Beoordelingen over Krabi Resort 4-sterren

Gebaseerd op 1929 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Niks was hier goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wij hebben dan wel een upgrade gehad maar daar moet je dan wel elke dag 20 min voor lopen om bij je kamer te komen in het donker tussen de salamanders kikkers en apen en als je dan een poolcar van het hotel ziet langs rijden en je vraagt waar je kamernummer is dan wijzen ze het maar even aan. Daarnaast was het water bruin van kleur en toen ik dit aangaf deden ze net dat ik gek was later op de avond kwamen 2 heren die dit hebben gefixt.

Niks was hier goed. Sterke nog het heeft onze láátste 2dagen Thailand echt verpest

Mooie locatie
    • Luxe Grand Kamer

Direct aan het strand. Goede accommodaties en een groot diep zwembad. Het enige minpuntje aan de kamer was wat achterstallig onderhoud zoals het kapotte bad.

Mooie locatie

Het ontbijt en het schoonmaken van de kamers was perfect...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Water van het zwembad had schoner gemogen en en het zwembad is nodig aan een opknapbeurt toe.

Het ontbijt en het schoonmaken van de kamers was perfect geregeld..verder was het personeel zeer behulpzaam en aardig.

Heerlijk verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Het restaurant serveert niet het lekkerste eten en is prijzig. De ontbijtruimte was open aan alle kanten en dus behoorlijk warm.

Prachtige huisjes, erg ruim én een heerlijk ligbad. Wij hadden een huisje rondom het grote zwembad. Het resort kent verschillende accomodaties; kamers, huisjes en luxe villa’s. Ontbijt erg uitgebreid en heerlijk. Het resort was prachtig aangelegd, veel groen, water en leuke paadjes. Het “centrum” met gezellige barretjes en restaurantjes op loopafstand.

Heerlijk rustig gelegen resort vlakbij drukke Ao Nang
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik ben persoonlijk meer fan van kleinschaliger resorts met direct zeezicht. Meeste kamers hebben dat niet. Helaas slecht geslapen door lawaai van de airco. Dat vond ik wel echt een minpunt, had oordoppen nodig.

Heerlijk resort met 2 mooie zwembaden en ligbedjes aan zee in de schaduw. Rustig gelegen, maar op loopafstand van Ao Nang centrum (leuk voor 's avonds).

Rustig luxueus verblijf in het drukke Krabi
    • Luxe Grand Kamer

De ligging is perfect. Aan het strand/zee. Een heerlijk zwembad. Lekker ontbijt. Wij hadden kamer type deluxe zwembadzijde. Deze was perfect. Mooi ruim balkon met lekkere loungebank en aan de badkamer was niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Aanrader in de regio, zeer goed prijs-kwaliteit
    • Luxe Grand Zwembad Kamer

De ontbijtplaats vond ik elke morgen wat "grappig", precies of je nog op het trouwfeest zit van de dag ervoor.

Wij hadden nergens anders willen zitten tijdens ons strandverblijf, een volledig aangelegd resort met mooie tuin, kamers, zwembad en ligging. Vooraf was ik wat sceptisch door de commentaren hier, echter overtrof dit resort echt mijn verwachtingen. Als gast ben je welgekomen, zeer propere kamers en je mag alles vragen. Ook de ligging is top, onmiddellijk heb je bars en restaurants in de buurt. Tevens is er een privé-strand met ligzetels waar wij steeds plaats hadden (ja ook om 11u!).

Een nacht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Wij zaten in een ouder gedeelte. De badkamer was echt aan vervanging toe, vieze kitnaden , verkalkte douchekop, jammer.

De locatie was prima. De nieuwe gebouwen zien er mooi uit, het resort is aan het strand

Goede keuze! Heerlijk hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk groot zwembad met genoeg lig bedjes. Ruime kamer met zit gedeelte en voor Thaise begrippen een zacht bed. Badkamer met ligbad bijna een privé zwembad te noemen. Kan je makkelijk met 2 a 3 personen in. Ontbijt ruime keuze en erg lekker. Dicht bij alle winkeltjes en verschillende restaurantjes.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Uitstekende locatie voor eilandhoppen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was niet super proper gekuist. Veel sporen van kalk in de douche te bespeuren.

