Beoordelingen over Ramada Plaza Bangkok Menam Riverside 5-sterren

2074 Charoenkrung 72/4 Road, Wat Phraya Krai, Bangkorleam, 10120 Bangkok, Thailand

#352 van de 1.238 hotels in Bangkok

Mooi ligging maar wat gedateee
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

Het hotel is gedateerd, de kamers zijn ruim maar kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken. Bedden zijn prima

De ligging is fijn en de bootservice ook. Zwembad is fijn en ruim.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Prima moderne kamer, ruim zwembad, lekker terras langs het...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

Slechte service bij het terras, bij aankomst om 23.00 na een lange dag allemaal upgrades priberen te verkopen. (50 euro per dag per stel! ), geen ontbijt bij de prijs in dit seizoen, en de afstand tot het centrun is echt teveel gedoe. Rivier uitzicht klinkt romantischer dan het was. Voornamelijk uitzicht op de parkeerplaats.

Prima moderne kamer, ruim zwembad, lekker terras langs het water. 2x per uur een boottaxi naar de metrotrein

Het viel me tegen dat we de data van de boeking niet konden...
    • Royal Thai Suite

Het viel me tegen dat we de data van de boeking niet konden veranderen. Helaas moesten we eerder naar thailand ivm familieomstandigheden. Onze boeking werd maanden vervroegd, helaas hebben we de hele wereld moeten bewegen om de oude boeking te annuleren en hiervoor ern nacht teruggekregen.

De boot die je naar de centrale pier bracht.

Geen opmerkingen.

De boot die je naar de centrale pier bracht. De behulpzaamheid toen ik op de dag van mijn vertrek een dokter moest laten komen voor een lumbago

Heerlijk bijkomen van een lange vlucht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

Happy hour zat dit keer niet inbegrepen bij de kamer terwijl dat bij onze vorige boeking wel zo was. (Exact dezelfde kamer en prijs)

Wij zijn in 2015 ook al 3 dagen in Ramada verbleven omdat de service erg goed is. Gratis upgrade naar een Royal suite wegens volgeboekte standaard kamers. Ontbijtbuffet is heel uitgebreid en heerlijk wakker worden op het buitenterras langs de rivier. Hygiëne is goed. Al het personeel doet zijn best om je te helpen bij vragen etc. Goedkope en goede thaise maaltijden bij de loco's, 2 min lopen van het hotel en op de hoek zit een nette massagesalon, proberen waard!

Up daten en dan is het een fijn hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

De kamer was verbruikt het leek allemaal oud schimmel op de badkamer wifi op de kamer heel slecht en boor en hamer geluiden wegens verbouwing op onze vleugeldat wil je niet op je vacantie hebben

Het onbijdt was goed en vervoer over de revier vonden we heel prettig

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Leuke locatie, ontzettend vriendelijk personeel, fijn hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

Eten en drinken in het hotel was erg duur, personeel bij het zwembad wat minder vriendelijk.

Ontzettend vriendelijk personeel, ligging vlak bij een leuke avondmarkt was erg leuk (gratis Tuk Tuk service vanuit het hotel), gratis pendelboot naar een groot boten - trein station was prettig. Ruime kamers, schoon. Ontbijt was zeer uitgebreid, leuk om buiten aan het water te kunnen ontbijten.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

heerlijk verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

geen cappuccino inclusief het ontbijt, de koffie die wel wordt aangeboden is slecht, het ontbijt is dagelijks hetzelfde en een vreetschuur, slecht wifi bereik in de kamers maar wel schoon en netjes

prachtige locatie, mooi uitzicht, netjes en schoon, ontbijten aan het water

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Comfortabel en rustig verblijven met zicht op de rivier.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

Kamers kunnen eventueel links en rechts wat opfrissing gebruiken bv gebroken vloertegels. Personeel zeer correct en hulpvaardig doch afstandelijk.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met gerechten van prima kwaliteit; Ontbijt en restaurant op terras aan de rivier; Groot en rustig zwembad; Oase van rust na een dag in het drukke Bangkok.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Mooi hotel op de verkeerde locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

Nu is Bangkok een enorme stad, maar je zit als tourist eigenlijk overal ver vanaf. Je zit standaard 40 minuten in de taxi om bij hotspots te komen. Personeel is totaal niet communicatief. Er deed zich, door mijn eigen schuld, iets voor met mijn betaalpas. Alleen speelde iedereen vervolgens verstoppertje, waardoor het pas 24 uur later was opgelost. Ze spraken gebrekkig Engels en konden totaal geen duidelijkheid geven hoe ze konden bijdragen aan een oplossing

De kamer was ruim. Schoon en netjes.

