Beoordelingen over Patong Merlin Hotel 4-sterren

5,7

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Uitstekende resort
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

-strand bij Kamala beach is meer aan te raden voor kleine kinderen dan de patong beach.

-kindvriendelijke zwembaden -klantservice -loopafstand shopping mall jungceyclon -loopafstand strand -meerdere supermarkten naast het resort

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Het ontbijt was prima en de ligging van het hotel vinden...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het uitchecken was het personeel heel stug en geen vraag of bedankje over ons verblijf De jaren hiervoor was dit duidelijk anders Voor een taxi naar Khou Lak zouden wij rond 4500 bath moeten betalen Wij hebben aan de overkant van het hotell bij een "reisbureau" 2500 betaald en het verschill vinden wij best groot

Het ontbijt was prima en de ligging van het hotel vinden wij prima omdat het niet midden in de drukte ligt

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Dramatisch verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel en de manager. Wij hebben een zeer traumatische ervaring in het hotel meegemaakt en de houding van het personeel en de manager was zeer beneden peil. Met nog een aantal andere hotelgasten hebben wij een Duitse meneer op zijn kamer moeten reanimeren. Ik kan hier heel lang over schrijven wat er wel en niet gebeurd is, maar ik kan u verzekeren dat het personeel absoluut niet adequaat heeft gehandeld, sterker nog, het werkte zelfs tegen. Helaas is dhr. overleden, daar wil ik niemand voor verantwoordelijk stellen. Maar de houding van de personeelsleden hebben niet meegewerkt aan een goede afloop. De manager die wij de volgende dag hebben gesproken lachte alle problemen weg en heeft ons met een flauwe toezegging weer de "deur uitgewerkt". Wij hebben een zeer nare nasmaak aan dit hotel overgehouden. Dit was ook niet het enige. Het uitchecken was ook niet naar behoren, ze wilden ons te veel meer laten betalen dan wij zouden moeten. Wij gebruikten een creditcard en daar schreven zij te veel van af. Een heel gedoe om alles weer te herstellen. Eenmaal klaar liepen wij naar de taxi, maar halverwege bleek dat wij een groen kaartje moesten inleveren bij de portier. Deze hadden wij door alle consternatie niet gekregen. Weer terug naar de receptie en daar bleek nog een foutje te zijn gemaakt; de minibar van de laatste dag stond niet op de rekening (had ik wel doorgegeven).

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Eigenlijk heeft dit hotel geen minpunten
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen + 1 Kind)

Eigenlijk heeft dit hotel geen minpunten Locatie is goed . Bedden liggen goed mooi zwembad

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Het was goed
    • Run of House Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers geen 4sterren waard tv zeer weinig posten

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

vakantie plezier
    • Run of House Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijten was meer een fabriekgebeuren

mooie zwembaden , en lekkere ligbedden

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Was top hotel mooi zwembad

Dat je de weg een hele drukke weg moest oversteken om op strand te komen Er waren ook geen bedjes op strand

Was top hotel mooi zwembad Goed ontbijt Je loopt zo de drukke winkelstraat in Maar in hotel merk je daar niks van

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Het uit checken.

Alles! Heel Australië zit er. Zeer luidruchtig, vooral in de ontbijt ruimte. Ligt niet aan strand. Er zit een weg tussen. En iedereen krijgt in 1e instantie een hele vieze oncomfortable kamer aan de achterkant. Pas na 1 nacht en twee kamers verder, een mooie suite gekregen. Zeer vervallen bende!

Het uit checken. Wat een oude vervallen bende die ze net gingen opknappen toen wij er waren.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Ligging van hotel.

Wifi Geen liften

Ligging van hotel. Zwembaden. Parking. Prijs/kwaliteit. .