Beoordelingen over Rambuttri Village Plaza 2-sterren

95 Soi Ram Buttri, Chakkra Phong Road, Phra Nakorn, 10200 Bangkok, Thailand

#120 van de 276 B&B's en herbergen in Bangkok

Prima hotel op top locatie !
    • Standaard Eenpersoonskamer

Voor de tweede keer bij Rambuttri geweest. Alles was weer goed verzorgd. Ik kon eerder dan verwacht de kamer in en deze zag er prima uit. Locatie is top, vlakbij alle winkels, restaurantjes en barretjes.

Leuke lokatie in de buurt van veel dingen.
    • Junior Tweepersoonskamer

Gehorige kamers. Beetje kleine kamers.

Leuke lokatie in de buurt van veel dingen. Lekkere restaurantjes en winkeltjes. Geen last van lawaai van buiten gehad. Goede faciliteiten voor een goede prijs. We hadden twee kamers naast elkaar met een tussendeur die open kon. Erg fijn.

Ligging van hotel vlakbij Khao SAN Road was super!
    • Junior Tweepersoonskamer

Ligging van hotel vlakbij Khao SAN Road was super! Zwembad op het dak prima om de dag af te sluiten. Vlakbij de pier om goedkoop met de taxiboot naar bijvoorbeeld China Town te gaan!

Top locatie.
    • Junior Tweepersoonskamer

Geen balcon. Maar das eiglik niet erg. Da ga je gewoon de straat in. Daar is het super gezellig. Ook aan het zwembad kan je perfect chillen.

Top locatie. Geen geluidsoverlast. Tof zwembad. Perfect prijs/kwaliteit. Aanrader voor een aantal nachten.

4/07/2018
    • Junior Tweepersoonskamer

Buffet-ontbijt was duur voor wat het was. S morgens vroeg veel lawaai door het personeel (poetsen van kamers) en toeristen in de gang. De kamer heeft dunne muren.

Propere kamer en badkamer. Basic maar in orde. Heel goede locatie, dichtbij Khao San Road. Veel eetgelegenheden in de buurt. Bezienswaardigheden kunnen te voet gedaan worden maar ook prima met tuktuk.

Het was ok
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Geen handoekje voor je handen, wc-rolhouder was stuk, airco gericht op het bed, gehorig - als je buren aan het praten zijn kan je dat luid en duidelijk horen - bij het personeel kon er geen lach vanaf en voor bijvoorbeeld een stadskaart/uitprinten van je boardingpass/laten staan van je bagage moest je allemaal betalen. Terwijl dat toch wel bij de service hoort, maar misschien is dat wel normaal voor 2*.

De locatie was echt top, dat maakt de minpunten wel goed....

Toplocatie met heerlijk zwembad op het dak
    • Superior Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en ontbijt

Superior room was standaard maar verder prima.

Toplocatie midden in het centrum maar net buiten de herrie en gigadrukte. Heerlijk zwembad op het dak. Heerlijk ontbijt! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Top locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en ontbijt

Ik mis een kluisje op de kamer. En de douche is niet afgesloten dus toilet, badkamer wordt nat. Printen van vliegticket zou service van het hotel moeten zijn. Nu moest ik ervoor betalen en betaalde meer dan in NL

Top locatie. Vriendelijk personeel.Heerlijk ontbijt buffet, voordeliger om dit gelijk erbij te boeken. + punt Ik kon eerder inchecken.

• Standaard Eenpersoonskamer

Personeel, je bent geen gast, maar een nummertje. Zat 4 hoog in het enige gebouw zonder lift, dit was vooraf niet bekend bij mij. Ook niet dat je in de kamers mag roken, mijn airco blies cigarettengeur. Na melding wel van kamer mogen ruilen op dezelfde verdieping. Die airco stonk iets minder.

Super goede locatie.
    • Junior Tweepersoonskamer

Wij vonden het personeel niet heel vriendelijk.