Kregen upgrade naar betere kamer. Mijn vriend was tijdens het verblijf jarig en werd met een mooie zwaan in handdoeken op bed en een verjaardagstaart getrakteerd.

Perfecte ligging!
    • Luxe Grand Zwembad Kamer

We hadden een luxuary room met uitzicht op het zwembad. Het zwembad was helaas nauwelijks te zien. Ondanks dat was ons verblijf erg goed. Er zijn niet veel ligbedjes bij het strand, maar we hebben nooit moeten zoeken naar een bedje. strand is perfect. In de buurt veel restaurantjes. Bij het resort hebben wij alleen lunch gehad, was ook erg goed! Perfecte ligging. Aardig personeel. De airco was 1 nacht kapot, we hebben gelijk een andere kamer gekregen toen bleek dat ze het niet meteen konden maken. Enige minpuntje was dat de de afvoer van de douche verstopt zat, maar het water kon via de zijkant langs het bad weglopen naar een ander putje. Geen groot probleem. Het personeel heeft dit ondanks melding bij de receptie niet verholpen.

top plek om rondreis Thailand af te sluiten
    • Luxe Grand Kamer

Weinig ligbedden aan t strand. Bij vloed blijft er ook weinig strand over. super mooie eilanden in de buurt maar heeel touristisch. Wij dachten dat we een minder populaire tour deden maar vonden het alsnog druk.

Top locatie. Groot zwemband met ligbedden. Fijne accommodatie. Top plek om rondreis Thailand af te sluiten.

De ruime kamers met tussendeur.
    • Luxe Grand Kamer

Mooi hotel maar veel details zijn niet meer netjes en aan vervanging toe (wordt aan gewerkt). Ontbijt rommelig en ongezellig.

De ruime kamers met tussendeur. Het feit dat we een gratis upgrade kregen. Fijn zwembad. Erg ruim opgezet. Aardig personeel.

Paradijselijk resort!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Internetverbinding was soms wat minder sterk.

Heel erg mooi resort met prachtige kamers. Super lekker ontbijt. Heel mooi zwembad. Perfecte ligging vlak aan het strand en een leuke winkelstraat met veel restaurantjes.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Fijn verblijf voor een goede prijs, maar dat dankzij de boeking via Booking .com
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het schoonmaken van het strand mag wel wat meer aandacht hebben.

Wij kregen een upgrade naar de luxe kamer aan het zwembad. Een prachtig resort met een mooi aangelegde tuin.

Heerlijk verblijf op een super locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Pinacolada bij het zwembad was heel slecht: vanuit een plastic glas drinken en amper rum. Bij booking.com aangegeven dat we een double bed wilden. Bij aankomst kregen we 2 singles. Bij de receptie gaven ze aan deze info niet te krijgen van booking.com. Dit is volgens mij gelogen, maar dat mogen ze hier uitzoeken. Ze gaven aan dat het hotel vol was, maar boden ook geen compensatie. Na blijven aandringen kregen we wel de juiste kamer en werd het probleem naar een volgende klant verlegd.

Ligging is perfect voor strand, boten en de boulevard met winkeltjes. Hotel is netjes met een heel goed ontbijt en faciliteiten waren ok. Na 2 dagen begaf een lamp het maar werd direct vervangen. Kamer is heel ruim.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Verblijven in een groot resort
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

De service / het personeel. Bij aankomst word je gezegd dat er per persoon een gratis flesje water op je wacht. Eenmaal in de kamer staat er centraal op de tafel 2 flesjes water. Achteraf bleek dat deze betalende waren en er ergens in een hoekje de gratis flesjes stonden. Voor dit flesje (0,5l) werd ons 110 baht aangerekend. Ter vergelijking: in de supermarkt kost een pak van 12 flesjes 80 baht. Het hotel biedt een luchthavenshuttle aan. Hier vragen ze 800 baht voor. Tip: ga buiten het hotel en neem daar een taxi, deze is 300 baht goedkoper. De WiFi was bij onze aankomst stuk. Deze was 's avonds wel opnieuw gemaakt. Wij vonden de prijs niet helemaal in verhouding met de kwaliteit. We hebben mooiere 3* hotels in Thailand bezocht dan dit 4*.

