1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Relax Bay Resort

Beoordelingen over Relax Bay Resort 3-sterren

111 Moo 2, Ao Phra Ae, 81150 Koh Lanta, Thailand

#132 van de 230 hotels in Koh Lanta

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 64

• Beoordeeld op: 12 januari 2019

- locatie
    • Superior Bungalow

- wij hadden tuin bungelow deze was zeer gedateerd. ( je hebt geen kluis in het huisje en mini koelkast) - badkamer is aan vernieuwing toe - warm water heb je niet het is meer lauw - ondanks het concept op het strand mis ik toch wel ligbedden. - ontbijt is matig weinig keus De prijs die je betaald is dus aan de hoge kant van wat je ervoor krijgt Verbeterpunten voor het hotel zijn dan ook: Vernieuw de badkamers als je nu doucht moet je de douche kop in je hand houden en heel je badkamer is nat. Plaats ligbedden op het strand omdat je nu veel mensen teleurstelt waardoor ze ergens anders heen gaan. Verlaag de cocktail prijzen en je zal meer omzetten. En je hebt goed eten maar veel mensen moeten zolang wachten omdat je te weinig personeel hebt dat ze negatief worden.

- locatie - eten was goed wel prijzig - faciliteiten zoals scooter verhuur

Verbleven in januari 2019

• Beoordeeld op: 2 januari 2019

Geweldige plek. Gewoon erheen gaan nu het nog kan.
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

De bedden zijn erg hard, vraag daarom om een topmatras. Ze bieden deze als extra service aan waarna je alsnog een heerlijk bed hebt. Het huisje aan het strand had geen airco en dat miste ik wel.

De plek is echt geweldig, we hadden de eerste nacht een hutje in de "garden" en daarna een huisje aan het strand. Beide huisjes hadden een eigen mooie sfeer. Ontbijt was goed verzorgt.

Verbleven in december 2018

• Beoordeeld op: 13 december 2018

De lokatie is super met een mooi strand en ook andere...
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

De hutten waren niet schoon en er was geen waterkoker of koelkastje op de kamer waardoor je gedwongen bent om duur drinken op het strand te kopen

De lokatie is super met een mooi strand en ook andere restaurantjes, je kunt darten, kano huren voor weinig en heerlijke plekjes, hutjes en hangmatten op het strand, lokatie restaurant heerlijk, ontbijt goed

Verbleven in december 2018

• Beoordeeld op: 24 november 2018

Heel rustige locatie, voor ons niet voor herhaling vatbaar
    • Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Het resort oogt op het eerste zicht prima. Maar de bungalows zijn echt onder de maat. Er kunnen allerlei beesten binnenkomen daar de buitendeur en balkon deur niet tot aan de grond doorlopen. De relax Bay ligt erg afgelegen en het is te voet best een gedoe om op de nabij gelegen stranden te komen. Dat kan namelijk niet via het strand vanwege rotspartijen. Er is gewoon erg weinig te doen in de baai dus prima als je écht voor rust komt maar voor ons te saai. Een handdoekje gratis meekrijgen naar het strand zoals dat bij andere hotels kon kost hier eenmalig 100 bath per handdoek. Bij een volgend verblijf op Koh. Lanta kiezen we voor een levendigere locatie op een ander strand.

Het ontbijt dat was prima.

• Beoordeeld op: 20 november 2018

Mooi gelegen resort voor paar dagen ontspanning
    • Superior Bungalow

Douche was erg laag (schouderhoogte bij persoon van 1.80m) en ontbijt was erg eenvoudig. Voor een resort zoals dit verwacht je net iets meer. Verder zijn de bungalows allemaal soort strandhutjes met alle "beperkingen" van dien. Echt schoon zal het dus nooit worden ivm het vele aanwezige zand. Maar hebben prima kunnen verblijven in ons hutje. Mocht het slecht weer zijn (lees: geen strandweer/veel bewolking/regen) dan kun je er niet zoveel, maar dat geldt voor vrijwel het hele eiland.

Resort ligt op een mooie locatie (wel steile trap af om er te komen of dus ook om naar de winkels/restaurantjes te lopen!) in een prachtige baai. Resort voorziet in soort strandtentjes waar je in kunt liggen (met dakje) en een (beperkt) aantal hangmatten en schommels. Ook bij ons huisje hebben we een terrasje met hangmat. In ons huisje bovendien zowel airco als een ventilator. Dit was dus prima verzorgd. Personeel was erg vriendelijk. Resort ligt op zo'n 10 minuten lopen van wat winkeltjes (7Eleven) en wat restaurantjes. Indien het weer het toelaat kan dit inderdaad een heerlijke plek zijn om een paar dagen te relaxen. Bij het resort kun je scooters huren en mocht je dit willen is er (tegen betaling uiteraard) ook een wasservice. Dagelijks gaat er een shuttle busje naar Saladan.

