Beoordelingen over COMO Metropolitan Bangkok 5-sterren

#50 van de 1.481 hotels in Bangkok

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Mooi en rustig hotel
    • Metropolitan Kamer

Locatie is prut. Ver van de skytrain verwijderd. De looproute naar de skytrain is honderd keer niks. Veel verkeer en stinkt (maar Bangkok stinkt overal).

Rustig hotel. Niet zo heel erg uitgebreid ontbijtbuffet (maar kwaliteit wel goed). Buffet wordt aangevuld met selectie van de kaart (erg lekker).

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Beste hotel EVER 😀!
    • Metropolitan Kamer

De kamer was geweldig (Terrace Room) met buiten patio en douche. Groot zwembad en volledig uitgeruste gym met stoombad en jacuzzi. Perfecte service tot in detail!

• Beoordeeld op: 18 november 2017

oase in druk bangkok
    • Studiokamer

attentheid personeel lobby kon beter

prachtig zwembad , geweldige gym en spa . mooie goed onderhouden ruime moderne kamer . perfect ontbijt . oase in druk bangkok

Fantastisch hotel!!!

Dat we weer weg gingen

Super goed personeel! Partner was ziek receptie zorgde voor gember thee en fruit. Schitterend hotel. Mooie grote kamers. Ok fijn dat de heren bij de entree de taxi's regelen en als ze je proberen te lichten komen ze op de zwarte lijst

Heerlijk hotel met goede service, mooie kamers, top sport faciliteiten en super ontbijt!

Niets...

Het ontvangst was fenomenaal, iedereen kwam vanuit het hotel op ons afgelopen met een grote glimlach om ons welkom te heten, onze bagage aan te nemen en ons een drankje en verfrissingsdoekje te geven. Het was onze huwelijksreis, dus dat hadden we aangegeven, we kregen een upgrade naar een grotere kamer en in de avond bij terugkomst na het eten, stond er een fles champagne voor ons klaar, heel attent!! De kamer was schoon, netjes en je kamer wordt naast de standaard cleaning ook in de avond 'slaap klaar' gemaakt. Gordijnen dicht, bed open geslagen, etc. De badkamer was heel modern en schoon, met mooie regendouche en bad. Ontbijt was heerlijk, naast een uitgebreid buffet met Thaise, maar ook Europese gerechten, kon je ook per persoon een gerecht van het menu kiezen. Het zwembad was heerlijk met goede ligbed service. Groot bad waarin je goed banen kan zwemmen. Het fitness centrum was super, erg groot, goede airco en mooie apparaten. Daarnaast ook losse gewichten, yogamatten en pull up rek. En niet te vergeten de proteïne choco balls!;) Heerlijk hotel voor een paar nachten Bangkok. Op loopafstand van gezelligheid, stations en supermarktjes. Voor de trekpleisters moet je zeker wel met OV, maar dat is prima te doen. In ieder geval voor de avond voldoende gezelligheid in de omgeving!

De kamer was erg groot, was schoon, aan alles werd gedacht...
    • Metropolitan Kamer

De kamer was erg groot, was schoon, aan alles werd gedacht voor je verblijf in zowel de kamer als bij de receptie. Het personeel is zeer service gericht. De overige hotels in onze reis door Thailand kwamen niet in de buurt van Como.

Onze kamer en het personeel.
    • Executive Suite

Onze kamer en het personeel. Het was echt geweldig. Zoveel luxe.

Rustige hotel met grote kamers

Ontbijt en restaurant

Rustige hotel met grote kamers

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Luxe Zen-locatie in Bangkok!
    • Metropolitan Kamer

Kamer was erg ruim (Metropolitan room), groot zwembad, uitstekende service en erg uitgebreid ontbijtbuffet!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

• Studiokamer

Prijs bier is hoog voor Bangkok

Super hotel met uitstekende service

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Genieten in oase van luxe

Kan niks verzinnen

Fantastisch ontbijt. Extreem goede service. Geweldig verblijf. Hele fijne spa en zwembad ook!

top personeel!
    • Terraskamer

niks!

buitendouche!

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Het comfort.

Helaas geen balkon

Het comfort. De bediening van al het personeel. Je wordt echt in de watten gelegd.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

geweldige service, fantastisch hotel!
    • Executive Suite

geweldige service, fantastisch hotel! verwen uzelf.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

wij hadden een suite geboekt.

De ramen van de kamer kunnen niet open. Het ontbijt was top, de ontbijtzaal niet echt inspirerend. Maar let op; dit is geklaag in de marge

wij hadden een suite geboekt. Dat had niet gehoeven. De ene kamer keek uit op een blinde muur. Overigens een prima werkplek/ mocht dat het doel zijn. We kozen n.a.v. een eerdere (Ubud) ervaring bewust voor Como. Vergeleken daarmee was dit echt iets anders. Meer beton. Maar ja, wat wil je, platteland van Bali of wereldstad Bangkok. Het ontbijt was top. Het water en de verzorging bij het zwembad prima. Altijd het geluid van de stad op de achtergrond. Een minuut of 10 wandelen naar Metro en Sky train station. Die liggen in een drukke winkelstraat met heel veel kraampjes en een breed scala aan verschillende mensen. Detail...de badkamer was uitstekend

• Beoordeeld op: 30 januari 2016

Het ontbijt was lekker: je kunt een deel van de kaart...

Het ontbijt was lekker: je kunt een deel van de kaart bestellen waarbij de ene helft bestaat uit normale opties en de andere helft uit healthy alternatieven. Daarnaast is er een buffet met goede aanvullingen!

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Mooie ruime kamer.

Mooie ruime kamer. Super bed en heerlijk ontbijt!!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Heerlijk ontbijt!

Heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Gastvrij hotel waarin het aan niets ontbrak.

Gastvrij hotel waarin het aan niets ontbrak. Alsof de eigenaar(es) zelf in het hotel resideert.

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.