Je ontbijt met zicht op zee. Het ontbijt is naar Thaise normen goed & uitgebreid. De locatie is top! Niet alleen ligt het vlak aan het heerlijke strand, wanneer je het hotel buitenstapt sta je meteen in een levendige omgeving, omgeven door eetkraampjes. De zwembaden zijn groot & schoon.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Goed, maar kan (veel) beter voor de prijs die wij betaald hebben!
    • Luxe Grand Kamer

Foto op de site geeft een verkeerde indruk. Strand voor het hotel is het minst fraaie van Ao Nang beach Het lawaai op het resort van ondermeer de bouw van nieuwe bungalows brengt een alles behalve ontspannende sfeer. Nauwelijks functionerende koelkast en wanneer je om ijsklontjes vraagt wordt dit in rekening gebracht.

Prachtige ruime, luxueuze kamer, alsmede het zeer uitgebreide ontbijt

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Luxe in een relaxte groene ontgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen kinderzitjes voor babies Prijs zonder de korting via Booking con is te hoog Al volgeboekt voor februari 2018

In Schitterend parklandschap direct aan de zee Heel mooi zwembad Uitgebreid ontbijt Genoeg restaurants en massage in directe ontgeving Mooie luxe kamers met bad en aparte douche

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

een plek om ook zeker aan te bevelen aan vrienden,
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat het water niet goed weg liep na het douchen, hebben het gemeld maar was niks aan gedaan, en buiten de ontbijt zaal was er ook nog buiten nog spullen wat je pakken kon, kwam er pas op de laatste dag achter. En dat hadden ze wel even kunnen zeggen.

Ontbijt was echt geweldig, er was echt van alles wat, zelf als je een Fransman bent, is er stokbrood, verschillende soorten. Lokatie is mooi en erg centraal, kort aan de winkel straat en koert aan het strand, mooi zwembad, en er was zelfs nog een 2e, mooie water bar, fitness heb er zelf alleen geen gebruik van gemaakt, achter af jammer. Donderdag avond hadden ze bbq wat echt tot in de puntjes goed verzorgd was, alleen de meeste mensen hebben niet geweten dat het zo goed was, want de opkomst van de mensen was laag, goeie live muziek wat voor die mensen natuurlijk ook niet leuk was, we waren 1van de eersten en zijn tot de allerlaatste gebleven, hier wil ik zeker een dikke 10 voor geven, de mensen die er niet bij waren hebben wat gemist.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Luxe hotel waar je zowel tot rust kan komen en eventueel kan...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Muffe geur in de kamer bij aankomst, is na melden hiervan wel direct aangepakt.

Luxe hotel waar je zowel tot rust kan komen en eventueel kan deelnemen aan activiteiten van het animatieteam ( aquarobic, thaibox, boogschieten ... )

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Uitstekend hotel maar redelijk prijzig naar Thaïse normen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op dit ogenblik zijn er werken aan het resort maar dit stoort niet.

Kregen gratis upgrade. Prachtige locatie, mooie kamer, heerlijk zwembad en zeer uitgebreid ontbijt.

Prachtige kamers en geweldig zwembad oo een toplocatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alleen de ontbijtruimte kan wel een opknapbeurt gebruiken. ontbijt was verder prima hoor.

Prachtige kamers en geweldig zwembad oo een toplocatie.

De kamer, wij kregen een upgrade omdat ze onze...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

De zee was ruig. Veelal de rode vlag..

