Beoordelingen over Thai House Beach Resort 3-sterren

131 Moo3 , T.Maret, Lamai Beach, 84310 Lamai Beach, Thailand

#18 van de 100 hotels in Lamai Beach

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Super vakantie gehad! Zeer ontspannen.
    • Deluxe Familiekamer met 1 Tweepersoonsbed

De zee, het water was niet super helder. Het extra net dat geplaatst was tegen de kwallen was heel plezierig, maar natuurlijk wel jammer dat het überhaupt nodig is. De nabijgelegen accomodaties zijn in slechte staat. Daardoor is de omgeving minder fraai. Het Thai Beach House Resort is echt een van de mooiste resorts aan Lamai Beach.

De vriendelijkheid van het personeel en een brandschone kamer. Hier kunnen we in Nederland wel wat van leren! Ook hebben we genoten van de kookles, mede dankzij de fijne kok Tasane. Enkele suggesties: - kussentjes op de stoelen van het restaurant - dineren op het strand is erg leuk, maar liever een echte tafel en stoel, dan hangen op een bankje. Dat eet niet plezierig. - het eten gelijktijdig opdienen, soms zaten we apart te eten

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Familievakantie
    • Deluxe Familiekamer (3 Volwassenen)

Wij hadden een zeer mooie kamer met goed zicht. Er zijn echter ook' kamers met enkel zicht op de binnentuin welke me minder leuk lijken.

Leuk zwembad en aansluiting op het strand

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Super accommodatie voor een goede prijs
    • Standaard Klassieke Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden

Niks alles is goed

Gast vriendelijkheid en dat alles schoon en netjes is

Locatie, strand, kamers, kleinschaligheid
    • Deluxe Familiekamer (3 Volwassenen)

Locatie, strand, kamers, kleinschaligheid

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

• Tuinvilla

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Schoon, vriendelijk, goede ligging.
    • Tuinvilla

Vriendelijk personeel. De villa's zijn lekker ruim en van alle gemakken voorzien! Je zit direct aan het strand en kunt zo Lamai in wandelen.

• Beoordeeld op: 30 december 2015

ligging , ontbijt , vriendelijk personeel.

jammer dat het in november / begin december nog voorseizoen is en het uitgaansleven nog niet echt op gang is gekomen. Ook nog regelmatig een flinke regenbui.

ligging , ontbijt , vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 december 2015

Personeel is heel erg vriendelijk.

Het strand voor het hotel sloeg echt tegen. Je kan hier niet zomaar rustig relaxen aangezien je iedere 5min wordt lastig gevallen door de lokale bevolking die massages, juwelen, kledij, ... aanbieden. Absoluut geen prettige ervaring! Het zwembad is in realiteit veel kleiner dan je zou verwachten op basis van de foto's. Ook veel Russen in dit hotel.

Personeel is heel erg vriendelijk. De airco in onze kamer was stuk en binnen het half uur was het probleem verholpen. Verder zijn de kamers (villa) voorzien van alle comfort en niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 23 november 2015

De locatie aan het strand en vlakbij restaurants.

De muggen en fruitvliegjes op de kamer bij binnenkomst.

De locatie aan het strand en vlakbij restaurants. Men kon alles regelen aan de receptie zoals bijv. scooterverhuur.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

- personeel aardig

- Prijs hetzelfde als nederland voor drinken eten etc - restaurant hotel zeerrr matig en dan ben ik nog licht uitgedrukt. - rekenen bij alles 7% fooi, en vragen daarna nog fooi. - alles draait om geld. Voorbeeld : een belletje naar een activiteiten aanbieder op het eiland rekenen ze .. jawel 30 bath per minuut. - minibar op de kamer aan het einde bij uitchecken berekend en daarmee naar de receptie. Ze rekende het logischerwijs na, Kom omhoog afgerond op het verschil van 1!!! Bath. Het strand is leuk, helaas kan je alleen maar in een kleine afgezette box van 15 bij 15 zwemme. Buite deze box is de dodelijke jellyfish. Snorkelen is No Go. Verder is dit hotel vergeleken met alle andere hotels waar wij zijn geweest zeerrrrr overprijst. Ik kan jullie dit hotel dan ook niet aanraden. Welke ik wel kan aanrader is montalay op Koh Tao. Top gewoon. Service Prijs Alles klopt. En daarbij hebben wij spijt van onze 3 dagen op Samui. Niks moois aan. Koh Tao waar we nu zijn is paradijs. Aanrader mensen. Welke ook aanrader is voor de overtocht naar de eilanden vanuit surat thani is lam tong resort bij de pier Don Sak. Ook een dikke 10 waard! Hopelijk hebben jullie hier wat aan als lezer. Gr

- personeel aardig - locatie aan het strand

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

Mooie locatie, direct aan het strand, en centrum, ook...

Erg klein zwembad, balkons naar binnen gekeerd, waardoor uitzicht op binnentuin

Mooie locatie, direct aan het strand, en centrum, ook dichtbij de zondagmarkt

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

De ligging is uitstekend.

Het zwembad is aan de kleine kant

De ligging is uitstekend. Heerlijk rustig en direct aan het strand met de gezellige winkeltjes en restaurants op loopafstand.

• Beoordeeld op: 23 november 2015

Mooi strand

Klein zwembad Op foto's lijkt het hotel veel mooier en luxer. Kamer is gedateerd.

Mooi strand Grote van de kamer

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

faciliteiten en locatie

door geen individuele porties van confituur honing etc, waren de wespen en pest bij het ontbijt

faciliteiten en locatie

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

Het strand

Het strand

• Beoordeeld op: 8 maart 2015

de vriendelijkheid van het personeel

vloer van de kamer niet altijd zuiver

de vriendelijkheid van het personeel