Beoordelingen over Prince Palace Hotel 4-sterren

488/800 Bo Bae Tower, Damrongrak Road, Mahanak, Pomprab Sattrupai, 10100 Bangkok, Thailand

#903 van de 1.238 hotels in Bangkok

De locatie is goed, je bent zo in China town en de andere...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ze hebben een taxi service en ze bieden de taxi aan voor 400 bath terwijl een ritje naar het vliegveld 200 bath is met een reguliere taxi. Als je ze dat verteld helpen ze je niet meer en laten je gewoon staan.

De locatie is goed, je bent zo in China town en de andere bezienswaardigheden.

Openbare ruimtes zeer mooi ingericht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet veel leuke restaurants of bezienswaardigheden in de buurt Kamers gehorig en aan renovatie toe.

Openbare ruimtes zeer mooi ingericht 2 zeer fijne zwembaden met handdoekenservice. Uitgebreid ontbijtbuffet

Was een zeer goed Bangkok hotel voor de prijs die we...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Was een zeer goed Bangkok hotel voor de prijs die we betaalden. Sion en vriendelijk personeel. Ligging ten opzichte van Royal Palace, wat Pho en Wat Arun, 15 minuten met taxi kost max 100 bath taximeter 60 bath maar dat willen de meeste chauffeurs niet. Kaosan Road zelfde afstand als Royal Palice

4,5
    waardeloos
    • Superior Driepersoonskamer

De kamers waren verouderd. Ik heb kakkerlakken gezien. Het voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen. Vieze kamers, personeel spreekt slecht engels en ik had amper wifi. Echt een afrader! Zonde van mijn geld.

ligging

Goed voor zijn prijs
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heeft zeker een opknapbeurt nodig een kleine ingreep zal al veel goed maken.

De ligging het vriendelijk personeel en zeker het uitzicht over oud Bangkok

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Uitgebreid ontbijt, maar kwaliteit matig.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De grote afstand van receptie naar kamer.

Uitgebreid ontbijt, maar kwaliteit matig. Erg lawaaiig ook in de ontbijtzaal. Kamer vrij oud en bad erg vies en oud.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Leuke bestemming voor een korte periode. De omgeving is enorm druk
    • Suite met 2 Slaapkamers (Familiekamer)

Alles was prima geregeld. Alleen als je naar buiten gaat wordt je door 100 illegale taxi ronselaars benaderd om een taxi of tuk tuk te nemen.

Prima hotel, wel erg groot. Je moet soms meerdere trappen en liften nemen om bij je kamer te komen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Wij hadden 3 slaapkamer appartement.
    • Suite met 3 Slaapkamers (Familiekamer)

Behulpzaamheid personeel. Als we om een taxi vroegen kwam het erop neer: zoek het zelf maar uit. Wij hadden al van tevoeren om extra bed gevraagd. Ruimte zat in kamer, maar alles was moeilijk, moeilijk. Uiteindelijk deden ze het wel, maarvwe betaalden hiervoor wel de hoofdprijs!

Wij hadden 3 slaapkamer appartement. Was ruim voor 4 volwassenen en 3 kinderen.

De kamers waren heel groot, goeie ligging in de stad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is wat gedateerd en er kan hier en daar wat opgeknapt worden.

De kamers waren heel groot, goeie ligging in de stad. Wifi was top op de kamers. Ze hebben een heel uitgebreid ontbijt buffet en de poolbar is ook zeker een plus.

prima hotel voor 1 nachtje na een lange vlucht maar mits grondig gerenoveerd echt wel goed voor meer
    • Superior Driepersoonskamer

De kamers moeten overduidelijk gerenoveerd worden. Behang ziet er niet meer uit, airco werkt niet en 2 van de 4 lampen in de kamers ( wij hadden er 2) waren kapot.

Vriendelijk personeel en lekker zwembad met mooi uitzicht over Bangkok

Relax, goed maar groot hotel
    • Suite met 2 Slaapkamers (Familiekamer)

Het is echt heeeel groot, wij moesten ver lopen van de kamer naar bijvoorbeeld het ontbijt. Mooi zwembad maar stond veel wind en dan is het ondanks het zonnetje koud. De douche was ook koud. En eerder gelezen bij de beoordelingen het meubilair is oud, vergane glorie.

Aparte kamer voor ons zoontje van 3 en de bedden waren goed

Verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is erg groot en de prijzen bij het café/restaurant bij het zwembad zijn hoog.

Mooi hotel met uitzicht over de skyline van Bangkok s'avonds. Bij ontbijt is er veel keus.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Ideaal om je reis te starten in Thailand.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nouja, de badkamer die kwam blank te staan.

