Beoordelingen over The Great Residence Hotel 3-sterren

1892/1 On-nuch Rd., Lat Krabang, Bangkok, 10520 Lat Krabang, Thailand

#48 van de 62 hotels in Lat Krabang

Prima hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Enkele Reis van/naar Luchthaven

Prima hotel! We kwamen in de nacht aan en wilden een locatie dIchtbij de luchthaven om de volgende dag vanaf de luchthaven met de VIP bus rechtstreeks naar Hua Hin te gaan. De ophaal service was ook netjes geregeld. Ontbijt was eenvoudig maar zeker goed. Vriendelijk personeel. Kamers zijn eenvoudig, netjes en schoon. Zeker voor herhaling vatbaar.

Betaalbaar en veilig hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer vanaf de Luchthaven

Bed was slecht. De spiraal vering (bonnet) duidelijk voelbaar. Een topper was erg plezierig geweest! De koffie is zo slecht dat ik eigen oplos mee nam naar het ontbijt. Er is iets glazigs rood en geel wat jam moet voorstellen. Zal nog nooit iets van fruit gezien hebben. Verder is het ontbijt "ok". Soep, rijst, ei, Thai warm en koud, brood voor de toast. En wat fruit.

De prijs en locatie zijn gunstig. Een grote, zware Europeaan (hotel gast) kreeg ernstige gezondheid problemen. Dankzij het kundig optreden en reanimatie van het personeel heeft de man het overleefd. Deze deskundigheid had ik niet in dit hotel verwacht. Petje af! Erg goed.

ideaal hotel voor de laatste uurtjes voor je vlucht vertrekt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Inclusief Vervoer van en naar de Luchthaven

het restaurant was erg duur voor wat je er voor kreeg. in de buurt zit bijna niks dus je bent er wel op aangewezen.

de locatie bij het vliegveld en de shuttleservice ernaartoe

Slecht

Muggen en onvriendelijk personeel. Bovendien verbleef ik 4 uur in het hotel, ik had mijn vlucht om 00:30. Dan toch moest ik bijbetalen. Ze wilden me geen specificatie geven van de betaling.

Kamer zat vol muggen, mijn kinderen hadden er erg veel last van, airco hielp niet. Ik moest 300 bath extra betalen voor enkeltje vliegveld. Ze geven aan dat dit gratis is, dus niet. Toen ik iets hierover vroeg, werd het personeel erg onvriendelijk.

Zoek een ander hotel!

Het personeel was zakelijk niet bepaald gastvrij. Bij het afrekenen maakten ze fouten. De aanwezige taxichauffeur is een oplichter. Hij reageerde geïrriteerd toen we zijn diensten weigerden.

Het was dicht bij het vliegveld.

Never again!!

Vreselijk bed, elke spiraal te voelen. Als je dochter, kom je niet meer droog bij de wc. Meubels verouderd. Geen lift, dus koffers naar beneden sjouwen.

Redelijk
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer van/naar de Luchthaven

Personeel kan wel wat vriendelijker kamers hebben kunnen wel wat onderhoud gebruiken de meeste zijn somber en donker Was niet de kamer die wij geboekt hadden

Locatie is prima shuttel service ook goed...ontbijt redelijk Vanwege de locatie en voor 1 nachtje wel te doen

Simpele nette kamer (superior).
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer van/naar de Luchthaven

Simpele nette kamer (superior). Ontbijt was in kleine buffetform en vliegveld transport (bij de prijs in) is wel lekker. Alles bij elkaar is het het geld meer dan waard.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

afgezien van het ontbijt een prima locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer van/naar de Luchthaven

Ontbijt kan veel beter.Eieren lauw en koud.Aanwezig in een slecht verwarden was bak. Thaise friedrice koud.Personeel nauwelijks zichtbaar.Koffie veel te sterk Jammer ontbijt zou een feestje moeten zijn. Ontbijt is in het verleden wel eens beter geweest

Afstand van de Airport naar het Hotel.-hotel. Bus service hel goed. Personeel van de bus service heel vriendelijk.. Prijs goed.

Niet meer dit hotel

Hygiëne, bed keihard, douche/toilet loopt in elkaar over superklein, heel veel geluidsoverlast zowel binnen als snelweg buiten, slecht ontbijt. Wij wilde goed uitgerust de laatste nacht Thailand hier doen, niet gelukt!

