Beoordelingen over Plai Garden Guesthouse 3-sterren

88 Soi Kingkaew43, Kingkaew Rd., Rachathewa, Bangplee, 10540 Lat Krabang, Thailand

#59 van de 62 hotels in Lat Krabang

5,9

5,5

5,6

5,3

6,1

6,4

Uitstekende plek voor de laatste nacht voor vertrek vanop de luchthaven.

Bij vertrek naar de luchthaven, om 3 uur 'snachts, "vergat" de dienstdoende lobby dame mijn sleutelwaarborg van 200 Bath terug te geven. Bewust vergeten of echte vergetelheid...ik vermoed het eerste!

Goed bed met propere lakens. Om de hoek, enkele leuke eetstalletjes langs de drukke weg.

Niet de eerste keus, maar wel 4 dagen hier kunnen bijkomen van indrukwekkende reis door Cambodja.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Vervoer van en naar de Luchthaven

Ontbijt was niet al te uitgebreid, was voor een "gezonde eter" krap voldoende... Badkamer zwaar gedateerd en voorzien van een vies douchegordijn, wastafel waaronder je net twee vingers tegelijk kon wassen onder een miezerig straaltje water. Personeel grotendeels niet vriendelijk, een enkele receptioniste uitgezonderd... Beddengoed en handdoeken vertonen sleetse plekken, maar waren gelukkig wel schoon.

Het was zeer prettig dat we hier last-minute 's avonds laat terecht konden. Groot bed, wel wat hard, maar toch heerlijk op geslapen. Tijdens ons verblijf (4 dagen) werd de kamer keurig bijgehouden (hier moest je wel extra om vragen!).

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Geen tophotel maar locatie bij vliegveld en service zijn perfect
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met Vervoer van en naar de Luchthaven

Zeer veel schimmel in de badkamer, weerplekken op de muren en in de gordijnen en scheuren in de lakens

Toplocatie bij het vliegveld en gratis snelle shuttle

Goedkoop 15€ maar Echt niet waard !

Alles !!!! Smerig hotel met een smerig badkamer. Gangpad vol met vlekken!! Airco was oud en werkt niet goed .Tandpasta van de vorige gasten lag nog in de wasbak. De omgeving van het hotel stinkt,met afval overal op straat waar wel vermeld moet worden dat dit niets met het hotel te maken heeft!

De taxi service

Kort, puur voor overnachting

Het was smoezelig. Bed was wel schoon en dat is het belangrijkste.

Locatie. Wij moesten 1 nacht in de buurt van het vliegveld verblijven. Pendelbusje was inbegrepen en dat werkte heel goed.

Snelle shuttlebus die ons in 5 minuten op de luchthaven was...

Douchestraal was niet heel sterk.

Snelle shuttlebus die ons in 5 minuten op de luchthaven was en al tien minuten op ons stond te wachten om eerder te kunnen vertrekken!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Het bed op de kamer was goed!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Vervoer van en naar de Luchthaven

Televisie deed het niet, lift stopt niet ter hoogte van de kamers, douche was dun straaltje, bij kamer op bovenste verdieping last van geluidsoverlast van mechanisch apparaat op het dak. Ontbijt was niet meer bij de prijs inbegrepen.

Het bed op de kamer was goed! Shuttle-busje was prima.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Smoezelig
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met Vervoer van en naar de Luchthaven

Het was allemaal een beetje vies. Vlekken in het beddengoed en oude handdoeken met vieze vlekken. Vloerbedekking was erg versleten en vol met vlekken. Al met al niet zo schoon. Slechte bedden. Voor 1 nachtje allemaal te overzien. Zeker gezien de prijs. Ongeveer 10min rijden vanaf het vliegveld, vandaar onze keuze voor dit hotel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Het is tegengevallen
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met Vervoer van en naar de Luchthaven

Het had beter gekund ,aan de luchthaven gebeld voor de schuttle bus ,er werd niet opgenomen ,als ook naar het hotel gebeld ,ook geen antwoord gekregen ,uit pure noodzaak maar een taxi genomen ,dus dat kan allemaal beter

Geen ontbijt genomen

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Goede lokatie, goede shuttle, verder matig. What you pay is what you get, heel betaalbaar!

Geen WiFi op de kamers. Het is allemaal wel heel erg basis, maar voor ons goed genoeg: aankomst 's avonds laat, vertrek de volgende morgen heel vroeg. Jammer dat je er 's avonds na aankomst niet nog een drankje kunt krijgen.

Prima shuttle service

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Ophaal service

Niet echt vriendelijk personeel, slechte beteikbaarheid per openbaar vervoer, moet dus per taxi .... We zouden opgehaald worden, niemand dus!!! Na een telefoontje Kwam er iemand .

