Beoordelingen over Phi Phi Island Village Beach Resort 5-sterren

49 Moo 8, Phi Phi Island, Ao Nang, Amphoe Muang, 81000 Phi Phi Don, Thailand

#1 van de 125 hotels in Phi Phi Don

Perfect!
    • Deluxe Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Phi Phi Village mag de foto's op hun site verbeteren ze verdienen meer klanten en waardering.

Alles was overheerlijk! Het was een droom die uitkwam..

Dit resort maakt zijn verwachtingen zeker waard.
    • Deluxe Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Niets, een resort zijn 5 sterren zeker waard.

Mooi resort met uitsluitend bungalows waardoor het nooit druk overkomt, vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtig gelegen aan een groot strand met teven 2 grote zwembaden. De bungalows zijn ruim en voorzien van alle comfort.

Geweldig verblijf!
    • Superior Bungalow

Ik had het wel fijn gevonden als de longtailboot van de pier naar en van het resort bij aankomst en vertrek gratis was geweest. Verder kan het resort meer proberen hun gasten s'avonds in het hotel te houden, door entertainment of leuke muziek te bieden bij de bar.

Het is een prachtig resort om echt nog even van de vakantie te genieten. Wij hebben hier onze laatste drie dagen doorgebracht na onze rondreis door Thailand. Echt een top resort. Het ontbijt is erg uitgebreid. Het eten in de restaurants is wel wat duurder inderdaad dan in het kleine dorpje, maar voor Nederlandse begrippen is het nog niet duur. Eten in het dorpje is lekker bij 'pad thai', verder nog een leuk barretje een straatje verder. Het hotel heeft niet echt een bar waar s'avonds iets te doen is, dus veel gasten gaan het dorpje in. Wil je een tour doen met de longtailboot, raad ik je aan om dat ook in het dorpje te regelen, is goedkoper dan op het resort. Het dorpje is echt letterlijk achter de tennisbaan. Wil je naar of van het resort af dan betaal je wel 200 baht per persoon voor de longtailboot.

Prachtige lokatie, vriendelijk personeel, mooi ingericht met...
    • Superior Bungalow

Prachtige lokatie, vriendelijk personeel, mooi ingericht met oog voor detail en gebruik van natuurlijke producten Goede duikshop met professioneel en zeer vriendelijk personeel

Super resort
    • Superior Bungalow

Enige puntje is dat er maar weinig bootjes per dag van de pier naar het resort varen en dat dit extra kost.

Na een teleurstellende overnachting in Krabi wilden we voor onze laatste dagen in Thailand ons zelf extra verwennen en kozen we voor dit 5 sterren resort op Phi Phi. Oké, een heel andere prijsklasse, maar dit is wel elke euro waard. Alles klopt hier. Uiteindelijk 3 dagen gebleven en ervan genoten. Voor diegenen die niet alleen maar willen luieren is een wandeling via het local dorpje achter het hotel naar Tonsai Bay door het bos een aanrader. Let wel op de tijden voor een longtailboot terug naar het resort (laatste gaat om 16:00).

Prachtig locatie en acommodatie maar aan de prijs.
    • Superior Bungalow

Het was ook meteen het duurste verblijf van de hele vakantie. Ook de restaurants zijn prijzig. Je moet ook betalen als je van pier naar het resort wilt en anders om. Jammer dat dat niet bij de service in zit.

Het is een prachtig resort. Mooi zwembad, prachtige huisjes, super personeel. Alles wat je nodig hebt voor een vakantie. Het ontbijt was het beste wat we in de vakantie hebben gehad.

Droomresort , prachtig!
    • Superior Bungalow

Onvergetelijke ervaring en zeker het geld waard. Wij hebben tijdens onze reis een rustmomentje gehad bij dit geweldige resort. Vanaf het begin erg vriendelijk geholpen door Sandra die tot het eind erg betrokken was en heel behulpzaam is geweest. Het eten ook overheerlijk en alles is gewoon perfect!!

Prachtige locatie, heerlijk ontspannen.
    • Deluxe Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Het avondeten viel erg tegen. Er is een buffet gedeelte, en a la carte. Wij hebben een avond a la carte gegeten, mijn eten was koud en van mijn partner was flauw en miste de echte Thaise smaak. Buffet niet geprobeerd.

Ontbijt buffet was heerlijk en uitgebreid. De locatie is fenomenaal, met privé strand. Achter het resort is op loopafstand een klein "dorpje" waar je tegen Thaise prijzen water, ijsjes, en dergelijk kan halen. Er zijn daar ook een aantal Thaise restaurants, en een bar. Er zijn twee prachtige zwembaden, een rustig en een "speel" zwembad. Het personeel spreekt vloeiend Engels. De huisjes zijn top.

