Beoordelingen over Paragon Inn 4-sterren

Soi Lat Krabang 22, Lat Krabang Road, Ratcha Thewa, Bang Phli, Samut Prakan, 10540 Lat Krabang, Thailand

#38 van de 76 hotels in Lat Krabang

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Fijne afsluiting van 4 weken Thailand
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De weg naar dit fijne hotel verspeld niet veel goeds (lange donkere weg vanaf de hoofdweg), maar ze rijden je voor 20 THB naar de hoofdweg. Er is alleen een (klein) winkelcentrum op loopafstand. Met het OV is Bangkok echter niet ver. De keuze in het restaurant had wat uitgebreider gekund.

Ruime schone kamer. Fijne badkamer. Heerlijk bed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Rustige omgeving. Goede plek om de laatste dagen van een vakantie door te brengen. Voor 200 THB rijdt er meerdere malen een taxi naar het vliegveld (Savarnabuhmi).

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Fijne vakantieplek op een boogscheut van de luchthaven
    • Driepersoonskamer met Eenrichtingsvervoer

Mooi en gezellig complexje vlak bij de luchthaven, maar toch op en top in de Thailand-vakantiesfeer. We waren er maar één dag, maar waren er toch al met vakantie. Meer dan zomaar een doorsluis-adres!

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Goed hotel.
    • Driepersoonskamer met Eenrichtingsvervoer

Het zwembad en de leuke bar.Het restaurant en de sfeervolle tuin is ook mooi onderhouden. Het eten was oke. Het ontbijt vonden we wat tegenvallen. De kamers waren goed.De bedden waren gelukkig niet zo hard de badcel was super groot en met een mooi bad.We hadden een kamer boven het zwembad(3-c).

De locatie, prima om een nacht te verblijven voor een...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Bedbugs, een kolonie witte beestjes onder de koffer. Badkamer heel basic, douche niet fris. We hadden een kamer begane grond, misschien gevoeliger voor bugs..Het geboekte kingsize bed was niet kingsize.

De locatie, prima om een nacht te verblijven voor een volgende vlucht. Leuk opgezet, eten was goed. Aardig personeel. Zwembad, met koud water, maar toch lekker.

Prima lokatie voor laatste nacht omdat het hotel buiten...

Eten was niet uitmuntend. Slechte lokatie als je nog Bangkok in wilt of als je s’avonds nog wat wilt doen. Alleen prima als laatste nacht.

Prima lokatie voor laatste nacht omdat het hotel buiten Bangkok ligt maar dichtbij luchthaven. Prima zwembad.

Lekker dicht bij vliegveld, dus prima om de laatste uurtjes...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De kamer was de 4 sterren niet waard, douche werkte nauwelijks Airco heeft onderhoud nodig

Lekker dicht bij vliegveld, dus prima om de laatste uurtjes in Thailand door te brengen

Top als tussenstation airport

Redelijk gehorig. Daar staat tegenover dat ze geschakelde kamers hebben.

Schoon en ruim, ideaal met restaurant bij accommodatie. Perfect voor een overnachting als je de volgende dag op de luchthaven moet zijn. Airport shuttle wordt aangeboden.

Leuk zwembad, mooie kamers
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De airco werkte niet op een kamer. Bloedheet was het. De douche was koud. Ontbijt is alleen a-la carte. Zou fijn als je een ontbijt vooraf kan boeken.

Het is een mooi resort midden in de stad. Het is ongeveer 15 minuten met de taxi vanaf de internationale luchthaven. Transfer naar luchthaven was te regelen bij de receptie. Erg fijn

Prima hotel om 1 nacht te verblijven voordat je naar huis vliegt
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

We waren na 3 weken Thailand gewend geraakt aan schone kamers. De kamer was wel redelijk schoon maar niet zoals wij gewend waren. Daarnaast waren de kranen al jaren niet ontkalkt en zat er schimmel op de douchekop. Stopcontacten zaten niet bij de bedden. Dus nog even een filmpje kijken of je wekker zetten terwijl je apparaat oplaadt was niet handig. Kamers waren behoorlijk gehorig. Het restaurant was prijzig, niet veel variatie en daarnaast karig en niet echt lekker.

