Beoordelingen over Milky Bay Resort 3-sterren

103/4 Moo 1, Ban Tai, Koh Phangan, Suratthani, 84280 Baan Tai, Thailand , 84280 Baan Tai, Thailand

#14 van de 40 hotels in Baan Tai

Milky Bay is een een mooi resort direct aan zee en heel kind...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Milky Bay is een een mooi resort direct aan zee en heel kind vriendelijk! Wij waren er met onze zoon van 1,5 jaar. Wij hadden het huisje A2 geboekt welke zo goed als grenst aan t strand. Het ontbijt was erg goed (a la cart) en coor ieder wat wils. Verder serveert het restaurant echt heel goed eten! Met name de (houtoven)pizza’s en de barbecue zijn erg goed. Tot slot, enorm aardig en behulpzaampersoneel.

Geweldig verblijf gehad!
    • Standaard Bungalow

Het strand is niet geweldig. Heel ondiep en ver lopen omdat de zee ver teruggetrokken ligt. Voor ons geen probleem, wij pakten gewoon de scooter (bij het resort te huur) naar andere stranden.

Top personeel. Heel behulpzaam en grappig! Gezellig restaurant en bar op het strand met heerlijk eten, vooral de pizza's! Leuke bungalows, niet zo groot maar prima. We kregen zelfs een gratis upgrade naar een grote luxe studio omdat de airco in onze bungalow niet goed werkte! Fijn zwembad met ligbedden om lekker in af te koelen. Deels overdekt dus ook beschutting tegen de felle zon. Ook de ligging is gunstig, ligt aan Baan Tai, tussen Thongsala en Haad Rin in.

Goed hotel goed eten praktische ligging!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Strandstoelen zijn bijna allemaal stuk. Zolang je de leuningen niet uit positie haalt. Strandje is klein en miste Thaise sfeer. Ontbijt is vrij duur als je meer wilt bestellen.

Kwaliteit eten is super! Ontbijt vanaf menukaart. Vriendelijk personeel. Kamer is prima. Wanneer je deluxe boekt zijn het iets ruimere bugalows. Ligging is 10/15 minuten vanaf de full Moon. Er is een Taxiservice vanaf het hotel. 200 thb p.p. Retour. Goede service!

Heerlijk resort! Echt geweldig!
    • Standaard Bungalow

Onze buren hadden last van een paar beestjes in hun bungalow, wij nergens last van. Leuk om een scooter te huren, het zit niet in een boeiende straat.

De ruimte en openheid van het resort. Mensen erg vriendelijk. Nette kamers. Leuke extra activiteiten die je kunt doen. Fijne welkom. Elke avond mooie zonsondergang. Echt genoten hier!

Geweldig en komen er zeker terug
    • Standaard Bungalow

Voor ons kon het niet beter. Ze hebben echter ook kleine huisjes die wel erg klein zijn zonder kastruimte

We hadden een hele ruime kamer met zicht op zee. Het restaurant was geweldig met een geweldige barbecue. Iedereen kwam er eten en je kon er savonds goed verblijven Het personeel is oprecht supervriendelijk en behulpzaam

fijn verblijf!
    • Standaard Bungalow

grapjes van bedienend personeel werden na een poosje een beetje irritant. Het strand was niet heel schoon en er liep een vervelende zwerfhond die de gasten lastig viel.

hutjes lagen direct aan de zee, mooi zwembad. Zit een minimart en 7-eleven vlakbij. Tevens kan je een scooter huren via het resort. Konden gelijk na het inchecken (10 uur sochtends) gebruik maken van de faciliteiten. Kregen een handdoek van het resort.

Goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Standaard Bungalow

Dat ik geen scooter kon huren o.p.v. geld deposit, moest paspoort inleveren (natuurlijk niet gedaan)

Het vriendelijke personeel en de kleine maar mooie goed verzorgde kamers. Heerlijk eten, vers gemaakte pizza's waarbij de vis nog vers gesneden wordt (deze mag je zelf uitkiezen)

Leuk resort. Wel beetje afgelegen. (om te lopen).
    • Familievilla

schoonmaak kamer, je moest bordje ophangen (wat we niet wisten)

ontbijt prima, zwembad erg koud (lag in schaduw). zwemmen in zee eigenlijk niet mogelujk en strand weinig schoongemaakt. Personeel restaurant erg aardig.

Het eten is fantastisch en het personeel erg leuk.
    • Standaard Bungalow

Strand zou schoongemaakt/ aangeharkt moeten worden. Te weinig bedjes bij strand en zwembad.