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Basic huisje aan een prachtig strand
    • Superior Bungalow

Basic badkamer met maar een klein straaltje als douche. Basic kamer, geen koelkastje o.i.d. Het ligt wat afgelegen.

Het uitzicht is prachtig aan een mooi strand

• Beoordeeld op: 14 november 2018

De ligging is perfect, echt relaxed.
    • Superior Bungalow

Het hutje waar je in slaapt is echt oud. Douchewater loopt via de hele badkamer in een putje, donker hol is het. Maar de ligging is perfect, dat maakt het wel weer goed.

De ligging is perfect, echt relaxed. Goed restaurant, ontzettende goeie en behulpzame service. Zeer gastvrij, nergens beter getroffen.

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Een heerlijke locAtie met super fijne en vriendelijke mensen.
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Een heerlijke locAtie met super fijne en vriendelijke mensen. Echt prachtig hier in het groen aan het strand en nog een zwembad ook ..o ja ook bijna nergens zo lekker gegeten als hier!!

Verbleven in november 2018

Mooie locatie en dat is het ook.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer met Uitzicht op Zee

Het mag dan wel vol charme zijn, het comfort in verhouding tot de prijs is toch wel zeer ver te zoeken. Wij betaalden ongeveer 75 euro per nacht voor een bungalow met zicht op zee. Akkoord het zicht was subliem en de charme was op gans het resort voelbaar. Je weet dat je in een bungalow slaapt en niet in een nieuw opgetrokken resort, MAAR dit is prijs kwaliteit echt niet OK. Kamer vol muggen, hard bed, douche is een slappe tuinslang met enkel warm water. Voor die prijs verwacht je bovendien een airco en geen ventilator. personeel is ongeïnteresseerd. Voor alles moet je dan nog eens bij betalen (ontbijt, betalen met kredietkaart, etc). Het restaurant biedt wijnen per glas of karaf aan, maar als je er naar vraagt is enkel een fles mogelijk. Het voelde alsof het geld uit je zakken wordt geschud.

De ligging en de charme van het resort. Uitstekende keuken.

In het restaraurant van Relax Bay waar kan je heerlijk eten.
    • Superior Bungalow

In het restaraurant van Relax Bay waar kan je heerlijk eten. Je betaald voor Thaise begrippen wel iets meer maar dan heb je wel heerlijk gegeten. Tevens heeft het resort meerdere ligbedjes en hangmatten aan strand waar je in de schaduw kan relaxen.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Redelijk goed
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Redelijk duur ten opzichte van vergelijkbare resorts. Ook restaurant en bar. Men treed niet op tegen het reserveren van bedjes

Schoon, vriendelijk, behulpzaam

Perfecte ligging, geweldig personeel maar matige kamers.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer met Uitzicht op Zee

De kamer was oké, de bedden echt heel hard. Er is een open badkamer wat prachtig is maar kijk niet raar op als je s’avonds enorme spinnen en ander ongedierte in je badkamer hebt.

Perfecte locatie, alles rondom het resort is over nagedacht en leuk op gezet om helemaal te kunnen “relaxen”. Het personeel is super behulpzaam en vriendelijk! Het eten in het restaurant is uitstekend.

Relaxt bay was ook echt super relaxt.
    • Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Enige wat ons tegenviel is dat de navigatie (zowel de tomtom als de mobiel) ons niet bij het hotel bracht. Mocht je denken deze weg is misschien niet geschikt voor de huurauto dan ben je verkeerd/te ver gereden ;) want de weg ernaartoe is prima.

Relaxt bay was ook echt super relaxt. Personeel helpt je met alles en je kunt er echt even helemaal tot rust komen. Kwa snorkelen is er minder te beleven maar dit geld voor het hele eiland. Wij hebben een scooter gehuurd en hebben het hele eiland verkend. Super gaaf. In het vlakbij liggende dorpje zijn genoeg gelegenheden op heerlijk te eten en te shoppen. Excursies zijn te boeken bij het hotel. Wij zijn naar ko rok geweest (hier kun je wel goed snorkelen) wat erg leuk is maar wel super toeristisch. Op het hotel bij de strandbar werkt Dean super goeie gozen :D

Hele mooie locatie direct aan het strand.
    • Bungalow met Uitzicht op de Tuin

We hadden een hutje met alleen een ventilator. Snachts was dat veel te warm. Douche was erg oud en het douchewater liep door de hele badkamer. 1 lamp in het plafond was stuk. Daarnaast had ik voor deze prijs wel een koelkastje en airco verwacht in de kamer. Eten en drinken in het restaurant zijn veel te duur voor wat je krijgt.

