Beoordelingen over President Park Bangkok 4-sterren

#930 van de 1.238 hotels in Bangkok

Gebaseerd op 1958 beoordelingen over dit hotel

Houding personeel en administratie
    • Deluxe Premium Kamer

de keuze op dit hotel was juist gevallen omdat er een speeltuintje en een zwembad was. Nu zaten we er in de laatste week van augustus en bleek dat de zwembad de gehele maand in onderhoud was. Zonder iets erover te zeggen bij inchecken. We moesten het in de lift op een afdruk ontdekken. Personeel aan de balie bij uitchecken was zeer grof. Zij gaven aan dat ik meteen moest betalen terwijl ik al betaald had. Na wat stennis maken werd er beter gezocht en ontdekten za dat wij al hadden betaald. Administratief kan het stukken beter. De rest van het personeel was wel vriendelijk.

de kamer was netjes en goed ingericht

• Beoordeeld op: 21 september 2017

zonde van het geld
    • Familiesuite

Het was fijn geweest als we voor het boeken van dit hotel te horen hadden gekregen dat het zwembad de hele maand dicht was voor onderhoud. We hadden dan toch echt een ander hotel geregeld. Zeker voor de kinderen was dit wel een teleurstelling. Verder was het hotel met 17 verdiepingen (16 want verdieping nr 13 gebruiken ze niet) eigenlijk te massaal. Wel mooi uitzicht over de stad.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en de kamer was ruim en voorzien van keuken inclusief wasmachine en droger. Overigens wel behoorlijk gedateerd,

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Alleen slapen en verder niets
    • Familiesuite

Algeheel hotel en lokatie.

Bedden waren schoon de rest v de kamer niet echt. Badkamer zat vol Schimmel, gangen hebben vieze vloerdekking . Ramen vies, leeg pand waar je op uitkijkt.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Fijn Dat we s middags nog even mochten zwemmen nadat we al...
    • Familiesuite

Lokatie is vrij ver van bezienswaardigheden en met het verkeer betekent dat veel filerijden om ergens te komen.

Fijn Dat we s middags nog even mochten zwemmen nadat we al hadden uitgecheckt.

Relax in een drukke stad
    • Familiesuite

De weg van de luchthaven naar het hotel deden we stapvoets met de taxi terwijl we dachten dat we ver genoeg uit het centrum lagen om de drukte te vermijden. Daar kon het hotel natuurlijk niets aan doen, dat is gewoon typisch bangkok.

Er waren verschillende zwembaden waar we gebruik ban konden maken. Een gym was netjes. En voor de kinderen een speeltuin en een speelkamer. De familiekamer was zeer ruim met keuken en zelfs wasmachine.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Verschrikkelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het onbijt was verschrikkelijk te veel mensen op het zelf de moment willen Gaan eten veel te Kleine ruimte en alles te kort aan bestek Borden kopjes lepels vorken koffie op melk op jus op brood op verschrikkelijk nooit meer nog niet eens gratis

Het personnel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

beoordeling President Park Hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het balkon. Het was groot en het uitzicht was geweldig maar er stonden hele oude vieze stoelen met marmer op de zittingen omdat die kapot waren. Ook werd het balkon totaal niet schoongemaakt, het was dan ook heel smerig. Ook de badkamer bevatte de nodige ongezonde schimmel, maar al met al hebben we het prima naar ons zin gehad.

Wij hadden het geluk een suite te krijgen i.pl.v. de standaardkamer die we geboekt hadden. Ontbijt was heel goed, voor elk wat wils.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Good value for your money.

De locatie was alleen een beetje minder. Het is gevestigd midden in het oud centrum, pluspunt is dat de area totaal niet toeristisch is. Minpunt is dat het ver weg is van de rest.

Het ontbijt was geweldig! Het personeel was uitmunted en heel erg servicegericht.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Vergane glorie. Ga niet op de foto's af! Voor dit bedrag kun je veel beter krijgen.
    • Deluxe Premium Kamer

l goed te vinden. Alles is oud. Zeker geen 4 sterren waard. Zo werkte het pinnen niet en moest alles contact. Wij zijn vollesig de mist ingegaan door op de foto's af te gaan. Het gebouw was echt om te huilen. - Geen warm water en geen harde douche straal - Ontbijt was mager voor een vier sterren - Bed staat op wielen en verschuift iedere keer - Luidruchtige Airco - 1,2 km van de hoofdstraat - Personeel zeer onvriendlijk

Niks! Heel erg jammer, want dit was ons eerstr contact met Bangkok. En zo wil je niet verwelkomt worden. Er was weinig aan dit hotel goed te vinden.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Verrassend comfortabel hotel voor een prima prijs
    • Familiesuite

helaas op het moment van verblijf was het zwembad gesloten

Ondanks dat het hotel niet echt moderne kamers had, was het wel comfortabel en schoon. het ontbijt was prima. We hebben ook gegeten in het restaurant en het eten hier was prima. Vanwege het aantal personen (4) hadden wij een familiekamer, welke zelfs van een wasmachine en kookpitten voorzien was.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

niet boeken ook te ver weg van alles in de buurt is helemmal
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Werden aan de overkant in een kamer gestopt met uizicht op een auto kerkhof en parkeer garage.moesten steeds over een druke straat heen om te gaan ontbijten.hotel met zwembad geboekt maar deze was niet open dan ben je alleen aangewezen op je kamer daar word je niet vrolijk van te veel betaald voor wat je kreeg.

Het personeel was aardig tuktuk was prima ontbijt goed

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Mooie inkomhal
    • Deluxe Premium Kamer

Airco staat vlak op bed gericht waardoor het niet te houden is 'snachts, zelfs op laagste stand. Alles is erg verouderd (behalve de inkomhal) waardoor de hygiëne niet top is.