Fijn zwembad, shuttleservice naar de mainroad was fijn. Ruime en eindelijk wat zachtere bedden.

Goed bed, dichtbij vliegveld, schoon, aardig personeel
    • Familiekamer met Eenmalige Transfer

Omgeving , winkelcentrum in de buurt niet geschikt voor laatste souvenir inkopen. Restaurant matig.

Goed bed, dichtbij vliegveld, schoon, aardig personeel

Leuk voor een nachtje als je daarna moet vliegen.

Erg gehorig. Rondom het zwembad ziet alles er heel leuk uit op de foto's. De appartementen / kamers er omheen zie je niet terug in de foto's op de site en zijn niet echt aantrekkelijk.

Het was comfortabel en geschikt voor het doel om door te reizen gezien de locatie.

perfecte afsluiter van een fantastische reis

- vriendelijk personeel - nabijheid bij de vlieghaven + shuttledienst hiernaartoe - mooi en groot zwembad, heerlijk voor de kinderen! - ruime kamer en badkamer, voldoende comfort - er kan ook à la carte gegeten worden (zowel diner als ontbijt) - ideaal voor een laatste nachtje Bangkok, voor onze terugkeer naar huis

Super schoon.

Super schoon. Als je er met een taxi naartoe rijdt denk je dat zal tegen vallen maar het is geweldig. Ik raad het echt aan want alles is top en helemaal de prijs. 👍

Fijn hotel, heerlijk zwembad, vlakbij internat. Luchthaven ideaal
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

In de buurt niet veel te doen, maar ja dat wisten we.

Je mocht gebruik maken van de faciliteiten ook als je al uitgecheckt was. Handdoeken en douche waren nog ter beschikking na uitchecken. Super vriendelijk personeel. Restaurant bij het hotel...of in de buurt op de markt. Schutlle voor 100THB per persoon, naar de luchthaven.

Groene oase dichtbij luchthaven
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

We hadden een kamer met uitzicht op het zwembad geboekt, we kregen een kamer zonder uitzicht...

Laatste-avond-in-Bangkok hotel dichtbij de luchthaven is een oase van rust. Fijne kamers, heerlijk zwembad en aardig personeel. Airport shuttle 100 THB pp.

Voor ons 3en was dit een prima overnachting op doorreis van koh samui door naar huis.

De vloer van zwembad moet vervangen. Zag er wat minder uit. Matrassen op ligbedjes ook.

Het was idd erg in de buurt van luchthaven. Maar geen geluidsoverlast. Met hotel tuktuk zo op hoofdstraat waar vlakbij een mall met eettentjes is. Heerlijke cappucino

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Prima hotel,voor kort verblijf!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het zwembad was wat viezig, veel zand op de grond. Wij hadden een kamer waar geen balkon of terras was, jammer maar niet heel erg voor 1 nacht.

Het bed was heerlijk! En fijn dat er een zwembad was. Ligging tov het vliegveld is perfect. In nog geen 15 minuten ben je bij Suvarnabhumi AirPort. Prijs/kwaliteit is helemaal goed, het was meer dan ik verwachtte gezien de prijs.

Het zwembad was erg fijn.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De airco was heel erg luid en had geen verschillende standen - het was aan of uit.

Het zwembad was erg fijn. Het was niet te druk en schoon. We konden gebruik maken van aparte handdoeken voor het zwembad, wat erg fijn was. Ook was het fijn dat er een shuttlebus naar de luchthaven was tegen een kleine vergoeding. Het vliegveld was ook om de hoek.

Een echte aanrader !
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De matras was enorm zacht. Slapen was hemels in dit bed. Ik denk dat ik dit bed zelfs thuis ga missen. Ook de vormgeving van het hotel was een oase van rust in het drukke Bangkok.