Het eten is fantastisch en het personeel erg leuk. Leuke faciliteiten op hotelterrein.

• Standaard Bungalow

Geweldige service, super vriendelijk personeel, ligging, heerlijk restaurant. Uitgebreid ontbijt. Goed verzorgde huisjes. Uitzicht fantastisch. Schoon zwembad, massage ter plekke, heerlijke bbq.

Leuk kleinschalig resort, leuk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen kamers voor 4 pers, dus moest er 2 boeken, gedurende ons verblijf(4dgn) werd geen 1x de kamer schoongemaakt .

Mooi restaurant aan zee, heel aardig peesoneel

Rustig resort op centrale plek.
    • Standaard Bungalow

Badkamer was slecht aangelegd, onhandig douchen zonder glijstang en douchegordijn. (Wij hadden een standaardbungalow)

Heerlijk ontbijt van de menukaart. Goed zwembad. Supermarkt om de hoek.

Het personeel is echt geweldig, wij zijn in een maand...
    • Villa

Af en toe komt er een salamander om de hoek kijken, wij vonden dat geen probleem.

Het personeel is echt geweldig, wij zijn in een maand Thailand niet zulke leuke mensen tegen gekomen als bij Milky Bay. Ze staan 24/7 voor je klaar en hebben duidelijk plezier in het werk. Het ontbijt is erg goed en op een prachtige locatie aan het water, villa's waren schoon en goed uitgerust.

Droomlocatie erg rustig en gezellig.!
    • Standaard Bungalow

De douche had weinig waterdruk (Scooter huren kon alleen als we het paspoort achterlieten, nooit doen dus.!!

Vanuit het bed keken we zo de zee op (geweldig)!! Win is een topgozer.!

vriendelijkheid personeel, restaurant (ontbijt), taxi's...
    • Familievilla

vrijwel geen strandbedjes, strand voor hotel wordt niet schoongemaakt, kamer viel tegen qua comfort.

vriendelijkheid personeel, restaurant (ontbijt), taxi's en tours zijn te regelen bij de receptie.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Leuk Resort!
    • Studio

De studio heeft geen badkamer maar een douche in bad soort van in de kamer. Hier is niet goed over nagedacht want na het douchen staat alles blank. Ook ruikt de afvoer van het bad onfris en dus ook de hele studio omdat er geen aparte badkamer is.

De studio's zijn ontzettend ruim en hebben alles wat je nodig hebt. Maar wat het beste beviel zijn de fenomenale zonsondergangen op het strand bij het resort.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Gezellig en aangenaam verblijf.
    • Standaard Bungalow

Onze kamer was vrij klein. Geen opbergruimte of ruimte om kledij open of op te hangen. Je geraakte amper twee koffers kwijt. Geen deftig rek in de badkamer. Muffe lucht uit de airco. Wij wilden een brommer huren, doch bij de receptie vroeg men ons paspoort om in te houden. Het is algemeen geweten dat dit totally not done is??? Dit terwijl wij gast zijn in het hotel en zij al onze gegevens hebben. Wij vonden een goede brommerverhuur (adam bike) aan de overkant van de weg als men milky bay buitenkomt links (naast het voetbalveld links). Geen paspoortinhouding, 10000 baht borg. Kopie paspoort volstaat. Geen service van het hotel vonden wij.

Wij hadden een hut vlak aan het strand, wat zeer aangenaam was. Het complex is mooi, verzorgd en netjes. Eetgelegenheid ligt aan het strand, zalig ontbijten dus! In de gezellige bar staat een pooltafel, buiten een tafeltennis. Aangenaam complex. Wifi werkt goed. Goed bed, goede douche. Het verblijf was aangenaam.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

vriendelijk personeel in het horeca gedeelte.
    • Studio aan het Strand

We verbleven in huisje D1. Een ruime benedenverdieping met een klein privé dompelbad direct grenzend aan strand en zee. Het huisje bleek aan 'the two rock bar' vast te liggen. Dat naast het resort lag. Overigens een relaxede bar. De muziek van de bar was aangenaam, maar goed in het huisje te horen. M.n. savonds/snachts. 1 ingang van de bar bleek naast ons huisje te zijn. De bezoekers liepen langs onze deur om naar de bar te gaan.

vriendelijk personeel in het horeca gedeelte. lekkere koffie en cappucino fijn en schoon zwembad. Gedeeltelijk overkapt. Wat voor onze 8 jarige dochter langer spelen in het water betekende zonder te verbranden Supermarktje op de hoek

• Beoordeeld op: 24 december 2016

geweldig verblijf gehad!
    • Standaard Bungalow

De bedden zijn erg hard. Moet je aan gewend zijn.

