Beoordelingen over Saboey Resort and Villas 3-sterren

51/4 Moo 4 Bangrak Beach, Bo Phut, 84320 Bangrak Beach, Thailand

#6 van de 19 hotels in Bangrak Beach

Fantastische, uitstekend onderhouden locatie, kleinschalig met veel aandacht voor de gasten.
    • Villa aan het Strand

Ontbijt was kwalitatief goed, doch, ondanks keuze mogelijkheid, na vijf dagen war saai. Meer diversiteit zou het ontbijt verrassender en uitdagender maken.

Wij hadden een strand villa geboekt. Perfect onderkomen, veel privacy. Kwaliteit van het avondeten was prima. Uitstekend verzorgt, vlotte nette en voorkomende bediening. Prijs - kwaliteit verhouding dik OK!!

Goed resort en goede prijs/kwaliteit
    • Villa met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

ligging is aan redelijk drukke weg (geen last van lawaai) ligging dicht bij vliegveld, 2x per uur komt vliegtuig over

het resort is niet heel groot, lekker niet zo massaal goed zwembad locatie is dicht bij winkels en restaurants goed restaurant(je) in resort grote kamers (wij hadden familie kamer)

Saboey Resort
    • Suite

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We werden netjes ontvangen en we kregen meteen uitleg over het resort. Bij het ontbijt kwam iedere ochtend de manager een praatje met je maken. Het ontbijt is erg lekker en je kunt uit heel veel dingen kiezen. Voor ieder wat wils. Het zwembad ligt aan het strand wat het uitzicht heel mooi maakt. Je kunt bij het resort scooters huren en de 7 eleven ligt schuin tegenover het resort. Je ligt vlak bij één van de pieren. En met een taxi, tuk tuk of scooter ben je zo in fishermans village waar ze leuke restaurantjes hebben.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Waanzinnige afsluiter van onze wereldreis
    • Deluxe Suite

Alles!! Het hele verblijf was een waanzinnig eind van onze wereldreis. Prachtige locatie, fantastisch personeel, heerlijke kamer en echt super service. Vooral de dame achter de receptie overdag heeft ons onwijs geholpen met heel veel kleine dingetjes, wat samen voor ons heel groot was. John en collega's, BEDANKT!! We hebben genoten.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Rustige locatie
    • Tuinvilla

Rustige locatie Mooi en schoon wit zandstrand Prachtig zwembad Heerlijke massage aan het strand Vriendelijk behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

zeer ontspannen en uitstekend voor een overstap naar de ferry.echt
    • Suite

Jammer af en toe een vliegtuig dat over vloog, maar niet erg hinderlijk.

Geweldig vriendelijk personeel en zër goed diner en ontbijt.

De straat was erg druk maar niet aantrekkelijk om te lopen.
    • Suite

De straat waar het complex lag was zeer vervallen en de zee was vervuild

Prachtig complex met mooie tuin en zwembad

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

Prachtige locatie aan zee met zeer vriendelijk en goed...

Ontbijt in low season is beperkt (3 keuzes) wat na een paar dagen verveelt.

Prachtige locatie aan zee met zeer vriendelijk en goed personeel. Diverse kortingen op trips en huurauto geboekt via hotel.

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

Het was een zeer ruime kamer.

Het hotel bood een taxi rit aan naar het vliegveld voor 300 bath... Ik vind dit erg veel voor een ritje van nog geen 10 min.

Het was een zeer ruime kamer. Heel net en het personeel is heel vriendelijk. We verbleven maar 2 dagen maar deze hebben we als zeer fijn ervaren.

• Beoordeeld op: 14 januari 2015

De ligging is gewoon top, je huurt een scooter wat het hotel...

Klein puntje het ontbijt is niet bijzonder en tot 9.30

De ligging is gewoon top, je huurt een scooter wat het hotel voor je regelt en rijdt overal heel makkelijk naartoe.Villa aan het strand was lekker ruim en heeft een top airco systeem met ventilator. Personeel heel behulpzaam en een hele aardige manager die constant probeert te verbeteren. Wij raden het iedereen aan als je van een wat knusser en persoonlijker, intiemer en rustieke plek houdt.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

De prachtige locatie aan het rustige strand

Er komt veel vlieg verkeer vlak over de accommodatie heen.

De prachtige locatie aan het rustige strand

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Accomodatie, service & eten

Accomodatie, service & eten

• Beoordeeld op: 29 januari 2016

Vriendelijk, upgrade naar fantastische kamer vanwege...

Vriendelijk, upgrade naar fantastische kamer vanwege onverwachte verlenging van verblijf zonder extra kosten.