Beoordelingen over Navalai River Resort 4-sterren

45/1 Phra Arthit Road, Phra Nakorn, 10200 Bangkok, Thailand

#337 van de 1.238 hotels in Bangkok

• Serene Hoekkamer met 2 Aparte Bedden

De vriendelijkheid van het personeel. We hadden als enige een huisje met woonkamer 2 slaapkamers en twee badkamers 1 binnen en 1 buiten. Wij waren met 4 pers. Dit was een zeer ruim huisje

Super fijne tijd in Bangkok met gezin

Zwembad ging vroeg dicht Ontbijt is beter in tentjes in de buurt Personeel spreekt geen Engels (ook niet een beetje)

Goede locatie, prima prijs voor gezin, fijn klein hotel met leuk zwembad

Uitstekende betaalbare keuze
    • River Breeze Tweepersoonskamer

We hadden een lage verdieping en dus keken uit op een dak, maar wel aan de rivierkant, zou volgende keer om een hogere verdieping vragen

Ons verblijf in dit hotel was zeer aangenaam! Vooral de lokatie vlak naast de water taxi ligplaats, ons favorite vervoersmiddel in Bangkok, en de schone kamer en het lekkere Thai ontbijt bevielen ons

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Uitstekend en zeker een aanrader!
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Na inchecken bleek dat het dakterras en zwembad gedurende twee weken in onderhoud waren. Er werd wel een goed alternatief geboden: vervoer van/naar zwembad ander hotel.

Behulpzaam en vriendelijk personeel. Goede adviezen gekregen mbt vervoer. Locatie bij pier 13 waar de orange boten aanmeren uitstekend! Buitenterras prima zitten in de ochtend en avond!

Zeer goed voor 2 nachten
    • Scenic City Tweepersoonskamer

Beetje lawaaiig op straat, muziek aan de overkant. Maar wel door heen te slapen, alleen miet om buiten op balkon te zitten

Super vriendelijk, hulpvaardig personeel. Schone kamers

resort ligt super centraal in Bangkok: je kunt zo op een...
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

resort ligt super centraal in Bangkok: je kunt zo op een taxiboot stappen op de rivier en je voor 15 Baht naar andere kant van de stad laten brengen. Kamers ruim en schoon, prima zwembad op de top van het dak, prima lekker ontbijt op het terras.

Prima locatie voor, dit bij het Paleis en het toeristen...

Geen aanmerkingen

Prima locatie voor, dit bij het Paleis en het toeristen gebied. Heel handig dat het hotel aan een opstap plaats ligt van de taxi-boot. Boot kost 15 bath, ideaal! Kamer is schoon en netjes. Zwembad is heerlijk boven op het dak. Aanrader wat mij betreft. Ontbijt is goed voldoende keus.

De ligging was perfect.
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Hoge muren om het zwembad op het dak waardoor je niet erg van het uitzicht op de rivier kon genieten. Zwembad wel erg fijn na een dag door de stad.

De ligging was perfect. Direct achter het hotel pier 13 waar vandaan je de boot (de expressboot, goedkoop en snel!) naar de belangrijkste tempels kon. En een pasr straten verder Khao San Road, heel gezellig!

Goed hotel maar lawaai aan straatzijde.
    • Scenic City Tweepersoonskamer

Wij hadden kamer met zicht op de straat. Veel lawaai van een band tussen 21.00 en 24.00. Ramen zijn van dubbel glas maar geluid komt er dwars doorheen. Ook geluiden van de gang waren zeer sterk te horen.

Kamer was goed. Schoon en ruim. Locatie goed.

de locatie is prima.
    • Scenic City Tweepersoonskamer

personeel kent weinig tot geen Engels, communicatie is dus moeilijk. De kamer aan de straatzijde geeft geen dubbel glas. Het uitzicht is op een drukke straat en er zijn aan de overzijde van de straat druk bezochte horecazaken, dus zeer veel lawaai.

de locatie is prima. mooie ligging aan het water

Prima, prima, prima
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Helaas geen wifi in onze kamer (314) wat ook na een “klacht” niet verholpen werd. In de gang en overal in hotel prima wifi dus lag echt aan de ligging van de kamer.