Het eten was echt geweldig daar! Dankzij de aardige bediening en de goede keuken wilden we het liefst iedere dag daar eten. Je ligt lekker aan het strand en locatie is ook prima, 3min lopen en je zit aan de drukkere straat met allerlei barretjes en restaurants. De beroemde feest locatie waar full moon party is ligt op ong.15 min met de scooter en is makkelijk te doen.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Bar en restaurant aan zee.

Zee is erg ondiep, maar dat draagt juist weer bij aan de sfeer.

Bar en restaurant aan zee. Supervriendelijk en behulpzaam personeel! Het hele complex heeft een wat aparte sfeer en ligt verscholen tussen metershoog bamboe. Heerlijke vis op de bbq. De villa's zijn zeer ruim. De overige kamers zijn wat kleiner / eenvoudiger, maar weer direct aan zee. Complex is klein en overzichtelijk.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Leuk resort voor een prima prijs!!
    • Familievilla

Na het uitchecken en betalen bleek later dat de 1000 Baht van de borg (voor de sleutel) niet was verrekend. Tot op heden 2x email gestuurd voor terugstorten, echter nog geen reactie. Tip: vraag bij het uitchecken expliciet voor teruggave van de borg. Receptie personeel kan dit "vergeten".

Goede prijs kwaliteitverhouding. Geweldig resort in een soort bamboebos aan zee. Goed ontbijt. Geweldige Thaise massage.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Gezellig resort met goed eten.
    • Familievilla

De communicatie. Ze reageren niet op mails. Je moet een borg betalen voor de sleutel van 1000 Bath en dit hebben we niet terug gekregen. De eerste dag namen we ontbijt en deze moesten wij betalen en de laatste dag hadden wij geen ontbijt omdat wij vroeg met de boot moesten. Dit wilden ze niet met elkaar compenseren. Terwijl je zoveel betaald voor de villa. Meer dan 100 per nacht. De twee persoons huisjes zijn erg klein.

Het personeel is super vriendelijk. Het eten is erg goed en lekker en goed betaalbaar.Verhouding prijs naar qualiteit van de villa vind ik het vrij duur. Wij hadden een villa voor 3 personen.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Viel erg tegen
    • Standaard Bungalow

De kamer/hutje viel erg tegen. De lakens op het bed waren vies en zaten veel vlekken in. De airco lekte op bed en was verder niet in te stellen. De mensen bij de receptie waren ook meer geïnteresseerd in hun telefoon.

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Leuk verblijf, voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Bungalow

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie locatie. Goed eten, heerlijke pizza's en bbq. Schone en comfortabele huisjes. Het park wordt goed onderhouden. Door de aanleg van het park, is het net of je je midden in de jungle bevindt. Overal bamboeplanten met leuke diertjes. Enige kleine minpuntje was de riolering waar soms wat stank vanaf komt.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

fantastiche atmosfeer!
    • Studio

scooter verhuur kan via het hotel, maar hebben geen verantwoordelijkheid. vond de verhuurder geen prettig persoon. maar let wel dit staat buiten het hotel.

de kamer was geweldig, het ontbijt heerlijk, het personeel grandioos dikke vette verdiende 10!

Ontbijt tegen strand
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te veel uit beton de kamer

Ontbijt tegen strand

Ligging aan het strand.

Ligging aan het strand.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Ligging, eten, service personeel, nette schone kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Harde bedden, verouderde badkamer met mankementen

Ligging, eten, service personeel, nette schone kamer

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Mooie grote kamer comfortabel Bed, vriendelijk personeel ,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het strand en het plaatsje zelf

Mooie grote kamer comfortabel Bed, vriendelijk personeel , lekker zwembad

Onze bungalow had uitzicht op zee

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Een ontspannen verblijf

Was ver van het centrum

Direct aan zee met een privé strand.

Koh Phangan is een paradijs
    • Standaard Bungalow

Strand bij resort niet echt heel mooi

Rustig resort

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Super!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eten, personeel en direct aan het strand.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

• Standaard Bungalow

Zeer behulpzaam personeel. Huisjes waren zeer schoon. Restaurant was ook perfect.

Beveel ik aan voor 2 tot 4 nachten
    • Standaard Bungalow

We hadden een basis kamer te klein maar daar kies je voor

De plaats van het resort het restaurant

Breakfast

Breakfast

Vriendelijk personeel en ruime kamers.