Super goede locatie. Je kan er heerlijk rustig slapen maar je bent tegelijkertijd binnen een minuut in de drukte van alle eettentjes en gezelligheid!

Perfecte locatie en vriendelijk personeel
    • Junior Tweepersoonskamer met ontbijt

Erg gehorig op de gangen en de douche had geen douche gordijn oid. waardoor de hele badkamer nat is na het nemen van een douche.

De ligging is perfect. Je bent net buiten de Khao San Road, maar wel op korte loopafstand te bereiken. Daarnaast is het personeel ontzettend vriendelijk!

Perfecte ligging!
    • Premier Tweepersoonskamer met Ontbijt

Te weinig ligbedjes aan zwembad voor het aantal klanten.

Perfecte ligging! In een bekende straat waar je terecht kan voor een drankje, vele resto’s, bar’s en shopping. Doch is het hotel wat achterin kalm gelegen, je hoort gelukkig niets van het nachtlawaai. Wij hadden de premier dubbel room, aanrader!

Locatie is top!
    • Junior Tweepersoonskamer

De airco had niet echt een lage stand. Waardoor het of bloedheet was of heeeeel erg koud.

Locatie was top. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Na het uitchecken konden we nog gebruik maken van het zwembad.

5,6
    • Deluxe Tweepersoonskamer - inclusief Ontbijt

De standaard kamer was oké, we wilde de laatste 2 nachten ( ook geboekt bij rambuttri village) wat luxere kamer maar wat bleek het was dezelfde kamer alleen het raam was gespiegeld we zaten eerst in kamer 502 en de luxere 505 dus een tegenvaller, we hebben ons beklag gedaan en inderdaad het raam was het verschil .ook erg gehorig!

Karig hotel voor één nachtje ter overbrugging is prima. Leuke omgeving om een avondwandeling te doen
    • Deluxe Eenpersoonskamer

1 klein kussentje waar ik niet voldoende aan had. De badkamer (toilet, wasbak en douche) heeft geen afscheiding. Badkamer was een waterbalet. Het was een kale kamer, leuk om een schilderij te hangen en decoratie.

Hele leuke omgeving om een avond te wandelen. Van tempels tot de Thaaise Erasmusbrug :P Is een basis hotel, niks met luxe te maken echt alleen een bedje meer niet.

Goede locatie om Bangkok te verkennen.

We zaten aan het eind van de gang welke geen airconditioning had. Hierdoor krijg je echt een klap als de deur opengaat. Daarnaast zit er een moskee naast. Let op met Islamitische feestdagen zoals Suikerfeest want dan staan de speakers vol aan van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Ontbijt is relatief duur (250 baht) als je het niet gelijk meeboekt. Als je geen grote eter bent en genoeg hebt aan 2 boterhammen met beleg kan je wellicht beter in een restaurantje eten. Daarnaast is het moeilijker om bij KSR te komen, pak de bus (60 baht) en je stopt zo ongeveer voor de deur.

Het zwembad, de locatie en het vriendelijke personeel waren allemaal zeer fijn.

Zwembad

Wifi (login per persoon, elke keer aanmelden vooraleer je op de wifi kan, daarnaast werkte de wifi sowieso niet fatsoenlijk) Cleaning (ondanks we gevraagd hebben onze kamer te kuisen, is dit niet gebeurd)

Zwembad Ligging

Perfect

Eigenlijk niets

Perfecte ligging, schoongoed ontbijt en behulpzaam personeel. We waren onze vakantie hier begonnen en voor de laatste dagen van onze vakantie we een ander hotel in Bangkok maar die hadden opgedoekt om toch hier nog een dagen te verblijven.

• Junior Tweepersoonskamer

Het was niet super, je was een nummertje en meer niet. Je kon inchecken je sleutel krijgen en je kamer in. Het zag er wel oke uit en de prijs-kwaliteit is goed. Ik zou hier liever niet nog eens slapen. Er stond een moskee vlakbij en het geluidje van de lift bleef maar gaan.