Mooie inkomhal

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Mooi hotel, met ruime kamers. Ook lekker veel binnen handbereik.
    • Deluxe Suite

Jammer dat je dit de parkeergarage moet om bij het zwembad te komen. Het is nogal een loopje. Ook de glijbaan van het kinder zwembad mag wel eens onderhouden worden. Deze is in slechte staat, precies zoals 2jr geleden. Helaas niets aan gedaan!

Goede locatie, prima ontbijt, complete suite voor een goede prijs en voor de kinderen een paar mooie zwembaden. Ook fijne tuktuk service van het hotel brengt je zo bij de skytrain of big C

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

relaxed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

had verwqacht dat ik in de mayflower wing zou worden ondergebracht, maar dit werd helaas een wat oud gebouw tegenover het hoofdgebouw .. maar was desondanks wel goed.

ontbijt en de keuze mogelijkheden waren goed...gevarieerd en smakelijk

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Ve
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat er op de site niet duidelijk staat in welk gebouw je een kamer boekt! Wij moesten de straat oversteken, door de parkeergarage via een ander gebouw naar het zwembad...

Housekeeping, geweldig en netjes

Slecht en smerig, ben er ziek van geworden.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hygiene was slecht, alles was oud en de douchekop lag los. Vieze airco. Vlekken op de lakens.

Eigenlijk niet veel

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Service was goed, tuktuk naar bts perfect

Service was goed, tuktuk naar bts perfect

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Suite voor familie in Bangkok

De badkamer moet gerenoveerd

Prima prijs kwaliteit

Ietwat verouderd, maar mooi hotel!
    • Familiesuite

Heel ruime familiekamers, uitgebreid en gevarieerd ontbijt. Op wandelafstand van skytrain en metro. Heel geschikt voor familie met kinderen!

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Goed hotel voor vakantie (met kids) in Bangkok

De donkere familie kamer

Het mooie zwembad met veel mogelijkheden voor de kleintjes

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Jaren 60 staat
    • Deluxe Suite

Alles is oud en versleten Bed super hard en oncomfortabel

Grote kamer mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Eerste keer in Bangkok
    • Deluxe Suite

Grote suite met ruime badkamer. Goeie locatie. Service was goed, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

2 dagen visa run
    • Deluxe Premium Kamer

Prima ontbijt , kamers beetje oud maar nog steeds goed. Lekker zwemad om af te koelen

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Super locatis en hotel maar incl.ontbijt veel te duur
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was uitgebreid maar heel eenzijdig.

Uitzicht

De entreehal

Overpriced!

De entreehal

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Onze deluxe kamer was zeer ruim.

Het ontbijt was goed maar iets meer variatie had gemogen. De housekeeping was niet altijd even goed. Na drie dagen hebben we zelf moeten vragen om een vuilbakje leeg te maken. Het stond weliswaar in een kast onder de afwasbak in de kitchinette, maar toch.

Onze deluxe kamer was zeer ruim. De zwembaden (3) waren prima. alhoewel de zon meestal achter de gebouwen zat, maar dit is bangkok en geen strand.

• Beoordeeld op: 26 februari 2016

Ruime kamers.

Kamer rook erg muf en veel schimmelvorming in de badkamer.

Ruime kamers. Ontbijt was goed en gevarieerd. Mooi groot zwembad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, vooral de man die voor het hotel met oversteken helpt.

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Het personeel aan de receptie is vriendelijk en hulpvaardig.

De "housekeeping" kon toch iets beter. 3 dagen achter elkaar vergaten ze een vuilbakje leeg te maken.

Het personeel aan de receptie is vriendelijk en hulpvaardig. Het zwembad is goed. Het ontbijtbuffet is redelijk uitgebreid. Kamer (deluxe) was zeer groot de kitchenette is handig. Alsook de strijkplank en strijkijzer is handig

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

Locatie goed, rustige buurt

Erg verouderd hotel, zwembaden alleen te bereiken via parkeergarage. Hotel bestaat uit meerdere gebouwen, om te ontbijten en zwemmen moesten we eerst een drukke straat over.

Locatie goed, rustige buurt

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

klein en oud maar compleet kamertje

straat over en zoeken naar een zwembad zonder handdoeken en bediening overigens. erg oud hotel en muffige kamer in bijgebouw, buiten centrum

klein en oud maar compleet kamertje

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

Kamer/appartement.

Slaapbank was oud en werkte niet naar behoren. Alles is verouderd.

Kamer/appartement. Heel goed. Keuken met wasmachine! woonkamer en aparte slappkamer.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Er was genoeg ruimte in de kamer en de bedden lagen goed.

Het zwembad zit een gebouw verderop, beetje ongemakkelijk in de zwemkleding door een parkeergarage, bovendien moest je zwemhanddoeken ophalen op een plek die niet op de route naar het zwembad was...

Er was genoeg ruimte in de kamer en de bedden lagen goed. Er ging elk half uur een shuttle naar de BTS, maar teruggaande moest je lopen, dat was best ver.

• Beoordeeld op: 11 januari 2016

Grote kamers

Zwembad lag in de schaduw grootste deel van de tijd

Grote kamers Prima ontbijt Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Personeel is erg behulpzaam.

Personeel is erg behulpzaam. Daarnaast is het hotel goed gelegen in Sukhumvit, Klong Toei.

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Kamer

Personeel spreekt weinig engels

Kamer Ontbijt Personeel

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Perfecte bedden, mooie ruime family room

Wifi

Perfecte bedden, mooie ruime family room

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.