Beoordelingen over Peach Hill Hotel & Resort 4-sterren

2 Leam Sai Road, T.Karon, A. Muang, 83100 Kata Beach, Thailand

#74 van de 85 hotels in Kata Beach

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Mooi resort op perfecte locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Elke dag komt er iemand om te controleren of de handdoeken en/of beddengoed verwisselt moeten worden en de vloer van de kamer te vegen. Maar verder wordt er aan schoonmaak weinig tot niets gedaan. Als je hier wat langer verblijft is dat wel een minpunt. We hebben het gemeld bij de receptie.

Mooi hotel met een super mooi zwembad. Je waant je hier echt in de tropen. Wij kregen een upgrade van onze kamer en stapten hierdoor zo vanuit onze kamer in het zwembad. De kamers zijn ruim, grote bedden en zelfs voorzien van usb oplaadpunten met goed werkende wifi (zelfs bij het zwembad). De badkamer is modern en netjes. Het personeel is vriendelijk en de jongen bij het zwembad die iedere dag met een stralende lach bediende, was echt geweldig.

de kamers waren heel schoon !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie had zeker beter gekunt ! het doet zijn naam zeker eer toe. want de Peach Hill Hotel & Resort ligt inderdaad op een heuvel en het is een hele klim om naar boven te komen ! ;) de plaats waar het ligt is ook niet veel te doen. ik raad aan om toch naar een andere plaats op te zoeken. Alle bars en restaurants zitten vol met " Bar Girls " dus ergens rustig wat dirnken is er niet bij, zonder lastig te worden gevallen. De laundry service van het hotel was zeer duur ! TE duur. ik was van de prijs geschrokken ! dit raad ik aan niet bij het hotel te laten doen. ( kreeg wel alles mooi en nettjes en schoon terug )

de kamers waren heel schoon ! De nadkamer was zeer modern met een goede douche ! wat altijd moeilijk is te vinden in thailand verder goed hotel.

Rustig gebied nabij strand.

Verouderde kamers

Rustig gebied nabij strand. We waren in het laagseizoen en hierdoor waren er 2 Zwembaden van de 3 dicht. Hotel werd nu gerenoveerd dit mocht ook wel. Verouderd maar toch net hotel. 10 min met auto van Pa Tong Beach en 3 min van Kata beach

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Ontbijt 0 op 10.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt 0 op 10. We gingen dagelijks aan de overkant ontbijten bij de Starbucks. Muffe geuren in de kamers. Handdoeken met muffe geuren. Niet proberen om ze te vervangen, alle handdoeken zijn zo. Elke morgend rioolgeur in de douche. Eens je doucht is deze weg. Douche werd nooit geschrobd, enkel netjes gemaakt en nieuwe handdoeken gelegd. Aghjaa gewoonweg geen aanrader.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Nadat we allebei ziek waren geworden tijdens een excursie en...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nadat we allebei ziek waren geworden tijdens een excursie en ze de kamer naast ons moest renoveren (boren, timmeren) werden we direct overgeplaatst naar het naastgelegen hotel van dezelfde eigenaar. Ze hielpen ons bijna met de tassen inpakken en vroegen dagen later nog of het beter met ons ging. Erg betrokken personeel Zwembaden zijn mooi Op loopafstand van vele restaurants

Dicht bij het strand en op loopafstand van leuke tentjes
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het heeft 3 locaties, dus je weet van te voren niet in welke locatie je verblijft

Dicht bij het strand en op loopafstand van leuke tentjes

EEN STOEL EN TAFEL OP DE KAMER

Onbijt prima. Kamers miste een goede stoel op de kamer.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Personeel bij ontbijt erg vriendelijk en konden alles...

Afvoer van de douche liep zeer slecht door en wastafelputje zat of dicht of met een lepeltje te openen. Dit doorgegeven maar er is niets mee gedaan. We hadden kamer aan voorkant naast hoofdingang, zelfs in de nacht reden vrachtwagens af en aan, zeer veel geluidsoverlast. Zeer harde matrassen.

Personeel bij ontbijt erg vriendelijk en konden alles krijgen zoals plakjes kaas die er niet standaard lagen. Rest van ontbijt wat summier en iedere dag hetzelfde. Ivm harde matras nog een opdekmatrasje gekregen, wat niet hielp.

• Beoordeeld op: 19 december 2015

We kregen een warm welkom en een duidelijke uitleg over het...

Kamer zag er niet uit zoals op het plaatje. Je moest een enorme berg op om bij het hotel te komen. Maar goed, het hotel doet zijn naam eer aan. De kamer zelf zag er op zich goed uit,maar de badkamer was niet schoon en er zaten vlekken in de handdoeken. Ook hing er een aparte geur in de kamer wat lijkt op insectenspray. We zijn niet echt resort types dus mogelijk beïnvloed fit onze mening wat.

We kregen een warm welkom en een duidelijke uitleg over het reilen en zeilen van het hotel. Personeel was erg vriendelijk en spraken goed Engels. Ontbijt was lekker. Strand is op loopafstand en we hebben genoten van de zee.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Geweldig hotel.

WiFi is een uur geldig dus continu opnieuw inloggen. Verder fantastisch!

Geweldig hotel. Ontzettend aardig personeel, kenden onze kinderen bij naam. Erg goede service. Ze brengen je op elk moment van de dag naar het strand. Mooie zwembaden, alles netjes en het ontbijt is heerlijk! Het ligt op een steile heuvel maar golfkarretjes brengen en halen je als je wilt!

• Beoordeeld op: 10 juli 2015

Wat een heerlijk hotel!

Wij kunnen geen enkel nadeel bedenken!

Wat een heerlijk hotel! Alles klopte: goede kamers, lekker eten, heerlijke zwembaden en ontzettend vriendelijk personeel! Ook de ligging t.o.v. het centrum was ideaal!

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

heel vriendelijk personeel en heel behulpzaam.

beetje veel russen

heel vriendelijk personeel en heel behulpzaam. heel propere en mooie kamers groot complex met veel faciliteiten