De ligging was super. Wij zaten vlakbij Khao San road, maar precies in een straat dat je geen last had van de drukte van de grote straat.

De locatie, dichtbij khao san road maar toch hele rustige...
    • Junior Tweepersoonskamer met ontbijt

Beetje muffe kamers, ik kon niet onder de douchekop staan omdat deze gedraaid naar de muur stond dus ik moest hem steeds vasthouden. Duur voor prijs/kwaliteitsverhouding

De locatie, dichtbij khao san road maar toch hele rustige straat waar je geen last hebt van de drukte en herrie

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Het hotel is prima gelegen.

De prijs van het ontbijt (250 bath per persoon). De badkamer had geen douchewand o.i.d. dus deze was helemaal nat na het douchen.

Het hotel is prima gelegen. In 3 minuten sta je op Koh San Road, maar het ligt toch net even rustiger. Dat vonden wij erg fijn.

Toplocatie!

Toplocatie in Bangkok! Hotel is niet heel bijzonder maar echt prima. Je zit vlak bij Khoa San Road en Soi Rambuttri. Erg leuk! Ook een zwembad op het dak. Lekker om na de activiteiten een duik te nemen!

joepie de poepie
    • Deluxe Driepersoonskamer - inclusief Ontbijt

stoeltjes bij t zwembad super oncomfortabel geen kussens

service super klantvriendelijk. konden eerder inchecken en na uitchecken gebruik maken van t zwembad

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer en in een aantal kamers de ruimte.

Het is een prima betaalbaar hotel in Bangkok . Het heeft een perfecte liging. Het meeste personeel Is niet gastvriendelijk. Enkeling kan het gelukkig wel. Badkamers zijn oud.

Heerlijk zwembad.
    • Junior Tweepersoonskamer

Het personeel was erg onvriendelijk. De airco maakte erg veel lawaai waardoor het lastig was om te slapen. Ook was het er erg gehorig.

Heerlijk zwembad. Goede locatie.

Prima uitvalsbasis voor alle hoofdattracties in Bangkok.
    • Deluxe Driepersoonskamer - inclusief Ontbijt

Kamers zijn gehorig, maar niet hinderlijk gehorig.

Kamers waren ruim, locatie prima (vlak bij Khao San road), ontbijt uitstekend en een heerlijk zwembad om even af te koelen.

De volgende keer slaap ik liever ergens anders...
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Het bed van mijn eigen kamer en van mijn vader's kamer was niet proper. Er waren meerdere plekken op het overtrek en op het kussen, en toen ik het kussen dan maar omdraaide zat er haar aan de andere kant. Dit was ook het geval in de kamer van mijn vader. Toen ik de poetsvrouw in de gang zag en vroeg of ze mijn kamer al had schoongemaakt, zei ze dat ze dat al gedaan had. Ik heb op een vriendelijke manier aan haar getoond wat volgens mij niet proper was, en gevraagd om mijn bed opnieuw op te maken. Ze mompelde iets in het Thais en heeft met tegenzin mijn bed iets properder gemaakt. Normaal gezien leg ik bij het uitchecken een fooi op mijn kussen voor het personeel, maar dat heb ik hier niet gedaan...

Niet slecht, maar kan beter
    • Standaard Eenpersoonskamer

Vrij veel lawaai (ik vermoed dat er een moskee oid dichtbij was. Veel gepraat door een luidspreker) en geen goede airco. Deze kon alleen heel hoog en zodra deze uit ging was het binnen 5 minuten weer heet. Ontbijt was oke.

Fijne locatie, zwembad was fijn

Moesten bij betalen om
    • Junior Tweepersoonskamer met ontbijt

Bijbetalen, chagerijnig personeel, ontbijt.

Moesten bij betalen om in zelfde kamer te kunnen blijven, maar dit is wel de beste kamer waarin we tot nu toe op deze plek verbleven hebben.

