezien het geen hoogseizoen was, lag het er misschien een beetje verwaarloosd bij buiten, binnen was alles in orde.

Het altijd vriendelijke personeel. De service, ze staan altijd voor je klaar en heel lekker eten.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Het was Fantastisch!

De katten die rondliepen

Het zijn prachtige villa's, totaal niet standaard en die buitendouche is heerlijk. Ruim keuze aanbod bij het ontbijt. In de middag lekker lunchen in het zwembad aan de bar. Ontzettend behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Ondanks de minpunten, toch een aanrader, wat vervallen glorie,met charme!
    • Deluxe Villa

De te hoge prijzen voor eten, drank en activiteiten in de resort, vandaar dat men het best gaat eten en drinken buitenhuis, ze zouden beter hun prijzen moeten matigen wat de inkomsten ter plaatse ten goede zou komen. Ook het eten van het buffet is te Europees en mocht warmer en lekkerder .

Het geheel met mooie en confortabele woningen , netheid en zeer vriendelijke bediening!

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Relax, comfort en lekker tot rust komen.
    • Deluxe Villa

Prijzen van de dagtripjes en de spa zijn te hoog. Fitness ruimte heeft geen toegevoegde waarde, geen cardio apparaten etc.

Service was perfect, zowel bij het ontbijt als de schoonmaakservice van de kamer.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Heerlijk rustgevend verblijf!
    • Villa met 1 Slaapkamer

De prijzen van de spa/massage waren erg hoog. Wel prima massages overigens. Maar net 5 minuten buiten het resort kan je voor 80% minder ook een lekkere massage krijgen. Dit geldt ook voor de dagactiviteiten.

Mooie resort met prachtige kamers. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Mooi zwembad en lekker eten in het restaurant. Ook hier zou ik een dag een scooter huren. De scooter huur je net buiten het resort voor een schappelijke prijs. Op het eiland zijn voldoende atms en mini-supermarktjes.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

geweldig
    • Villa met 1 Slaapkamer

ontbijt zowel Thais als Europees aan bieden, prijs kwaliteit F&B aanpassen de prijzen zijn echt buiten proposities THB 290 ++ voor een glas wijn?? dat is €8.99/$9.50 niet normaal.

prachtig eiland en een super mooi hotel wij hadden de 1 kamer villa erg mooi en groot en een prachtig overdekt terras/balkon deze liggen wel helemaal boven in wat wel dus de hele dag klimmen is(goed voor de been spieren :) als je wil komen ze je halen met een golfkarretje, vriendelijk personeel, helaas was het ontbijt alleen American Breakfast bij de vraag of we Thai ontbijt konden krijgen was het antwoord alleen met bij betaling:( tip: ga eten bij Chilly Chilly zit aan het eind van het resort bij de hoofdweg gelijk links, super lekker eten en goedkoop (wel weer ff klimmen :) wijn per fles THB 570 en bier small THB 60 eten gemiddeld rond de THB 180 PP

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Relaxed!
    • Deluxe Villa

Er is echt niet veel/niets te beleven in de buurt, maar als je komt om te ontspannen is dat juist heerlijk.

Heerlijk om te relaxen! Fijn huisje, mooie tuin, heerlijk zwembad, fantastisch uitzicht, goed restaurant.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Prachtige ligging in groot opgezette tuin.
    • Deluxe Villa

Personeel was weinig empatisch na eerder vertrek om medische redenen. Overigens wel refund gekregen voor eerdere vertrek. Erg vreemd dat je 100 THB moet betalen voor het vervoer naar de pier. Neem dit op in de kamerprijs!

Prachtige ligging in groot opgezette tuin. Zeer grote kamers met lekkere buitendouche.

De inrichting van de huisjes, de grootte van de...
    • Familie Villa met 2 Slaapkamers

De inrichting van de huisjes, de grootte van de familiebungalow, de mooie tuin, de ligging, het zwembad.

Het ontbijt is uitstekend en het personeel is zeer...
    • Deluxe Villa

Het ontbijt is uitstekend en het personeel is zeer vriendelijk. Fijn zwembad en goed restaurant. Een plek om tot rust te komen.

Locatie, uitzicht, zwembad!

Personeel weinig pro actief. Taxi bellen was niet mogelijk....

Locatie, uitzicht, zwembad!!

Koh yao jay village een echte aanrader
    • Deluxe Villa

Helemaal niets was echt geweldig

De rust en de natuur. Het personeel is super vriendelijk. Het complex is waanzinnig. De bungalows super mooi

Perfect

Eigenlijk niets

Altijd behulpzaam

Werkelijk fantastisch!
    • Villa met 1 Slaapkamer

Als een koning behandeld hier!!