Een aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

Ver van de bezienswaardigheden, maar met boot wel heel goed bereikbaar

Mooi hotel, zeer vriendelijk, heel goed ontbijt!

Oude mufheid van kamer

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Had meer luxe verwacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

Beetje oud allemaal, had meer verwacht van een 5 sterren hotel. Inchecken gaat ook onhandig en rommelig

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Heerlijk verblijf

Het uitgebreide ontbijt

Zijn heel tevreden
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

Mooie grote kamer met grandioos uitzicht op de rivier

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Het ontbijd was zeer goed

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Superverblijf!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

Topontbijt en mooie kamer met uitzicht op de rivier. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime en schone badkamer. Prima douche.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Drank en voedselprijzen

• Beoordeeld op: 2 december 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

Kamers wat gedateerd, rumoerige airco. Begint wat sleets te worden.

Locatie perfect personeel zeer voorkomend.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

prima om vanuit dit hotel Bangkok te verkennen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

personeel van het restaurant!!!!!!!!!

behulpzame bellboy en congierge!!!

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Fantastische ligging, fenomenaal uitzicht, zeer vriendelijke...
    • Executive Deluxe Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte bedden en Uitzicht op de Rivier

Onvriendelijk personeel bij het zwembad

Fantastische ligging, fenomenaal uitzicht, zeer vriendelijke gezichten, goed eten, schoon

• Beoordeeld op: 10 september 2016

Het zwembad
    • Plaza Tweepersoonssuite met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Ik vond het hotel echt niet meer van deze tijd. Echt niet meer zo netjes als tien jaar geleden!

Het zwembad

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Sfeer
    • Plaza Tweepersoonssuite met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Geen

Sfeer

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Heerlijk hotel met groot zwembad.

De locatie is te ver weg van alle bezienswaardigheden. Het is te doen maar om iets te zien moet je minimaal een uur uit trekken. .

Heerlijk hotel met groot zwembad.

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Mooi hotel met mooi zwembad.

Ontbijt op zich zeer goed maar geen verse fruitsap (voor een 5 sterren hotel en een land met zoveel fruit!). Ligging is niet ideaal ( boot van hotel nodig naar skytrain of tuktuk nodig. Er is wel op 200m een stop van de busboot maar hier moet je actief om vragen anders krijg je deze info niet. Is nochtans de gemakkelijkste manier om je verder te verplaatsen in de stad)

Mooi hotel met mooi zwembad. Personeel is meestal vriendelijk en correct al spreekt niet iedereen Engels. Mooie kamer maar wel al wat verouderd.

• Beoordeeld op: 4 april 2016

De upgrade naar de executive floor en de bloemen en cake bij...

Jammer dat een van de restaurants geen gasten hadden terwijl er een fantastisch setmenu was.geniet

De upgrade naar de executive floor en de bloemen en cake bij aankomst, erg attent. Ook bij een verjaardag was er weer een heerlijke birthdaycake.

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

Mooie ruime kamers, prima service, heerlijk luxe uitgebreid...

Het is inderdaad geen splinternieuw hotel meer, en de kamers zijn wat gedateerd, maar zeker niet totaal uitgeleefd, en er wordt van alles aan gedaan om ze een moderne uitstraling en luxe gevoel te geven.

Mooie ruime kamers, prima service, heerlijk luxe uitgebreid ontbijt, goede liging. Wij hadden twee executive kamers naast elkaar op een hogere etage. Hiermee kan je later uitchecken, maar er worden dan ook extra hapjes en drankjes geserveerd etc. etc. Echt verwennerij. Airco prima.

• Beoordeeld op: 4 februari 2016

Zeer vriendelijk personeel en goede service lekker ontbijt...

Zeer vriendelijk personeel en goede service lekker ontbijt en high tea goede servies met de boot ieder half uur en eigen tuktuk service 1 nacht geboekt jammer genoeg het is daar te kort

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Ik ben er nu vele keren geweest ,bij inchecken vragen ze...