De ligging en het ontbijt waren goed.
    • Junior Tweepersoonskamer

Personeel was niet heel erg behulpzaam Geen lift in het B-gedeelte

De ligging en het ontbijt waren goed. Kamer was verouderd, maar netjes. Zwembad op het dak was (zelfs tijdens een onweersbui) erg verfrissend.

Prijs kwaliteit is hier helemaal goed.
    • Junior Tweepersoonskamer

Prijs van het losse ontbijt is in verhouding te hoog (250 baht pp). Beter is om inclusief ontbijt te boeken.

Prijs kwaliteit is hier helemaal goed. Locatie is uitstekend, kamers zijn prima voor de prijs. Zwembad op het dak is leuk en verfrissend.

Prima keuze
    • Superior Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en ontbijt

De speakers van de tempel ernaast die ons om 5:00 wekten. Er zijn schonere hotels, maar voor Thaise begrippen was dit hotel gemiddeld schoon.

De ligging van dit hotel is top en het hotel-restaurant serveert fijne gerechten.

Leuk, eenvoudig hotel op perfecte lokatie
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren eenvoudiger dan op de foto’s.

Eenvoudig maar prima hotel op een fijne lokatie. Vlakbij diverse bezienswaardigheden en het drukke uitgaansleven maar gelegen in een rustig steegje zodat je geen last had van de drukte.

Goede buurt maar niet bijzonder enthousiast over hotel.

Geen wc papier voorhanden, wél veel papier tussen het vliegenraam in de badkamer gepropt.. Airco maakt eerste halfuur na afzetten nog steeds lawaai. Geen leuk uitzicht vanuit onze kamer. Niet bijzonder vriendelijk personeel, je voelt jezelf een nummer.

Het hotel ligt in een gezellige straat nabij khao san road. Géén nachtlawaai. 2 leuke zwembaden op de daken. Goed bed. Balie is altijd open dus vroeg uittchecken is geen probleem.

Prima, voor herhaling vatbaar!

Kan niets verzinnen

Ligging t.o.v. Khao San Road, Grand Palace, vervoer over de rivier, etc. Mogelijk kamer aan te houden, maar ook gebruik te mogen maken van zwembad en WiFi na uitchecken. Op laatste moment toch gebruik gemaakt van taxiservice naar het vliegveld. En de avondmarkt en vele restaurants voor de deur,

Prettige locatie, zwembad aanwezig en prima accommodatie
    • Junior Tweepersoonskamer

Bedjes bij het zwembad mochten er wel meer zijn. Verdere minpunten zijn er eigenlijk niet, dus is dit minpunt nog te overzien;)

Fijne plek, vlakbij Khao Sok. Bus vanaf vliegveld Bangkok zet je bijna voor de deur af. Nette kamers, zwembad aanwezig voor verkoeling. Behulpzaam personeel

Heerlijk zwembad!
    • Standaard Eenpersoonskamer met Ontbijt

Vond het wel redelijk duur. Het is vlakbij kao san Road dus enorm druk en toeristisch in de buurt.

Het zwembad op het dak is FANTASTISCH! Zeker na een dag op pad in het super warme Bangkok. Ik zou dit hotel zeker aanraden wanneer je net aankomt.

Ik verbleef voor een nachtje in Bangkok.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Bij aankomst moet je 1000 bath betalen als borg. Omdat ik maar 1 dat in Thailand verbleef was dit voor mij niet handig. De borg is onzinnig wanneer ze ook je creditcardgegevens hebben.

Ik verbleef voor een nachtje in Bangkok. Helemaal prima hotel voor een eerste nacht. Locatie is fijn, je bent zo overal. De bus stopt vanuit het vliegveld om de hoek. Verder was het rustig en was het zwembad op het dak heel erg fijn!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

De vriendelijkheid van het personeel en de locatie ook het...

Er hing een muffe lucht in de kamer en het bed was hard. Daarnaast was er veel lawaai van de airco.

De vriendelijkheid van het personeel en de locatie ook het ontbijt was erg goed en uitgebreid.

