Beoordelingen over Lanta Klong Nin Beach Resort 3-sterren

#176 van de 202 hotels in Koh Lanta

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Heerlijk genoten!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks dat het laagseizoen is (we waren de enige gasten) zeer goed geholpen, goed ontbijt, mooi onderhouden tuin en zwembad. Kaner was netjes en dichtbij het strand Voor de geboekte prijs hebben we een heerlijke vakantie gehad.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

gewldig goede accomodatie en ook een heerlijk groot zwembad en een superstrand!!!
    • Deluxe Bungalow met Uitzicht op de Tuin

ongezellig rest. maar wel ok. wat eten (ontbijt) betreft

bungalow was fantastisch ruim en superschoon en inderdaad leuke buitendouche en toilet (wel inpandig!)

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Gelegen in prachtige tuin, ruime kamer met veel ramen die...
    • Deluxe Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Ontvangst receptionist was koel en zakelijk. Eerste huisje keek uit op een lelijk gebouw, na wat aandringen andere locatie gekregen to zwembad, veel mooier gelegen. Kamers zijn ruim en koel, maar het heeft allemaal een wat gebruikt en versleten aanblik. Met wat verse verf en opknap meubilair zou het er al prettiger uitzien. Geboekt voor een week, maar na twee dagen verhuist naar andere accommodatie omdat we sfeer misten.

Gelegen in prachtige tuin, ruime kamer met veel ramen die allemaal open konden.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Aanrader!!

WiFi kon beter

De bungalow was enorm! Buitendouche was fantastisch. Het personeel was super lief. De big boss heeft de laatste avond onze (Thaise) pizza naar de bungalow gebracht. Zwembad was heel goed verzorgd en het strand was tegenover het hotel. En er was Nederlandse televisie!

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Uitstekende verblijfplaats
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen fan op de kamer alleen airco. Nu is dit niet echt een probleem zeg maar. Maar wij zijn zelf geen airco liefhebbers.

Supervriendelijk personeel, prima locatie, nog geen 100m van het strand gelegen, kamers (bungalow) zijn ruim en leuk ingericht. Keuze uit heel veel soorten eten! Je wordt echt op een voetstuk geplaatst door het personeel en alle extra verzoeken worden zonder moeite/kosten ingewilligd. De douchestraal is bijzonder krachtig wat we niet gewend zijn van Thailand! Met extra verzoekjes bedoelen we: -extra kussens -dekens -room service -handdoeken -etc etc Daarnaast biedt het resort ook motorscooters aan voor verhuur. Algeheel waren wij €25 per nacht kwijt inclusief scooter. De prijs per nacht is afhankelijk van je negotiation skills en het seizoen. Ge-wel-dig

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Hele grote, mooie kamers met leuk buitentoilet en douche

Locatie niet aan het strand, maar aan een weg. Ook geen mooi uitzicht. Beetje veroudert zwembad en restaurant

Hele grote, mooie kamers met leuk buitentoilet en douche

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

Het personeel is erg goed, aardige mensen die bereid zijn je...

Het ontbijt was niet erg bijzonder, ik zou iets verder in de straat gaan ontbijten.

Het personeel is erg goed, aardige mensen die bereid zijn je te helpen. Via de balie kun je makkelijk een scooter huren en een taxi regelen. Het zwembad is schoon, wordt elke dag schoongemaakt. Het avondeten is heerlijk, de vis van de barbecue is lekker. De bungalow is erg fijn, leuk dat er een balkon is. Het buitentoilet is erg leuk!

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

hele vriendelijke eigenaar die alles voor ons wilde regelen

jammer dat er zo weinig andere gasten waren

hele vriendelijke eigenaar die alles voor ons wilde regelen