Beoordelingen over Peace Resort 4-sterren

178 Moo 1, Bophut, Koh Samui, 84320 Bophut , Thailand

#14 van de 40 hotels in Bophut

Heerlijk!
    • Deluxe Kamer - Terras

Het hotel is ontzettend fijn! Goede service, lekker eten, goede locatie (10 min lopen naar Fisherman’s Village). De kamers zijn erg groot en de hygiëne top. Het bed is erg hard, daar moet je van houden. Ondanks dat het hotel veel kamers heeft voelt het knus en niet massaal. Ik raad het hotel zeker aan!

Mooie nieuwe huisjes!
    • Premier Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Taxi service, vrij duur voor Thaise begrippen. Helaas een probleem bij veel resorts.

Mooie nieuwe huisjes! Helemaal van deze tijd, en voelt gezellig aan met hele ruime badkamer. Klein resort, dus alles is makkelijk te lopen. Mooi strand en dichtbij fishermans village.

Prima prijs/ kwaliteit verhouding op toplocatie
    • Superior Bungalow met uitzicht op de tuin

Door het hoge water geen strand mogelijkheden en de troep die aanspoelt werd niet echt opgeruimd. Receptie kwam wat nors over. Kwamen in de ochtend aan in peace en wilden wat ontbijten. Dat was wat lastig...

Personeel is echt super vriendelijk in dit hotel. Locatie was perfect naast fishermen village. Leuk om in de avond naar toe te wandelen. Goed ontbijt en diner restaurant. Zwembadje voor de kleintjes. De inspanning die het personeel heeft geleverd voor een kerstavond.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Een mooi en zeer verzorgd resort.
    • Deluxe Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Helaas zijn de bedden zeer hard en liggen niet comfortabel

Een mooi en zeer verzorgd resort. Uitgebreid en heerlijk ontbijt en wat ons betreft op de beste locatie van Samui

Super fijn hotel
    • Superior Bungalow met uitzicht op de tuin

Het is niet het allermooiste strand van Koh Samui maar wel fijn strand en langzaam aflopende zee

Mooie, ruime bungalows met heerlijk bed en dagelijks perfecte schoonmaak.

Prima verblijf. Faciliteiten krijgt wat ons betreft geen vier sterren, maar hooguit drie.
    • Deluxe Kamer met Dompelbad

Zwembad niet praktisch voor kinderen (stenen worden erg heet rond het zwembad en korrelige stenen wat niet prettig loopt). Kinderen glijden makkelijk uit op het randje van de zwembad. Ontbijt redelijk simpel,. matige koffie. De kamer die wij initieel hadden geboekt was zeer oud. Gevraagd om een downgrade (goedkopere kamer), die 7/2017 was gerenoveerd. Vele malen beter.

De locatie is goed voor een bezoek aan Fishermans Village. Taxi 200 baht, lopen ca. 15min. De gereonoveerde kamers zijn erg comfortabel. Prijs/kwalitiet is uitstekend.

heerlijk relaxed verblijf met waanzinnig uitzicht en mooie kamers
    • Deluxe Kamer - Terras

de prijzen van de consumpties. Die zijn niet in verhouding met het land, erg hoog. De zee van Bophut is niet helder, dus niet snorkelen bij het strand zelf, dat is wel jammer

Het personeel is erg vriendelijk. Het is erg relaxed dat je eigen consumpties gewoon bij het zwembad en strand kunt nuttigen. Het uitzicht is fenomenaal

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Het huisje waar we verbleven was prima.
    • Superior Bungalow met uitzicht op de tuin

Er werd veel onderhoud gepleegd en daarbhadden we de hele dag last van. Uiteindelijk heb ik een refund gekregen

Het huisje waar we verbleven was prima.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Gewoon prima
    • Superior Bungalow met uitzicht op de tuin