Hele mooie locatie direct aan het strand. Lekkere hangmatten en plekken om te liggen.

Fantastisch!
    • Superior Bungalow

De opbouw van het resortje is erg knus en mooi gedasn. Overal bomen en planten, leuke paadjes die in de avond prachtig verlicht zijn en het restaurant is echt een verrassing om te zien, maar zeker ook om te daar te eten. En de zonsondergang is echt fantastisch vanaf het strand met een drnkje in de hand van de beachbar. Kortom, een relaxte afsluiting van onze reis door thailand.

Geweldig!

Eigenlijk niets

Het eten was echt geweldig. De locatie was top. Het huisje vond ik heel erg bij de omgeving passen. Geen extra luxe, primitief maar erg gemoedelijk en schoon. Down to earth, top !

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Lekker relaxen in een mooie omgeving.
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Veel stenen/rotsen op het strand. WiFi was alleen in het restaurant beschikbaar, wij zaten gelukkig dichtbij dus konden het in onze bungalow ook ontvangen, anderen niet denk ik. We hadden geen airco (wel een waaier) en dat is echt wel nodig!

Het eten in het restaurant was super lekker! Het ontbijt daarentegen was wat simpel en hetzelfde. Het resort is prachtig. Aardig personeel. Leuke beachbar. Mooie ruime bungalow met balkon en hangmat! Goede services als scooter, massages, entertainment, etc.

Prijs-qualiteit verhouding klopt niet helemaal, prima verblijf maar erg basic.
    • Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Kamers zijn basic, zeker voor wat je betaald! Geen safety box, mini koelkast of föhn bijvoorbeeld.

Lekkere cocktails, vriendelijke personeel, leuke omgeving.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Mooie locatie om een paar dagen te luieren. Koh Lanta is heel leuk om met scooter te bekijken.
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Prijzen in het restaurant zijn behoorlijk hoog.

Het was een prachtige locatie, we hadden een huisje vlakbij het strand. Mooie strandhuisjes met relaxkussens.

Mooi strand, groen resort, relaxed bamboehutje aan het...
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Personeel stralen niet allemaal plezier uit. Prijzen restaurant en bar extreem hoog voor matige kwaliteit. Geen koelkast in bungalow. Redelijk afgelegen, eind lopen over slecht pad voordat je bij straat bent.

Mooi strand, groen resort, relaxed bamboehutje aan het strand. Elke dag schoon hut en vers water. Ruime badkamer.

Goed voor 3 nachten
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Prijs/kwaliteit. Kamer had geen airco en zag er een beetje geleeft uit.

Locatie was goed, mooi strand en s’avonds waren er genoeg strandtentjes voor vertier.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Hele mooie ligging, fijn personeel, goeie yoga bij het hotel
    • Superior Bungalow

Ontbijt zat niet inbegrepen bij wat mij betreft redelijk hoge prijs en we hadden geen koelkast op de kamer

Hele mooie ligging, fijn personeel, goeie yoga bij het hotel

Mooi en gezellig restaurant. Lekker eten en ontbijt. Heerlijke lokatie aan een mooi strand
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Vieze huisjes, muf en veel ongedierte (kikker, hele grote spin!, duizendpoot, hagedissen en heel veel muggen). Geen airco. Heel basic. We zijn naar een andere accomodatie gegaan!! Na al die dieren in het huisjes, sliepen we er niet meer lekker.

Ontbijt was lekker Mooie lokatie, aan het strand

Mooie locatie, ontspannen sfeer
    • Bungalow met 1 Slaapkamer met Uitzicht op Zee

Prachtig plek om te relaxen. wit strand en palmbomen en zoals de accommodatie beweerd, ontspannen sfeer. Er zijn nog een aantal andere strandtentjes waar je iets kunt eten en drinken. Leuke huisjes, wij hadden uitzicht op Zee.

Heerlijke locatie, mooie tussenstop tussen een reis door Thailand.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer met Uitzicht op Zee

Geen airco op de kamer (maar een fan), bed is een plank met een laken, douche had koud en koud water, geen WiFi op de kamer alleen bij restaurant en Beach Bar.

