Beoordelingen over Salad Buri Resort 4-sterren

60/2 M.8, Salad Beach, Koh Phangan, 84280 Salad Beach, Thailand

#8 van de 14 hotels in Salad Beach

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Er mag eens grondig gerenoveerd worden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechte WIFI, en zéér slechte airco. De airco maakte zo'n vreselijke herrie dat we er melding van maakten. De laagste stand van de fan leek wel een vliegtuigmotor. Er is iemand gaan kijken en die heeft de ongelooflijk vieze filters schoongespoeld, maar kon verder niets doen. De enige oplossing is nieuwe airco's plaatsen, de huidige zijn volkomen versleten en worden niet onderhouden. Er was geen direkte oplossing voor het probleem dus hebben we met oordoppen geslapen. Er mag na jaren van achterstallig onderhoud een keer grondig gerenoveerd worden in het hotel.

Ruime kamers, mooi strand redelijk rustig.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Super mooi resort

De borg van de kamer vroeg in de ochtend pas na lang aandringen teruggekregen (er moest nog iemand controleren, maar die had dat allang gedaan). De transfer vroeg in de ochtend naar de ferry zeker 45 minuten vertraagd doordat een stel ontbrak: hierdoor misten we zelf bijna de ferry. Het personeel was te allen tijde vriendelijk, wellicht daardoor wel dat we zolang hebben gewacht. Los van deze ervaring een top resort!

Wij zijn bevooroordeeld, wij hadden een free upgrade naar een private pool en een jacuzzi gekregen! Heerlijk eten in het restaurant en op aanraden van Mama Tim een butterfish besteld. Wij zouden hier zeker nogmaals terugkeren (maar dan met mooi weer!).

De kamer was lekker ruim.

Het hele complex was slecht onderhouden. Met alle houten vlonders/terrassen was het echt oppassen waar je liep. De wc's in de kamer stonken enorm. Het ontbijt was zeer slecht. Op onze laatste ochtend liepen de kakkerlakken over tafel. Dit hotel is zijn sterren niet waard!

De kamer was lekker ruim. We hadden een aparte kamer voor ons zoontje van vier. Zwembad was prima.

geweldig

zwembad kan iets beter onderhouden worden, liggen aantal tegels los.

lokatie aan het strand, om te zwemmen is deze lokatie niet zo geschikt, vrij ondiep en je moet dus iets verder het water in lopen om te kunnen zwemmen. Restaurant worden regelmatig de tafeltjes op het strand geplaatst, geweldig. Voldoende keuze en het smaakt allemaal prima

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Super slecht! Geloof de foto's niet!

Alles!!!! De hygiene was verschrikkelijk en als we vroegen om extra om schoonmaken dan kwamen ze met z'n vieren tegelijk, maar wat ze nou eindelijk hadden gedaan was de vraag. De badkamer stonk naar oud zweet, in het bed liepen honderde mieren en dikke zwarte lange haren terwijl wij donker blond zijn en ik krullen heb. Het beddengoed waren ruwe vodjes met onwijs veel vlekken erop. Als we er iets over zeiden in het hotel kwam het vooral niet door het hotel maar vast omdat we fruit op de kamer zouden hebben ( really? Het is niet onze eerste keer in een warm land, dus nee) of kwam het door het weer maar nooit eens een sorry of verontschuldiging. Ze waren uiterst onbeleefd en omdat er in het hotel niet meer genoeg gasten waren schaften ze het karige ontbijt buffet ( wat al vreselijk was) ook maar af. Om al helemaal maar niet over de zo genoemde Spa te beginnen! De massage plekken op het strand hebben meer allure en vriendelijker personeel. Hoe durven ze dit een resort en spa te noemen!

Niks! Alles was super slecht. Wellicht als enige highlight een beetje het uitzicht. Als je van boven op een hele steile berg zitten houd.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Meh
    • Premier Tweepersoonskamer

Het onderhoud. De badkamer stonk naar riool, de douche werkte niet naar behoren,het bubbelbad op het balkon werkte niet, er werd nauwelijks tot geen onderhoud gedaan aan de tuin dus overal bladeren en omgevallen bomen, ook werd er niet gesnoeid waardoor er nauwelijks uitzicht was. En het personeel in de lobby bij inchecken was ongeïnteresseerd en onvriendelijk. Ze gingen zelfs alles tellen wat er in de kamer was alsof we iets zouden stelen.

Het is een mooi strand en het zwembad is fijn.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Mooie luxe locatie
    • Premier Tweepersoonskamer

Er was geen rekening gehouden met onze zoon van 5 waar voor we in de comment hadden geschreven dat we een extra bed wilden. We kregen 3 kussens op een bankje..

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Goed hotel, maar meer ook niet...