De locatie is perfect. Direct naast de pier (koop een gewone ticket van 15 bath ipv toeristenboot vooor 50 bath) en op 100 meter van een van de leukste straatjes van Bangkok. Prima zwembad op dak om even uit te rusten na een dagje Bangkok

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Verwacht er niet heel veel van. Locatie is wel super en prima kamer.
    • Scenic City Tweepersoonskamer

Ik vond het verder een wat onpersoonlijk hotel. Geen echte goeie tips voor massage. Ik werd naar de buren gestuurd die niet echt goed waren. De dag erna toen ik uitcheckte vroeg ik of ze een taxi konden bellen. Ik ben toen door de chauffeur afgezet op straat (en niet bij mijn hotel) + hij liet me veel te veel betalen. Jammer dat dit niet goed ging. Let op dat je altijd vt voren prijs afspreekt.

De locatie. Je bent zo op de ram brutti road die ik veel leuker vond dan Khaosan Road.

Perfecte locatie in Bangkok!
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Het zijn kleinere kamers dan ik in Thailand gewend ben, maar ze zijn echt groot genoeg! Het eten bij het hotel is wel wat duurder dan in de rest van Thailand. Je kan dan ook beter ontbijten aan de overkant van de straat.

De locatie! Overal dichtbij in de buurt en toch in het resort heel rustig. Heerlijk zwembad op het dak waar de hele dag de zon schijnt. Gelukkig zijn er ook parasols.

De ideale ligging aan de rivier en aan de opstapplaats voor...
    • River Breeze Tweepersoonskamer

de bediening in het restaurant

De ideale ligging aan de rivier en aan de opstapplaats voor de riviertaxi de interessantste methode van vervoer in Bangkok.Verder was de receptie uitermate goed georganiseerd en supervriendelijk

Perfecte ligging om Bangkok te verkennen, direct op de boot...
    • River Serenade Tweepersoonskamer

Ontbijt was beperkt en restaurant is zware tegenvaller. Ga zeker s avonds ergens anders eten!

Perfecte ligging om Bangkok te verkennen, direct op de boot of te voet naar khaosan. Mooie kamer met balkon met rivierzicht. Wel iedere morgen om 6u wakker van het gefluit van de boten.

Uitstekende plek om je vakantie te beginnen!
    • River Breeze Tweepersoonskamer

Heerlijke bedden, vriendelijk personeel, geweldige ontbijtkeuze, fijn zwembad op het dak, toeristenboot en andere boten voor de deur, vlakbij Khao San Road maar zonder de drukte

Een redelijk goed verblijf maar erg overprijsd.
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Het zwembad was klein, er waren niet genoeg ligbedden en het water was vies!

Het bed en de lokatie zijn goed en hef ontbijt is prima er is meer dan voldoende keus.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Hotel zit op leuke locatie nabij verschillende restaurants.
    • River Breeze Tweepersoonskamer

We hadden van het hotel meer luxe verwacht, zeker voor de prijs die je voor een kamer moet betalen. Ontbijt was ook niet bijzonder. De volgende keer gaan wij hier niet overnachten.

Hotel zit op leuke locatie nabij verschillende restaurants.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Heerlijk kleinschalig hotel op toplocatie!
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Ik dacht me te kunnen herinneren dat de wifi wat beter en stabieler was, dat viel op de kamer wat tegen.

Voor de tweede keer in dit heerlijke, kleinschalige hotel. 5 minuten lopen van Khao San Road en naast de pier voor de waterbus. Vriendelijke mensen, goede service en prima prijs- / kwaliteitverhouding!

• Scenic City Tweepersoonskamer

Kamers aan straatkant wat veel lawaai door aan de overkant gelegen horecagelegenheden. We wisten dat wel omdat we er al vaker waren maar het is en blijft jammer. Bij het boeken wijst het hotel je daar overigens ook op hetgeen heel netjes is.

Heerlijk ontbijtterras direct gelegen aan de rivier

Prachtige locatie direct aan de rivier met taxiveer voor de...
    • River Breeze Tweepersoonskamer

De taxi's meren in alle vroegte met het nodige lawaai aan bij de pier .