Gratis vliegveld shuttle

Ideale ligging bij het vliegveld om een nacht te overbruggen.

Ideale ligging bij het vliegveld om een nacht te overbruggen. Leuk dat je wordt opgehaald en teruggebracht. Correct ontbijt.. . Weinig geld voor veel service.

Een klassiek hotel dat veel te bieden heeft.

Het hotel beschikt over een fraai gelegen restaurant. Jammer wel dat vegetariërs er zo weinig van hun gading treffen: twee " schotels": gebakken ei, en groenteschotel.

Het ontbijt viel eerlijk gezegd wat tegen: lauwe koffie kan eigenlijk niet. Er was wel veel keus.

In weze prima voor die prijs..

ontbijt ruimte warm, koffie lauw voor de rest wel ok. Ze zijn nu bezig met nieuwbouw er naast, kan je hinder van ondervinden. Ligging als of je een ghetto binnen rijdt. Als je naar die restaurantjes gaat lopen dan oppassen voor die los liggende tegels en dat is al 2 jaar zo!! Kan het Hotel niets aan doen natuurlijk.. Douche ruimte klein.Airco werkte niet optimaal..

Ligging dichtbij vliegveld en gratis op halen of brengen. Punctueel!!! Dus voor als je de volgende dag daar heen moet perfecte ligging.. Personeel aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Verschrikkelijk
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer vanaf de Luchthaven

Alles viel tegen. Wilde m’n laatste nacht hier doorbrengen voordat ik terug zou vliegen naar Nederland. Had het nooit moeten boeken! Je wordt hier bijna suïcidaal! Mega onaardig personeel. Drie weken door Thailand gereisd en dit was de enige keer dat ik zo onbeschoft werd behandeld. Sfeer van het hotel is bedompt en het hotel is grauw en vervallen. Niet boeken! Zonde om zo je reis te eindigen.

Niks. Verschrikkelijk hotel. Zou dit alleen boeken als je met iemand bent of met een groep, zeker niet alleen, je de dag erna naar het vliegveld moet, en heel hard gaat drinken om de ellende van het armoedige hotel niet meer kan te zien.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

10 minuten shuttlebus naar het vliegveld was goed geregeld.

Hotel en kamers wat gedateerd. Geen lift aanwezig wat voor ons wat onhandig was met bagage en kind.

10 minuten shuttlebus naar het vliegveld was goed geregeld.

Goed voor een stopover

Sinds de vorige keer 4 jaar geleden geen onderhoud meer gehad. Gordijn was te smerig om te zien. Ligbedden bij het zwembad hebben hun beste tijd gehad.

Gowd geregelde airport service. Bij gate 3 stond een bordje en hadden ze een lijst met onze naam. Binnen 10 minuten vervoer.het ontbojt is goed.

Goed voor 1 nacht

Het zwembad is erg klein, ligbedden waren zeer versleten. Het terras buiten is hard toe aan opknapbeurt. Douche is erg klein. Toilet en wastafel worden helemaal nat.

Hotel ligt dicht bij vliegveld, gratis shuttlebus.

Prima hotel voor een vroeg vertrek na de airport
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer van/naar de Luchthaven

- Áls men licht slaapt kan het geluid van de weg langs het hotel storend werken zelf geen last van gehad. - Het water van het meertje/slootje kan wat ruiken en ook kan men daardoor mogelijk kaast van muggen hebben. Dus een plaatsje bij het zwembad of wat verder weg heft dit op.

- Vervoer van het vliegveld en naar het vliegveld - Ontbijt is goed te noemen en voldoende uitgebreid te nomen ook westers. - Een klein zwembad geeft je de mogelijkheid om wat af te koelen als het heet is. - Terras doet gezellig aan de maaltijden zijn prima. Toen ik er was, was er ook muziek, maar dat kwam mogelijk door een personeelsetentje met Nieuwjaar , het geluid stond zeker niet te hard en het was gezellig. - Kamers zijn netjes en ruim en schoon

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Airport hotelletje voor een nacht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer van/naar de Luchthaven

Geen schoon ogend beddengoed, lakens zagen er niet schoongewassen uit. Kamer was niet 'clean' maar ook niet echt vies. Het geheel oogt net even een min, ook door de wat sombere (minder fraai ogende) omgeving is de eerste indruk al wat gereserveerd. Op z'n Nederlands: de glans is eraf.

