Beoordelingen over SriLanta Resort 4-sterren

111 Mu 6 Klongnin Beach Koh Lanta , 81150 Koh Lanta, Thailand

#85 van de 182 hotels in Koh Lanta

De bedden waren niet hard.
    • Forest Suite Met Bubbelbad

Hygiëne: Het was overal heel vies! De vloer van de kamer zag eruit alsof er nog nooit een dweil overheen gehaald was. Overal lange haren op de vloer. Daarnaast was de badkamer erg vies. Doordat er geen ventilatie is in het douche hokje blijft het daar heel vochtig, met als resultaat allemaal vieze plekken op de hoeken en grond. Bij de lift van onze verdieping stond als na de eerste avond een bord. Deze is tijdens ons verblijf niet opgeruimd, we verbleven 5 dagen. Verder lag op een geven de hele afwas van een kamer bij de lift buiten. Dit hebben wij niet meer opgeruimd zien worden. Wij hadden de kamer met jacuzzi op het balkon. Toen wij deze hadden gevuld met water en deze aanzetten, kwamen er allemaal vieze stukjes in het water drijven. Met als resultaat dat we de jacuzzi geen een keer gebruikt hebben. Zo vies dat het nooit schoon gespoeld wordt. Zwembad zag er niet schoon uit. Personeel hebben we eigenlijk niet gezien. Ons is ook niet verteld dat je naar boven gebracht kon worden met een karretje. Hadden ze bij het inchecken moeten melden, we kwamen er uiteindelijk zelf achter. Naar de kamers met een jacuzzi op het balkon moet je elke keer een stijle heuvel op. Dit is een behoorlijke klim! Beide restaurants waren echt heel slecht. Bij het internationale restaurant (waar ook het ontbijt is) maakte allemaal fouten met orders terwijl er vier tafels bezet waren met 12 man personeel. Bij het Thaise restaurant was de kwaliteit van het eten erg slecht! Als laatste klein dingetje, de kamer had nergens haakjes. Je moest alles in de kast ophangen, niet handig als het nat is.

De bedden waren niet hard.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Heerlijk verbleven in dit mooie resort!
    • The Plantation door SriLanta

De badkamer had wat beter schoon gemaakt kunnen worden. De buitenkant van de ramen van het verblijf moeten ook vaker gedaan worden. Was niet echt een gezicht om naar buiten te kijken. Er komen ook wat beestjes in het huisje maar dat komt natuurlijk doordat je in het bos zit.

Het is een mooi verzorgd resort. Ze hebben verschillende dingen te bieden op het resort. Ook werd de kamer netjes opgeruimd als we dat wilde. Ik vond persoonlijk het bed echt overtreffelijk lekker liggen.

Heerlijk rustig gelegen in een erg groen gebied.
    • The Myth by SriLanta

Eten in de restaurants is veel duurder (en niet perse veel beter) dan elders.

Heerlijk rustig gelegen in een erg groen gebied. Mooi uitzicht over zee en prachtige zwembaden. we hebben echt genoten en als we ooit weer in thailand zijn, slaan we sri lanta zeker niet over.

Wij hadden een forest suite, deze voldeed aan de...
    • Forest Suite Met Bubbelbad

Het avondeten in het hotel, je bent natuurlijk niet verplicht om hier te eten maar voor de prijs die ze rekenen mag je meer verwachten. Ik raad dan ook aan om lekker ergens anders op het strand te eten.

Wij hadden een forest suite, deze voldeed aan de verwachtingen. De kamer is zeer ruim.

6,0
    Voor 3 dagen, is het goed.
    • Cloud Suite

Ligt niet aan het strand. Je moet een steile berg/heuvel op om op je kamer te komen. Als je eten uit 2 verschillende disciplines (westers en oosters) besteld, dan kunnen er grote tijdsverschillen in zitten, van serveren. Koh lanta was voor ons iets te rustig. Uitzicht van onze kamer.... niet heel mooi.