Prachtige locatie direct aan de rivier met taxiveer voor de deur en op zeer korte loop afstand van het Khao San Road en het Koninklijk paleis. Geweldig om 's-ochtends aan de rivier te ontbijten of 's-avonds vanaf je balkon van de verlichte boten te genieten! Ook het eten en het ontbijt in het restaurant is uitstekend.

Voldoende
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

kamers zijn wat verouderd en je hebt niet altijd warm water, airco kan slecht geregeld worden, wifi moet telkens weer ingesteld worden. Het Engels van de meeste personeelsleden is onvoldoende.

vlak bij de pier, en zo je het wel vlak bij Khao San road en Rambutri.

Het bed was heel zacht en groot.
    • River Breeze Tweepersoonskamer

De douche en het bad waren een beetje koud.

Het bed was heel zacht en groot. De ligging was heel mooi aan de rivier en het was heel handig dat de boot voor de deur stopt. Het zwembad op het dak was heel sfeervol. De WiFi os heel goed. De bediening was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Aanrader
    • Scenic City Tweepersoonskamer

Luidruchtige airco die niet of nauwelijks te regelen was. Douchegordijn rook verduft. Kamer aan de straatkant zeer gehorig.

Ligging aan de rivier, je kan er rustig ontbijten maar ook de boot nemen om je te verplaatsen naar de belangrijkste attracties. Goede bedden. Kort bij rambutri en het heel drukke khao san road

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Heerlijk hotel op uitstekende locatie.
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Heerlijk hotel met rooftop zwembad en goed restaurant, terras aan de rivier, met uitstekend ontbijtbuffet, vriendelijk personeel en opstap boottaxi naast de deur.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Fijne uitvalsbasis om Bangkok te bezoeken
    • Scenic City Tweepersoonskamer

Goede ligging, makkelijk om boot te nemen, in de buurt van gezellige resto's / cafés maar toch vrij rustig gelegen. Mooi uitzicht op de stad/rivier

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima hotel op een toplocatie
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

- Zembad was een beetje vies - De bar bij het zwembad was gigantisch duur. (240 Baht voor 1 blikje Chang) - De kamers zijn wat verouderd

- Super locatie - Geweldige ontvangst - Zeer vriendelijk personeel - Mooi zwembad

Prima hotel op super locatie
    • Serene Hoekkamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt bestond voornamelijk uit te vette dingen en alles in warmhouderers.

De ligging van het hotels erg goed, op een steenworp afstand van Khao San Road. En achter het hotel vertrekken meerdere veerboten. Er is een fijn zwembad op het dak. De kamer is prima voor een paar dagen Bangkok. De badkamer mag wel iets gemoderniseerd worden.

Aanrader!
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Locatie is perfect! Mensen zijn heel vriendelijk en de bootstop om via de rivier naar andere delen van bangkok te gaan is voor de deur. Kamers waren schoon het ontbijt was goed!

Heerlijk verblijf aan het begin of eind van een Thailand reis op een goede locatie
    • Serene Hoekkamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is prima maar als ik toch iets negatiefs wil opnoemen dan zijn het de longtailboten die bij de pier liggen voor het hotel Dit zijn oplichters (hier kan het hotel niets aan doen maar is wel een waarschuwing voor andere mensen), we hadden een toer van een uur geboekt meteen betalen. We zouden de rivier opgaan en naar wat klongs, eerst werd er heel langzaam gevaren niet wat wij gewend zijn van longtail boten maar na 5 minuten begon het te stortregenen dus toen ging hij vol gas onder de eerste de beste brug liggen waar we een hele tijd gelegen hebben met nog meer van dit soort boten daarna nog een klein stukje doorgevaren en toen ging hij al weer terug, uur was om en wij hadden nog niets gezien. Dus niet daar boeken.

