Beoordelingen over Sunset Hill Boutique Resort Koh Phangan - Sunset Viewpoint 4-sterren

81/15 Moo 8 Haadchaophao, Koh Phangan, 84280 Haad Chao Phao, Thailand

#4 van de 11 hotels in Haad Chao Phao

Fijn resort voor de prijs, maar zeker geen 4 sterren
    • Deluxe Tuinstudio

Qua service zeker geen 4 sterren: pool bar service was dicht, zelf dus steeds trappen op om te bestellen. Meerdere dagen lagen er geen handdoeken bij zwembad (om vragen). Weinig (4) parasols. Tevens s avonds geen goede service door ober in restaurant (jongen zit steeds op mobiel, vergeet bestelling). Shuttle service alleen beschikbaar tot 17.00.

Prachtig uitzicht (oa bij het zwembad). Extra betaald voor upgrade naar ruime mooie studio.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Vond de kamer tegenvallen, was de duurste kamer die ik...
    • Studio Suite met Uitzicht op Zee

Vond de kamer tegenvallen, was de duurste kamer die ik geboekt had maar geen vrij uitzicht op de baai, harde bedden, airco maakte enorm veel lawaai, ontbijt was redelijk, miste echter de thaise gerechten. De cocktails en het eten was wel erg lekker. Zwembad ook mooi! Ik zou hier echter de volgende keer niet terugkomen, te duur voor de faciliteiten van de kamer.

Heerlijk verblijf, prachtig uitzicht.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Personeel is aardig en behulpzaam maar kan beter opgeleid worden om nauwkeurig en efficiënt te werken (worden dingen vergeten). Daarnaast spreken ze niet heel goed Engels.

Heerlijk verblijf. Mooie ligging met prachtig uitzicht. Aardig en behulpzaam personeel.

Heerlijk, rustig verblijf! Mooie locatie...
    • Sunset Penthouse met 2 Slaapkamers

Niets viel er tegen.

Het uitzicht was geweldig!! Strand niet dichtbij, maar je kan gebracht en gehaald worden door het aardige personeel. Kamers schoon. Zwembad met infinitypool top!!! Super aardig en hulpzaam personeel.

Mooi hotel met prachtig uitzicht, maar wel ver van uitgaansgebied
    • Hoeksuite met Uitzicht op Zee

De douche werd snel koud. De prullenbak was vies en werd na herhaaldelijk verzoek niet vervangen. De afstand tot Haad Rin Beach (full moon party) was zeker 50 minuten met de taxi. Is vrij afgelegen.

De Junior Suite had een prachtig uitzicht over de zee. De bedden waar ruim en comfortabel. Het restaurant had goed eten en lekkere fruitsapjes. De cocktails bij de infintypool waren goed. Personeel (oa. Mr Smith) is erg vriendelijk en behulpzaam en kennen je snel bij naam. Mooie stranden in de nabije omgeving en een leuke Franse bistro op 15 minuten afstand.

mooie accommodatie, penthouses zeer groot met schitterend...
    • Sunset Penthouse met 2 Slaapkamers

helaas veel minpuntjes die eenvoudig voor verbetering vatbaar zijn met beter management, en waardoor de prijs-kwaliteit verhouding nogal scheef is: geen welkomstdrankje, weinig variatie in ontbijt, gesneden fruit onafgedekt en dus onder de vliegen, dagelijks zeer weinig handdoeken in de kamer, onderhoud airco (lawaaierig en slechte regeling), douchekranen slecht te regelen (of warm of koud), enkel de aankomstdag complimentary water bottles, 's middags vrijwel geen schaduw bij zwembad, sunroof van ons penthouse ontbreekt voor de helft en bovendien ook geen parasol (hadden andere kamers wel), 1 dag waren er totaal geen pooltowels, badkamers zonder vemntilatie dus warme vochtige hokken (tenzij je het raam openzet maar dan zit het appartement vol muggen) Allemaal kleine puntjes en overkomelijk, maar voor deze prijs mag je zeker meer verwachten.

mooie accommodatie, penthouses zeer groot met schitterend uitzicht, personeel aardig en behulpzaam

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Het grootste voordeel van dit hotel, is ook gelijk het...
    • Deluxe Tuinstudio

De WIFI in onze kamer was slecht en was vaak niet bereikbaar. Geen directe actie bij het doorgeven dat onze douche koud water gaf. ( taal probleem receptie) Bij het zwembad vaak 2 soorten muziek te horen door elkaar, van de zwembadbar en van het restaurant boven. Wij hadden niet verwacht dat toen wij er waren er toch ook veel (luidruchtige) jongeren waren terwijl t toch een duurder hotel is. Aan het zwembad met hun eigen muziek liggen vind ik niet passen bij een 4* hotel maar er werd verder niets over gezegd door het personeel.