Mooie kamer.

We hebben veel te veel betaald voor ons verblijf !
    • Cloud Suite

Je betaald EUR 100,00 per nacht, maar de "nieuwe kamer" is heel slecht afgewerkt en niet schoon. Dus de prijs is veel te hoog !! `het uitzicht op zee is een uitzicht op een stortplaats !

Het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Prima verblijf in mooi hotel aan zee
    • The Myth by SriLanta

Helaas was onze douche moeilijk te regelen qua temperatuur. Ze hebben gepoogd dit te verhelpen maar helaas het bleef een wisseldouche. Kamer verder prima (mythe).

Schitterend hotel aan zee. Personeel erg attent en behulpzaam. Zeker ook bij de excursie balie. Uitgebreid ontbijt, mooie kamer en prima Wi-Fi. Bed stevig maar fijn en lekker groot. Goede airco.

Hevig verschil tussen nieuwe en oudere villa's. Niet direct aan strand! Zit weg tussen.
    • Veranda Villa

De veranda villa's zijn allemaal erg verouderd. Heftige schimmellucht, niet goed werkende airco, amper waterdruk, donker, te groot resort, villa's niet direct aan t strand. Zit een weg tussen.

Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Na veel onderhandelen en wachten kregen we uiteindelijk een andere kamer aangeboden, The Myth. Deze waren pas een paar jaar oud. Mooie nette kamer. Geen vergelijk met de oudere veranda villa's, die ze niet meer kunnen verhuren in die staat. Zeker niet voor die prijs!

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Mooi resort, vriendelijk personeel, beetje duur
    • Veranda Villa

Het huisje was kleiner als gedacht en de hygiëne niet helemaal top. En zat een gat in het dak van onze badkamer, waardoor regen, bladeren en insecten in onze badkamer waren. Ze maakten het wel elke dag schoon, maar het dak is niet repareerd. Helaas heeft het hotel niet echt kamers met zeezicht, wat wel jammer is. En bouwen ze op het moment een nieuw deel van het hotel, dus je hoorde vanuit je ligstoel wel het geluid van de machines. Ook 1 van de Restaurants was dicht en ging pas op de laatste dag van ons verblijf open.

Het personeel is heel vriendelijk en altijd behulpzaam! Het resort heeft hele mooie tuinen en direct aan het strand. Super! Ook het restaurant heeft een uitzicht over de zee.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Mooi complex voor een mooie prijs!

Bed was vrij hard!

Erg leuke veranda villa die aan alle verwachtingen voldeed! Na 1 nacht zijn we vanwege het slechte weer naar een andere bestemming gegaan, maar dat lag zeker niet aan het resort!

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Mooie ligging maar verder een tegenvaller.
    • Veranda Villa

De kamer was zo donker dat je met een zaklamp de inhoud van de koffer moest bekijken. Ook het redelijk steile pad naar de huisjes was aardedonker en erg glad bij vochtig weer. De receptie beloofde er iets aan te doen. Maar dat is niet gebeurd. De hygiëne was matig, het terrein niet goed onderhouden. Het ontbijt was koud, de rij voor de koffie enorm en de apparaten waren voortdurend buiten gebruik. Het vruchtensap was niet vers. Veel etenswaren waren steeds op. Diner in het restaurant was duur en matig van kwaliteit. De bediening was zeer laks en sprak geen engels. Er zat bijna niemand in het restaurant, veel gasten zagen we bij de gezellige en goedkope bar/restaurant van het naastgelegen hotel. Dit hotel heeft veel potentie en de ligging is prima maar het management laat het naar mijn idee erg liggen.