Ik ben er nu vele keren geweest ,bij inchecken vragen ze iedere keer om alle gegevens en een borg .doe ik niet vertelde ik .en tot mijn verbazing kregen wij de duurste kamer suite . Toch aardig Frank van Rijn CEO YOU&HOME Living Ltd Bangkok/Chiangmai

• Beoordeeld op: 15 januari 2016

Mooie locatie aan de rivier.

Mooie locatie aan de rivier. Met een bootje naar het skytrain station en er is vlakbij een pier voor de busboot. Heerlijk ontbijt op terras aan de rivier. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 28 december 2015

Zeer vriendelijk personeel, mooie ligging, Europese...

Terugreis naar luchthaven: gezien we niet vooraf - aan de receptie - een 'grote' taxi met voldoende bagageruimte besteld hadden (meeste taxi's hebben nl. maar ruimte voor 1 grote koffer wegens gastank), kon het hotel ons enkel een taxi bestellen die zo'n 30% duurder was. Gelukkig zijn de taxi's in Bangkok niet duur.

Zeer vriendelijk personeel, mooie ligging, Europese standaard. Zeer goede dienstverlening en extra's in 'executive'. Bootje naar centrale pier en BTS

• Beoordeeld op: 23 november 2015

In eerste instantie beviel het hotel heel goed.

Op de laatste dag van ons verblijf, plm. 2 uur voor check out is onze video camara van de kamer gestolen. Slap op treden directie. Tot op heden geen enkel excuus.

In eerste instantie beviel het hotel heel goed. Vriendelijk personeel en een attentie (romantisch versierd bed en de volgende dag een lief taartje) op onze kamer ter gelegenheid van onze 34ste trouwdag.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2015

Ligging hotel is goed, tempels goed bereikbaar/leuke...

Ligging hotel is goed, tempels goed bereikbaar/leuke nachtmarkt in de buurt voor eten. Gratis service met boot naar centrale pier/skytrain. Goed ontbijt. Fijn zwembad. Wij kregen een gratis upgrade naar executive floor wat erg fijn was.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

Het ontbijt was uniek.

Alles in het hotel is vreselijk duur. Een drankje kost 10 euro!!!! Let erop dat er in de buurt van het hotel niks is; geen eettentjes oid! Je bent dus altijd gebonden aan de boot die1 keer per half uur gaat en dan moet je nog een andere boot of tuktuk om ergens te komen. Je bent dus minimaal een uur onderweg! Wij zouden daarom niet meer terugkomen. Even een drankje doen is of schreeuwend duur(zie boven) of een hele onderneming

Het ontbijt was uniek. Ook het bootje van het hotel naar centrale pier was erg fijn. Het was een geweldige manier om aan de drukte van bangkok te ontsnappen! Op de terugweg kreeg je een fris doekje en een glaasje water! Top

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Mooi hotel maar de kamers zijn wat verouderd.

Beetje muffe lucht op de gangen. Maar daar merk je op de kamer niks van. Laat de jongens voor het hotel niet je taxi regelen. Loop even naar de weg, scheelt je veel geld.

Mooi hotel maar de kamers zijn wat verouderd. Vraag naar een kamer met rivierzicht op een hogere verdieping. Uitgebreid ontbijt aan de rivierzijde van het hotel met een fraai uitzicht. Het boottochtje naar het station van de skytrain is leuk en handig.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

upgrade naar suite, zeer goede prijs - kwaliteitsverhouding.

upgrade naar suite, zeer goede prijs - kwaliteitsverhouding. We hadden een ruime leefruimte met bureau, bar met bestek en borden, salon, slaapkamer en zeer ruime badkamer met bad en aparte douche. Alle faciliteiten aanwezig. Zeer mooi zwembad. Ligging aan de rivier met gratis shuttleboot naar het skytrain station en gratis tuk tuk service naar asiatique. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 5 april 2015

Nee kregen een gratis upgrade!