Het eten in het restaurant was niet zo lekker en de bediening heeeeel erg traag (we moesten 15 min wachten op een plat water en een cola terwijl we de enige mensen waren in het restaurant). Ook de check-in duurde erg lang. 1 meisje aan de balie en een lange rij wachtenden. De kamers liggen vrij hoog en het vraagt wel telkens een stevige klim in die hitte.

Prachtige kamers. Heel mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

betaalbare, schone resort

weinig variatie ontbijt, goedkoopste kamers erg klein

locatie aan het strand, rustig

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Leuke locatie maar weinig luxe in goedkopere kamers

Kamers met gedeelde ingang en zitgedeelte, ontbijt eenvoudig en weinig gevarieerd

Goede locatie

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prima oord voor een familie met kinderen.

De jacuzi's werken niet. Strand is erg bezaaid met koraal. Geen fijn strand.

Kamers prima. Mooie lokatie. Goed eten.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

eigen zwembad bij het huisje/ appartement was geweldig

avond eten van het restaurant was van wat mindere kwaliteit.

eigen zwembad bij het huisje/ appartement was geweldig

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen door de man van de...

De locatie maakt het lastig om met een scooter het eiland te verkennen gezien de extreem stijlen helling bij entree.

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen door de man van de receptie en kregen een buitengewoon mooi verblijf toegewezen. De omgeving is erg fraai en rustig!

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

omdat de standard rooms vol waren kregen we een prachtige...

Personeel aan de receptie onvriendelijk, ander personeel heel vriendelijk.

omdat de standard rooms vol waren kregen we een prachtige kamer. Je loopt zo het strand op, waar leuke restaurantjes zijn. Aanbevolen een btommer te huren om het prachtige eiland te verkennen.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

onprettige ontvangst bij receptie met betalen van borg voor...

onprettige ontvangst bij receptie met betalen van borg voor een sleutel , zeer onvriendelijke check-out waarbij veel geld van borg werd ingehouden ivm een vieze handdoek ! Vooral de dame bij de receptie is ongastvrij. Stuitende ervaring.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Het resort was echt heel mooi en de omgeving ook.

Wat wel jammer was is de afstand en de steile weg om ergens te komen. Ook lagen de huisjes op het noorden zodat je weinig zon had op het terras waar een zwembadje was. Maar als het echt warm is kan het ook een voordeel zijn.

Het resort was echt heel mooi en de omgeving ook. Alsof ik in een paradijs was zo mooi. En het huisje was ook echt mooi en groot voor niet eens zo'n hoge prijs.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2015

Schone kamer

Prijzen restaurant relatief hoog Onze kamer was nogal hooggelegen en de trap niet al te makkelijk begaanbaar.

Schone kamer Meer dan goed ontbijt Badhanddoeken

• Beoordeeld op: 7 februari 2015

Mooie kamer (wel klein als je kijkt wat je ervoor betaald)...

De kamer was klein Het hotel ligt aan een klein strandje waar niet veel te doen is. Maar je kunt er voor 250 B een scooter huren en dan ben je binnen 5 min op een leuk en mooi strandje genaamd Mae Hat Beach De receptioniste was nog al chagrijnig en niet echt behulpzaam. De rest van het personeel was overigens wel vriendelijk

Mooie kamer (wel klein als je kijkt wat je ervoor betaald) nette en grote badkamer. Er werd dagelijks goed schoongemaakt. Strandlakens te leen (gratis) allerlei activiteiten te boeken (ook tickets voor de ferry's e.d.)

• Beoordeeld op: 22 januari 2015

Onderhoud en bijhouden van resort kan beter.

Onderhoud en bijhouden van resort kan beter. Was ooit top, nu minder doordat t minder onderhouden wordt. Restaurant is niet de reden daar te boeken. Ontbijt is wel uitgebreid en op niveau

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Mooie baai, ruime schone kamers

Ligt wat afgelegen op het eiland

Mooie baai, ruime schone kamers

• Beoordeeld op: 21 oktober 2015

Fantasch personeel, vriendelijk en behulpzaam

Fantasch personeel, vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Personeel was echt heel behulpzaam en heel leuk met de...

Personeel was echt heel behulpzaam en heel leuk met de kinderen. Heel goede sfeer en prima faciliteiten. BBQ op het strand was echt helemaal top!

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Zwembad, ontbijt, leuke restaurants

Zwembad, ontbijt, leuke restaurants

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Mooie ligging in prachtige baai

Service van de medewerkers en de hoeveelheid werkzaamheden die gedurende hele dag aanhielden!

Mooie ligging in prachtige baai

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

De kamer was ruim en schoon.

slechte WiFi......

De kamer was ruim en schoon. Deze werd elke dag schoongemaakt.