Locatie top, eten minder
    • Deluxe Tweepersoonskamer - inclusief Ontbijt

Airco maakte veel lawaai dus s nachts weinig aangehad, maar wel erg warm. Het ontbijt was niet erg lekker. Douche was maar een kleine straal, wel goed van temperatuur.

Behulpzaam personeel, dichtbij alles maar toch rustig

Locatie is perfect.
    • Junior Tweepersoonskamer met ontbijt

Personeel is niet erg vriendelijk. Grootschalig. Matig ontbijt.

Locatie is perfect. Dichtbij Koh San Road Toch rustig. Perfect om bij te komen van de vlucht.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Goed hotel en perfecte locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en ontbijt

De ligging is echt perfect. Hotel is netjes en personeel vriendelijk. Het zwembad op het dak is echt prachtig. We waren er voor de aangegeven inchecktijd maar de kamer was al klaar.

Voor een basic centraal gelegen hotel zit je hier perfect.
    • Junior Tweepersoonskamer met ontbijt

Als je iets later met het ontbijt kwam aanschuiven heb je kans dat er niks meer ligt. In vergelijking met andere hotels vonden wij dit wel een minpunt. Verbeterpunt voor het hotel. Ik begrijp dat er tijden zijn verbonden aan het ontbijt, maar als je een kwartier voor sluiting van het buffet aanschuift zou het fijn zijn om nog wat te kunnen eten en drinken. Er was zelfs geen koffie of thee meer te krijgen. Erg warm in de lobby. Geen lobby waar je rustig kunt relaxen.

De locatie was top! Binnen amper 5 minuten lopen begeef je je op de khao san road en ram buttri road. Lekkere eettentjes in de buurt. Kamer basic maar prima. Fijne airco in de kamer en kamer werd netjes opgeruimd en verschoond. Alhoewel hotel centraal is gelegen heb je overigens totaal geen last van de drukte en lawaai. Tot slot is het zwembad ook een fijne toevoeging aan het hotel.

Fijne plek om reis in Thailand te starten
    • Deluxe Eenpersoonskamer - inclusief Ontbijt

De E-vleugel ligt naas een moskee waar om 05.00 (!!) wordt opgeroepen tot gebed. Het is erg gehorig

Goed uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, goeie locatie

Voor ons was het allemaal veels te grootschalig.
    • Superior Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en ontbijt

Van het hele hotel hadden we meer verwacht. Het zwembad waar ze mee promoten is vies. Kamers zijn zeer klein en niet fris. Op ieder balkon staat een airco te loeien waardoor we geen oog dicht hebben gedaan.

De locatie is goed.

Perfect voor een dag of twee. Niet voor langer.
    • Standaard Eenpersoonskamer met Ontbijt

Ik heb de indruk dat het hotel veranderd is. Heel anoniem geworden. Het ontbijt is ook veel te druk. Ik hou toch meer van kleinere hotels (het zal de leeftijd zijn). Het is me te druk geworden. Verder blijft het wel een goeie prijs-kwaliteitsverhouding.

Ik ken dit hotel heel goed omdat ik er al jaren kom. Wist dus waar ik aan toe was. Heb het door de jaren heen wel zien veranderen. Fantastisch restaurant op de hoek.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Perfect !!
    • Premier Tweepersoonskamer met Ontbijt

De locatie, centraal en toch rustig. Ligt in gezellige straat met eettentjes. Wij hadden de premier kamer, zijn nieuwer. Het zwembad was heerlijk.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima hotel op een goede locatie.
    • Standaard Eenpersoonskamer met Ontbijt

Geen lift en de badkamer loopt vol met water bij douchen, wat niet wegtrekt.

Prima hotel op een goede locatie. Fijn zwembad op het dak en goed, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Centraal gelegen hotel.
    • Standaard Eenpersoonskamer met Ontbijt

In de basickamer is de douche een beetje onhandig (meer een handdouche aangezien de douchekop richting de deur sproeit en de hele badkamer onder zit). Verder prima kamer voor 1 nacht als doortocht.