De kamer, wij kregen een upgrade omdat ze onze oorspronkelijke kamer aan het verbouwen waren.

perfect resort
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de luxe kamer aan het zwembad,ontbijt ligging

Perfect
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Ontbijt was oké en kamer na upgrade prima Zwembad 2 stuks goed. Strand ook prima. En personeel( bar) vriendelikb

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

op het strand veel overlast van langs varende boten een ontzetend storend lawaai

het ontbijt was erg goed vooral de koffie

Prima kamer, grote keuze bij het ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Personeel is niet erg vriendelijk.

Prima kamer, grote keuze bij het ontbijt. Goede faciliteiten

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Onvergetelijke voor herhaling vatbaar
    • Luxe Grand Kamer

Niks viel tegen alles was perfect

Het ontbijt was heerlijk en gevarieerd Het resort is een oase van rust en locatie is perfect

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

ideale locatie vlak aan het strand en toch rustig gelegen

ideale locatie vlak aan het strand en toch rustig gelegen

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Goed ontbijt

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Goed hotel, zouden er zo weer naartoe gaan.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede kamer, locatie en ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Van alle gemakken voorzien

De omgeving erg touristisch

Van alle gemakken voorzien

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Mooi en rustig gelegen resort in het hele drukke krabi
    • Luxe Grand Kamer

Badkamer was niet schoon bad erg groot en oud en bijna geen warm water misschien is daar wel onderhoud aan nodig?

De ligging en de rust

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Luuuuuxe!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De strandstoelen mochten niet op t strand

Comfort, privé strand, afwerking perfect

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Badkamer slecht onderhouden

Mooi groen

Top! Met gratis upgrade superluxe kamer gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tophotel. Goed ontbijt, royale kamers, luxe badkamer.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Super ontbijt, mooi hotel met super ligging in Ao Nang, mooi...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super ontbijt, mooi hotel met super ligging in Ao Nang, mooi zwembad. Zeer vriendelijk personeel.

locatie,kamer en ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Personeel kan wat vriendelijker zijn...

locatie,kamer en ontbijt

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Hotel ziet er netjes uit, mooie kamers!
    • Luxe Grand Kamer

Lang moeten wachten bij de poolbar skipper bar op ons ete

Hotel ziet er netjes uit, mooie kamers!! Lekker uitgebreid ontbijt. Mooie zwembaden

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Mooi, gezellig en luxe

Ontbijt was erg druk

Prachtig zwembad, lekker dicht bij het vliegveld

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Uitgebreid ontbijt met genoeg keus, sommige dingen mogen...

Prijzen in het resort vielen zwaar tegen..fruitshake 150 Bath..nog nooit in Thailand zo duur meegemaakt, erbuiten 40/50 Bath namelijk..zelf Taxi 's ochtends vroeg geregeld voor 600 Bath naar vliegveld en hotel wilde 1000 hebben zo vroeg, normaal is het 800 bij hun...ligbedden en kussens zwembad aan vervanging toe

Uitgebreid ontbijt met genoeg keus, sommige dingen mogen warmer en er mag eerder bijgevuld worden...kamer prima en locatie is goed want de poort uit naar rechts en je loopt de gezelligheid tegemoet

• Beoordeeld op: 20 februari 2016

We kregen een upgrade naar een nieuw appartement.

Er waren diverse mensen ziek geworden, mogelijk van het eten? Personeel receptie niet erg behulpzaam

We kregen een upgrade naar een nieuw appartement. Dat was fantastisch. Ontbijtbuffet was prima met uitzicht over zee.

• Beoordeeld op: 1 januari 2016

Het enige wat goed was, was de locatie.