Heerlijk resort, mooi gelegen, vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker ontbijt, goed restaurant

Heerlijk.
    • Standaard Bungalow

Het toilet was erg laag evenals de douchekop. Met een lengte van 2 meter wat onhandig,

Prima ontbijtbuffet, zeer vriendelijk en behulpzame staf. Relaxed sfeertje.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Tourist onvriendelijk resort
    • Standaard Bungalow

Heel erg slechte service, je moest betalen voor handdoeken aan het zwembad, er zijn geen matjes om op te liggen. Faciliteiten niet in gebruik en extreem duur. Personeel heel erg lui, wij komen hier niet terug!

Locatie is geweldig, mooi strand voor de deur

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Super lokatie verscholen in het groen met de huisjes...
    • Standaard Bungalow

Als alle ramen dicht zijn soms binnen een wat muffe geur. Goed op te lossen door s'morgens gelijk alle ramen open te zetten.

Super lokatie verscholen in het groen met de huisjes praktisch op het strand

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

De locatie en inrichting van het complex maakt het de wat...
    • Standaard Bungalow

De slappe koffie van het ontbijt. Daarnaast alles heerlijk en prachtig

De locatie en inrichting van het complex maakt het de wat hogere prijs zeker waard.

• Beoordeeld op: 12 januari 2019

Lokatie en ontbijt

Lokatie en ontbijt

Verbleven in januari 2019

Aanrader
    • Deluxe Bungalow met Uitzicht op Zee

Prachtige lokatie Aangenaam verblijf Vriendelijk en behulpzaam personeel

De mooie bungalows en de relaxte hangmatten etc.
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

De schoonmaak kon iets beter.

De mooie bungalows en de relaxte hangmatten etc. Het was een zeer mooi resort! De aankleding van het resort was super!

De ligging aan het strand
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Het huisje was heel vochtig

De ligging aan het strand

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Heerlijk resort met fijn personeel mooie bungalows
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Het eten was subliem Tha ster waardig

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Relaxte sfeer en directe ligging aan het strand
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Comfort van het bed, harde matras en kussens

Relaxte sfeer en directe ligging aan het strand

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

een aanrader voor een rustige vakantie aan het strand

eigenlijk niets

De ligging, de inrichting, het personeel

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima hotel op mooie locatie
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Lawaai uit de airco, waardoor hij alleen in lage stand stil was.

Heerlijk zwembad, mooie grote schone badkamer, zacht bed

• Beoordeeld op: 24 december 2017

De locatie direct aan zee en de rust, wat een mooie plek.

Alles was ok.

De locatie direct aan zee en de rust, wat een mooie plek.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Doet zijn naam eer aan
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Prachtige plek direct aan het strand, ontbijt was ook hellemaal top

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prachtige locatie

Prachtige locatie

Zeer aangename locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, lekkere gerechten, wel wat prijzig.

Prijzen van restaurant

Service

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Geweldige locatie, zeer rustig gelegen en zeer vriendelijk...
    • Superior Bungalow met Ventilator

Geweldige locatie, zeer rustig gelegen en zeer vriendelijk personeel. Het eten was zeer goed.

Ik kreeg meteen een email met de vraag hoelaat de boot...
    • Bungalow met 1 Slaapkamer met Uitzicht op Zee

Ik kreeg meteen een email met de vraag hoelaat de boot aankwam zodat ze ons kosteloos konden ophalen. Super service!

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Heerlijk tot rust komen.
    • Standaard Bungalow

Voor ons een te hard matras.

Geweldig locatie. Positieve sfeer. Eten is heerlijk. Massages perfect. Natuur is prachtig. Rustig privéstrand.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Locatie!

Locatie!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Ontbijt goed, locatie werkelijk prachtig,aanrader,direct aan...
    • Bungalow met 1 Slaapkamer met Uitzicht op Zee

bedden super hard en slechte kwaliteit

Ontbijt goed, locatie werkelijk prachtig,aanrader,direct aan zee

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Mooie locatie, heerlijk eten!
    • Superior Bungalow met Ventilator

Veel muggen & jonge gezinnen met kinderen en baby's

Mooie locatie, heerlijk eten! Super!!

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

super!
    • Bungalow met 1 Slaapkamer met Uitzicht op Zee

het uitzicht en het eten

• Beoordeeld op: 14 april 2016

Ontbijt was heerlijk en per keer per persoon te betalen (160...