Nu al een aantal keren verbleven in Rambuttri Village Plaza en prima kamers, laatste keer kreeg ik een upgrade aangezien de basic kamers vol waren. Goed ontbijt (lopend buffet) met veel keuze zowel westers als aziatisch. Vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Zalige locatie
    • Junior Tweepersoonskamer met ontbijt

Het water aan het zwembad is iets te warm om te verfrissen

Kamers zijn normaal, niet wauw maar voor een kort verblijf zeker oke! Mooi zwembad op het dak wel vrij warm water... ontbijt is al vanaf 6u in de ochtend dus zeker handig als je vroeg vertrekt! Ook maar 2 minuutjes stappen tot het hotel als je de bus neemt vanaf de luchthaven.

het ontbijt is goed en er is genoeg naar ieders smaak.
    • Superior Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en ontbijt

het ontbijt is goed en er is genoeg naar ieders smaak. onze hoek kamer was ruim genoeg en we hadden langs beide zijden een goed zicht op het straatje voor het hotel, waar steeds een gezellige drukte heerst. het hotel is ook goed gelegen en alhoewel het een hele dag komen en gaan is van vooral backpackers stoort dit niet, wij genieten zelfs van al die drukte. We zijn nu ong 12 maal te gast geweest in dit hotel en nog steeds zeer tevreden. het personeel aan de receptie is vriendelijk en behulpzaam maar je hebt eigenlijk weinig contact met het personeel,

Mwa...
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en ontbijt

Onpersoonlijk personeel, het gevoel de zoveelste klant te zijn, haren in badkamer, veel herrie van mensen op straat midden in de nacht, erg tegen gevallen ondanks de goede rescensies.

Locatie goed tov rambuttri road wat overigens een veel leukere straat is dan koh san road, ontbijt was goed!

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Ideale locatie voor in Bangkok
    • Superior Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en ontbijt

Personeel bij receptie spreekt slecht Engels en is niet heel behulpzaam.

Super locatie in een gezellige straat vol met eettentjes, maar toch rustig gelegen in een steegje. Op steenworp afstand van Khao San Road.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Het zit op een topplek, vlakbij KSR.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Het bed is ontzettend hard, heb hier niet fijn op gelegen.

Het zit op een topplek, vlakbij KSR. De airco in de kamer is ook heel erg fijn. Doet het erg goed.

Groot hotel dat super dichtbij kao san road zat.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Badkamer was niet helemaal af. Lekte water op de grond, geen wc papier en afvoerputje was kapot. Bedden zaten kleine zwarte haartjes op.

Groot hotel dat super dichtbij kao san road zat. Een drukke en toeristische wijk waar je lekker uit eten kon en kraampjes bekijken. Zwembad op het bad was heerlijk met uitzicht over de stad. Kamers waren prima grootte en schoon. Ontbijt was uitgebreid en heerlijk aan het water.

Heerlijk verblijf in Bangkok
    • Premier Tweepersoonskamer met Ontbijt

De airco maakt redelijk veel lawaai. Desondanks prima geslapen. Ook het piepje van de lift is redelijk irritant.

De ligging was fantastisch. Aan een zeer gezellige maar niet overbevolkte straat. Onze kamer was gelegen aan deze straat, echter hoorde je helemaal niets.

Lekker hotel in drukke omgeving van Ko San Road ed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - inclusief Ontbijt

Drukte van de omgeving en weinig variatie van winkels in de omgeving gaat na een tijdje tegenstaan. Nadat we de derde rat tegen waren gekomen begon ook Bangkok een beetje tegen te staan.

Hotel staat middel in de drukke straat/buurt Rambuttri, dichtbij Ko San Road. Streetfood is heerlijk rond het hotel. Bangkok blijft een chaotische stad, met mooie en lelijke zaken. Zwembad op het dak is een verademing. Daar kan je heerlijk relaxen na een drukke dag. Uber is een perfect vervoermiddel voor deze omgeving.