Alles! Het hotel is aan algehele renovatie toe, de bedden bij het strand weinig, meer dan de helft stuk en heel vies! Ongeïnteresseerd en onvriendelijk personeel in het gehele hotel, behalve de bewaking. Bungalows vol met schimmel in de douche, bad en airco. De douche doethet ook maar gedeeltelijk er druppelt water uit. Klagen bij de receptie heeft geen enkele zin ze doen alsof ze je niet begrijpen en als je dat dan zegt lopen ze gewoon weg. Dit hotel was echt heel slecht! We zijn in 5 hotels geweest deze vakantie maar al mocht ik hier gratis naar toe ging ik niet meer naar dit hotel. Het ontbijt is ook absoluut niet vers zat allemaal in vieze bakjes en geen keus. Ik begrijp niet dat er mensen zijn die positief over dit hotel schrijven want er is gewoon niets goed! Wij hebben met onze kinderen vertier ergens anders gezocht bv in restaurant Krua gelijk naast het hotel dat was super!

Het enige wat goed was, was de locatie.

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Het resort heeft een perfecte ligging, aan het strand en...

Strandstoelen aan het strand zijn krakkemikkig.

Het resort heeft een perfecte ligging, aan het strand en naast de restaurants en winkeltjes. Het is ruim opgezet in het groen. Eekhoorns, apen en varanen zijn de medegasten. De kamer is ruim met een heerlijk balkon en een prachtige badkamer. Personeel is vriendelijk en attent. Er is een uitstekend restaurant en er zijn 3 bars. De sfeer is relaxed, vooral aan het strand met mooi uitzicht op zee en de bedrijvigheid van de longtailboats.

• Beoordeeld op: 31 december 2015

De mooie ruime kamer en een goed en veelzijdig ontbijt aan...

Drankjes bij het zwembad zijn duur. Zelfs tijdens happy hour.

De mooie ruime kamer en een goed en veelzijdig ontbijt aan het strand.Het animatieteam deed z'n best.

• Beoordeeld op: 17 december 2015

De gratis upgrade naar een grand bungalow met een mooie...

Veel kapotte strandstoelen. Krabi aonang zelf is niet veel te doen naast zonnen en strand.

De gratis upgrade naar een grand bungalow met een mooie grote badkamer en balkon.

• Beoordeeld op: 12 december 2015

wij hadden een appartement dichtbij het zwembad in het...

Ik ben langs de bungalows gelopen bij het strand. Dit ziet er verouderd uit.

wij hadden een appartement dichtbij het zwembad in het moderne deel van het park. Deze appartementen zijn modern en worden elke dag netjes schoon gemaakt. wat leuk is aan het park is dat er elke dag wat te doen is. Er is een active team wat voor veel vermaak zorgt. Het eten op het park is goed en er is happy hour voor cocktails. Bij elke bar is dit op een ander tijdstip. Het park is qua ligging perfect. Het is midden in Ao Nang. Er zijn veel restaurantjes en barretjes met live muziek. Op een paar honderd meter lopen kan je met een longtailboat naar Chicken, Poda en Phi Phi Island. ook Ralay Beach is bereikbaar hiervandaan. Al met al hebben wij het hier erg naar ons zin gehad.

• Beoordeeld op: 20 november 2015

Prachtig resort en mooi gelegen aan de zee.

De bungalow is aan renovatie toe, badkamer sterk verouderd. TV slecht bereik en oud Wifi slecht bereik

Prachtig resort en mooi gelegen aan de zee. Eigen bungalow. Vriendelijk personeel. Gratis ophaal service bij aankomst met de ferry vanaf Kho Phi Phi. Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Eten was goed en personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Niet een accommodatie waar je het THailand gevoel bij krijgt. Past meer in de Turkye / Spanje sfeer. Strand is slecht toegankelijk en sfeerloos.

Eten was goed en personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

Mooie zwembaden, zeer goed en uitgebreid ontbijt, niet...

Eerst kamer gekregen in de hoek van het resort die stonk en niet schoon. Na dit aangegeven te hebben, konden we uit 2 andere kamers kiezen. Op beide kamers was wel iets aan te merken, maar op zich bungalow was oke. Toen we verhuisden kregen we ineens een luxe kamer aangewezen, helemaal top! Toch voor dergelijke luxe kamers is de afwerking en reinheid onder de maat

Mooie zwembaden, zeer goed en uitgebreid ontbijt, niet eerder in Thailand zo gezien.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Verblijf in de mooie luxe hoekkamers bij het zwembad,...

