Beoordelingen over Pinnacle Grand Jomtien Resort 4-sterren

37/2-11, Moo 2, Na-Jomtien Soi 8, Sukhumvit Road,Na-Jomtien, Sattahip, Chonburi 20250, 20250 Na Jomtien, Thailand

#20 van de 53 hotels in Na Jomtien

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Het is een perfecte locatie om heerlijk te genieten van zee...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er zijn op dit moment werkzaamheden bij het hotel waardoor je overlast hebt bij het zwembad. Maar dat went. Toen we uit checkte wilde we met de taxi naar de bus terminal in Pattaya. We spraken in man van het hotel en vroeg 500 bath! Dit is echt te veel en toen we zeiden nee keek hij ons niet meer aan. Uiteindelijk hebben we zelf een taxi geregeld voor de deur een paar meter van het hotel voor 300 bath maar die bracht ons niet naar de plek waar we moesten zijn namelijk de bus terminal. Hij zette ons af ergens bij het strand van Pattaya waar een vrouw zat om tickets te kopen. Dit hebben we niet gedaan want dit was oplichting. Uiteindelijk zijn we wel bij de bus terminal gekomen om verder te gaan naar Bangkok.

Het is een perfecte locatie om heerlijk te genieten van zee en strand en zwembad. Naast het hotel heb je leuke eettenten waar je goed kan eten en betaalbaar is. Ontbijt in het hotel is goed verzorgd en veel keus wat elke dag weer anders is. Het hotel is een aanrader om lekker te relaxen. Met de shuttle is het mogelijk om voor een klein bedrag naar Pattaya te gaan. Goed geregeld!

Goed ontbijt keuze genoeg, prima zwembaden, mooi aangelegde...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Strandbedden zijn achterhaald sommige vielen bijna uit elkaar, maar er word flink aan gewerkt, binnen 2 maanden zouden er nieuwe zijn, op dit moment is er een flinke verbouwing plaats aan het strand, overlast nauwelijks

Goed ontbijt keuze genoeg, prima zwembaden, mooi aangelegde tuin, bedden iedere dag opgemaakt en schone handdoeken, vriendelijk personeel, shuttle bus naar centrum Pattaya bij het Hotel

wel ok hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wifi valt tegen. Op de kamer had ik af en toe wifi maar heel vaak niet. afstand tot het strand is 10 minuten lopen. boek geen tours via het hotel die zijn veel te duur en makkelijk op een andere manier (tripadvisor) te regelen.

ontbijt is heel goed hier, heel veel keus. Kamers zijn goed en schoon. Personeel is hulpvaardig. Ik vond het fijn dat er een yoga studio aan de overkant zit.

De bedden en matrassen waren van goede kwaliteit.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers en infrastructuur waren op zijn zachtst gezegd gedateerd. Er was geen enkele vorm van animatie. Ook weinig of geen info óver uitstap mogelijkheden. Talenkennis van het personeel was zeer zwak.

De bedden en matrassen waren van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Prettige rustig vriendelijke ressort.
    • Tuinvilla

weinig vertier in de buurt op n paar restaurantjes na.... Pattaya op +- 15 minuten rijden en Jomtien 10 minuten maar dat wisten we.... Strand wat vervuild...

Ontbijt was uitstekend voor ieders wat wils.. Bij aankomst konden we upgraden naar tuinvilla's met zwembad voor de deur. Kamers werden elke dag netjes schoongemaakt/verschoond. Rustig omgeving zowel strand als zwembad gedeelte. Genoeg ligstoelen aan het strand. SPA met allerlei massages en scrub erg fijn. Genoeg massage salons dichtbij. Twee winkeltjes in de buurt. Hulpzaam personeel .

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Goed voor liefhebbers van strand en zonnebaden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Ligbedden bij zwembad zijn al heel vroeg gereserveerd door de vele Russische gasten. Niet echt toffe mensen.

Super ontbijtfaciliteiten.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

• Villa met Zwembad

Vriendelijk personeel Hadden 2 zwembadvilla s naast elkaar en wilden tegenover elkaar na wat puzzelen konden wij de volgende nacht verhuizen

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Uitgebreid ontbijt , 3 zwembaden, heel behulpzaam personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wifi in mijn kamer zwak/traag

Uitgebreid ontbijt , 3 zwembaden, heel behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Heerlijk resort om te verblijven als je niet in Pattaya...

Ga 1 avondje naar Pattaya (dan heb je het gezien) en blijf er dan weg!

Heerlijk resort om te verblijven als je niet in Pattaya wenst te verblijven. Wij waren hier noodgedwongen omdat het in 't zuiden storm was. Groot mooi privé strand, 2 heerlijke zwembaden en prima ontbijt. Gied werkende wifi óók op de kamer.

• Beoordeeld op: 28 november 2015

Mooi strand bij het hotel, goede zwembaden.

Massaal hotel, veel te druk bij ontbijt.

Mooi strand bij het hotel, goede zwembaden. Veel leuke restaurantjes in de buurt. Goede service, konden nog douchen in de avond voor vertrek naar luchthaven.

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.