Seaview ++
    • Deluxe Bungalow met Uitzicht op Zee

Wel lastig dat je een ‘taxiboot’ moet nemen naar het stadje (main pier) Een keer heen gevaren rond 19:00 en konden bijna niet meer terug rond 23:00 vanwege de golven opeens. Horrorritje met de longtailboot..

Prachtig zicht op de zee, gratis upgrade gekregen. Ontbijt uitgebreid. Super mooi strand! Goede service.

Mooi resort
    • Superior Bungalow

ondanks dat we het fijn hebben gehad vond ik het vrij prijzig in vergelijking met andere resorts waar wij deze vakantie hebben gegeten.

Het resort was erg ruim opgezet, heeft 2 fijne zwembaden en achter het resort ligt nog een klein dorpje wat erg gezellig is om naartoe te gaan. Je bent dan niet volledig aan het ressort gebonden.

Pure ontspanning
    • Deluxe Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Deze luxe komt niet tegen een Thaise prijs. De locatie is minder geschikt als je als single of vriendengroep op reis bent. Oh en de thaise dames in de bar zingen zo vals dat het grappig is. Instrumentaal zijn ze wel sterk.

Het is een tropisch paradijs met heerlijke, luxe bungalows. Perfecte tuinen,zwembaden. Ontbijt is top. Je kunt er gigantisch mooie duiken maken: aanrader! Achter het resort kun je in het stadje ook goed eten en een massage daar kost je beduidend minder.

Prachtig resort, maar wat afgelegen van de pier
    • Superior Bungalow

Voor een 5 sterren resort verwacht je op zn minst dat de shuttle per boot naar de pier gratis zou zijn. Maar nee je moest nog eens 200 baht per rit per persoon betalen. Het resort ligt wat afgelegen en als je es naar de pier wilt, ben je wel wat geld kwijt. Ook communicatie tussen personeel vond ik minder, de een weet niet wat de ander al gedaan heeft.

Heeel mooi resort met prachtig uitzicht. Je wordt er met een bootje naartoe gebracht. Comfortabele bedden en mooi ingerichtte bungalow. Personeel was heel vriendelijk. Restaurants in het hotel zijn wel prijzig, vlak achter het hotel ligt een klein dorpje waar vele bars en restaurants zijn, die een pak goedkoper zijn.spijtig genoeg hebben we bij het uitchecken een probleempje gehad met de afrekening. Wij hadden in de koffiebar toen iets besteld om mee te nemen naar onze kamer, we hebben daar ook ter plaatse betaald en ze wouden het zelf naar onze kamer brengen. Toen ze het brachten moesten we een papier tekenen, de courier zei voor bevestiging dat hij het had gebracht. Het was een misverstand want het bleek alles wat je tekent wordt op het einde op de rekening gezet. Maar uiteindelijk na een halfuur te zitten discussieren was het opgelost. Maar let op met wat je tekent, als je ergens betaald hebt, niet meer tekenen op een kasticket indien ze dit vragen. Voor de rest was het wel goed.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Paradijs in Thailand
    • Deluxe Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Helemaal niets op aan te merken. 10 met een griffel.

Paradijs in Thailand Heerlijk resort voorzien van alle luxe en comfort. Hotel biedt alle faciliteiten die nodig zijn. Houd er rekening mee dat je enkel van t resort af kan met een boot(20 min naar de pier) maar het resort biedt zoveel goeds dat je hier prima kan vertoeven. Ook vanuit het resort zijn er goed tours en leuke dingen om te doen. Prachtige ruime bungalows, wij hadden uitzicht op de tuin maar had t gevoel dat de standaard bungalow ook prima is(uitzicht nagenoeg hetzelfde). Tevens meerdere restaurants en barretjes aanwezig. Kwaliteit hier was ook top. We zaten in t laagseizoen en betaalden niet veel.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Fantastisch!
    • Superior Bungalow

Zoals in meedere hotels in Thailand stond de 7% tax niet op de kaart vermeld. Er stond onder aan de menukaart enkel 10% service bij geschreven. Toeristen die dit niet weten zullen die extra 7% dus niet automatisch rekenen.

Propere en ruime kamers. Zeer vriendelijk personeel, heel behulpzaam.