Het grootste voordeel van dit hotel, is ook gelijk het grootste nadeel, het ligt boven op een berg! :-) Daardoor een fantastisch uitzicht vanuit het restaurant en het zwembad. Wij hadden tuinzicht, dus niet dit uitzicht vanaf de kamer/balkon. Doordat het zo hoog ligt pak je ook niet 'even de taxi' of loop je ff een dorpje in. Maar ja, dat is een keuze die je maakt. Het meeste personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, maar er was ook een dame bij de receptie die vriendelijk lachte en ja knikte maar niet voldoende Engels kon verstaan om ons verder te helpen. Dat onze douche koud water gaf werd pas echt begrepen op het moment dat we uit checkte en dat hoort toch eigenlijk niet. Het zwembad is klein, maar op een fantastische locatie. En lekkere bedjes eromheen en een prima schoon en netjes toiletgebouwtje. Ontbijt is goed, en toen wij er waren was er ook een BBQ avond, erg lekker! Wij hebben ook gebruik gemaakt van de Full Moon taxi naar en van het Full Moon feest aan de andere kant van het eiland. Heen om 22.30, terug om 3.00 of 6.00 uur. Goed geregeld, 300 Bath pp enkele reis. De kamer was goed en huiselijk ingericht, mooie gordijnen, gezellige verlichting en fijn balkon met leuk zitje. Helaas, geen hoeslakens waardoor het onderlaken wel altijd los lag, jammer, want dat slaapt niet zo lekker. Het hotel verzorgd ieder uur vervoer naar beneden naar een strand met een elektrisch golfkarretje en haalt je ook weer op.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

• Hoeksuite met Uitzicht op Zee

We hadden de eerste nacht een junior suite en de nacht daarna een superior suite. Verschil in luxe en comfort is gering. Wij raden dan ook de superior room aan. Verschil was het uitzicht. Balkon met uitzicht op zee of uitzicht op de tuin (dit stelt niet veel voor). Voor ons maakt het uitzicht weinig uit, je kunt de zonsondergang en zee bekijken vanuit het zwembad of restaurant.

Prachtige kamers, ruim en schoon. Absoluut een aanrader. Lekker eten in het restaurant en mogelijkheid om een scooter te huren (wel een paspoort afgeven, maar geen problemen gehad).

Heerlijk ontspannend
    • Kamer met Uitzicht op Tuin

Het bed was iets te hard

Bij het uitchecken kreeg ik een beeldje van een olifant als aandenken mee. Erg leuk!

Top top top top
    • Deluxe Kamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Ligging op berg kan voor sommigen nadelig zijn

Prachtig uitzicht Zeer ruime kamers Eten in restaurant was top Service was erg goed!

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Top uitzicht en heerlijke infinity pool
    • Deluxe Kamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Wat afgelegen, dus je hebt een scooter nodig

Top uitzicht en heerlijke infinity pool

Goed verblijf tegen redelijke prijs

Hygiëne kan beter

De sunset bij het zwembad was paradijselijk. Shuttle naar twee stranden was prima geregeld.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Prachtig uitzicht en heel vriendelijk personeel.

Geen echte minpunten.

Prachtig uitzicht en heel vriendelijk personeel. Kamers zagen er erg mooi uit.

• Beoordeeld op: 7 november 2015

Het personeel is zeer attent.

In het doucheputje lagen nog haren.. Het is best ver van het centrum vandaan en het ligt op een heuvel het beste is om een scooter te huren anders wordt het een dure grap met de taxi. Zwembad was toch niet zo groot als hoe het op de foto's lijkt. Restaurant van het hotel is heel duur voor thaise begrippen en in het restaurant is het plafond heel laag..

Het personeel is zeer attent. Kamers zijn netjes. Wij hadden een kamer aan de tuin kant wat ik niet aanbeveel i.v.m. de vele grote muggen. Mooi zwembad en personeel helpt graag met het regelen van vervoer etc.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

-Heel mooi resort en kamer, prachtig uitzicht en infinity...

Restaurantpersoneel kan beter. Medewerkers van receptie zijn wel bijzonder vriendelijk en behulpzaam

-Heel mooi resort en kamer, prachtig uitzicht en infinity pool.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Personeel voelt heel proffesioneel aan

Meer luxe verwacht voor deze prijs

Personeel voelt heel proffesioneel aan

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Het eten was uitstekend.

Het eten was uitstekend. Personeel is super! Kamer word iedere dag schoongemaakt

• Beoordeeld op: 18 april 2015

Het uitzicht

Trappen lopen. Geen generator bij stroomstoring. Ook geen zaklamp niets. Slechte service buitelands personeel. Geen thai gezien.

Het uitzicht