Het ontbijt werd geserveerd in een ongezellige glazen ruimte bij zee. Het was er te druk, dus niet altijd plaats. Buiten was er ook ruimte om te ontbijten maar ook dat vond ik massaal en ongezellig aandoen. Het ontbijt was wel erg uitgebreid.

Verblijf in de mooie luxe hoekkamers bij het zwembad, heerlijk balkon met loungebank, zeer ruime kamer met regendouche en vrijstaand bad. Prachtige tuin, heerlijk zwembad, direct aan eigen strand en bij de winkels en restaurants.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Weer kregen een upgrade naar een bungalow villa aan het...

Het strand is hier niet fantastisch Oals in railay.

Weer kregen een upgrade naar een bungalow villa aan het zwembad. Deze was prachtig. Heerlijke bedden, mooie badkamer. Veel op tv (het is nu regenseizoen dus die heb je nodig ;-)). Hotel in het centrum dus genoeg restaurantjes in de buurt. Ga vooral naar de full moon massage salon (lief personeel en heerlijke massage) en de full moon bar (elke avond live muziek), allebei om de hoek.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

De kamers waren gerenoveerd en wij hebben hier een gratis...

Er was niet een echt strand waar je kon liggen en de golven waren te hoog. Je kon niet in zee zwemmen. Het ontbijtrestaurant is weinig sfeervol

De kamers waren gerenoveerd en wij hebben hier een gratis upgrade naartoe gekregen. Zwembad was heerlijk rustig met een leuke poolbar.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Mooi resort, geweldige ligging, rustig, mooie upgrade...

Personeel a d receptie is niet zo vriendelijk, weinig behulpzaam. Het zwembad kon ook wat properder.

Mooi resort, geweldige ligging, rustig, mooie upgrade gekregen, dagelijks goed gepoetst.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Ontbijt aan de beach

Ontbijt aan de beach Mooie ruime hotelkamers Verschillende zwembaden aanwezig Perfecte locatie midden in het centrum Een van de beste hotels in de omgeving Een echte aanrader gewoon!

• Beoordeeld op: 28 april 2015

het resort en de trip naar 4 eilanden phi phi En het...

het strand van krabi zelf en iets teveel India food ipv Thai food in krabi zelf maar wel gezellig

het resort en de trip naar 4 eilanden phi phi En het snorkelen in de bay tussen mooie vissen ☺️

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

De kamer was erg mooi.

Het zwembad was super maar werd niet echt goed schoon gehouden. Er lag mos op de bodem. De bediening was niet altijd vriendelijk en spraken nauwelijks Engels.

De kamer was erg mooi. Deze lag naast het zwembad op de 1ste verdieping. De dame die massages geeft in het resort is erg goed en echt een schatje. Wij zouden echt terug gaan.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Locatie, strand

Locatie, strand

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Zeer mooie locatie en goed gelegen

Zeer mooie locatie en goed gelegen

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Bungalow rondom het grote zwembad super luxe en geniaal.

Bungalow rondom het grote zwembad super luxe en geniaal.

• Beoordeeld op: 6 juni 2015

Zwembad , ontbijt , direct aan privé strand , grote nette en...

Personell at reception doesn't speak English at all!

Zwembad , ontbijt , direct aan privé strand , grote nette en schone kamers (hotelkamer)

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Omgeving aardig personeel dicht bij het strand en dicht bij...

Omgeving aardig personeel dicht bij het strand en dicht bij zwembad en je kunt lopend naar het dorp

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

locatie,

zwembadwater te warm

locatie, faciliteiten zoals gratis wifi, mooi zwembad, goede bedden

• Beoordeeld op: 2 februari 2015

fantastische ligging

personeel spreekt amper engels

fantastische ligging eigen stukje strand, kalm

Er zijn ook 20 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Krabi Resort