Een rustig gelegen hotel, dicht bij de luchthaven.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Kamers op de eerste verdieping,linker gedeelte van het gebouw: Moeilijk toegankelijk, de kamers waren ok. Kamers in het midden gedeelte en gelijkvloers: deze zijn meer dan in orde.

charmant en vriendelijk personeel. Rustige ligging van het hotel.

Een aangename locatie.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De eigenaar(s) hebben een iets te commerciële ingesteldheid. We zouden om 16u per taxi naar onze volgende locatie gebracht worden, een medegezel was ernstig ziek en vroegen om de kamer wat langer te gebruiken. Er diende hier voor ( zonder discussie) 1000BHT extra te betalen. Voor een excursie werd er voor 5 personen betaald (dat op voorhand werd betaald). Door de ziekte van onze medegezel kon deze de excursie niet meedoen. Dit vergde heel veel moeite op haar deel terug te eisen. Ik zou zeggen: de basis is een harde " commerciële " toch aangename tante.

De kamers waren goed in orde. Het ontbijt was OK Bij aankomst wordt je onmiddellijk allerlei excursies aangeboden, wat uiteraard je het gemakkelijk maakt, het wordt je op een dienplaat aangeboden. De excursies zij positief te beoordelen. Besluit: deze locatie zal ik doorgeven aan vrienden die deze streek zouden bezoeken.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Prima hotel voor verblijf van een nacht.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Eten vrij duur . Vlak in de buurt keus genoeg , goedkope hoteltuktuk hierheen.

Prima hotel voor verblijf van een nacht. Zeer kort bij vliegveld , goeie pick-up service.Lekker afkoelen in het zwembad.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

De lokatie was top, ongeveer kwartier rijden van de...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De lokatie was top, ongeveer kwartier rijden van de luchthaven, heel handig als je de volgende dag weer een vlucht neemt. De kamer was comfortabel, schoon en het restaurant was prima

Top verblijf als tussenstop
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Prima verblijf voor het geld! Prachtige groene tuin en best ok zwembad.. heerlijke rust en fluitende vogels.. Leuk winkelcetrum nabij! Prima hotel voor 1 nachtje tussen vluchten in..eten vonden we matig.. maar in het winkelcentrum heerlijke sushi gegeten! Bed sliep heerlijk en ruime schone kamer! Zo weer bij het vliegveld (neem een taxi ipv vervoer van hotel is goedkoper)

Prima verblijf voor de laatste nacht voorafgaand aan de vlucht naar huis.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Fijn hotel, dicht bij de luchthaven. De suttleservice is goed. Binnen 20 minuutjes ben je bij het vliegveld. Lekker dat er een zwembad bij zit. Ook een fijn restaurant. Bedden zijn zacht!! Prima douche. Helemaal niet duur.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Een nacht OK
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Kamers waren aan restauratie toe Airco maakte veel herrie, de kamers waren heel gehorig en de bedden slecht

Het zitje buiten. het restaurant was goed s avonds laat komen 's morgens vroeg weg ís OK

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Dichtbij de luchthaven, maar geen overlast ervan. Ideaal hotel om te verblijven om in de ochtend vroeg te kunnen vliegen. Ruime, eenvoudige kamer. Lekker zwembad. Luchthavenshuttle op vaste tijden.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Prima 'transit'-hotel voor aankomst of vertrek (maar niet voor langer)
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Alles op de menukaart was flink prijzig! (dubbel zo duur dan we gewend zijn in Thailand). Gezien de tamelijk geïsoleerde ligging van het hotel ben je daar wel op aangewezen (tenzij je naar de McDonalds wilt, op een kwartiertje lopen). Het toilet spoelde niet door. Iemand van het personeel heeft dat één keertje verholpen maar niet afdoende; het euvel bleef terugkeren. Vreemd: er stond een waterkoker op de kamer met twee mokken erbij, maar er waren geen theezakjes of zakjes oploskoffie te bekennen! Onze tip aan het hotel is om dat standaard erbij te leveren; kleine moeite, groot plezier! Verder was het erg gehorig (dunne wanden) en maakten de airco's buiten enorm veel herrie