De ligging was prima, aan het strand. Er waren drie betrekkelijk kleine zwembaden en een restaurant aan het strand. Door de opzet van het resort had je in je huisje vrij veel privacy. De receptionisten waren vriendelijk. De verse eiproducten en wafels en het fruit bij het ontbijt waren lekker.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Ik zou deze accommodatie aan iedereen aanraden, mits zij uit...
    • Forest Suite Met Bubbelbad

Grootschalige verbouwing, waardoor iedere ochtend om 8.00 het lawaai begon, wat doorging tot ‘s avonds laat. Ze zijn bezig met het bouwen van extra appartementen in de bergen, waar wij ook zaten. Dit betekent zeker niet de makkelijke bereikbaarheid welke zij beweren: er is geen lift en om het gebouw zelf te bereiken moet je een steile heuvel oplopen. Tijdens ons verblijf, hadden de trappen in het pand zelfs nog geen leuningen. Hiernaast hadden wij een forest suite met bubbelbad geboekt, maar hebben wij hier nooit iets van terug gezien. Na verbouwing: enorme aanrader.

Ik zou deze accommodatie aan iedereen aanraden, mits zij uit de verbouwing zijn, wat zij momenteel (november 2017) nergens vermelden. De locatie is super, aan het mooiste strand van Koh Lanta. De kamers zijn groot en modern, in oosterse stijl. De accommodatie is bovendien erg behulpzaam mbt vervoer van en naar de accommodatie (goed mailcontact) en het is erg makkelijk om via hen een scooter te huren en een eiland te verkennen. Restaurant zit pal aan het strand. Hele gemoedelijke sfeer.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

De zonsondergang :)
    • Veranda Villa

Het restaurant was ok. Het hoeveelheden waren nogal "karig" de frietjes bij een club sandwich voor een puber van 16 veeeel te weinig...karige porties zijn een verkeerde besparing van het hotel.

De zonsondergang :)

Mooi resort direct aan zee
    • Veranda Villa

In de omgeving is alleen niet veel te doen, het ligt vrij afgelegen. Door het regenseizoen zijn er veel bouwwerkzaamheden op het eiland.

Heerlijk plekje om tot rust te komen en te genieten van luxe.

• Veranda Villa

Het privee strand van het resort ligt vol met rommel/afval, het zou de taak van het resort moeten zijn dit schoon te maken.

Gratis upgrade naar The Myth, hele mooie grote kamer en was gemakkelijk te bereiken. Aapjes die ons kwamen bezoeken. Heerlijke massage gehad die het resort aanbood. Verder is het eten in het restaurant heerlijk. Het zwembad ligt heel mooi gelegen en je kijkt uit op het strand. Scooter gehuurd voor een dag om het eiland te verkennen, was super. Paspoort achterlaten was niet nodig, terwijl dat bij andere verhuurders wel zo was.

Geloof de foto's niet
    • Star Path - Uitzicht op Zee

Het hotel is zwaar verouderd, Komt totaal niet meer overeen met de "luxe" foto'S. Bed op balkon is gewoon armoedig. Strand niet wit. Geen mooi strand. In de omgeving is niets te doen. Deur van de badkamer kan niet open omdat het toilet erachter zit. Personeel had er niet zo n zin in. We hebben niet meer ontbeten , zijn gelijk weggegaan. Veels te veel geld voor dit hotel!

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Leuke huisjes.
    • The Plantation door SriLanta

Prijzen van eten en drinken in het hotel. Alles wat via het resort geregeld kan worden (brommer, massage, transport naar vliegveld, excursies, etc) is duurder dan 50 meter buiten het hotel. Ik begrijp niet waarom. Huisjes liggen op berg aan de andere kant van de weg van het resort. Dit is niet duidelijk vermeld. Was veel constructie activiteiten in het resort. Te veel commercieel.

Leuke huisjes. Heerlijke zwembaden en mooi strand voor de resort. Luxe.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Pure luxe in relaxe omgeving
    • The Plantation door SriLanta

Zeer warm, maar het was dan ook warm seizoen.