Perfecte lokatie, zwembad restaurant en shops lekker dichtbij
    • Deluxe Eenpersoonskamer - inclusief Ontbijt

Buffetruimte erg warm en te klein voor zoveel mensen, ik kom hier al 15 jaar als ik op reis ga....kamers en badkamer mogen wel eens gerenoveerd worden en leuke kleuren aan de muur zou verfrissend zijn.

Perfecte lokatie, zwembad restaurant en shops lekker dichtbij

• Deluxe Driepersoonskamer - inclusief Ontbijt

De kamer werd niet standaard schoongemaakt, ontbijt massaal en kwaliteit matig, restaurant duur en kwaliteit matig, op straat beter en veel goedkoper

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Prima locatie (langs de straat) en kamers waren ok (boven...
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en ontbijt

Lastig communiceren met het personeel, maar uiteindelijk kwamen we er wel uit. Intentie was ok

Prima locatie (langs de straat) en kamers waren ok (boven restaurant). Op etage 4 hadden we geen geluidsoverlast. Leuk zwembad op het dak.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Op zich prima maar zou het toch niet aanbevelen
    • Standaard Eenpersoonskamer met Ontbijt

Klantvriendelijkheid van de manager Borg van 1000 bath. Die neem je hierdoor noodgedwongen mee naar huis als je de volgende ochtend vroeg terug vliegt. (Tip: neem daarvoor dan euro’s mee in briefgeld, wordt ook geaccepteerd) Gehorig, slaande deuren van andere gasten Hard bed Massaliteit, ontbijt is ‘vreetschuur’

De locatie Warme douche Goede airco Schone kamer

Functioneel

Gehorigheid van de kamer

De locatie in de stad. Voor een paar nachten goede plek om veel te zien. Je bent alleen om te slapen. Ontbijt was goed. De straat is s avonds erg gezellig!!!

Zoals altijd prima

Rambuttri village is een groot hotel en dat is te merken. Verwacht geen persoonlijke benadering, dan zit je prima. Het is vooral efficiënt en effectief. De kamers zijn prima, hoewel er wel kleine ongemakken zijn. Badkamers zijn niet heel handig ingedeeld (na het douchen is werkelijk alles nat). Wij vinden het de prijs van de kamer nog steeds waard vanwege de voor ons perfecte locatie en het toegevoegde ontbijt, maar de prijs kwaliteit verhouding begint zich wel nadelig te ontwikkelen.

Locatie is erg goed en hotel is prima. Ontbijt is een pluspunt. Ook de twee zwembaden op het dak zijn erg aangenaam.

• Standaard Eenpersoonskamer met Ontbijt

Zeer groot en druk en daardoor vrij onpersoonlijk. Kamer heel erg basic en ongezellig, smal eenpersoonsbed, geen ijskast. Airco maakt héél veel lawaai. Geen lift in mijn blok en trapzaal was heel vuil. Kamer was ook niet gekuist bij aankomst.

Goede ligging temidden van het toeristische centrum. Een zwembad midden in de stad is leuk. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

De kamers waren mooi schoon en ruim genoeg je krijgt weinig...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - inclusief Ontbijt

De kamers waren mooi schoon en ruim genoeg je krijgt weinig mee van alle drukte dat eigenlijk voor de deur plaats vind , de buurt is super gezellig en iedereen is vriendelijk en dan nog het heerlijke zwembad

Hotel ideaal gelegen voor een kort of langer bezoek aan Bangkok.
    • Superior Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en ontbijt

uiterst beperkte opslagruimte in de kamer - er is geen enkele kast in de kamer, enkel een rek met 5 kleerhangers

centrale ligging van het hotel, ideaal om de belangrijkste toeristische attracties te bezoeken twee zwembaden vroeg ontbijt vanaf 06h00

Prima plek
    • Deluxe Eenpersoonskamer - inclusief Ontbijt

Niet iedereen van het personeel was even behulpzaam (vooral de tassen storage waren wat bozig en kortaf).