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Ontspannend en rustig
    • Deluxe Villa

Prijzen van eten en drank, transport vanuit hotel veel duurder

Infinity pool en mooie kamer met outdoor shower

Ongelooflijk mooi
    • Deluxe Villa

Echt alles was fantastisch! Prachtige bungalows😍 Vanuit het zwembad de zee over kijken, fantastisch!!!

Rust, grote kamers, leuke overdekte ruimte aan de kamer,...
    • Deluxe Villa

Te weinig handdoeken aan het zwembad

Rust, grote kamers, leuke overdekte ruimte aan de kamer, groen, mooie zwembaden

Heerlijke plek en een heerlijk resort

Niks! Alles was super!

Geweldige locatie en een prachtig resort! Ontbijt was ook top!

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Romantisch en luxe
    • Villa met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Laat happy hour aan de bar in de avond.

De beachbungalow, deze was luxe, mooi, comfortabel, groot en van alle gemakken voorzien.

Geweldig resort
    • Deluxe Villa

Prachtige locatie, heerlijk eten, vriendelijk personeel en een fantastische kamer

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Paradijselijke omgeving.

Sommige delen wat achterstallig onderhoud.

Mooie ongeving. Grote kamers en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Eten was verzorgd en een zeer ruime kamer.
    • Villa met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Geen ligstoelen aan het strand

Eten was verzorgd en een zeer ruime kamer.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

fantastische korte vakantie gehad.

zou het niet weten!!!

ontbijt was heerlijk, personeel heel vriendelijk. top lokatie!!!!!

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

De rust in een prachtige omgeving.
    • Deluxe Villa

De rust in een prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Heerlijk rustig resort met mooi zwembad en uitzicht over de...
    • Villa met 1 Slaapkamer

Heerlijk rustig resort met mooi zwembad en uitzicht over de zee! Top locatie om te kunnen ontspannen.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Fantastisch , relaxt verblijf .
    • Deluxe Villa

Hard bed natuurlijk , maar volgens mij is dat overal .

Prachtige locatie , lekker rustig , alles tot in details binnen en buiten .

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Ontbijt had meer afwisseling in gemogen.
    • Villa met 1 Slaapkamer

Ontbijt had meer afwisseling in gemogen. Het buffet eten savonds was te duur voor de kwaliteit die je er voor krijgt.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Heerlijke locatie om jezelf te verwennen door vooral niets...

Je weet waar je voor kiest: een resort in the middle of nowhere en er is dus verder niks te doen. Maar het uitzicht op de rotseilanden van Krabi en dan heerlijk langs het strand wandelen, dat maakt dit resort heel bijzonder. Buffet is heel goed betaalbaar waardoor je beter niet a la carte kunt eten. Wijn is onbetaalbaar, maar dat geldt voor meer delen van Thailand.

Heerlijke locatie om jezelf te verwennen door vooral niets te doen. Prima ontbijt en 's avonds een uitgebreid buffet voor 490 baht. Mooie bungalows met een zitje buiten en een bijzondere buitendouche. Er is verder niets te doen in het resort en de buurt, maar op 7 minuten lopen naar de ingang van het resert vind je een leuk piepklein restaurantje Chillchill en 50 meter de andere kant op een piepklein supermarktje voor cola en bier, want drank is in het resort aan de prijs. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Via het resort kun je je vervoer van en naar Phuket regelen. Kost 1000 baht per persoon, maar dat scheelt heel wat zelf regelen en dan brengen ze je op de afgesproken tijd van deur tot deur.

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

De rust, het gevoel midden in het oerwoud te verblijven.

Strand is niet zo geweldig, en zoals bij veel andere hotels: veel te weinig ligbedden bij het zwembad. Restaurant en het winkeltje overpriced.

De rust, het gevoel midden in het oerwoud te verblijven. Heerlijk

• Beoordeeld op: 18 december 2015

Geweldige luxe villa's in een prachtige omgeving.

Prijzen in het restaurant zijn voor thaise begrippen behoorlijk hoog! Ook het strand valt erg tegen maar daar dat maakt het prachtige zwembad meer dan goed!

Geweldige luxe villa's in een prachtige omgeving. Met name de buitendouche is een geweldige ervaring! Het grote zwembad is prachtig!

• Beoordeeld op: 10 december 2015

Je werd door het personeel als een echte VIP behandeld.

Informatie over het vervoer van en naar Koh Yao Yai is over het algemeen lastig te vinden. Verwacht geen druk centrum op het eiland (eiland is wel erg mooi!)

Je werd door het personeel als een echte VIP behandeld. De bungalows lagen mooi in de jungle en boden genoeg privacy. De zwembaden waren ook erg mooi en hebben fantastisch uitzicht.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Zwembad met een fantastisch uitzicht.

Prijzen over de top. Excursies en het eten/drinken veel duurder dan op phuket/krabi. Niets in de buurt. 1 dag eerder weggegaan omdat we het te stil vonden en te duur. Helaas wel extra kosten. Strand.