Fantastische accomodatie en rustige resort. Bijna zen. Nooit drukte. Leuk kader. Meer dan behoorlijk ontbijtbuffet en restaurants.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Super verblijf gehad
    • The Plantation door SriLanta

We hebben niets tegen hun cultuur waar je bv je schoenen moet uitdoen om te ontbijten maar dan moet de vloer wel proper zijn. Was een beetje vies en vuil.

Het ontbijt was goed. Kamers waren super en groot en heel proper.

Aan het strand en mooie schone zwembaden.
    • Veranda Villa

In het laagseizoen is er in de buurt van het resort weinig te beleven.

Aan het strand en mooie schone zwembaden. Het huisje was mooi en comfortabel.

• The Plantation door SriLanta

Heel grote verouderde villa.
    • Mandara Villa A

Heel grote verouderde villa. Airco was vies en kapot, een van de badkamers ontzettend vochtig.

• The Plantation door SriLanta

Mooiste plek waar ik ooit ben geweest! Prachtig resort, mooie villa’s, schoon, netjes en super aardig personeel. Ik kom hier zeker terug!

Fantastisch personeel, ze doen alles om het verblijf zo...
    • The Myth by SriLanta

Fantastisch personeel, ze doen alles om het verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Wij zouden zeker terugkomen!

Heerlijke dagen gehad, ter aanbeveling wanneer je luxe zoekt op Koh Lanta!
    • Forest Suite Met Bubbelbad

Zeer uitgebreid ontbijt, prachtige ligging, schoon complex en super vriendelijk personeel.

Redelijk verblijf
    • The Plantation door SriLanta

Scooter huur zeer slecht en duur

De kamer , we hadden een kamer direct bij de receptie dis niet de steile hellin oplopen

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Genoten !
    • The Myth by SriLanta

Heerlijke locatie ; jungle gevoel aan zee , goede ligging . Zeee attente manager , top verblijf gehad hier

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Goed, maar hadden meer verwacht voor de prijs

Bed

5,5
    Niet meer dan okay.
    • The Myth by SriLanta

Bedden zijn echt te hard. Douche werkt zeer slecht.

Prima ligging. Prima ontbijt. Wel wat druk.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Fantastisch hotel en locatie . Tip voor de toekomst, volledig rookvrij maken van restaurantgedeelte (ook het terras).
    • Star Path - Uitzicht op Zee

Werken die aan de gang waren maar dat is gewoon pech hebben

Vriendelijkheid van de mensen....onwaarschijnlijk vriendelijk !

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Goed hotel met vriendelijk personeel en nette kamers.
    • Mandara Villa B

Goed ontbijt. Vriendelijke mensen. Mogelijkheid tot scooterverhuur via hotel.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Mooie bungalows, goed eten, zwembaden én aan het strand
    • Veranda Villa

Eten is wel duurder op locatie

Mooie bungalows, goed eten, zwembaden én aan het strand

2 nachten geslapen was goed op na het volgende eiland we hebben geen foto gemaakt
    • The Myth by SriLanta

Weinig te doen in de omgeving. Regentijd

Mooie ruime kamer ivm regen tijd goed ombijt ruim resort

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Geweldig mooi

Beetje Harde bedden

Kamer erg mooi, personeel erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding,wel mogelijk dat we...
    • The Myth by SriLanta

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding,wel mogelijk dat we een geode rate kregen omdat er veranderings werken aan de gang waren.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Gastvrijheid en gemoedelijke sfeer

Gastvrijheid en gemoedelijke sfeer

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

De locatie en het restaurant met de terrassen en zwembaden...

We zaten in een wat oudere verandavilla. Hierover gesproken met de manager. Hij was heel coulant, dacht mee over een oplossing. We kregen korting op het oud en nieuwfeest en we kregen een upgrade van een paar dagen in een hotelkamer van the Myth op het resort.

De locatie en het restaurant met de terrassen en zwembaden aan zee zijn geweldig. Ook het personeel is en blijft zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 10 december 2015

Mooie plek!