De Moskee in de buurt die 's nachts om 05:15 uur begint te gillen voor het gebed en de Gekko die onder ons dak woonde en 's nachts een wonderlijk geluid maakt, maar daar kan het hotelmanagement weinig aan doen. De laatste 3 nachten hadden we daar trouwens geen last meer van. Verder vonden we het eten en de drankjes ècht behoorlijk aan de prijs maar de kwaliteit is dan wel weer redelijk hoog dus het is maar net hoe je het bekijkt.

Ontbijt was heerlijk en per keer per persoon te betalen (160 baht, voucher kun je ophalen bij de receptie). Er was ruim voldoende (ook als je wat later kwam) en een grote diversiteit (yoghurt, div. ontbijtgranen, Thaise gerechten, ei, bacon, worstjes, brood, beleg, sapjes, fruit etc.). Huisjes waren comfortabel. Voor Thaise begrippen lekkere bedden en dagelijks wordt er schoongemaakt en krijg je handdoeken. De hutjes zijn van bamboo dus verwacht geen spik en span strak gestucte hotelkamers. De balkonnetjes met hangmatten zijn ècht een leuk extraatje net als het heerlijke zwembad. Wij vonden dit stuk strand werkelijk het mooist van het hele eiland. De lampionnen, de schommels, de ligbedden alles doet vooral bij de zonsondergang heerlijk relaxed aan. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De scooterhuur - waar menig toerist toch wat huiverig voor is - verloopt soepel en ze doen niet moeilijk, prijs is ook goed (250 baht per dag). Handig vind ik dat gedurende je verblijf alles op rekening kan, ook bij de beachbar, zodat je de hele week geen geld bij je hoeft te dragen. Ze bieden gratis kluisjes aan die bij de receptie staan. De receptie is altijd bemand. Dagelijks kun je voor een bedrag van 100 baht per week schone strandlakens krijgen. We hebben veel bekeken op het eiland maar waren elke keer toch weer erg blij (om diverse redenen) dat we voor Relax Bay Resort hebben gekozen zowel qua accomodatie als locatie. Het hotel is leuk aangelegd, met veel groen en wordt op een natuurlijke manier onderhouden. Ik persoonlijk hou daar erg van. Als je strak gemaaide gazons wil dan moet je vooral een luxe en duur resort boeken. Ik vind dit hotel ècht een aanrader en we hopen er we er nog eens terug mogen komen.

• Beoordeeld op: 11 maart 2016

Heerlijk resort op een prachtige locatie in een baai.

De prijzen van de drankjes in de strandbar zijn hoog, een biertje bijvoorbeeld is net zo duur als in Europa. Dat is het enige wat ietwat tegenvalt. Dat neemt niet weg dat wij zeker terugkomen mochten we weer op Koh Lanta komen. (Het was al de derde keer dat we in Relax waren dus dat zegt genoeg) Je komt er zalig tot rust.

Heerlijk resort op een prachtige locatie in een baai. Zalig privéstrand met 'sala's' (hemelbedden), zitzakken, kussens en een strandbar. Echt relax, de naam van het resort doet de naam eer aan, je kunt genieten van een prachtige zonsondergang. Ook fijn zwembad. Bungalows zijn prima voor wat je betaalt. (met hangmat op de veranda). Fijne groene omgeving. Ontbijt goed, alles wat je wilt hebben is er. Personeel uitermate vriendelijk. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Het restaurant is wat duurder dan elders, echter het eten, zowel Thais als Europees, is goed van kwaliteit en zeer verzorgd.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

het is echt relax bay met relax in hoofdletters.

eigenlijk niets

het is echt relax bay met relax in hoofdletters. leuk zwembadjegoed restaurant en fijne bar. kamers meer dan voldoende en schoon. staf is niets teveel gevraagd.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Locatie is prachtig (evenals het eiland!

De bungalows zijn wat ouder, en ruiken muf. De klamboe is geel en stinkt. Het restaurant is erg prijzig. Met de scooterhuur zijn ze niet erg flexibel qua tijden (enkel per 24 uur).

Locatie is prachtig (evenals het eiland!), het is super relaxed en de wifi is prima (zit je dicht bij het restaurant dan heb je wifi in je kamer). Op loopafstand op hetzelfde strand leuke (en goedkopere) eettentjes, waaronder Moloko (ons lekkerste eten in Thailand!) De man die ons ophaalde is de vriendelijkste en best engels sprekende van iedereen en geeft leuke tips. Huur een scootertje van het resort!