We verbleven 2 dagen en 1 nacht in dit hotel, in afwachting van onze vlucht huiswaarts. Een 'late uitcheck' is hier niet mogelijk. Daarom voor 2 nachten geboekt, zodat we op de laatste dag de kamer nog tot 23.00 uur tot onze beschikking hadden. Nergens in Thailand zo goed geslapen als hier: de matras was gelukkig niet zo hard als een plank. En er was een fijn dun dekbed bij plus keuze uit verschillende hoofdkussens. Zeer ruime kamer en badkamer. Koelkast met twee flessen koel water was aanwezig. Het zwembad was ook fijn. Een tamelijk rustige plek, niet ver van het vliegveld

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Schone en grote kamers.

Bedden waren erg slecht. Als je op twee houten planken slaapt. Personeel wel hun best gedaan om het op te lossen, maar heeft niet gewerkt.

Schone en grote kamers. Licht ingericht.

Prima hotel met goede faciliteiten
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Leuke ligbedden bij (over) het zwembad Vriendelijkste personeel dat we in thailand meegemaakt hebben! Shuttleservice baar de luchthaven tegen kleine vergoeding. Pendeldienst naar de hoofdweg, vanaf daar 4 minuten naar de winkels lopen

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Een gerieflijke keus dichtbij het vliegveld. Maar erg geïsoleerd gelegen.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De ligging op een soort industrieterrein. Vanuit mijn kamer keek ik niet uit op binnentuin/zwembad. Aantal ligplaatsen bij zwembad beperkt.

De kamer was groot en schoon. Het personeel vriendelijk en efficiënt. Er waren genoeg zitjes om ook lawaaierige families met kinderen te ontwijken.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Vriendelijk personeel.

Dat er tijdens de eerste 2 dagen de kamer naast mij werd verbouwd

Vriendelijk personeel. Vanaf de check-in tot de check-out waren zijn erg behulpzaam. Koffers werden naar de kamer gebracht. Ook kan je een koffer die je voorlopig niet gebruikt even neerzetten in de storage room.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Voor mij lekker bijkomen na een lange reis.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Vervoer Enkele Reis

Ontbijt. Je kunt kiezen uit een aantal dingen en die keuze vond ik wat beperkt. Ook werd er maar 1 drank aangeboden en dat vind ik wat weinig. Lopend buffet of iets uitgebreider had prettiger geweest.

De locatie was voor mij perfect. Ik wilde nog even 2 dagen rusten voordat ik terug naar huis ging van een lange reis. Dichtbij het vliegveld. Zo wel heen en terug gebruikt gemaakt van de shutlleservice van het hotel, dat was heel aangenaam. Het zwembad was fijn. En op 10 minuten loop afstand zat een leuk winkelcentrum met veel eetgelegenheden.

Wauw, perfect!

N.v.t.

Het personeel was erg vriendelijk. Het hotel ligt 100m van een winkelcentrum vandaan. Daarbij wordt je gratis naar de main road gebracht, maar is ook zeker te lopen. Het ontbijt bestaat uit een a la carte die goed bereid wordt. Oftewel, perfect!

Rustgevend
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Perfect om als tussenstop te dienen voor een lange vlucht. Fijn zwembad, vriendelijk personeel en zachte bedden. Het restaurant serveert daarnaast prima eten. Locatie is dichtbij Suvarnabhumi Airport, wat erg prettig is.

Goede accomodatie voor een overnachting

Goede accomodatie voor een overnachting om vanaf de luchthaven verder te trekken. Zeer schone kamers, eenvoudig ingericht, maar van voldoende gemakken voorzien!

Prima voor 1 nacht, dichtbij vliegveld. Heel gezellig en prima eten. Iets verouderd en matige bedden

Heel slecht bed. Maar voor 10 personen plek bij het zwembad te liggen. Alles iets verouderd.