Het ontbijt en het sushi restaurant was goed. De kamers zijn mooi en ruim. Alleen de badkamer kwam blank te staan.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Er zat geen ontbijt inbegrepen bij de kamer prijs. - De ligging van het hotel. Het was ver lopen naar bekende bezienswaardigheden en naar de Khao San Road.

- De kamers waren heel luxe met heerlijke bedden. - Het stadsuitzicht bij het zwembad was prachtig. - Het zwembad was heerlijk om in af te koelen. - De uitstraling en inrichting van het hotel.

Goed!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-Ontbijt tijd tot 10:00 uur - Receptie spraak slécht Engels - Fitness moest apart betalen, niet op de site gemeeld!

Ontbijt kamers,comfort, heel mooi hotel.

De ligging van het Hotel en de omgeving was perfect voor al...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging van het Hotel en de omgeving was perfect voor al onze uitstapjes. Het zwembad en terras boden een prima onderkomen voor d momenten dat we terugkwamen van onze uitstapjes. De goede service van het hotelpersoneel.

Toplocatie! Maar met betere/ nettere hotelkamers zou het helemaal super zijn.
    • Suite met 2 Slaapkamers (Familiekamer)

Hygiene. Badkamer was vies, behang op de slaapkamers liet los, schimmelpkekken op behang, handdoeken stonken etc. Wij zaten in de suites (familiekamers) ik begreep van anderen dat de hotelkamers wel netjes waren,dus misschien gewoon stomme pech. Tweede nadeel, erg massaal. Veel mensen, drukte bij ontbijt enzo

Top locatie! Uitkijk van het balkon van onze hotelkamer op golden Mount, paleis en Wat Arun.

Mhwah
    • Suite met 3 Slaapkamers (Familiekamer)

Het is nogal gedateerd. En het is enorm. Het duurde een half uur voordat de koffers in ons appartement waren. Daardoor is het ook behoorlijk kil/afstandelijk. De borg van 1000 bath helpt ook niet.

Het was een ruim appartement.

• Superior Driepersoonskamer

Super fijn hotel om de laatste dag nog even luxe te hebben. Alleen het eten en drinken is echt niet normaal duur. 185 bath voor een klein biertje terwijl beneden in de winkel dit maar 33 bath is

Ontbijt was echt super goed je had er gerust kunnen lunchen of avondeten. Personeel ook erg vriendelijk

Groot hotel
    • Suite met 3 Slaapkamers (Familiekamer)

De badkamers waren niet goed schoon. Er lagen donkere haren en zand. Het eten en drinken in de restaurants was heel duur. Het hotel ligt ver van attracties, er zijn geen restaurants in de buurt en er is geen trein of metro in de buurt. Daardoor ben je afhankelijk van de taxi's. Wij waren met zijn vijven en hadden steeds een dure minivan nodig. De inrichting is verouderd. Wifi doet het niet.

Grote hotelkamer en twee zwembaden. Goed ontbijt. Leuk om een keer mee te maken, een hotel met picollo's en balzalen e.d. Mooi uitzicht bij de zwembaden.

super verblijf gehad in Prince Palace, spijtig van de beestjes in de kamer!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn wel aan een opfrissing toe,de netheid van de kamer kon volgens mij veel beter. Ik weet dat het klimaat in Thailand er veel mee te maken heeft maar we hadden kakkerlakken in de kamer en dat is niet zo aangenaam.

Het ontbijt was meer dan in orde, alles was aanwezig en overvloed aan keuze! Het hotel zelf was ook super, met vriendelijk personeel.

Groot hotel, goed ontbijt, fijn familie kamers.
    • Suite met 2 Slaapkamers (Familiekamer)

Erg groot hotel.Biertje prijzig.Kwamen later achter dat er een happy uur was.

Het ontbijt was goed genoeg variatie. Bedden waren goed. Wifi alleen in openbare ruimtes.Prettig dat ze familie kamers hadden

De mogelijkheid een gezinskamer te huren.
    • Suite met 3 Slaapkamers (Familiekamer)

De locatie was niet zo goed. Er was weinig te doen in de directe omgeving. Voor alles moest je een tuk-tuk, taxi of boot nemen. Het ontbijt stelde boor de niet Thaise eter niet zo veel voor. Een beetje vergane glorie.