Prima voor 1 nacht. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Ideaal voor vroege vlucht
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met Vervoer van en naar de Luchthaven

Het was lastig te vinden in het donker voor taxichauffeur.

Super praktisch, vlakbij airport met gratis pendeldienst 1x per uur. Schoon, goedkoop en goede bedden! Echt alleen voor overnachting voor vroege vlucht.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Prima voor 1 nacht aansluitend aan vliegreis!
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met Vervoer van en naar de Luchthaven

Douche was lauw, echter goed te doen in dat klimaat.

Dicht bij het vliegveld BKK, 10 min rijden, gratis transfer ieder uur! Vriendelijk personeel, kreeg direct andere kamer omdat airco niet koelde. Goede prijs om ff 1 nachtje te slapen voor onze terugvlucht. Schoon beddengoed

Geen aanrader!!!

Vies dirty old kakkerlakken

Niks beviel

Handig als je een vroege vlucht moet halen

Mentaliteit receptiepersoneel

Nabijheid luchthaven en airport shuttle

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Slecht
    • Deluxe Driepersoonskamer - Vervoer van en naar de Luchthaven

Eigenlijk niks

Ik zou hier nooit meer terugkomen

Hele hotel achterstallige onderhoud, onvriendelijk personeel . Ik zou volgende keer iets meer uitgeven voor meer luxe.

Dichtbij luchthaven

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Saai maar makkelijk

Weinig te doen in omgeving en hotel

Vervoer naar vliegveld was goed geregeld

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Het ontbijt was niet inbegrepen.

Smoezelig trappenhuis.

Het ontbijt was niet inbegrepen. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 11 december 2016

goed voor een nacht met gratis prima shuttle

Kwaliteit van de kamer

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

het ging regenen en de kamer stond blank,rook er naar en muf
    • Deluxe Driepersoonskamer - Vervoer van en naar de Luchthaven

het ging regenen en de kamer stond blank,rook er naar en muf

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Goede bedden, goede badkamer, aardig personeel die je echt...

Het hotel ligt niet precies op de kaart waar booking.com dat aangeeft. Ook google.maps heeft het verkeerd. Daarom kon onze taxi het niet vinden. Daarnaast zijn taxi's op het eiland super duur. Het kostte ons 850 baht om bij het hotel te komen en terug naar het vliegveld was het zelfs 1000 baht. Karig ontbijt, ze kunnen geen eieren koken. Niet in de buurt bij een gezellig barretje.

Goede bedden, goede badkamer, aardig personeel die je echt overal bij helpen, koud zwembad, mogelijkheid tot scooterhuur wat niet bizar duur was, dicht bij een 7/11, rustig gelegen,

• Beoordeeld op: 25 maart 2016

Vriendelijke mensen aan de balie en in de restaurantje...

De internet werkte helaas niet op de 5e verdieping. Het gebouw is oud en dat merk je ook, de kamers zijn wel netjes schoon. Maar voor de prijs die je betaalt, vergeleken met andere hotels/hostels, vond ik het niet waard om meer dan een nacht te blijven.

Vriendelijke mensen aan de balie en in de restaurantje ernaast. Voor mij een top locatie omdat ik de volgende dag terug zou vliegen naar NL. Met de pendelbus ben je binnen 10 min op Suvarnabhumi Airport (BKK). Ik bleef maar één nacht.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Voldoende dicht bij het vliegveld.

De receptionist was een ramp. Hij krijgt een nul. De wifi werkte niet. Daar kon hij waarschijnlijk niets aan doen. Maar op vragen hoe je in Bangkok kon komen was zijn antwoord. De taxi. Dat kun je zelf ook bedenken. Geen verwijzing naar openbaar vervoer mogelijkheden. Zowel vanaf het vliegveld als in de plaats is de mogelijkheid om de rail te nemen. Kun je op Internet opzoeken maar als dat eruit ligt. Wat dan? Geen enkele medewerking. Nogmaals een nul. Alle vragen zijn teveel. En dan dat gezicht. Of je om zijn portemonnee vraagt. Een volgende keer maar een ander hotel proberen. Alleen vanwege het personeel. De rest gaat.

Voldoende dicht bij het vliegveld. We waren hier 2 jaar geleden ook. Alles is wat minder maar kan er mee door.