Grote kamers, dichtbij vliegveld, gezellig, prima eten en vriendelijk personeel.

Gemakkelijk hotel op 20 minuten autorijden van het vliegveld

Het tweepersoonsbed was erg hard en het zwembad begint wat armoedig te worden.

Prima restaurant, dicht bij het vliegveld, ruime kamer, overzichtelijk en gemakkelijk.

Goede overnachtingsplaats tussen de transfers in.

Hotel is dicht bij het vliegveld en fijn als je niet veel tijd kwijt wilt zijn aan het reizen van en naar het vliegveld. Hebben het als overnachting geboekt tussen de transfers door. De familie kamer was groot en schoon. Badkamer was prima.

effectief prettig verblijf voorafgaand aan terugvlucht
    • Familiekamer met Eenmalige Transfer

voor overnachting bij luchthaven prima, zou het echter niet als uitvalbasis gebruiken om stad te bezoeken

vriendelijk, ruime kamer, mooi zwembadje, shuttle service naar luchthaven

Prima verblijf als je op doorreis bent met kinderen. Zwembad is top en kamers zijn ruim en origineel

Het personeel begreep weinig van de bestellingen, was niet alert op bestellingen en het eten kwam niet of traag. Relatief hoge F&B prijzen en dure transfers naar airport. Zelf een taxi nemen is een stuk goedkoper met een gezin.

Enig hotel qua bouw met unieke ligging van het zwembad, waardoor het een gezellig geheel is.

Top voor een of twee nachten.
    • Familiekamer met Eenmalige Transfer

WiFi was op de kamer niet beschikbaar.

Relaxte sfeer. Mooie locatie om je vakantie mee af te sluiten. Lekker dicht bij het vliegveld. Aardig personeel. Lekker eten.

Prima relaxte afsluiting van een fijne vakantie in Thailand nabij het vliegveld

Ontbijt (geen buffet optie).

Prettig hotel nabij vliegveld Bangkok, ruime en goed ingerichte kamers, heerlijk zwembad. Staff volledig ingesteld op flexibele vertrektijden klanten (met shuttle naar airport).

De kamers zijn mooi.

De kamers zijn mooi. Prima locatie voor als je bij airport moet. Wij vonden de avondmaaltijd in restaurant duur, en een van ons kreeg als eerste zijn maaltijd, na half uur wachten. De rest van de drie hadden ze niet begrepen dus dat kwam pas na drie kwartier, en meerder keren vragen. Verder geen compensatie. Tip : ga goed Engels leren en de communicatie zal een stuk beter gaan

Locatie dichtbij vliegveld en het zwembad.

Vreselijk gehorig! Al om vijf uur wakker van vertrekkende reizigers en schreeuwend personeel. De keuken is niet wat we gewend waren jn Thailand. WiFi deed het niet in de kamer. Shuttle bus was twee keer zo duur als taxi. Tarieven verschilden per medewerker.

Locatie dichtbij vliegveld en het zwembad.

eenvoudig maar best aardig
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ooit opgezet met resort-achtige uitstraling. Inmiddels flink verouderd. De badkamer bij onze kamer was recentelijk opgeknapt, de rest van de kamer was nogal shabby.

Goedkope plek dichtbij het vliegveld.

Prima voor 1 nacht als je op doorreis bent.

Ontbijt oké. Stel er niet teveel van voor. Personeel echt heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben er 1 nacht geslapen aangezien we van Bangkok naar Chiang Mai vlogen de volgende dag. Je bent met de taxi binnen een kleine 10 minuten voor 100 baht op het vliegveld. Echt een prima verblijf. 's Avonds kun je er trouwens ook goed eten. Over 2 weken vliegen we weer terug naar huis en verblijven dan weer 1 nacht in deze accommodatie voor de terugvlucht.

Goed als overnachting
    • Familiekamer met Eenmalige Transfer

Slechte bedden. Latten bodem zat op 4 plaatsen los. Airco niet hygiënisch, kwam slechte lucht uit. Minimale inrichting.

