Beoordelingen over Manathai Surin Phuket 4-sterren

121 Srisunthorn Road, Phuket, 83110 Surin Beach, Thailand

#16 van de 25 hotels in Surin Beach

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Restaurants buiten het hotel.

Smerigste en oudste hotel ooit. We hebben 11 dagen geboekt maar slechts 1 nacht gebleven. 29 december tot 9 januari 2018. Naast de zwembad en bar was een stinkende wasserij voor de entree van onze kamer, niet alleen stank ook rondlopende kakkerlakken. (zie foto’s). Op de hele kamer vonden we vieze vlekken, een vieze douche met alleen KOUD WATER. Veel lawaai van de airco van de hotel naast (zie foto), de zithoek was onbruikbaar daardoor en het uitzicht nog erger. Schimmel op de muur en grond, bloedvlekken op de grond (zie foto’s). Onbegrijpelijk dat u een dergelijk hotel nog opneemt.

Restaurants buiten het hotel. Baan Rim Pa.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Erg mooi hotel voor een goede prijs

Tijdens ons verblijf was er iets mis met het zwembad (leek wel het zelfde probleem als met de olympische spelen) was namelijk groen. Verder wel een heel mooi hotel!

Erg mooi hotel voor een goede prijs

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Oneerlijk personeel

Personeel is onderhuids en oneerlijk. Bij de incheck wilde het personeel een kopie maken van de creditcard. Hetgeen ik weigerde omdat ik dat vreemd vond. Tevens was er al voor de kamer was betaald. Waarop mij werd verteld dat dit standaard is in Thailand, en de vrouw van de receptie mij onprofessioneel foto's liet zien van andermans gegevens die daar open en bloot op de balie lagen. Ik ben diverse malen op diverse locaties geweest en heb dit nog nooit meegemaakt in Thailand. nadat we dit anders hadden opgelost, mocht ik wachten in de lobby op de kamer. Het was al een half uur na 14:00 de op Booking aangegeven inchecktijd. Na 20 minuten te wachten zonder iets te horen ben ik gaan informeren. Daar werd mij verteld dat housekeeping nog niet klaar was en dat ze helaas niet kon doen omdat alle kamers in het hotel vol waren. Ik ben rustig gaan zitten en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om op Booking te kijken of ik nog een kamer kon boeken voor die nacht. En daar stonden alle diverse kamers nog beschikbaar om te boeken. Kortom er werd wederom gelogen door het personeel.

Geen ontbijt. Surin Beach is matig.

• Surin Terras

Personeel kan goed liegen. Let op Oplichters

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Ligging en comfort!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot het Zwembad

Als ik dan toch iets moet zeggen, de indeling van de badkamer.

Ligging en comfort!

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

De locatie, het hotel ligt pal naast het bekende Twin Palms...

Bedden vrij hard, wifi langzaam, de wasruimte voor de lakens en handdoeken van het hotel direct aan het zwembad en geeft erg rommelig beeld waar handdoeken en lakens overal verspreid liggen en waar schoonmakers heen en weer lopen. Er is geen fitness faciliteit.

De locatie, het hotel ligt pal naast het bekende Twin Palms hotel vlak bij het strand. Het hotel is deels vernieuwd, de lobby en de ontbijtruimte. Ook is er een eigen Spa met massage.

• Beoordeeld op: 7 december 2015

Personeel, locatie, ontbijt, mooi en nieuw hotel.

Problemen met warm water, privé zwembad enigszins vervuild. Werkzaamheden die gaande waren aan het hotel.

Personeel, locatie, ontbijt, mooi en nieuw hotel.

• Beoordeeld op: 27 november 2015

Hotel is helemaal in vernieuwing, personeel is heel...

Iets te rustige buurt, weinig te beleven en buurt in opbouw.

Hotel is helemaal in vernieuwing, personeel is heel vriendelijk en staat steeds voor je klaar :)

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

het hele gebouw, de ligging, de kamer: fantastisch