Hotel ligt aan de Chao Phraya rivier en de toeristen boot en express boten stoppen bij de pier van het hotel waardoor je makkelijk naar o.a China town en tempels en paleizen kan komen. Ontbijt is goed niet bijzonder maar ruimte ligt wel mooi aan de rivier zijde. Kamers met zicht op de rivier zijn het mooist, hadden we de vorige keer en nu hadden we de zijkant van het hotel serene corner room met zogenaamd deels zicht op de rivier maar daarvoor moest je wel over het balkon hangen om dan om een hoekje nog een stukje rivier te zien. Hotel ligt heel gunstig, straat over en je loopt zo via wat straatjes naar Rambuttri en Khao San Road waar veel restaurants aan liggen en winkeltjes. Was gevallen met uitstappen longtail boot waardoor mijn knie stuk was gegaan en ik hem haast niet meer kon bewegen, hotel zeer behulpzaam met ijsblokjes en kliniek zoeken. Bedankt hiervoor nog.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Lekker ruime kamer met heerlijk balkon dat uitkijkt over de...
    • River Breeze Tweepersoonskamer

Het ontbijt is redelijk basic (maar dan weer niet duur)

Lekker ruime kamer met heerlijk balkon dat uitkijkt over de chao praya rivier en pal naast de halte Pra arthit van de rivierbus.

Genoten
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Douche niet echt warm, uitzicht kamer dramatisch, ik had gevraagd om kamer met zicht op rivier, kreeg een kamer aan de zijkant met uitzicht op een gebouwd dat rigoureus verbouwd werd, dat had ik graag vooraf geweten

Personeel zeer klantgericht en vriendelijk, locatie prima met boot voorde deur van hotel, zwembad op dak heerlijk

Prima hotel op een schitterende locatie.
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Relatief duur voor Bangkok.

De locatie, aanlegsteiger voor de rivierboten (een vorm van openbaar vervoer, niet file-gevoelig), vlakbij het voetgangersgebied van de Khao San- wijk met zijn restaurants, barretjes en winkeltjes. Goed restaurant met uitzicht op de Chao Phraya rivier, daar is ook het prima ontbijtbuffet. Behulpzame medewerkers.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Leuk om een keer om de hoek van Khao San road te hebben gezeten.
    • River Breeze Tweepersoonskamer

We hadden een verwachting van het balkon met uitzicht op het water. Hier wilde je alleen niet zitten vanwege het lawaai van de airco. De airco in de kamer maakte ook veel geluid. De airco lekte af en toe en dat was ook te zien aan het plafond. De bedden waren erg hard.

Super vriendelijk personeel. De kamer was ruim.

Prima, maar niet prijs naar kwaliteit
    • Scenic City Tweepersoonskamer

Met een kamer aan de straatkant was er enorm veel lawaai. Naast het denderende verkeer begon ook iedere avond om 21.30 de bar met live muziek tot een uur of 2.00. Oordopjes zijn meer dan welkom :)

Zeer nette kamer en vriendelijk personeel. Locatie ligt goed, op loopafstand van leuke restaurantjes en kao san road

• Serene Corner Tweepersoonskamer

De totale uitstraling en ligging. Met de foto's van het hotel zelf en op de site van Booking.com is behoorlijk gefotoshopt. Verder waren de kamers zo klein en zeker niet geschikt voor 3 personen want nadat er een los bed was bijgezet kon je niet meer lopen en niet meer bij het balkon komen. Wij hebben dan ook noodgedwongen een kamer moeten ruilen en daar tevens ook nog voor moeten bijbetalen. Ik denk dat wanneer je 3 persoonskamers aanbied dat je er dan ook met 3 personen in moet kunnen wonen cq. verblijven.

heerlijk hotel op een perfecte lokatie!

Er viel niets tegen.

Perfecte locatie; pal aan de rivier met taxiboot "voor de deur" en slechts 2 straten gelegen van het gezellige uitgaansgebied Khaosan Road. Het zwembad op de bovenste verdieping ligt erg mooi en het is er heerlijk relaxen na (bijvoorbeeld) een drukke dag in de stad. Ruime, schone kamers. Ontbijt was prima en uitgebreid. Wij zijn eerder in dit hotel geweest, dus het was een herhaling waard.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Top uitvalsbasis in Bangkok
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Persoonlijk vind ik een gewone douche prettiger dan moeten douchen in het bad, maar verder voor de locatie/prijs een erg goede kwaliteit.