Nee kregen een gratis upgrade! Prima kamers wel wat ouderwets maar doet niets af aan de kwaliteit! Ideaal t gratis bootje naar de metro. En nog Leuk ook

• Beoordeeld op: 16 februari 2015

rustig gelegen aan de rivier.

niet binnen loopafstand van alle bezienswaardigheden. Kleine taxi/ tuktuk rit.

rustig gelegen aan de rivier. Vlakbij leuk winkelcentrum "Asiatique"

• Beoordeeld op: 8 januari 2015

Comfortabel hotel, rustig gelegen, perfect ontbijt, heel...

Locatie is iets verder weg van alle topattracties, overigens net als veel andere grote hotels, maar als je via de gratis pendeldienst over de rivier naar de centrale pier gaat, kun je vanaf daar overal goed komen.

Comfortabel hotel, rustig gelegen, perfect ontbijt, heel vriendelijk en behulpzaam Engelssprekend personeel, gratis pendeldienst per hotelboot naar centrale pier om vanaf daar Bangkok verder te verkennen. Op 5 minuten loopafstand van gezellige Asiatique, avondmarkt met winkeltjes en restaurants aan de rivier.

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

Wij hadden executive kamer en de extra's waren heel goed

De badkamer voegen kunnen wel vernieuwd worden.

Wij hadden executive kamer en de extra's waren heel goed

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

Lokatie

De kamer beetje gedateerd en geen 5 sterren waardig. Douches toiletten bij zwembad smerig

Lokatie

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Ontbijt zeer goed.

Directe Omgeving

Ontbijt zeer goed. Kamer goed

• Beoordeeld op: 17 december 2015

De ligging aan de rivier en een mooie fitness

De kamers zijn vrij gehorig.

De ligging aan de rivier en een mooie fitness

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Het comfort, het mooie zwembad en het uitgebreide ontbijt

Veel te hoge prijs van het buffet met loy kathong

Het comfort, het mooie zwembad en het uitgebreide ontbijt

• Beoordeeld op: 6 november 2015

Goed ontbijt

Niet bereikbaar met OV. Men is dus afhankelijk van taxi.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

ontbijt buffet en de lokatie aan de rivier

Engels is niet bepaald de tweede taal van het meeste personeel ; wijn is niet goedkoop

ontbijt buffet en de lokatie aan de rivier

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Ruime kamer.

Ontbijt veelste duur voor thaise begrippen. Kamer muf dus eerste nacht kamer goed door laten luchten.

Ruime kamer. Net hotel en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

prachtig terras aan het water, prachtig groot zwembad

relatief duur ontbijt en dinerbuffet, kwaliteit wel goed.

prachtig terras aan het water, prachtig groot zwembad

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

uitgebreid ontbijt

beetje verouderde kamers

uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

locatie

Onvriendelijk en weinig behulpzaam personeel

locatie shuttledienst

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Slechte wifi

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Lokatie en service toen mijn vriend ziek was mochten we...

Lokatie en service toen mijn vriend ziek was mochten we kosteloos langer blijven

• Beoordeeld op: 20 april 2015

uitstekende service,lekker eten en goede ligging aan de...

uitstekende service,lekker eten en goede ligging aan de rivier

• Beoordeeld op: 23 maart 2015

Vriendelijk

Omgeving zwembad stinkt naar grijs rioolwater,vooral bij de beplanting

Vriendelijk Personnel

• Beoordeeld op: 15 maart 2015

Zwembad, sundeck.

Eten erg duur voor Thailandse begrippen

Zwembad, sundeck. Gratis upgrade naar Executive floor

• Beoordeeld op: 29 januari 2015

Het ontbijt was erg goed.

Slecht sprekend Engels van sommig personeel.

Het ontbijt was erg goed.

• Beoordeeld op: 21 januari 2015

Zeer vriendelijk personeel.

In verhouding met de prijs vonden wij het restaurant wat minder

Zeer vriendelijk personeel. Zeer goede service Prachtige kamer

• Beoordeeld op: 12 januari 2015

Dit is een ideale lokatie voor het nieuw jaars vuurwerk.

Dit is een ideale lokatie voor het nieuw jaars vuurwerk. Geen hotel ligt zo dicht aan de rivier als de Ramada. Buffet was geweldig voor de 31.12.14

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

Luxe.

Eerder koud zwembad. Lunch aan zwembad: duur en niet zo lekker.

Luxe. Boottransfert. De gratis upgrade ;-)

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.