Beoordelingen over Mai Samui Beach Resort & Spa 5-sterren

2/6 Moo 5, Laem Yai Beach, Angthong, Bang Por, Samui, 84140 Ban Bang Po, Thailand

#7 van de 20 hotels in Ban Bang Po

Goed hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas was het eb, geen zeewater op het strand gedurende 2 dagen dat we daar verbleven. Dat is jammer als je uitgerekend een strandvakantie boekt. Het eten in het hotel is prijzig en het is een stuk lopen naar het bewoonde gebied voor een restaurant.

Mooie ruime kamer met prachtig uitzicht. Het leukste aan deze kamer, was een bad op het balkon en enorme ruimte van de kamer. Mooi ingericht hotel met alle faciliteiten, goede service en hele aardige behulpzame personeel.

Teleurstellend verblijf, prijs kwaliteit heel matig..
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- onvriendelijk personeel, begon al bij de incheck. Weinig personeel spreekt ook Engels. - schoonmaak een dag vergeten en na mijn verzoek bij een van de stafleden om toch nog even wat handdoeken en water te brengen ook niet opgevolgd. - weinig sfeer op resort - matig Thais restaurant en strandbar - WiFi was dramatisch. Je moet elke keer met kaartjes werken en het slechte bereik konden we de babyfoon app niet goed gebruiken. - oudjaarsavond vieren kostte de gasten 7500 Baht per persoon, omgerekend 200 euro excl drank en servisefee..toen zijn wij bij het naburige resort the passage gaan vieren, dat overigens wel een aanrader is! Wat een verschil in hospitality... - men pretendeert dat het ontbijt om 6.00 uur start, maar bij onze uitcheck om 6.00 uur was hier geen sprake van waardoor wij in feite zonder ontbijt gingen vertrekken. Om 7.30 uur was het nog niet klaar. misschien dacht men dat alle gasten zich nog een keer zouden omdraaien na oudjaarsavond... Niet handig met kleine kids.. -

Kamers zijn mooi en ruim

Ruime kamer met prachtige badkamer

Personeel spreekt matig Engels

Ruime kamer met prachtige badkamer

• Beoordeeld op: 8 april 2016

Prachtige locatie, mooi aan zee gesitueerd.

Erg veel trappetjes, eten niet altijd geweldig( buffet) restaurant prima.

Prachtige locatie, mooi aan zee gesitueerd. Mooie schone kamers met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Prachtig zwembad, lekker ontbijt, zeer mooi ingericht

strand en zee is erg ondiep, te weinig parasols bij zwembad en strand, wel een beetje ver van de bewoonde wereld maar met een brommer op te lossen

Prachtig zwembad, lekker ontbijt, zeer mooi ingericht