Het Hotel ligt buiten de drukte maar wel nabij de internationale luchthaven. Taxi 10 minuten. Geen sterren hotel maar wel een geschikte locatie als afsluiting (na een reis door Thailand) wanneer de vlucht de volgende ochtend vroeg vertrekt. Volop locale markten en restaurants etc. op loop afstand. Het hotel voorziet in gratis transport naar de airport.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

prima voor nacht voor of na een vlucht

wel een beetje vergane glorie. Vieze gordijnen en kapotte stoelen bij het zwembad. Bed was wat hard.

Dicht bij de luchthaven, regelmatig een shuttle, snelle incheck, wakeupcall precies op tijd

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Een kamer vol met bed bugs. Maakte mijn verblijf alles behalve fijn

Na mijn eerste nacht werd ik wakker met jeuk en uitslag waarvan ik eerst dacht dat het mischien zonnenalergie was. Na de tweede nacht nam het toe en werdt het erger. Na een kleine siësta was het niet meer te houden ik bekeek het bed en zag heel kleine beestjes lopen ( bed bugs) na klagen bij de resectie kreeg ik een andere kamer en een potje tijger balm. Ik ben naar de apotheek gegaan en zalf gehaald. Maar nu thuis in Nederland 3 dagen na vertrek zit ik nog onder de uitslag en jeuk. Het is hopen dat je een goede kamer krijgt en dat was in mijn situatie niet het geval. En mijn verblijf was zwaar zwaar onaangenaam.

Verry close to the AirPort.

Zeker een aanrader voor 1 of 2 dagen

Kleine kamer, badkamer veel te klein . Zelfs de wc is nat als je ging douchen

Restaurant was gezellig en lekker eten ... duidelijke kaart om keuze te maken voor het eten , 5 minuten wandelen van restaurants en bars en 10 min van een grote markt .

• Beoordeeld op: 4 november 2017

ik ben er gewoon twee nachten geweest voor mijn afreis en dicht bij het vliegveld

niets het voldeed aan wat ik verwacht had

De kamer was goed zeker voor mensen die er maar een of twee nachten verblijven, om dan verder te reizen, of voor zij die de dag erna naar huis gaan, dicht bij het vliegveld en gratis shuttle. Je gaat een goede 100 meter van het hotel en je komt bij vele restaurantjes en een mooie overdekte markt, zeker de moeite om eens een kijkje te gaan nemen.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Airport hotel locatie.

Wij konden niet slapen van de jeuk in het bed bah. Maar volgende keer een iets duurdere kamer boeken, wat kan mag je verwachten voor 17 euro

De prijs 17 euro was dicht bij het vliegveld. Wij moesten de volgende dag verder vliegen. Free shuttle bus one way anders 100 bath is nog niets. Ontbijt 150 bath PP was goed.

Hotel te vermijden

Slecht bereikbaar, slechte weg en moeilijk om een taxi te vinden. Vuile kamers, afgerafelde handdoeken, onvriendelijk personeel. GEEN LIFT EN DUS GESLEUR MET KOFFERS NAAR DERDE ETAGE

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prima voor 1nacht maar meer ook niet.

Het lag wat afgelegen. Alles was echt in de jaren 80 blijven steken. Zwembad bijna op de snelweg. Ontbijt was niks bijzonders maar. Uitzicht op bouwplaats.

Het was goekoop. En uitzicht op luchthave was bijzonder. Ook de kwakende kikkers moet je rekening mee houden. Goed bed, ruime kamer, kleine badkamer. Pendelbus was goed geregeld.

De foto's zijn niet de werkelijkheid.

Het hotel ligt op een plek waar buiten het hotel om niet veel te doen is. De prijzen in het restaurant zijn belachelijk hoog. Ongeveer 3 keer de normale prijs in vergelijking met de rest van Bangkok. De stoelen en parasols bij het zwembad zijn letterlijk allemaal kapot. In de kamer was het erg vies en was het bed doorgezakt. Er liep een mieren kolonie langs het bed omhoog en de gordijnen waren erg smerig.

Het hotel ligt dicht bij het vliegveld

Het hotel ligt bij een viaduct, een beetje achteraf.