Eten is heerlijk maar in verhouding met restaurants in omgeving wat duur. Wij hadden Mandara A omdat we met een baby waren maar deze was wel en wat onderhoud toe.

Mooie plek! Heel fijn resort. Alle comfort maar wel kleinschaliger waardoor het heel fijn blijft om er te zijn. Nu voor tweede keer hier en voor eerst met baby. Fijne plek met baby! Overal kinderstoelen!

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Uitstekende ligging direct aan zee in een gezellige omgeving...

De trappen met ongelijke en hoge treden naar het huisje was elke dag een zware inpanning en aanslag op onze knieen. Het resort is inmiddels gedateerd en heeft dringend groot onderhoud nodig.

Uitstekende ligging direct aan zee in een gezellige omgeving met veel restaurantjes.

• Beoordeeld op: 2 november 2015

Hele leuke huisjes tegen de heuvel aan.

Geen echte grote tegenvallers... Maar jammer dat het aanbod verse sapjes beperkt was: alles komt uit pak. Daarnaast erg veel personeel in het restaurant, wat juist averechts werkte voor snelle service.

Hele leuke huisjes tegen de heuvel aan... Fijne faciliteiten: twee zwembaden, strand met eigen bedjes, bar en restaurant. Rustige lokatie, maar voldoende restaurantjes en barretjes op loopafstand.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Alles.

Faciliteiten vanuit het resort zijn duur. Regel die dus op Koh Lanta bij een ander tentje.

Alles. Smaakvol resort met een informele sfeer. Faciliteiten als scooterverhuur en wasje draaien in de buurt.

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

De relaxte sfeer en het uitzicht vanaf het zwembad op het...

De prijzen van het eten, drinken en massages. Ook had onze villa een moeilijk toegankelijk terrasje pal in de zon zonder overkapping. (Mandarin villa b)

De relaxte sfeer en het uitzicht vanaf het zwembad op het strand.

• Beoordeeld op: 22 april 2015

strand

alles in resort is duur , beste alles boeken bij dichtbijgelegen kantoortjes voor trips en eten en scooters. Eigenlijk alles. De mieren werden onze beste vrienden na een paar dagen, ze zaten overal in de douche. De klim naar boven is idd erg vermoeiend.

strand

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

Mooie huisje, gelegen tegen de berghelling.

Veel mieren in het huis, deze werden echter iedere dag door de schoonmaaksters verwijderd.

Mooie huisje, gelegen tegen de berghelling. Open restaurant met een goede, uitgebreide kaart, gelegen aan en op het strand. Veel strandbedden met parasols. Rustige en relaxte sfeer op het resort.

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

De algemene relax ruimte is als een huiskamer prettig en...

Ontbijt was niet erg uitgebreid. Verwachtte meer vers fruit. Maar was wel verzorgd.

De algemene relax ruimte is als een huiskamer prettig en stijlvol ingericht. Met de regen die we veel hadden bood dat extra ruimte.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Mooie locatie en de diverse relax plekken waren geweldig.

De bedden waren zelfs voor thaise begrippen bijzonder hard.

Mooie locatie en de diverse relax plekken waren geweldig.

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

De cottage en het personeel

De cottage en het personeel

• Beoordeeld op: 6 mei 2015

alles , heerlijk eten , mooie architectuur , vriendelijk ,...

alles , heerlijk eten , mooie architectuur , vriendelijk , mooie villa , mooi strand , hygiënisch

• Beoordeeld op: 8 april 2015

de bungalow

1 keer op locatie gegeten. De enige keer in 4 weken dat ik voedselvergiftiging opliep.

de bungalow

• Beoordeeld op: 7 maart 2015

toffe bungalows

toffe bungalows

• Beoordeeld op: 11 januari 2015

Mooie lokatie, vriendelijk behulpzaam personeel

Prijs kwaliteit. Eten, drinken en de Spa erg prijzig. Meubilair oncomfortabel

Mooie lokatie, vriendelijk behulpzaam personeel

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.