Bij aankomst kreeg je een koud handdoekje en een koel drankje. De kamer zag er netjes uit en was ook mooi schoon. Bij het ontbijt was meer dan voldoende keus uit zowel Aziatisch (warm) ontbijt als Europees ontbijt. Je kon vanaf het restaurant lekker uitkijken over de Chao Phraya. De locatie is 5 minuten lopen van Rambuttri en Khao San Road. Hier kan je leuke restaurants, bars en winkeltjes vinden. Het hotel zelf ligt aan het water en niet in de drukte. Er is een 7/11 direct onder het hotel en anders meer dan genoeg in de buurt. Vanuit het hotel is de makkelijkste manier van reizen een taxi (niet direct bij het hotel de taxi nemen, want die is duur), door aan het weg een taxi aan te houden en te vragen of hij op meter rijdt. Binnen 3x heb je een taxi die wel op meter wil rijden. Overdag is het makkelijker, goedkoper en sneller om de Chao Phraya express te pakken, deze gaat vanaf de pier direct achter het hotel en hiermee kan je makkelijk naar een hoop toeristische attracties. Ik zou dit hotel zeker aanraden als uitvalsbasis in Bangkok.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

• Serene Hoekkamer met 2 Aparte Bedden

Er staan erg weinig bedje bij het zwembad, waardoor we er niet konden liggen. De prijs vond ik qua verhouding wat duur, in vergelijking met andere hotels in Azië.

De locatie was fijn. De kamer is ruim en de airco doet het goed.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Mooi hotel met goede verbinding naar de rest van de stad
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Het zwembad op de dakverdieping sluit vrij vroeg. Heel jammer want daar zou ke een mooi uitzicht hebben 's avonds.

Ontbijt was heerlijk! Kamers waren groot en proper.

Super met peuter!
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Het water in het zwembad is errug warm.

Hotel ligt perfect tov topattracties, rustig. Ook kun je voor de deur op de boot stappen naar wat aron. Baby-bed werd zonder gedoe op onze kamer geplaatst. Ontbijt super, staff vriendelijk. Toen onze douche stuk ging werd hij binnen 5 min gemaakt.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

prima locatie aan pier 13 Phra Arthit , kamers die...
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

prima locatie aan pier 13 Phra Arthit , kamers die uitkijken op de rivier , zwembad op het dak waar je ook kan lunchen , ontbijt op het terras aan de rivier

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Heerlijk relaxed verblijf gehad in dit hotel.

Geen

Goed onderhouden hotel met vanuit de kamers mooi uitzicht op de rivier. Kamers zijn netjes en schoon en de bedden zijn prima, niet van die keiharde Thaise matrassen.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Mooi hotel aan rivier met goed restaurant ook aan de rivier.
    • River Breeze Tweepersoonskamer

De luxe kamer met uitzicht op de rivier met de mogelijkheid direct vanuit het hotel om de paar minuten de boot-pendeldiensten op de rivier te nemen, welke vele bestemmingen in Bangkok aandoet. Kamer vooraf geüpgraded van straatuitzicht naar deze met balkon en rivieruitzicht. Wij hadden geen behoeft aan Kao San road nachtleven en hebben er dan ook niets van meegekregen dit jaar.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Super net hotel mooie ligging
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Mooie ligging met het terras aan het water. Hier is 's morgens ook het ontbijt. Ontbijt is goed maar zoals meestal in Thailand niet super. Op loopafstand van Koh San Road

De boot vlakbij om uitstappen te doen
    • Scenic City Tweepersoonskamer

Het uitzicht vanuit de kamer (op vuilnis en krotten) De stank van de straat en de stank van de boten die aanleggen vlak voor het terras van het hotel waar ontbijt wordt geserveerd.

De boot vlakbij om uitstappen te doen

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

locatie perfect, verder basic
    • River Breeze Tweepersoonskamer

Douchen in badkuip, wel een douchegordijn en druk op de leiding. We sliepen aan de rivierkant, met balkon, wel maar op de 2de verdieping, waardoor we tegen het dak van het terras keken. Zwembad op dak is heerlijk na lange dag site-seeing, maar te weinig bedjes. De prijs van een kamer vond ik erg hoog, 110 euro per nacht, ik vond het hotel eerder een 3* dan een 4. Ontbijt weinig keus, 2 dagen gelogeerd, 2 dagen hetzelfde ontbijt.