De mogelijkheid een gezinskamer te huren.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Zwembad en prijs
    • Suite met 2 Slaapkamers (Familiekamer)

Hotel zag er van binnen mooi uit alleen de kamers waren behoorlijk verouderd. Slecht ontbijt. Rondom hotel alleen markt geen eettentjes

Zwembad en prijs

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Het ontbijt was goed en erg uitgebreid.
    • Suite met 2 Slaapkamers (Familiekamer)

Er waren geen parasols bij het zwembad en verder weinig mogelijkheden om in de schaduw te zitten.

Het ontbijt was goed en erg uitgebreid. De zwembaden waren ook fijn.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Teleurstellend en relatief duur hotel in Bangkok
    • Suite met 3 Slaapkamers (Familiekamer)

De hygiëne viel tegen met torren en insecten in onze badkamer. De populatie die in het hotel verblijft is bijzonder te noemen: tokkies, vette mannen in trainingspakken, luidruchtige mensen, schreeuwerige kinderen, veel oostblokkers.....enz Hotel toont vergane glorie en probeert een koloniale allure uit te stralen.

De kamerindeling van de suite en het ontbijtbuffet was uitgebreid.

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Van buiten bont ,van binnen stront!
    • Suite met Woonkamer

Zwaar teleurgesteld in dit hotel.zo anders dan wat word aangeboden! De kamer is zwaar uitgeleefd,geen warm water,kluis defect televisie defect, Wi-Fi beschikbaarheid is vervelend slecht tot nauwelijks bereik,terwijl er word aangeboden dat er in heel deze accomodatie Wi-Fi is.kamer werd niet schoongemaakt,we vonden kledingstukken onder de tv kast met een dikke laag stof! Personeel is zeer onvriendelijk en gedemotiveerd en voelen hierdoor ons niet welkom,zeer slecht sprekend Engels,afspraak voor een geboekte taxi voor naar het vliegveld gebracht te worden is niet nagekomen!hierdoor bijna onze vlucht gemist naar huis omdat we zelf taxi moesten gaan regelen om 6 uur in de ochtend.. Waardeloze markten voor de deur!het enige wat ok was was het ontbijt,uitgebreid voor iedereen wat te wild!wij verbleven hier 3 nachten dit was mijn 5 de bezoek aan Thailand, ik heb veel gezien hoe t normaal gaat in 4 sterren hotels maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!Dit hotel is niet eens 1 ster waard. Mensen bedenk jezelf 2 keer als je dit wilde boeken.

Het enige wat aangenaam was,was dat het stil was op de hotelkamer zodat we goed konden slapen.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Ontbijt uitstekend prachtig hotel wel erg groot half...

Prijzen drank en eten erg duur in hotel en in de buurt op loopafstand geen restaurants

Ontbijt uitstekend prachtig hotel wel erg groot half uur/3 kwartier rijden naar vliegveld

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Enorme kamer met fantastisch uitzicht
    • Suite met Woonkamer

Om toch iets te melden van een mogelijke verbetering, als je wilt zwemmen is het zwembad wel wat klein.

Toplocatie om met de watertaxi voor 10 bath (30 cent) overal snel te komen. Precies in het midden van alle hotspots.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Mooie zwembaden in een leuke wijk
    • Suite met 2 Slaapkamers (Familiekamer)

Hotel is wat vervallen, achterstallig onderhoud. Kamer stonk naar rook. Kamer was stuk kleiner dan op de foto leek.

Mooie zwembaden en een groot hotel. Ligt in een leuke wijk.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Geweldig, want dit was sowieso al mijn tiende verblijf hier👍😊
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen WiFi op de kamer en prijzen bij het zwembad voor eten en drinken een beetje hoog ( maar dat is overal zo)

Het ontbijtbuffet en het zwembad op de 11de verdieping

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Vergane glorie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We zaten op de 28e verdieping, vloerbedekking ruikt muf, kamer ruikt muf, heeft zijn beste tijd gehad. Ook hadden we beestjes in de badkamer, wat je op die verdieping niet zou verwachten. Het lijkt een leegstaand paleis, toe aan renovatie. Erg massaal, personeel niet echt aardig. 'S nachts herrie op de gang. Het is dat we al betaald hadden. Zou het niet aanbevelen, voor dit geld zijn er betere accommodaties.

Locatie wel ok, makkelijk een taxi of boot naar de drukte. Ontbijt uitgebreid.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Prina hotel voor eerste dagen bangkok met goede prijs/kwalitiet verhouding
    • Suite met 3 Slaapkamers (Familiekamer)

Ontbij was rommelig en druk in een grote zaal. Het restaurant (coconut bar) serveerde vooral westerse maaltijden....jammer want de eerste avond had ik graag thais gegeten. Doordat we laat aankwamen en de kinderen moe waren toch maar daar gegeten. Verder natuurlijk de mannetjes (portiers) die je in een taxi proberen te krijgen van hun vriendjes voor commissie. Trap er niet in en vraag een taxi op de meter. Je bent dan bijvoorbeeld richting het paleis maar 50 bath kwijt ipv de vaste prijs van 150 bath die zij jou aanbieden.