Dicht bij vliegveld. Zwembad was prima. Restaurant was goed. Personeel heel vriendelijk.

Ligging vlak bij het vliegveld
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Slecht Engels sprekend personeel, hotel is echt aan vernieuwing toe en lijkt totaal niet op de plaatjes. Beetje een achterbuurt niet erg als je in het hotel zelf blijft.

Ligging vlak bij het vliegveld

Viel tegen

Het zwembad was niet heel schoon, kamer was voor 4 personen ingericht, niet voor 5 zoals was aangeven . Omgeving nodigt niet uit voor een wandeling (met kinderen). Erg hard bed

Eten was goed

Heerlijk mijn laatste twee nachten doorgebracht!

Gehorig.

Heerlijk zwembad! Grote kamers. Bedden waren wel zachter dan alle bedden die ik heb gehad. Dit ligt natuurlijk aan je persoonlijke voorkeur wat je fijn vindt. Personeel super aardig. Ze hebben een tuk tuk naar de hoofdstraat.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Aanrader om hier de dag vóór vertrek uit Thailand te overnachten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De keuze uit het ontbijt (was bij de prijs inbegrepen) was matig en aan de karige kant.

Werkelijk prachtige kamer met een enorm grote badkamer! Jammer dat we hier slechts één nacht verbleven.....

Heerlijk hotel !

niets !

TOP locatie, vlakbij het vliegveld. En super aardig personeel die alles voor je regelt. Ook het zwembad was heerlijk ! Top hotel om even bij te komen van onze reis, voor we terug gingen naar huis. Leuk centrum vlakbij.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Verademing.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Volgende keer vraag ik een kamer op de begane grond. Er is alleen een trap en ik had veel bagage.

Dicht bij het vliegveld, omdat we vertraging moesten overbruggen hebben we dit hotel geboekt last minute. Voor deze prijs een echt uitstekende plek, super behulpzaam personeel, 24 uur per dag is er iemand aanwezig. Shuttlebusje naar het vliegveld. (met de taxi gekomen). Lekker eten op het terras.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Top hotel voor overnachting nabij luchthaven

Ontbijt wat inbegrepen in de boeking was is wat beperkt.

10 minuten rijden van en naar luchthaven. Mooie en ruime kamer. Heerlijke stortdouche. Top zwembad.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Uitgerust op reis

Eten: Hamburger was klef. Ontbijt daarentegen heerlijk

Perfect als airporthotel, 10 min van luchthaven. Een dag voor de vlucht heen, hier nog even een heerlijke nacht in top bed en heerlijke zachte kussens dus uitgerust voor terugreis naar NL

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

redelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bij check in geloofde men niet dat ik via ideal rechtstreeks aan booking had betaald, ik had de printbevestiging en mijn betaling op iPad om te bewijzen. We moesten tien minuten aan de balie blijven wachten en nog bleef het onduidelijk.

zwembad is erg leuk vooral voor kinderen. helaas spelende kinderen maakten het ontbijt aan de zwembadrand minder prettig. Bal die regelmatig uit het bad onze kant op kwam!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

prima uitvalsbasis vlakbij het vliegveld voor bv een laatste nacht

het straatje waar het hotel zit is wel erg stil en donker s avonds.

prima uitvalsbasis vlakbij het vliegveld voor bv een laatste nacht. mooi zwembad. wij hadden kamers direct aan het zwembad.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Lekker hotel op rustige plek vlakbij airport
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Vervoer Enkele Reis

Heerlijk zwembad, comfortabele kamers, shuttle service naar airport (ong kwartier rijden). Goede, rustige plek om voor of na een vlucht nacht te verblijven. Winkelcentrum en eettentjes in de buurt. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Prima hotel voor op doorreis vanaf BKK
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ligt een beetje in een minder gezellig gebied, al is er wel een kleine shopping mall in de buurt, wat dan wel weer handig is.