De locatie, straat oversteken en je zit in straatjes vol streetfood, winkeltjes, barretjes etc. Voor de deur, terras, stopt de waterbus, Erg handig, dit gaat veel sneller dan bijv, een taxi, die staat altijd vast in het verkeer. De boot met oranje vlag kost weinig en elke bij elke stop ligt een bezienswaardigheid, erg handig.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Mooi hotel op een prima locatie, vriendelijk personeel
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

De prijzen in het naastgelegen restaurant, waar ook het ontbijt is, zijn wat aan de hoge kant voor wat je ervoor krijgt. Hiervoor kun je net zo goed naar een van de restaurants in de buurt gaan. Hetzelfde geldt voor de drankjes aan het zwembad.

Mooi hotel op een goede locatie, net buiten de echte drukte aan de rivier. Netjes, comfortabel en heel aardig personeel dat altijd voor je klaar staat. Fijn zwembad op het dak met mooi uitzicht over de rivier. Op loopafstand van soi Rambuttri, Khao San road, de ferry vertrekt 'voor de deur' en het Royal Palace is 15-20 minuten lopen.

Goed gelegen aangenaam hotel !

Eigenlijk niets.

Zeer goed gelegen. Aan de opstapplaats van de boot, kortbij de Khao San Road en de belangrijkste bezienswaardigheden in Old City. Ontbijt is lekker en aangenaam op het terras. Leuk zwembad op het dakterras. Prijs/kwaliteit vond ik goed. Ik zou hier zeker opnieuw boeken.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Vlakbij boottaxi en koninklijk paleis
    • Scenic City Tweepersoonskamer

Wij lagen aan straatkant. Zeer rumoerig. Band speelde aan overkant en kamers zijn hiervoor helemaal niet voldoende geisoleerd

Vlakbij boottaxi en koninklijk paleis

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Hele goede service, personeel helpt met vervoer zoals taxi...
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Hele goede service, personeel helpt met vervoer zoals taxi of minifan voor een lage prijs! Zwembad op het dak is mooi en handdoeken aanwezig. Hele fijne bedden en rustig.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Heerlijke plek met geweldige mensen!
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Wij logeerde hier de eerste nacht van onze reis en zouden dat ook de laatste doen maar omdat we vanwege ziekte eerder naar huis moesten ging dat niet door en kregen wij een heel lief mailtje dat ze die laatste nacht niet zouden rekenen. Voelt heel goed!!

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Lekker dicht bij de gezellige straatjes van Bongkok zonder...
    • Scenic City Tweepersoonskamer

Lekker dicht bij de gezellige straatjes van Bongkok zonder last te hebben van het lawaai, je heb wel wat geluidsoverlast maar dan moet je niet in dit gedeelte van Bangkok gaan zitten. Wij zaten aan de straatkant en na 00u hadden we geen last meer. Ook zit de rivierboot dichtbij das een erg handige en goedkopen manier om bangkok te verkennen zonder afhankelijk te zijn van opdringerige taxi en tuk tuk chauffeurs.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Supertof en mooi hotel met uitstekende locatie

Ontbijt goed maar beperkt

Uitstekende locatie, direct aan de pier voor watertaxi om bv naar koninklijk paleis te gaan en zeer dicht bij de meest commerciële straten met restaurants en winkeltjes. Aangename, comfortabele en propere kamers. Mooi groot zwembad op het dak van het hotel om even te rusten na dagje stappen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Super ligging aan de ChaoPraya, leuk terras en zeer dicht...
    • Serene Hoekkamer met 2 Aparte Bedden

Super ligging aan de ChaoPraya, leuk terras en zeer dicht bij vertier van de Rambuttri en Khaosan. Prima kamer met balkon, alles naar wens en altijd weer!!