Prima locatie in de buurt van alle bezienswaardigheden. Het hotel is ruim en heeft 2 mooie zwembaden. De familie kamers zijn super ruim en van alle confort voorzien. Wij zaten op de 21 ste verdieping met schitterend uitzicht op bangkok

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Vergane glorie
    • Executive Suite

Dit hotel is sterk verouderd. De vloerbedekking in de gangen en in de kamer ruiken muf en zitten vol vlekken. Douche hangt veel te laag en niet constant van temperatuur. Dit hotel is sterk toe aan een opfrisbeurt en modernisering. Personeel is vriendelijk maar sprak nauwelijks engels en vonden vaak hun telefoon belangrijker dan hun gasten. Niet voor herhaling vatbaar.

Fijn bed en mooi uitzicht. Sushi restaurant is top.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Prima hotel, goede prijs
    • Superior Driepersoonskamer

- Kamers zijn wat gedateerd, vieze vlekken in vloerbedekking - Niet zo'n leuke buurt

- Grootte van de kamers - Heerlijk zwembad - Goed ontbijt - Schoon - Goede prijs voor wat je krijgt - Dicht bij watertaxi - Dicht bij bezienswaardigheden (liggende boeddha etc)

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Prima hotel, goede kwaliteit prijsverhouding, gezins vriendelijk

Ligging is wat minder gunstig, omdat er in de directe omgeving geen restaurantjes waren en de sky train en metro stations ook ver weg waren

Ontbijt, personeel, restaurants

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Mooi hotel maar mindere locatie
    • Superior Driepersoonskamer

Wachttijden aan en in de lift, zeer hoog gebouw. Locatie is in de iets mindere buurt van Bangkok waar ook geen restaurants zijn, enkel eetstandjes in de voormiddag.

Mooie en propere kamers, mooi uitzicht over Bangkok. Redelijk dichtbij luchthaven. Tuktuks en taxi's in nabijheid.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Schitterend hotel.
    • Suite met 3 Slaapkamers (Familiekamer)

Alle extra kosten lagen bijzonder hoog. Met één rondje aan het zwembad betaal je in Bangkok twee avondmalen voor vijf personen. Dit kan je dus wel best vermijden.

Schitterend hotel. Wij maakten gebruik van één of andere actie waardoor we zeer goedkoop konden logeren. Het ontbijt was perfect en het personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Foto's niet geloven en geen wifi op kamer
    • Suite met 2 Slaapkamers (Familiekamer)

Kamers...die leken absuluut niet op de foto s die ze op hun site laten zien.erg oudbollig.grote schoonmaak moet gehouden worden. Je kan met je vingers zo op plafond smeer verwijderen. Ontbijt is niet eht ontbijt. Althans niet voor de westerse mensen. De buurt is getto. Daar loop je zeker niet alleen overstraat met je kinderen. En vooral...grote hotel, maar je hebt geen WIFI in de kamer. Alleen in de lobby. Dat is knap vervelend.

Zwembad oke. Personeel aardig.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

heel fijn hotel op een goede locatie, mooie kamers, we voelden ons allemaal zeer welkom
    • Suite met 2 Slaapkamers (Familiekamer)

Eerste hotel na aankomst in Thailand, heerlijk kunnen bijkomen hier, het hotel is van alle gemakken voorzien en personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. het ontbijt was heel uitgebreid, de kamers heel fijn uitzicht is erg mooi vanuit de hoger gelegen kamers. het zwembad bied ook een erg mooi uitzicht over de stad.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Heerlijk hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De centrale ligging en het relaxte zwembad op de 11e verdieping met mooi uitzicht. Kamers zijn wellicht wat gedateerd maar zijn comfortabel en schoon.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding
    • Executive Suite

De kamer was gehorig. Als de buren de kraan open doen dan hoor je dat echt heel goed. Betaling voor de fitness is vereist.

Hele ruime kamer. Veel luxe, je hoeft geen deur open te doen dat wordt voor je gedaan. Veel personeel. Heel schoon. Prima ligging, met de tuktuk of taxi ben je overal zo.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Prettig luxe hotel op een verkeerde plek

Ligging.