Het vriendelijke personeel en de afstand tot de luchthaven. Ook het zwembad was top.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Een hebzuchtig beleid in dit 'hotel'!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was 1 groot drama!! Wat een uitmelkerij. Twee gebakken eitjes, zonder toast of brood en een heel klein glaasje sinasappelsap uit een pak......voor 250 bath!! De service was ronduit slecht en een stel sjaggerijnen. Het avondeten was weinig en erg duur in verhouding tot andere hotels in Thailand. Jammer van dit hotel, het heeft veel potentieel, maar hier ga ik dus nooit meer naar toe en raad het ook niemand aan. Ik had de avond voor vertrek een taxi besteld en die werd de volgende ochtend aan een ander gegeven, waardoor bij mij het zweet uitbrak want wij hadden een vliegtuig te halen en ze vroegen daarbij ook nog eens de hoofdprijs voor een ritje van 10 minuten....600 bath! Jammer dat wij onze vakantie zo moesten afsluiten.

Het zwembad en de kamer. De tuin was ook erg mooi opgezet.

Prima voor één nacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De omgeving was niet mooi

Dicht bij het vliegveld, geen geluidsoverlast, ruime kamer met een prima douche en een mooi zwembad. Prima overnachting voorafgaand aan de terugvlucht.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Jammer dat onze vakantie moest eindigen met dit hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was ronduit te schandalig voor woorden. We kregen wat ei en een klein glaasje sap, geen toast, niks! En dat voor 250 bath, man, wat voelde ik me genaaid. We hebben een maand door Thailand gereisd en overal uitgebreide ontbijtbuffetten gehad of een los ontbijt besteld, maar dit was gewoon asosiaal. Ik zag mensen een tweede 'ontbijt' bestellen voor nog eens 250 bath! Het diner was ook erg weinig en heel duur in verhouding tot de rest van Thailand. Ronduit slecht en onvriendelijk personeel, niet allemaal natuurlijk. Ik raad niemand dit hotel aan.

De kamer was uitstekend, we werden ge-upgrade vanwege een voorvalletje. Zwembad was fantastisch!

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Haven van rust voor vertrek!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De wifi was niet bereikbaar in mijn kamer. Wel rond lobby en zwembad. De prijs voor het eten was aan de hoge kant wat dit keer eigenlijk tegenviel. Niet thais peperig genoeg voor mij persoonlijk.

Was hier 5 jaar geleden geweest. Het zwembad en de rust aan het eind van een doodlopend weggetje zijn de reden om hier te verblijven gelegen in een aardige tuin. En de nabijheid van het vliegveld voor vertrek natuurlijk nog geen 10 minuten van de vertrekhal.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Alleen gebruiken voor ligging tov luchthaven

WiFi slecht Slecht vindbaar

Zwembad

Perfect hotel vlakbij het vliegveld

Grote kamer met heerlijke bedden. Zwembad was geweldig en al het personeel was top!

Vriendelijk personeel, mooie kamer, meer een resort dan...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Vriendelijk personeel, mooie kamer, meer een resort dan airport hotel

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Super hotel dichtbij het vliegveld van Bangkok.
    • Familiekamer met Eenmalige Transfer

Super hotel dichtbij het vliegveld van Bangkok. Handige airport taxi service van het hotel. Kamers zijn groot en schoon. Restaurantje prima.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Het personeel

Aardig personeel, mooie locatie, nette ruime kamers.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Aardig personeel, mooie locatie, nette ruime kamers. Fijne en goedkope taxi service vanuit het hotel naar het vliegveld

Eten, zwembad, dichtbij luchthaven, mooi aangelegd

Geen leuke omgeving

Eten, zwembad, dichtbij luchthaven, mooi aangelegd

Fijn, zo dicht bij het vliegveld

Fijn, zo dicht bij het vliegveld

dat ik heel dichtbij airport was

alles leek beter op d e site

dat ik heel dichtbij airport was

uitstekend hotel

niks was zeer uitstekend

prachtig hotel gewoon aan te raden

Dichtbij het vliegveld met gratis shuttle

Dichtbij het vliegveld met gratis shuttle