Een beetje verouderde kamer, maar schoon en netjes. Prima douche, en ook het bed was oké. Uitgebreid ontbijtbuffet. Zwembad op het dak was fijn! Kon de backpack achterlaten na het uitchecken voor 20B per tas.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Prima verblijf in een rustig gedeelte van een verder zeer drukke buurt.
    • Standaard Eenpersoonskamer met Ontbijt

Uitgebreid ontbijtbuffet. Lekkere, verse en warme (groente-)schotels. Vriendelijk personeel. Ligt vlakbij de Pier Phra Arthit (handig voor vervoer over de rivier naar andere delen van de stad) en vlak bij Khao San Road.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

heerlijk, volgende keer terug :)
    • Junior Tweepersoonskamer met ontbijt

personeel niet echt vriendelijk . Wifi wachtoord elke keer intoetsen. geen koelkast op de kamer

ontbijt was heerlijk, ligging ideaal , lekkere eettentjes gezellige straat. loopafstand naar de "'busboot"'

Zoals altijd erg fijn!

Wij zijn al vaker hier geweest vanwege de ideale locatie en goede prijs/ kwaliteitverhouding. Daarnaast is het ontbijt een welkome (voor ons) nieuwe service.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Eenpersoonskamer met Ontbijt

Het ontbijt. Weinig broodbeleg en variatie in brood. Alleen jam en eieren die maar even waren gebakken dus glazig en lauw. Ze wilde ze ook niet goed bakken. Tevens ruzie met de balie medewerken omdat wij (op advies van de Nederlandse regering en ANWB) een kopie van ons paspoort gaven. Hij bleef boos en schreeuwen, ook toen we voorstelde dat als hij een scan wilde maken eerst het BSN nummer en paspoortnr. werd afgedekt. Hij zou ons wel aangeven bij de veemdelingenpolitie ????????

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Locatie was helemaal top!
    • Premier Tweepersoonskamer met Ontbijt

Prijs kwaliteit was uit verhouding je betaald erg veel voor wat je krijgt Rook niet fris en bedden waren echt heel hard

Locatie was helemaal top! Zwembad op het dak is ook leuk. Ontbijt vrij uitgebreid

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Prima hotel vr nachten in BK. Je bent toch alsmaar op pad😉.
    • Superior Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en ontbijt

Erg harde bedden(naar verluidt normaal vr Thailand), geen uiticht/bakon, geen vriendelikk personeel in ontbijtrestaurant.

Centrale ligging vlakbij KSRoad. Rambuttriraod eigeijk nog sfeervoler dan KSR

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Basic hotel met behulpzaam personeel, prima voor wie centraal wil verblijven bij de Khao San Road.
    • Superior Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en ontbijt

Het complex is veel groter/massaler dan gedacht en daarmee een doorlopende stroom van inchecken - uitchecken. Daardoor minder persoonlijk dan het kleinschalige waar wij naar op zoek waren. Ontbijt daardoor ook druk, mensen dringen bij buffet, zoeken naar een tafel om te kunnen eten. Badkamer was bij aankomst niet schoon, veel haren op de vloer. Toilet spoelde niet door, ook niet na adequate reactie van personeel om er iemand naar te laten kijken. Inrichting van het hotel is sober en gedateerd.

Snelle reactie van het personeel op vragen was goed. Kamers basic, matras goed voor Thaise begrippen. Fijn dat er de mogelijkheid was om bagage (tegen betaling) te kunnen stallen en we na uitcheck nog gebruik mochten maken van zwembad, douches en tegen borg een handdoek kregen. Ruime keuze voor ontbijt. Ontbijt werd continu aangevuld.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Matig hotel in goede buurt
    • Superior Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en ontbijt

Alles wat buiten gebeurde kon je binnen luid en duidelijk horen. Er was een airco maar als deze aanstond maakte deze zoveel lawaai dat je niet meer kon slapen.

Het hotel lag op een gunstige plek, veel eettentjes om het hotel heen en dicht bij Koh sang road.