Prima locatie als je vroeg op het vliegveld moet zijn, of laat aan komt. Haal en breng service is uitstekend. Er is een zwembad en in hetvrestaurant heeft goed eten.

5 min van vliegveld.

De meest harde bedden en kussens van Thailand! Leken wel betonplaten,hierdoor minder goed uitgerust voor terugreis.

5 min van vliegveld. Keurig met busje heengebracht. Zwembad fijn.

Voor 1 nacht niet erg, maar ga er niet meer heen

Hele slechte buurt, slechte bedden, zeer verouderd hotel en badkamer heel klein en bijna geen water

Dicht bij luchthaven, kamers wel schoon. Ontbijt wel aardig

Fij dat er een zwembad is.

Op veel hotelbedden gelegen in Azie maar nog nooit zulke harde meegemaakt dan die in dit hotel. Je moest wel echt op het dekbed liggen anders was het niet te doen. Onwijs veel lawaai door de bouwput achter het hotel van 6uur tot 24uur (zie foto's) Daardoor erg weinig geslapen helaas.

Fij dat er een zwembad is. Zwembad is wel kleiner dan op de foto's. Gezellige sfeer in het zwembad. Prettig dat er een aiport ophaal service is. Deskundig personeel.

Jammere afsluiting van een geweldige vakantie in Thailand.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer vanaf de Luchthaven

Personeel was ronduit onbeschoft. bij aankomst geen 'hallo', norse blikken. De jongen die de rugzak bracht naar de kamers (1 rugzak, de andere 3 droegen we zelf) was ontevreden dat hij voor deze 'service' geen fooitje kreeg. Het toppunt was dat bij vertrek beweert werd dat wij en flesje water uit de minibar gebruikt hadden en of we 40 Baht wilden betalen (1,40 euro). Dit werd een complete rel, met een schreeuwende manager die dreigde de luchthaventransfer niet weg te laten rijden als wij niet betaalden.

bereikbaarheid airport

Slechts 1 overnachting .

Geen negatieve ervaring.

Slechts 1 overnachting . Volgende dag vertrek naar vliegveld Suvarnaphumi,. Dichtbij vliegveld. Gratis op tijd en snel shuttle naar vliegveld is een pré. Avondeten in restaurant was goed en niet duur. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Ideale tussenstop naar het vleigveld.

Ondanks ons korte verblijf 1 middag en 1 nacht viel het ons een beetje tegen, dat er weinig betaalbaar vervoer naar de stad te vinden was. Nu was het een korte wandeling, maar het trottoir was bijna niet te bewandelen en al helemaal niet met kleine kinderen.

Wij zijn er slechts 1 nacht verbleven, als tussenstop onderweg naar huis. Ideaal hotel voor een korte stop onderweg naar het vliegveld. Transport naar het vliegveld is perfect geregeld.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Het is handig voor een nacht naast t vliegveld

Hele kleine kamer super kleine badkamer Geen antwoord op 2x de vraag of we opgehaald konden worden op t vliegveld

De locatie was dicht bij het vliegveld

• Beoordeeld op: 7 april 2017

goed hotel op een strategies punt.

Het prijspeil in het restaurant. De menu kaart inzien en daarna besloten een stukje te wandelen om bij de plaatselijke gelegenheden heerlijk te eten.

Shuttle service naar vliegveld. Zwembadje en de loop afstand naar de avond markt. Mijn fiets die in een doos werd verpakt door de plaatselijke fietsenmaker op 5 min afstand werd gratis door het hotel opgehaald. Motor taxi op de hoek.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Absoluut niet aan te raden.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer van/naar de Luchthaven

De vriendelijkheid in hey hotel was dramatisch. Allemaal zo Chagerijnig. Ze krijgen een fooi voor het helpen dragen van onze koffers. Dat was te weinig vonden ze en er kwam geen dank vanaf. Verder zijn de kamers vies en vol met muggen en vlekken m. Beddengoed was te ranzig voor woorden. Allemaal vlekken. Het ontbijt was niet te eten. Kortom vreselijk zelfs voor een nacht.

Het zwembad is het enige waar je vrolijk van wordt.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Goed hotel, vlakbij de luchthaven.