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

afstand tot airport

Volgens het aan mij gestuurde tijdschema zou de free shuttle elk uur rijden. Aangekomen op het vliegveld (10 minuten vóór het schemavertek moment) moest ik nog 45 minuten wachten op het busje. Het is een vies en verouderd hotel. De kamer zit vol gekko's. Ik had geboekt inclusief ontbijt, maar dat konden ze ivm mijn vroege vertrek (07.15) niet leveren. Hoewel ik contant had betaald, kreeg ik het geld voor het ontbijt niet terug. Er kwam slechts een druppeltje water uit de douche en ik kon dus NIET douchen. de badkamer is een bedompt met tape dichtgeplakt hok. De chauffeur van de shuttlebus kwam 10 minuten te laat en stonk enorm naar alcohol. Hij zei dat hij niet had geslapen en reed als een zombie. Advies: wegblijven

afstand tot airport

• Beoordeeld op: 18 april 2015

Dichtbij het vliegveld

Het eten is slecht personeel ongeïnteresseerd internet niemand kon contact krijgen maar het personeel gaf aan dat het aan de klanten lag. en deed daarna niets om het op te lossen en zijn totaal niet geïnteresseerd in jou probleem. ijs in je drankje waren ze vergeten maar ze hadden gewoon geen ijs in huis. ontbijt is redelijk maar deze hoef je niet vooraf te bestellen want ze kosten almaal hetzelfde nl 150 bath. ik weet een ding hier ga ik nooit meer heen.

Dichtbij het vliegveld

• Beoordeeld op: 4 april 2015

Transfer van/naar de luchthaven was gratis en top...

Wij zaten aan de kant met even kamernummers en vanaf heel vroeg in de ochtend liepen er veel hanen te kraaien. Kamer was groot en redelijk schoon, maar echt vergane glorie. Badkamer echt klein en vies douchegordijn.

Transfer van/naar de luchthaven was gratis en top geregeld. Wifi ook oke.

• Beoordeeld op: 23 maart 2015

Prijs kwaliteit verhouding

Kan wat gehorig zijn, maar dit is eigenlijk overal in Azië bij deze prijsklasse.

Prijs kwaliteit verhouding Prima pick up service naar vliegveld v.v. Personeel aardig, ook goede communicatie via mail in de aanloop van het verblijf.

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Dicht bij het vliegveld en gratis transfer.

Kamer is minimaal en niet schoon. Inclusief ontbijt bestaat uit vier droge sneetjes witbrood, boter en jam met kopje koffie of thee. En dat in Thailand, waar het eten zo lekker is.

Dicht bij het vliegveld en gratis transfer.

• Beoordeeld op: 9 februari 2015

vlakbij het vliegveld met taxiservice (tip;

de omgeving is sober maar daar kom je niet ook niet voor.

vlakbij het vliegveld met taxiservice (tip; neem geen taxi naar het hotel maar het openbaar vervoer naar het vliegveld; meld je daar bij de taxiservice en je kunt gratis mee naar je hotel). De kamer beschikt over een koelkast, op 5 minuten lopen is een supermarkt als je je eigen drankje/ hapje wil halen).

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

de gratis shuttle van de luchthaven

Ontbijt was 150 TB extra. Geen hulp met bagage naar het 3de verdiep te brengen.

de gratis shuttle van de luchthaven

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Prima plek om te overnachten, vlakbij het vliegveld.

Hotel is wat verouderd?

Prima plek om te overnachten, vlakbij het vliegveld. Uitstekende gratis shuttle-bus naar Airport!

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

schoon en verzorgd.

internetfaciliteiten kunnen beter.

schoon en verzorgd. ontbijt is exclusief, doch goed.

• Beoordeeld op: 31 december 2015

onvriendelijk,versleten kamer

onvriendelijk,versleten kamer

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Gratis pendeldienst naar luchthaven.

Ontbijt kon beter...

Gratis pendeldienst naar luchthaven.

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

De pick up

Vies. Vond een bedbug dus ben weggegaan gelijk

De pick up

• Beoordeeld op: 21 april 2015

heel basic kamers en zicht op arme huizen, veel afval buiten...

heel basic kamers en zicht op arme huizen, veel afval buiten, gewekt door hanen!

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Je moet zelf met je koffers sjouwen!

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Voor een nacht is het een goede locatie! Transfer naar vliegveld is uitstekend

• Beoordeeld op: 14 maart 2015

Zeer dicht bij vliegveld

Oude troep Vrij onvriendelijk

Zeer dicht bij vliegveld Halen en brengen Om de hoek eettentjes waar alleen Thai komen! Super

• Beoordeeld op: 12 maart 2015

Weinig alleen de shuttle service was prima

Kamers en vieze omgeving

Weinig alleen de shuttle service was prima

• Beoordeeld op: 29 januari 2015

shuttle service was prima.

shuttle service was prima. Een zeer goede massage via het hotel te regelen. Prima hoteloplossing voor of na een vlucht.

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.