Een aanrader voor iedereen die in een prachtige en luxe omgeving even tot rust wil komen.
    • Superior Bungalow

De prijzen die gerekend worden voor de activiteiten en het eten (niet het ontbijt) liggen relatief hoog in vergelijking met de rest van Thailand. Daarnaast laat de kwaliteit van het eten ook te wensen over in vergelijking met de rest van Thailand. Ondanks dat de omgeving prachtig is, is het wel jammer dat er rondom het resort weinig wordt gedaan aan het onderhouden van de rest van het eiland. Op sommige plaatsen ligt er veel vuilnis wat afdoet aan hoe mooi het eiland eigenlijk is.

Goed en uitgebreid ontbijt, mooie en schone kamers, heerlijk zwembad en een prachtig strand. Het resort is daarnaast gelegen in een prachtige omgeving, erg veel groen en veel fauna te vinden in en nabij het resort. Op 200 meter van het resort is een lokaal dorpje te vinden waar het eten overheerlijk is. Het Pad-Thai restaurant zou ik iedereen aanbevelen, vriendelijk personeel en erg lekker eten. De Buffalo Head cocktail bar een stukje verder in het dorp is ook een aanrader. Lekkere cocktails voor een goede prijs en wederom erg vriendelijk personeel.

Super verblijf
    • Junior Suite aan het Strand

De shuttle met de longtail boot kost geld (was wel bekend vooraf) maar dat zou beter kunnen, verder geen nadelen!!

De suite aan het strand, het ontbijt en de service.

Geweldig uitzicht, een paradijs om nooit te vergeten.
    • Deluxe Bungalow met Uitzicht op Zee

De prijzen voor het eten zijn erg prijzig. Voor het vervoer naar de pier moet er betaald worden. Voor deze kamerprijzen verwacht je toch gratis vervoer.

Uitzicht is geweldig. Wij raden dit resort zeer aan. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Heerlijk resort in een ontspannen omgeving
    • Superior Bungalow

De prijzen op het hele eiland zijn redelijk prijzig voor Thailand, waarbij de prijzen van het resort hier natuurlijk nog wat boven liggen. Er is in de omgeving weinig activiteit. De activiteiten: strand, zwembad, tennis, spa, fitness en huren van kajak. Daarnaast kun je wandelen en de uitkijkpunten, stranden of tonsai bezoeken of een boottrip boeken, maar dat was het. Voor ons perfect om tot rust te komen, maar dit hoeft niet voor iedereen te gelden. Voor kinderen niet echt aan te raden. Verder geen minpunten

Heerlijk resort, zeer vriendelijke mensen op het resort zelf en het dorp ernaast. Schoon strand, wel opletten voor koraal, alleen tijdens eb is het water erg ver weg. Prachtig zwembad met poolbar aan de ene kant van het resort en wat dieper, koeler zwembad aan de andere kant. Mooie, gezellige bungalows met luxe badkamer en fijne zitplaatsen. Er is ook de mogelijkheid om bungalows met eigen zwembad te boeken, maar dit hebben we niet gedaan. Loopafstand naar alle faciliteiten zeer goed te doen, ook naar de aangrenzende village (gezellig dorpje van 3 korte straatjes met restaurantjes, bars, massages, tattooshops en een enkel winkeltje). Het ontbijtbuffet was super. Ruime keuze en lekker. Diner hebben we niet gedaan in het resort, maar van de andere touristen gehoord dat het wel goed is. De wandelingen naar de uitkijkpunten van het eiland zijn ook aan te raden. Als je dan in Ton Sai belandt, kun je met de shuttleboot van het resort makkelijk en redelijk goedkoop terug (wel van tevoren boeken bij de receptie).

Voor een vakantien in absolute luxe is dit hotel perfect!
    • Superior Bungalow

Je betaald uiteraard voor de luxe en service. Het avond buffet viel wat tegen.

Het personeel was ontzettend netjes, vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaaksters van de kamer zijn heel punctueel. Het dorpje achter het hotel is leuk, gezellig en betaalbaar. Het ontbijt is relatief duur maar heel erg uitgebreid.

Mooi resort voor wie van luxe en comfort houdt
    • Superior Bungalow

Het resort is op zijn mooist bij vloed als de turkooizen zee zijn pracht laat zien. De andere kant van het eiland, waar de ferry's afmeren, hebben wij, toeristen, helaas echt to-taal verpest... Afgrijselijk en zonde wat ongelooflijk zonde van zo'n pareltje...