Goed hotel, vlakbij de luchthaven. Met transferdienst. Wij vertrokken 's nachts terug naar huis, was ideaal om de laatste avond en halve nacht door te brengen. Leuk zwembad, fijn restaurant.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

goed hotel voor kort verblijf

de autoweg daar kon ik me voor afsluiten het is ook goed om 1 hele dag te blijven bij het zwembad zwemmen lezen om bij te komen van een verre reis en weer verder te reizen , onderbreking

Het zwembad is tot 23.00 open ook het restaurant is tot half 22.30 open dat is fijn als je laat aankomt wat ook super was je wordt opgehaald van de luchthaven eigen taxiservice

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Uitgerust op naar je volgende hotel of naar huis

Dichtbij het vliegveld goede service van en naar dit vliegveld en het hotel is goed eten een voldoende en s morgens uit gerust je vliegtuig nemen perfect

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Goed voor 1 nacht.

Vest laten liggen in de taxi van het hotel. Niet teruggekregen of moeite gedaan om het terug te vinden door het personeel.

Het ontbijt was goed, de ophaal en wegbreng service prima. Voor de prijs een goed hotel. Restaurants vlakbij.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Goed en handige shuttle bus naar de airport.

De bediening van het restaurant daar kon af en toe wel een lachje van af.

Snelle internetverbinding en ideaal om je vakantie af te sluiten in de buurt van de luchthaven.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Foto,s u kunt misschien beter zelf gaan kijken naar uw accommodaties die u aanbied aan gasten.

De ontvangst, het eerste wat de receptioniste in gebroken Engels zij bij aankomst 2340 bath Pay. Het ontbijt heb ik dan ook maar niet extra geboekt.

Voor twee dagen een aardige omgeving in de buurt

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

niets bijzonders maar de hotel is ook niet duur
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer vanaf de Luchthaven

niet trips bij de hotel boeken 4000 baht naar floating market plus 3000voor de bootje was niet de afspraak maar ja vrouw allen

niets bijzonders maar de hotel is ook niet duur

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

voor 1 overnachting, prima aansluiting op vliegveld

Het restaurant naast het hotel gelegen was slecht. Heel lang moeten wachten op het eten, patat was koud, dode vlieg op het bord. Restaurant bizar slecht.

geen ontbijt genomen, kamers naar verhouding goed. Hele goede gratis shuttle bus, hoewel het personeel de fooi uit je handen kijkt, beetje jammer.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Jaren een goed hotel geweest, is nu in een verval gegaan

De service was de afgelopen jaren véél beter. Het hotel is in een verval geraakt. Het restaurant was vroeger best OK, is nu vreselijk kwestie service. Verkeerde gerechten, lange wachttijden. Betalende shuttle service (100bath)

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Goed hotel!

Geen goede koffie;)

Goed hotel om te verblijven voor je weer terugvliegt. Schoon, vriendelijk, prima ontbijt, goed restaurant!, perfect. We hebben geen idee waarom dit hotel zo veel negatieve reacties heeft. Wij zijn kieskeurig, maar vonden het top! Als je de straat uitloopt kom je bij een straat met een grote markt, een stuk met kraampjes en verschillende bars en restaurants.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Goede prijs kwaliteit

Ligging is goed om dag erna naar luchthaven te gaan, wel helaas weinig te zien in de omgeving

Vriendelijk personeel, aangenaam zwembad, beste nachtrust in een maand bangkok

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Ligging vlak bij luchthaven Suvarnabhumi AirPort.

Badkamer vies, veel muggen in hotel, hard bed! Ontbijt is bijna alles koud, thee staat klaar maar is heel sterk ( zakjes zitten in de pot)!

Ligging vlak bij luchthaven Suvarnabhumi AirPort. Ontbijt is mager, wij waren met een kind van 5 jaar op een kamer maar moesten 100 bath bijbetalen voor ontbijt! Badkamer is vies (maar dat is overal in Thailand hetzelfde), vervoer luchthaven gratis, personeel schoonmaaksters 7, koffers brengers 3, receptie 6. Ontbijt 5. Als je minder dan 20 bath fooi geeft nemen ze het niet aan!!! Kamer zag er netjes uit!