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Een parel in het hart van Bangkok
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Niets Aantal jaren terug ook meerdere malen hier verbleven en we zijn nog net zo enthousiast over het hotel

Het complete plaatje is top! Ligging ideaal!!!!/de sfeer is relaxed/inrichting&interieur is modern en sfeervol/kleine,maar hele leuke en comfortabele kamers!!/de service is goed/schoon en netjes/heerlijk eten en drinken!!!/restaurant voor het hotel& aan de rivier/personeel zeer vriendelijk en behulpzaam/faciliteiten/heerlijk zwembad op het dakterras met uitzicht over de rivier en stad enz enz

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Heerlijk hotel vlakbij uitgaansgebied met zwembad
    • River Breeze Tweepersoonskamer

De bedden zijn erg hardn en de gang van het hotel zorgt voor veel hotelgeluid op de kamer

De ligging van het hotel, de straat over en je zit in het uitgaansgebied

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Geweldig.
    • Serene Hoekkamer met 2 Aparte Bedden

Foto van hotel in op de site.had het mij heel anders voorgesteld maar het was prima fantastisch

Alles was prima vervoer voor de deur overal naar toe. Top.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Fantastisch hotel op toplocatie
    • Scenic City Tweepersoonskamer

Douchen in bad was echt het enige wat we als minpuntje konden vinden ...dus niks eigenlijk

Locatie is top!! Aardig personeel en heerlijk zwembad op het dak met lekkere ligbedden. Ontbijt is uitgebreid en goed. Bed aan de harde kant maar dat is vrij normaal in Thailand.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Heerlijk hotel vlakbij uitgaansgebied
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

De kamerdeur moest geopend worden met een kaartsleutel. Die deed het vaak niet

Kamers prachtig en luxe. De ligging van het hotel aan het water waar de watertaxi gaat is geweldig

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Top locatie, mooi hotel maar prijs wel wat aan de hoge kant.
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

De kamer rook zeer sterk naar rook. Maar na dit gemeld te hebben mochten we vrijwel direct naar een andere kamer. Top!

Prima locatie, direct aan de rivier en heel dicht bij de drukte rond Khao San. Vriendelijk en goed personeel wat snel en zeer klantvriendelijk op een opmerking over de kamer inspeelde.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Perfecte plek voor meerdere nachten in chaotisch Bangkok!
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

3e keer in dit hotel op fantastische locatie, vriendelijk behulpzaam personeel, restaurant aan de pier, perfect ontbijtbuffet,zwembad op dakterras en veel bezienswaardigheden op loopafstand. Een oase van rust in deze chaotische stad. Lugagestorage perfect geregeld.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Mooi hotel op een gave locatie.
    • Scenic City Tweepersoonskamer

Gehorige gang. Matig tv ontvangst. Airco buiten bij het balkon maakt veel geluid.

Mooie kamer met erg fijn bed. Badkamer leuk met een glazen wand tussen het slaapgedeelte. Ruim balkon. Prachtige ligging langs de rivier. Rooftop zwembad heerlijk!

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Fijne lokatie prima hotel
    • River Breeze Tweepersoonskamer

Zwembad is niet echt aantrekkelijk. Maar als je even wil afkoelen, kan dat!

Prima lokatie om vooral de 'oude' stad en diverse tempels te bezoeken.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Kamer was schoon, personeel behulpzaam en vriendelijk.
    • Serene Hoekkamer met 2 Aparte Bedden

S'nachts was het personeel op de gang bezig. Iets met de airco waarschijnlijk. Op de begane grond lag het plafond open. Werd er wakker van.

Kamer was schoon, personeel behulpzaam en vriendelijk. Ontbijten aan de rivier was een leuke ervaring.

Centrale ligging.
    • River Breeze Tweepersoonskamer

Personeel kan vriendelijker. Let op voor tuktuk die voor het hotel staan! ( brengen je zogenaamd voor 60 baht ergens heen voor alleen een tussen stop die ze zogenaamd moeten maken. In die tussenstop wordt je van alles aangesmeerd op een vervelende manier) Voor ons was dit de 3de keer Thailand dus kennen deze truc maar mocht je deze truc niet kennen kan je snel in deze val worden gelokt omdat ze voor het hotel staan. We hebben het hotel personeel hierop aangesproken maar zij gaven aan hier niets tegen te doen.