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Droomlocatie, rustige ligging, vriendelijke ontvangst...

Het ontbijt zeker als je iets later kwam.. prijs/kwaliteit van het restaurant was beetje teleurstellend..

Droomlocatie, rustige ligging, vriendelijke ontvangst &leuke beachbar

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Een super

Het pad waarmee je met de auto naar het resort gaat is in de avond niet te belopen. Het stikt er van de beesten in de avond. Slangen, varaan van een meter gezien. Je moet als je bang bent voor beesten niet daar zijn. Ook op het strand in de avond bij elke stap die je maakt allemaal krabbetjes enzo. Neem een zaklamp mee als je daar s'avonds gaat lopen. Ook naar het huisje toe. Licht is zwak en er zijn veel trappen. Dan zie je waar je loopt en wat er allemaal voorbij schiet. Jammer dat we in het lowseason zaten want het was nu iets te rustig. Als het drukker is dan is het prima daar en boor een paar dagen chillen of romantiek ook.

Een super Mooi paradijsje hier op aarde!! Prachtige ligging in een baai met prive strand. Zitzakken, schommel op het strand. Het is werkelijk een plaatje. Heel mooi en heel romantisch. Het eten in het restaurant was het lekkerste en het best verzorgde wat ik heb gegeten in Thailand. Het huisje was mooi en schoon. Ventilater was voldoende ivm zeewind. Hangmat op ons balkon. Mooie tuinen. Echt een plaatje!!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

Het resort is prachtig aangelegd, de bungalows zijn groot en...

De badkamer was wat minder. Door low season was het wel erg rustig. De trappen om naar de bewoonde wereld te komen.

Het resort is prachtig aangelegd, de bungalows zijn groot en comfortabel en het restaurant heeft mooi uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Het restaurant, de thaise gerechten met name waren heel erg...

De pizza en dat er niet in de huisjes zelf wifi was. Daarvoor moest je naar de beachbar of het restaurant. Die sloten resp. 21 en 22 uur. Maar als je rust wil, is het weer een voordeel!

Het restaurant, de thaise gerechten met name waren heel erg goed. Je zit op meter van het strand op een iets hoger deel te eten! Je hoort savonds de natuur. De zee, de vogels, krabbetjes.De huisjes waren ook erg sfeervol ingericht. Personeel is betrokken en heel behulpzaam bij alles wat je wilt weten. Thaise masssages op t resort toen er even een regenbui was.. snorkelbrillen lenen..lekkere cocktails aan de beachbar. Verse fruitshakes en ligkussens voor de bedden op het strand. Jammer dat de Yoga teacher vrij was!

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

Prachtige locatie met veel groen.

Dit heeft niets met het resort te maken maar door de harde wind in juli konden we niet zwemmen of met een boot uitvaren om te gaan snorkelen.

Prachtige locatie met veel groen. Hulpvaardig personeel en goede keuken. Shuttleservice naar de stad. Door de frisse zeewind is airco beslist niet nodig.

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Relax bay resort was een hele mooie afsluiting van onze reis...

Relax bay resort was een hele mooie afsluiting van onze reis door Thailand. Het ligt aan een heel mooi stuk strand, we hadden een mooie hut met fan (airco vanwege zeewind niet nodig) en hebben er keer op keer heerlijk gegeten. Kortom, echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 6 april 2015

Het resort ligt aan een prachtige baai en is erg mooi van...

De bungalows vielen van binnen erg tegen. Vrij klein,muf en vergane glorie.De klamboe was ook echt nodig, door slechte afdichting van het huisje.

Het resort ligt aan een prachtige baai en is erg mooi van opzet. Het ontbijt is uitgebreid en personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

Mooi gelegen resort met een natuurlijke tuin en lekker...

Om vanaf het resort naar de weg te komen moeten wat trappen gelopen worden.

Mooi gelegen resort met een natuurlijke tuin en lekker zwembad. Prima ontbijt. Goede service van het aardige personeel.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Het eten de lokatie en de rust

Het eten de lokatie en de rust

• Beoordeeld op: 19 juni 2015

Locatie direct aan het strand.

Locatie direct aan het strand. Heerlijk ontbijt, goed restaurant (relatief duur). Met een scooter over het eiland touren was ook geweldig.

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

Resort ligging.

Hoog gelegen op een berg, dus zonder auto of motor huren best lastig.

Resort ligging.

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

Schitterend strand en leuke sfeer

Schitterend strand en leuke sfeer

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Resultaat 1 – 64

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Relax Bay Resort