• Beoordeeld op: 29 december 2016

min puntjes maar nu niet om te zeggen erg paar kleine details ...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer vanaf de Luchthaven

Zwembad pompen lagen stil voor zuivering te veel diertje in het water en als je wou liggen op een zonnestoel waren er bij die maar 1 steun hadden andere steun was stuk om recht te zitten zo dat je kantelt en op mijn teras lag een dode kuiken die half rot was die lag daar niet 5 min

Gratis transfer AirPort . Na bestellen bord eten liepen er miertje in mijn bord deze toonde ik ook aan ober en namen ze zonder probleem terug en geven een nieuw bord

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Niet meer.

Het personeel dat begon te lachen toen ik 20 baht fooi gaf. Zeer onbeschoft. Brachten de koffers naar boven omdat er geen lift was. Geen fijn bed & lawaaierig.

De locatie was prima.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Erg prettig de transfer vliegveld, 5 min je bent er ff...

Veel muggen (hebben spray op tafel) Ontbijt was buffet niet alles erg warm.

Erg prettig de transfer vliegveld, 5 min je bent er ff helemaal weg uit reis drukte goed ontspannen en heerlijk eten.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Prima wanneer je dichtbij de airport wil zitten.

Restaurant van het hotel was niet super. Rook daar niet erg fris. Massage aan de prijzige kant.

Prima hotel wanneer je dichtbij de airport wil zitten. Anders is de locatie erg ver van het centrum van Bangkok af.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Ok voor 1 nachtje rondom airport...

Foto's zien er goed uit, realiteit valt tegen. Service niet heel goed en vriendelijk Maar prima om een nachtje te slapen in de buurt van het vliegveld.

Eten was ok..

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Fijne afstand vanaf het vliegveld.

Harde bedjes bij het zwembad, een paar beestjes tegengekomen in het bed van de hotelkamer. Gelukkig zagen we die de volgende ochtend pas.

Fijne afstand vanaf het vliegveld. Het was wel even zoeken naar de shuttlebus maar na wat rondvragen snel gevonden. Kamers zijn prima. Lekker zwembad. Personeel is aardig en helpen je bij oa het vervoer naar je volgende bestemming.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Een smerige kamer dichtbij het vliegveld

De kamer was erg vies. Het bed zat vol met vlekken. Daarnaast was er ook ongedierte. Tot slot zijn er nog extra kosten in rekening gebracht voor de minibar, terwijl dit onjuist is.

Het enige positieve was her personeel. De locatie is lastig te vinden voor taxi chauffeurs vanuit Bangkok. Wel dichtbij het vliegveld.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Teleurstellende laatste dag in Thailand

Ontbijt viel tegen, personeel wat bot en kortaf, het hotel mega gehorig, en een aantal gasten die tot 's avonds laat veel lawaai maakte, en het hotel dat daar niet op anticipeerde. Bed was hooguit oncomfortabel.

De afstand en de shuttleservice naar het vliegveld waren erg goed

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Locatie bij vliegveld top! Personeel zeer slecht en klantonvriendelijk!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer vanaf de Luchthaven

Zelden zo'n ongemotiveerd en slecht personeel gezien! Met name de manager was zeer klantonvriendelijk! Snachts om 4 uur wakker gemaakt door groep vertrekkende Chinezen en door personeel dat hard door walkie talkies aan t praten was! Wastafel was echt vies mn door vele haren die er nog in lagen. Op onze klachten hierover sochtends werden we wat 'smalend' aangekeken door de manager die verder niets zei laat staan enige excuses aanbood! Onze jongste zoon had bloedneus gekregen sochtends in bed waardoor er wat bloed op lakens zat. Bij t uitchecken werd tot onze grote verbazing ons gezegd dat we hiervoor 200 baht moesten betalen omdat t nu 'buiten t hotel gewassen' moest worden..... Wat een flauwekul! Wij weigerden dit te betalen (principe kwestie...)waarop manager de chauffeur v de overigens gratis shuttlebus opdracht gaf onze tassen uit te laden en dat wij zelf maar moesten zien hoe we op t vliegveld kwamen! Hierop heb ik de lakens gepakt, onder kraan in wc gehouden en ze nat maar zo goed als schoon in armen van de dikke, afschuwelijke en zeer onaardige manager gedrukt! Waarop we alsnog met bus mee konden rijden! Echt jammer deze laatste Thaise ervaring, nadat we juist 4 weken lang als gezin alleen maar zeer behulpzame en vriendelijke mensen hadden ontmoet!

Ligging vlakbij de internationale AirPort was super! 5 minuten rijden! Betaalbaar hotel.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima slaapplaats voor een tussenstop.