We hebben drie nachten bijgeboekt omdat we geen zin meer hadden om te verkassen. Dat was niet zo eenvoudig. Op Booking stond een andere prijs voor hetzelfde huisje dus we moesten onderhandelen over de prijs. Uiteindelijk kregen we het voor de prijs zoals ook op booking aangegeven. Terug in het huisje belde ze dat ze toch vol zaten en we daardoor een upgrate kregen naar deluxe room (gek want op Booking konden we nog steeds deze kamer reserveren). Deze zit in het gebouw helemaal achterin het resort. Geen onprettige kamer maar wel meteen contactgeluid van andere gasten. Administratief zijn ze niet zo sterk. Badkamers in superior bungalow en deluxe room kunnen wel een upgraden krijgen. Was verder wel schoon.

Het ontbijt was goed, erg uitgebreid. De tuin van de huisjes zijn mooi en vrij ruim opgesteld. Geen last van contactgeluid van de buren.

Fantastisch hotel waarbij alles goed geregeld is!
    • Superior Bungalow met uitzicht op de tuin

Erg mooi hotel! Eigenlijk was alles goed! Het ontbijt, het zwembad, het strand! Alles was top! Zou zo terug komen.

Alles😊👍🏻
    • Premier Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Alles😊👍🏻

Het was een groot zwembad met handdoeken service.
    • Superior Bungalow met uitzicht op de tuin

Het was een groot zwembad met handdoeken service. Vlak aan het privéstrand.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Waanzinnig
    • Sea Breeze Villa met Zwembad

We hadden een huisje bij het strand en was to.

Een fijne tussenstop opweg naar Bangkok
    • Premier Villa met 2 Slaapkamers en Zwembad

Kwaliteit van de bar en troebel Zeewater

Fijne villa met privé zwembadje vlakbij het strand.

• Beoordeeld op: 11 januari 2016

Tijdens het booken konden we kiezen uit 2 eenpersoonsbedden of een tweepersoonsbed. Wij kozen voor 2 eenpersoonsbedden. Bij aankomst bleek dat zij geen eenpersoonsbedden tot hun beschikking hebben. Alle huisjes beschikken over een tweepersoonsbed! Slecht van Booking.com dat zij aangeven dat dit wel mogelijk zou zijn.

• Beoordeeld op: 6 januari 2016

vriendelijk personeel,uitgebreid ontbijt,goed eten,heerlijke...

prijs kwaliteit met vorig resort.te duur. zeker het eten en drankjes.

vriendelijk personeel,uitgebreid ontbijt,goed eten,heerlijke kussens aan het strand.

• Beoordeeld op: 13 december 2015

De huisjes waren zeer ruim.

De accommodatie viel niet tegen. Ko Samui daarentegen wel, wij vonden het te druk en te toeristisch. De lokale bevolking vinden wij hier ook minder vriendelijk. Wij gaan hier niet meer heen.

De huisjes waren zeer ruim. Ook de badkamer met aparte douche en bad is groot. Het is goed onderhouden en schoon. Restaurant biedt prima eten en ontbijtbuffet is uitgebreid. Fisherman's village is op ongeveer 15 minuten lopen. Een gezellig straatje met allerlei eettentjes, souvenirs en restaurants, wel erg toeristisch.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Zwembad, privé strand, 5 min stappen van het fishermansdorp,...

Bij aankomst kregen we een "kamerupgrade" zeiden ze dus hebben we dat aanvaard. In plaats van onze bungalow met twee aparte bedden kregen we een "deluxe" kamer met een dubbelbed. Alles bleek vol te zitten (terwijl wij al 7 maanden op voorhand hadden geboekt !) Ze een matras gelegd en deze opgedekt dat was het toch niet. Bovendien vond ik die kamer maar niets want enkel het slaapkamer gedeelte had airco. Gelukkig konden we de volgende middag naar onze oorspronkelijke kamer jammer genoeg geen korting of iets dergelijks gekregen was een domper. De bungalows zijn oké maar de douche staat niet op de foto van de website en dat is snel duidelijk waarom deze is erg primitief én met douche gordijn die niet eens alles bedekt. Badkamer heeft nood aan een renovatie. We keken iets te hard uit naar dit resort maar ik vind het prijs kwaliteit niet zo'n topper. Je moet ook weten dat er erg veel insecten en andere beestjes op het domein zijn zo hadden we last van mieren in de douche. Op zich wel hygiënisch dus daar kunnen ze niets aan doen maar toch voor die prijs ...