Ontbijt was prima maar wel prijzig. Hotel is prachtig, personeel vriendelijk. De ligging is heel erg slecht en dat is heel jammer. Dat zou de reden zijn om er niet weer heen te gaan

De elfde verdieping was helemaal perfect en het personeel...

Alles beviel goed

De elfde verdieping was helemaal perfect en het personeel was altijd vrolijk

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

ik kom nooit meer deze hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

alles is oud en geen wifi kamers en openbaar is heel slecht .

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

alles is oud geworden en Wifi slecht geen wifi kamers

alles is oud geworden en Wifi slecht geen wifi kamers

goed hotel met centrale ligging

geen moderne uitstraling

Geen ontbijt genomen. Ligging centraal

Riante kamers, lobby’s, uitgebreid ontbijtbuffet

Riante kamers, lobby’s, uitgebreid ontbijtbuffet

Ok
    • Superior Driepersoonskamer

Kamer kunnen schoner, onder het bed was het smerig Neem geen taxi voor de deur, stelletje oplichter

• Beoordeeld op: 6 april 2018

prettig verblijf

ligging

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Kom hier al 17 jaar behulpzaam en vriendelijk personeel.

Kamers erg gedateerd.

Kom hier al 17 jaar behulpzaam en vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prijs/kwaliteit top!

Wi-Fi kon beter.

De ontvangst was hartelijk in zo'n drukke omgeving. Het poetsen van de kamers was goed.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Goed hotel. Wel erg groot

Te groot

Zwembad en ligging

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Mooi hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Internet op de kamer was er niet

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Mooi luxe hotel, wel groot en massaal maar dit maakte voor ons niet uit.
    • Suite met 3 Slaapkamers (Familiekamer)

Super ontbijt, zelfs met sushi. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Een woord geweldig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig alleen het zwembad was altijd vol geen legbedden

Een woord geweldig

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Voor een leuke prijs een goed hotel met zwembad op de 11e etage.

Drukte

Uitzicht Ontbijt Zwembad

Massaal, maar om alleen te slapen prima.
    • Superior Driepersoonskamer

Hygiëne was onder de maat

Goed bed. Prima ontbijt

Comfortabel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De communicatie( bijna 2 uur wachten op bagage op de kamer na een aantal telefoontjes)

Het uitzicht was prachtig en het heerlijke bed.

Leven als een prins in de Prince Palace - 29e verdienping
    • Executive Suite

Erg prijzig voor Thailand, zeker de interne activiteiten en restaurants

Geweldige kamer, super uitzicht, perfecte locatie voor bezichtigingen

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Mooi en goeie aankomst
    • Suite met 2 Slaapkamers (Familiekamer)

Dat ze geen tot slecht Engels spraken.

Het hotel was te groot

• Superior Driepersoonskamer

Activiteiten in hotel zijn kostelijke

Geweldig locatie. Vriendelijk, behulpzaam personele

Meh
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zelfs de frontdesk spreekt nouwelijks engels

Het bed was stevig, ontbijt uitgebreid

Prijs kwaliteit perfect

Zwembad was super!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Netjes
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geur van alsof er gerookt was

Netjes

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goed hotel op een goede plek

Snel in het centrum

erg groot en massaal

familiekamers groot en luxe

kamers waren geweldig ,ontbijt was geweldig ,het hotel ligt...

kamers waren geweldig ,ontbijt was geweldig ,het hotel ligt centraal

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Leuk hotel , handig voor gezinnen met kinderen

Ver van de vliegvelden

Uitzicht,ligging ,zwembad en personee

Zwembad is klein

Ontbijt&Locatie

Sfeerloze fabriek. Jammer om daar je vakantie te besteden. Beter meer betalen voor betere plek.

Sfeerloze fabriek.

Locatie redelijk centraal, maar daar is het ook mee gezegd.

Mooi groot hotel en vriendelijk personeel. Allen kamers iets minder
    • Suite met 2 Slaapkamers (Familiekamer)

De kamers waren wat oud en kunnen wel een kleine opknap beurt gebruiken. ( in verhouding tot de rest van het hotel)

De lobie en mooi gebouw

Handdoeken waren schoon maar stonken en beddengoed had...
    • Suite met 2 Slaapkamers (Familiekamer)

Handdoeken waren schoon maar stonken en beddengoed had bloedvlekken en stonk eveneens. Suite gedateerd!

Uitzicht,zwemvad,airco,locatie

Bedden,gat tussen de raamkozijnen (num2078)gehorig

Uitzicht,zwemvad,airco,locatie

Jammer
    • Superior Driepersoonskamer

Heel veel grote groepen, veel lawaai, weinig sfeer. Prijzen eten en drank 2-3 keer zo duur als elders