Centrale ligging. Schone en ruime kamer. Fijn zwembad. Gratis gebruik van handdoeken voor hij het zwembad. Aanrader is om een kamer te nemen met uitzicht op het water. Is iets rustiger dan de straatkant. S' avonds leuk door de verlichting van de boten die daar varen.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Perfecte ligging
    • Serene Hoekkamer met 2 Aparte Bedden

Kamer, met balkon, lag aan de zijkant van het pand op de 3e etage waar je direct tegen een verwaarloosd gebouw aankijkt, dus onaantrekkelijk (enorm verschil met de weliswaar duurdere kamers aan de voorzijde). Kamers op de 4e en 5e etage hebben wel meer uitzicht.

Buitengewoon vriendelijke receptie en bell-boy. Goede kamer met balkon. Leuk zwembad op het dak en leuk terras om te ontbijten/dineren aan de Chao Praya river. Zeer goed ontbijt. Het hotel ligt direct bij de aanlegplaats Phra Arhit, vanwaar je heel makkelijk de boot kan nemen bv. naar de Skytrain. Hotel ligt op kleine loopafstand van de levendige Khao San Road. Dus ideale ligging.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Aangenaam verblijven voor enkele nachten
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

De prijslijst van de poolbar,geprijsd zonder btw ,service,....belachelijke hoge eindafrekening. Kamer zonder douche.

De locatie,dicht bij de rivier al uitvalsbasis naar de stad ,ontbijt en vriendelijk personeel was zeer aangenaam.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Nette kamers op goede locatie maar lobby personeel was correct maar ook niet meer dan dat
    • River Breeze Tweepersoonskamer

Het ontbijt Dat we moesten betalen per dag om 1 klein handbagage koffertje te laten staan voor 1 week terwijl we niet de goedkoopste kamer hadden geboekt en na 1 week weer een paar dagen terug komen

De kamer

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Prettig verblijf op een uitstekende locatie!
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

Niet in de herrie van de taxiboten hoeven te ontbijten zou een verademing zijn. Ik kreeg bedorven 'fresh milk' geserveerd, niet zo fijn als je zwanger bent!

Het lekkere bed en het zwembad.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

In dit hotel kun je even ontsnappen aan het drukke Bangkok.
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

De pasjes van de kamers werkten niet goed. Er kwamen heel de tijd mensen terug naar de receptie omdat het pasje het niet deed.

De locatie was ideaal. Uitstekende service en faciliteiten in en rondom het hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Stadsbezoek
    • Scenic City Tweepersoonskamer

De verwachting wordt wel erg hoog opgebouwd wanneer er geadverteerd wordt met "luxury awards" etc. Het is een ok stadshotel, maar begint verouderd te raken en er was geen luxe te bekennen verder. Helaas weer een hotel waarbij de foto's een stuk beter zijn dan de werkelijkheid. Daarbij Wifi erg slecht.

Lokatie top, leuke buurt. Verder ok hotel.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Goed hotel!
    • Serene Corner Tweepersoonskamer

De locatie aan het water is perfect. Probeer het autoverkeer te mijden en jezelf te vervoeren met de vele watertaxi's. Ontbijt en kamer waren "gewoon goed". Niets meer en niets minder. Lekker eten is op een paar minuten loopafstand.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

De ontvangst door de receptioniste!
    • Scenic City Tweepersoonskamer

De ontvangst door de receptioniste! En vooral het oplossen van facturatieprobleem in ons voordeel, zeer behulpzaam. Zeer mooie en uitstekende ligging. Ruime kamers. Verzorgd.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Geloof de beoordeling van booking.com niet
    • Scenic City Tweepersoonskamer

Kamer met balkon waar je niets aan hebt omdat er tegenover het hotel een café is waar live music wordt gespeeld waarbij geen rekening wordt gehouden met de buurt. Zwembad is een groot kinderkrijsparadijs waar het personeel niet tegenop treedt. Douchen in het bad achter een beschimmeld douchegordijntje. Begrijp niet dat dit hotel door booming.com wordt aanbevolen als een van de beste in zijn soort. Voor dit geld, zelfs excl. ontbijt, had ik meer verwacht.