Zwembad, privé strand, 5 min stappen van het fishermansdorp, goede wifi connectie, lekker eten.

• Beoordeeld op: 18 september 2015

- locatie (lopend naar fishermans village)

- slechte wifi - geen goed matras - zwembad was erg warm

- locatie (lopend naar fishermans village) - direct aan het strand (inclusief strandbedjes vanuit het hotel) - mooi hotel - goede massages

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Goeie rustige locatie, op 10 min.

Prijs van het eten en drinken aan de hoge kant. Wel goed, maar relatief duur. Te stevige matrassen en harde hoofdkussens maar dat treffen we overal aan in Thailand....

Goeie rustige locatie, op 10 min. lopen van fishermans Village (erg gezellig!) heerlijke bungalow in mooie tuin. Restaurant, bar en zwembad aan/op het strand. Zeer vriendelijk personeel, goeie faciliteiten, uitgebreid ontbijt, goed schoon. Fitnessmogelijkheden en kookcursus. Dikke aanrader!

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

De faciliteiten en de locatie!

Bedcomfort! Wij hadden 's nachts mieren in bed! Véél!!!! Erg duur! Hoewel goed :prijs /kwaliteit niet geheel in verhouding!

De faciliteiten en de locatie! De rust! Fijm zwembad en goedpersoneel!

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Nabijheid dorpje, goede uitvalbasis voor met de scooter,...

veel te weinig bedden op het strand, waardoor handdoeken al vroeg neergelegd worden. het fruit en eten van de strandverkopers beter en veel goedkoper,

Nabijheid dorpje, goede uitvalbasis voor met de scooter, behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

Wat een geweldig mooie en luxe huisjes!

De veel te dure prijzen van het eten en drinken! Duurder dan in Nederland! en helaas last gehad van de bovenburen, maar dat ligt dus niet aan het resort. Wij waren 5 jaar geleden ook op Koh Samui en schrokken nu erg dat het bijna een ieland voor de elite is...weinig Thais van over gebleven: heel jammer! Gelukkig is de bevolking nog wél vriendelijk!

Wat een geweldig mooie en luxe huisjes! Ook de ruime kamers in het grotere pand zijn prachtig. Ligt aan een mooi strand! Aardig personeel

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

heerlijk ontbijt met zowel Aziatisch als Europees eten.

heerlijk ontbijt met zowel Aziatisch als Europees eten.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Mooie locatie aan zee met een top ontbijt.

Personeel bij de receptie toont weinig interesse.

Mooie locatie aan zee met een top ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Vriendelijk personeel, schoon, goed restaurant, mooi zwembad...

Wifi slecht bereik. Tv zenders waren niet scherp.

Vriendelijk personeel, schoon, goed restaurant, mooi zwembad en aan het strand.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

ontspannen sfeer met strand aan het hotel

prijzen voor eten en drank in hotel erg duur

ontspannen sfeer met strand aan het hotel huisjes in tuin met veel groen

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Prachtige tuin waarin de huisjes liggen.

Je moet steeds inloggen om wifi te gebruiken.

Prachtige tuin waarin de huisjes liggen. Mooi schoon zandstrand.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Mooie kamers en vriendelijk personeel.

Airco blies boven het bed. Werd er s nachts wakker van en zijn anders gaan liggen. Kamer zelf was erg mooi.

Mooie kamers en vriendelijk personeel.