De ligging is adembenemend - tenminste... bij vloed... wanneer kennelijk alle foto's worden gemaakt... Bij eb ligt een deel van het strand droog en ziet het er minder aantrekkelijk uit. Heel leuk en belangrijk voor wie het financieel gesproken niet ál te bont wil maken (door doorlopend in het hotel te eten); achter het resort ligt een best aardig klein dorpje waar je ook lekker kunt eten en een beetje kletsen met anderen. Prijzen zijn nog wel veel hoger dan in de rest van Thailand maar minder dan de helft dan in het resort en doorgaans eet je er toclekker. De zwembaden van het resort zijn adembenemend groot en mooi. Als je geen zin hebt om te lopen word je met een golfkarretje gehaald en gebracht... Simpel, vriendelijk en snel...

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Mooi ruim resort, maar de ligging t.o.v. de stad Tonsai is een afknapper.
    • Deluxe Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Resort ligt heel afgelegen en alleen per boot bereikbaar. Het is duur om naar Tonsai Pier te komen (200 baht p.p. overdag, en 1500-1800 baht per boot terug 's avonds). Met 4 vrienden kostte ons dit 2500 baht per dag. Lopen naar Tonsai (60 minuten) kan alleen door de modder en jungle en alleen overdag ivm dieren en slangen dus trek je outdoor kleding maar aan. Airport shuttle konden ze niet bieden. Ze boekten alleen een longtail naar Tonsai voor ons, en daar moesten we zelf de ferry en minivan boeken naar Phuket airport.

Zeer ruim en uitgebreid ontbijt 2 zwembaden, strandtoegang Fitness, tennisbaan, excursies Losse huisjes met ruim overdekt balkon Achter het resort ligt een klein dorpje met kroegen, restaurants, winkeltjes en reisbureaus. Leuker, gezelliger en veel goedkoper voor een hapje en een drankje. Maar niet te vergelijken met Tonsai en wat je daar allemaal kunt doen qua bars en strandfeesten.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Goed ontvangen.
    • Heuvelvilla met Zwembad

De omheining van het terras brak af terwijl mijn man ertegaan leunde en bijna van de hoge clif af viel. Gelukkig kon hij zich herpakken, anders had dit hele nare gevolgen kunnen hebben. In slechtse scenario had hij kunnen verongelukken. Laat staan als het mijn dochtertje was geweest! Het hout was rottend. Dat was even schrikken. Heb hierover geklaagd bij personeel maar ze kwamen er met een mager excuus mee weg. Het resort biedt zgn vervoer per longtail aan bij aankomst, maar kost wel 400 Baht p.p. om van de Tonsai pier met longtail naar het hotel te komen. Ik heb in een ander hotel gezeten welke ook alleen per boot bereikbaar was en deze biedt de shuttle dienst per speedboot gratis aan. Het ontbijt vond ik niet zo geweldig als anderen menen in hun beoordelingen. Heb betere buffetten gehad elders tijdens mijn reis.

Goed ontvangen. We hadden een mooie ruime poolvilla met geweldig uitzicht. Omdat deze hooggelegen is word je met een golfcar gebracht en gehaald. Service naar de kamer is snel. Goede muggenpreventie op de kamer beschikbaar. Personeel spreekt goed Engels in tegenstelling tot veel andere plaatsen in Thailand. Qua locatie ligt het wat afgelegen, maar het gezellige dorpje achter het resort op loopafstand maakt dit helemaal goed.

Paradijs

Paradijs

De omgeving

De omgeving

Hemels
    • Superior Bungalow

Het personeel spreekt bijna geen engels en ze zijn super onvriendelijk, please en thank you kennen ze niet

Prive strand was hemels

Vakantie met mijn dochter was hier gewoon geweldig
    • Heuvelvilla met Zwembad

Helemaal niks

Mensen , strand ,

• Deluxe Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Prijzen qua eten aan de hoge kant. Wij zijn af en toe ook net buiten het resort gaan eten voor Thaise prijzen.

Heerlijke kamer!

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Zalig plek om te ontspannen

Engels van de staf

Zoals een Beach resort hoort te zijn. Klein paradijs

Het ontbijt was heel lekker plus super mooie locatie

Het ontbijt was heel lekker plus super mooie locatie

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Ons verblijf was schitterend.

Klein strand.

Ons verblijf op Phi Phi Island was schitterend. De accomodaties perfect. Heerlijk bed.

Dikke 10
    • Superior Bungalow

Door het lage seizoen was de prijs perfect. Hoog seizoen is het te hoog.
    • Superior Bungalow

Keuze van eten , de prijs van het eten

De ligging en de bungalow

Top resort!! Full relax!!
    • Superior Bungalow

Stranden en dichtbij bamboo en mosquito eiland

Geen 5 sterren, wel de moeite waard

Matig en slecht engels sprekend personeel, geen 5* beleving

Leuke huisjes op een idyllische plek

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Fantastisch !!!
    • Deluxe Bungalow met Uitzicht op Zee

Eten was super goed maar mocht voor die prijs All in zijn !!!