Voor de betaalde prijs moet je niet meer verwachten dan hetgeen is geboden. Prima slaapplaats. Simpel ontbijt. De douche is niet echt gemaakt voor lange mensen. Maar dat is bijna overal in Thailand.

Voor reizigers op doorreis een prima lokatie. Na een lange vlucht dichtbij het vliegveld. Dichtbij de snelwegen om de volgende dag de reis te vervolgen.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Niet doen maar verder zoeken
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer van/naar de Luchthaven

De foto's op deze site van dit hotel doet je vermoeden dat het een behoorlijk luxe en schoon hotel is, ik kan je garanderen dat dit absoluut niet het geval is. Mijn inziens zou booking.com dit hotel moeten verplichten recente foto's te laten plaatsen en de oude laten verwijderen. Gelukkig zijn we diezelfde dag nog vertrokken naar het vliegveld van overnachten was voor ons echt geen optie. Het is een oud vies en uitgeleefd hotel maar eerlijk is eerlijk ik betaalde ook zeker niet de hoofdprijs.

De afstand naar het vliegveld en de shuttleservice er naartoe.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Goede overnachting voordat je een vlucht pakt vanaf Bangkok Airport

Het restaurant had langer open gekund voor mensen die later arriveren.

De kamer was basic maar beviel goed en was precies zoals van te voren aangegeven (en weergeven op de foto's). Verder zijn de medewerkers zeer behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Erg matig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer vanaf de Luchthaven

Onvriendelijk personeel,personeel die de koffers naar de kamer bracht vroeg om fooi. We hadden geboekt 2 volwassenen en een kind,echter bij aankomst moesten we voor een kind bijbetalen voor ontbijt en of een extra bed. De kamer had 2 paar kussens en handdoeken ipv voor 3 personen.wij komen hier niet meer terug

Locatie dicht bij het vliegveld

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Airco was lek, maakte een hels kabaal de hele nacht. Beetje jammer als je de volgende ochtend vroeg moet vliegen. Personeel loopt mee om kamer te wijzen, maar verwacht daarna wel een leuke fooi. Daar vind ik de prijs niet helemaal naar.

Comfortabel bed, ruime kamer. Pluspunt is zeker dat je een eigen balkon hebt, kun je 't even laten luchten. Er is een restaurant bij het hotel maar die is vrij duur. Ik had eigen maaltijd meegenomen.

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Prima voor één nacht voordat je gaat vliegen

Op booking.com staat dat er ook excursies geregeld kunnen worden, maar dit is in geen geval mogelijk hier, ze weten niet waar je het over hebt. De taxi service bij het hotel is veel te duur, beter loop je een stuk naar de drukke weg en rijden genoeg taxi's die je voor de helft van de prijs wegbrengen of neem de sky train!

Dichtbij het vliegveld, zwembad en prima kamer om te slapen voordat je gaat vliegen.

Voor een stop over op BKK airport is dit een prima verblijf

Beetje gedateerde kamer.

Dicht bij de BKK Airport (5min)

personeel was alleen maar aan het feesten en vergat de klanten. liepen zelfs mensen weg die wouden eten

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Locatie is vlakbij vliegveld. Shuttledienst naar vliegveld, zwembad

Geen lift

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Fijn hotel voor kort verblijf dichtbij de airport.

Kamer inrichting beetje gedateerd.

De locatie, het gratis transport, de service, het ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Praktisch dicht bij het vliegveld en goede shuttle dienst.

De matrassen veel te hard!

Goed ontbijt!

Prima hotel voor een tijdelijk verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer van/naar de Luchthaven

Afstand airport en hotel.

een goed hotel voor een dag of zo

het balkon is klein en er was geen stoel met leuning in de kamer

goed ontbijt in het algemeen ~ ben ik tevreden met het aangebodene

prima locatie voor overnachting op doorreis

weet ik niet

zwembad dichtbij luchthaven goede service luchthavenshuttle

Precies wat je wil en nodig hebt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden + Vervoer van/naar de Luchthaven

Ik zou het niet meer boeken

De kamer niet het zelfde als de foto

Niet wat ik wouik zou zou niet meer nemen

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Locatie en transfer naar het vliegveld

Niets, was er maar een paar uurtjes

Locatie en transfer naar het vliegveld