Strand wordt niet schoongemaakt en zee is lang ondiep.

Vriendelijk personeel en ruime kamers.

• Standaard Bungalow

Een heel mooi resort met vriendelijk personeel. De keuken is goed! Lekker ontbijt en savonds heerlijke bbq en andere keuzes.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Locatie was top.
    • Standaard Bungalow

Kwaliteit van sanitair die je krijgt voor die Prijs is niet Oke

Locatie was top..

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Het was een heerlijke week

WiFi slecht

Personeel vriendelijk Zeer goed restaurant Met name bbq Locatie prima

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Geweldig!!!! Top resort top eten top huisjes top personeel

Alles gewoon super!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prima locatie, zonder te veel toeters en bellen
    • Standaard Bungalow

Huisje was ietwat klein, de kamer was matig verlicht. Receptie was soms onbemand.

Ligging van het resort en de hygiene, mooi uitzicht. Ruime patio

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Hotel met een heerlijk restaurant.

Strand

Ontzettend vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Perfect

Eigenlijk niets

Attent personeel op een unieke lokatie. Geweldige ambiance.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Alles was perfect.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was perfect. Geweldig resort, geweldig eten en geweldig personeel. Gelachen om mr Win. Wij komen zeker terug en raden het iedereen aan.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Het ontbijt was super en het restaurant was goed

Er wordt alleen schoongemaakt als je dat zelf aangeeft geld ook voor handdoeken etc. internet was erg moeilijk bij vlagen bereik Douche was in niet in te stellen straal waardoor de hele badkamer nat wordt. Veel lawaai van muziek van buren en restaurant van resort

Het ontbijt was super en het restaurant was goed

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

We hadden de studio aan beachfront gereserveerd en zelfs nog...

Het restaurant van Summer moet meer sfeer krijgen en personeel is onwennig. Ook is het ontbijt niet mooi gepresenteerd.

We hadden de studio aan beachfront gereserveerd en zelfs nog bevestiging ontvangen dat we de bovenste studio zouden krijgen. Bij aankomst werden we vervoerd naar een luxe villa met eugen zwembad afgelegen van resort en niet aan de beach. Duidelijk een fout! Bleek dat onze studio dubbel geboekt was. Na lang aandringen en 2 uur verder werd ons een upgrade aangeboden in het Summer resort. Is van dezelfde eigenaar en in december 2015 geopend. Ons is de mooiste kamer van het hotel aangeboden. Overal zee view en een mega grote kamer. Erg blij met der oplossing ondanks dat de Thaise atmosfeer hier ver te zoeken is. Hiervoor gingen we elke avond terug naar Milky Bay. Je kan daar heerlijk eten op het strand!!

• Beoordeeld op: 17 februari 2016

Het huis was supermooi en groot, grote fijne douche, was een...

- Het is niet echt een tegenvaller, maar het huisje is moeilijk schoon te houden door de omgeving en (de bladeren op) het pad buiten de huizen. - We zijn tijdens deze reis in Koh Tao, Bangkok, Khao Sok NP geweest en hier waren veruit de meeste muggen te vinden. - De badkamer rook soms naar riool (lucht kwam waarschijnlijk uit de putjes). Als we langer verblijf hadden gehad (nu twee nachten) had ik daar wel wat van gezegd want voor meerdere dagen is het wat onprettig. - Airco deed het wel alleen was de ruimte een stuk groter die gekoeld moest worden en daarom wel wat vaker warm! - Maar dit verblijf was verder top en hier hadden we eigenlijk wel langer willen blijven.

Het huis was supermooi en groot, grote fijne douche, was een pingpongtafel, volleybalnet, mooi zwembad uitkijkend over de zee. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Al het personeel zei uit zichzelf gedag, ook als ze je bijv. op de paden tegenkwamen. (Dit klinkt misschien raar en normaal maar dit hadden we op veel toeristische plekken ook wel anders meegemaakt dus dit viel me hier gewoon op!)

• Beoordeeld op: 23 januari 2016

Vriendelijk personeel, mooie locatie, zeer goed restaurant.

Badkamer stonk, rioollucht. Wifi in de kamer werkte niet, bij navraag zou dit aan het weer liggen. Wifi in restaurant en bij de receptie werkte wel. Te weinig strandbedden bij het strand en zwembad.

Vriendelijk personeel, mooie locatie, zeer goed restaurant. Mooie grote kamer, modern maar toch gezellig ingericht.