Ontbijt nog nooit gezien !!! Super gewoon !!! Kamers super mooi !!!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

mooi verblijf!

beperkte keuze in uitstappen

mooie lokatie, leuke en lekkere restaurants

• Beoordeeld op: 10 september 2016

Veel verbouwing

Service

Veel verbouwing

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Fantastisch resort met mooi strand en zwembaden.
    • Superior Bungalow

Bedden en de winstopslag bij het regelen van de terugreis.

Fantastisch resort met mooi strand en zwembaden. Echt wel een klein paradijs om te zien.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Paradijselijke stranden.

De kamers zijn iets te stoffig. Badkamer niet altijd even goed schoon.

Paradijselijke stranden. Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader op het eiland.

• Beoordeeld op: 2 december 2015

Dit is echt een luxe resort met alles wat je maar kunt...

Prijzen voor uitjes (o.a. duiken) zijn erg duur, beter te boeken in het dorpje aangrenzend aan het resort, evenals dineren.

Dit is echt een luxe resort met alles wat je maar kunt wensen. Vriendelijke ontvangst, nog nooit zo'n uitgebreid ontbijt gezien en heerlijke bungalows

• Beoordeeld op: 12 november 2015

De vriendelijkheid van het personeel, de rust op het resort...

De badkamer was niet zo afgewerkt als de rest en de sproeikop van de douche zat vast en te laag

De vriendelijkheid van het personeel, de rust op het resort en het zwembad

• Beoordeeld op: 28 september 2015

Hotel zit aan de mooie kant van het eiland, hoe de leuke...

bedwantsen in het bed, met als gevolg dat onze benen onder de beten zaten, het complex en de huisjes zijn aan onderhoud toe. Na een flinke onderhoudsbeurt is het een mooi complex.

Hotel zit aan de mooie kant van het eiland, hoe de leuke restaurantjes aan de andere kant zitten. Uitgebreid ontbijt en fijn zwembad.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Ligging van het hotel is prachtig

Personeel is onvriendelijk, huisjes zijn eenvoudig en absoluut niet 5 sterren waard, alle faciliteiten zoals restaurant, tours en massages zijn belachelijk duur

Ligging van het hotel is prachtig

• Beoordeeld op: 24 januari 2015

Heel mooi en leuk eiland .

Bijna niets... Informatie over de tours had iets beter gekund maar door de vriendelijkheid van het personeel ben je het zo weer vergeten!!

Heel mooi en leuk eiland . Prima eten in restaurants ; vooral het Thaise restaurant was qua eten en personeel een aanrader! De spa ook erg goed. We waren iets vergeten bij check out en dit is de volgende dag naar ons ander vakantieadres in Thailand opgestuurd! Goede service en prachtige lokatie !

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Weg van alle drukte.

Wel hebben geluk gehad dat wel een upgraden kregen. De luxueuze bungalow die wel boekte islam geen 5 sterren waard. Bij laag water kan je niet zwemmen in zee. Het zwembad islam groot genoeg als alternatief.

Weg van alle drukte. In niets te vergelijken met de locatie aan de pier: ondermaatse hotels en service. Leuk wassen ook dat achter het domein van het hotel een gehucht wassen met restaurants en winkeltjes.

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Alles was top.

Alles was top. Echt aanrader op phi phi don

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Voor absolute rust moet u absoluut hier zijn.

Zwembad gedateerd (tegels laten los).

Voor absolute rust moet u absoluut hier zijn.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Mooi strand!

Eten op het resort. Je kunt veel beter een paar minuutjes naar het dorpje achter het resort lopen. Heerlijk Thais eten!

Mooi strand!!!

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Accomodaties, zwembad

Het strand was minder mooi en viel enigzins tegen.

Accomodaties, zwembad

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

De vriendelijkheid van het personeel, het ruim opgezette...

De vriendelijkheid van het personeel, het ruim opgezette resort en de heerlijke rust. Vlak na aankomst hebben wij ons verblijf verlengd.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Het dorpje - niet behorend bij het resort - is geweldig

Het dorpje - niet behorend bij het resort - is geweldig

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Het mooie zwembad en strand.

Helaas geen WiFi in de huisjes

Het mooie zwembad en strand. Zeer vriendelijk personeel en leuke huisjes!!! Ook was het ontbijt top!!

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.