Zwembad met een fantastisch uitzicht. Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 19 november 2015

Prachtige omgeving op authentiek eiland, weinig toerisme.

Te weinig ligbedjes bij t zwembad (mensen reserveren plekje door handdoeken neer te leggen, vreselijk- zou hotel moeten verbieden), prijzen liggen wat hoger voor t eten dan elders.

Prachtige omgeving op authentiek eiland, weinig toerisme. Rustig gelegen, mooi zwembad, goed ontbijt/ eten, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Prachtig resort om lekker tot rust te komen.

Prijzen in het restaurant waren voor thaise begrippen te duur. Was ook niet echt thais. Strand is mooi, maar niet echt om in te zwemmen. Daar heb je een zwembad voor met prachtig uitzicht.

Prachtig resort om lekker tot rust te komen. Mooie huisjes, fijn zwembad.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Prachtig opgezet resort, heerlijk ontbijtbuffet, lekkere...

Voor mij was het eiland te rustig. Je kan een dagtocht maken om er even uit te zijn maar je kan niet echt naar een dorpje of ergens in een restaurantje gaan eten. Ik vond 10 dagen te lang.

Prachtig opgezet resort, heerlijk ontbijtbuffet, lekkere keuken. En ongelofelijk aardig personeel. Erg meedenkend en vooruitziend. We werden echt in de watten gelegd en we hadden het gevoel dat we heel speciaal waren :)

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Een luxe verblijf met alle comfort op een prachtige locatie...

Lunch, diner en de activiteiten die je kunt boeken zijn meer dan twee keer zo duur als buiten het resort.

Een luxe verblijf met alle comfort op een prachtige locatie met een fantastisch uitzicht!

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

De bungalows en de rust.

De service aan het onthaal was maar matig. Het Engels van het personeel is bijzonder slecht. Toen de ATM automaten op het hele eiland het lieten afweten, wilde/kon het hotel ons niet helpen. De transfer van en naar het hotel is apart te betalen en duur. Alle aangeboden excursies kosten in het hotel 3 keer meer dan wat je rondom de pier zelf kan boeken. Er zijn veel katten, op zich geen problemen mee, maar de geur viel soms moeilijk te negeren. De kussens op de ligstoelen aan het zwembad zijn in een erbarmelijke staat (kapot en vies). De plastic stoelen aan het strand hebben geen kussens en zijn vuil en kapot. Het strand zelf is vuil, dit is vooral zichtbaar bij eb.

De bungalows en de rust.

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Goed ontbijt, mooi zwembad

Heel saai eiland, valt écht niets te beleven, je kan nergens snorkelen

Goed ontbijt, mooi zwembad

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

Mooie bungalows en prachtig zwembad met uitzicht over de...

Te duur. Zeker de prijzen in het restaurant.

Mooie bungalows en prachtig zwembad met uitzicht over de baai.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Heerlijk rustig en een prachtige ligging!

Heerlijk rustig en een prachtige ligging!

• Beoordeeld op: 16 november 2015

Zeer goed in zijn prijsklasse.

Hygiene kon iets beter. Zee is moeilijk om te zwemmen, maar het zwembad maakt alles goed

Zeer goed in zijn prijsklasse.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Rustgevend

Tegenvallende koffie

Rustgevend

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

De rust en prachtige uitzichten.

De rust en prachtige uitzichten. Het ontbijt is super.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

wat een knappe omgeving,zalig zwembad, personeel is gewoon...

prijs avondeten is mss toch teveel ,thailand heeft andere prijzen.

wat een knappe omgeving,zalig zwembad, personeel is gewoon te aardig

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Accommodatie, zwembad, locatie

Vieze (stinkende) shampoo / douchegel in accommodatie en zeep bij de wc's bij het restaurant

Accommodatie, zwembad, locatie

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Een zeer ruime bungalow aan zee met een geweldig uitzicht.

Erg veel krekels in de bungalow

Een zeer ruime bungalow aan zee met een geweldig uitzicht. Heerlijk groot zwembad met een poolbar.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

The view man.

Avondeten kan alleen in het restaurant daar. Thaise eten valt erg tegen naar mijn idee. En ik hou echt van Thai cuisine

The view man... the view

• Beoordeeld op: 13 maart 2015

Prachtig zwembad

Restaurant 's avonds was minder Ontbijt was goed

Prachtig zwembad

• Beoordeeld op: 13 maart 2015

Geweldige accommodatie, ruim opgezet, met grote buitenkamer...

Geweldige accommodatie, ruim opgezet, met grote buitenkamer en buitendouche. Erg vriendelijk personeel. veel beter dan de internetbeschrijving!

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

Heerlijk verblijf, prachtig design, goede zorgen

Helaas matig strand

Heerlijk verblijf, prachtig design, goede zorgen

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.