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Resort erg goed onderhouden.

Wifi werkt altijd goed in receptie, soms bij restaurant maar niet op de kamer. Daar kunnen zij natuurlijk niets aan doen en voor mij loopje naar receptie geen probleem.

Resort erg goed onderhouden. Zeer vriendelijk personeel, gaan zorgvuldig met gasten om en helpen je graag. Eten erg lekker!

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Alles!

Niets!!!

Alles! Wat een geweldige acc, een verstopt paradijs, prachtige lokatie, top personeel, lekker eten, mooi gelegen huisjes tussen de bamboe tuinen, top resort! S avonds de bbq, elke avond met vis of vlees, traditionele pizza over, lekker eten op t strand, echt gezellig Lieve bediening, dikke 10!

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Een geweldig mooi resort met heel goede keuken en heel erg...

Een geweldig mooi resort met heel goede keuken en heel erg fijn personeel. Niets is te veel en ze doen alles voor je. Mede hierdoor heb je een heel fijne vakantie

• Beoordeeld op: 28 augustus 2015

De luxe huisjes in een prachtig aangelegde bamboetuin.

Veel te weinig bedden en parasols aan het strand en zwembad. Zee stelt niets voor i.v.m. het lage water. Het Thaise eten viel erg tegen (niet vers). De BBQ was wel erg goed.

De luxe huisjes in een prachtig aangelegde bamboetuin.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Leuke ontvangst met welkomsdrankje.

Wij hadden de meest basic bungalow. Andere kamers zagen er supermooi uit. Hygiëne van kamer was niet top: putje van douche niet gereinigd, waardoor douche verstopt zat en slipperig werd. Kamermeisje zat soms voor de deur niets te doen. Resort rekent extra geld aan voor het boeken van excursies. Ik vind dat dit wel bij de klantenservice mag behoren. Taxi naar pier (80baht per persoon) is ook niet gratis zoals wordt voorgesteld.

Leuke ontvangst met welkomsdrankje. De openbare ruimte was netjes verzorgd en aantrekkelijk. Tuin netjes onderhouden. Heel vriendelijk personeel en het eten in het restaurant was super. Mooi uitzicht op de zee. Voldoende ligstoelen met kussens en je krijgt dagelijks propere zwemhanddoeken.

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

De ligging vh complex, heerlijke pizza's, vriendelijk...

Te weinig ruimte en soms niet genoeg ligbedden op/bij het strand. Mensen van buiten het complex mogen ook gebruik maken vd ligbedden bij t bestellen van n consumptie. Bij het ontbijt krijg je maar 1 kopje koffie of thee. Tevens ben je verplicht om elke morgen bij de receptie de ontbijtbon op te halen.

De ligging vh complex, heerlijke pizza's, vriendelijk personeel(soms iets te amicaal) Je kan poolen, tafeltennis en ook nog badminton spelen. Fijn bed,je kunt vragen om n klamboe. Wij krijgen n upgrade naar een veel grote kamer.Hier waren wij erg blij mee.

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

Locatie.

Locatie. kwaliteit over het algemeen gezien hoogwaardig. Goed eten (prijziger dan op straat), vriendelijk personeel en de bedden zijn hemels na 3 weken harde matrassen gewend te zijn!

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Prachtige locatie om uit te blazen

Door de bamboetuin, kan er geen zon aan de villa's wat toch een zekere geur in het huisje brengt, maar dit minpuntje weegt niet op tegen het positieve.

Prachtige locatie om uit te blazen Supervriendelijk personeel, zowel aan receptie, bar en restaurant. Heerlijk dineren aan het strand of in het met smaak ingerichte restaurant. Huisjes netjes verdeeld. Supermoderne tuin. Villa geboekt, echt de moeite, groot, proper, badkamer Tiptop!

• Beoordeeld op: 15 april 2016

Ligging van hotel, zeer vriendelijk personeel

Ligging van hotel, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 november 2015

De geluiden van de dieren, de mooie natuurlijke tuin.

Dat het stand vrij kort was.

De geluiden van de dieren, de mooie natuurlijke tuin. Alles mooi en netjes.

• Beoordeeld op: 16 november 2015

Het personeel, het eten en de massages zijn geweldig

het strand is niet geweldig, maar dat schijnt bij dit hele eiland zo te zijn

Het personeel, het eten en de massages zijn geweldig

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

aan het strand en zwembad.

wifi viel veel !

aan het strand en zwembad. goed restaurant.

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.