Beoordelingen over Paradise KohYao 4-sterren

24 Moo 4, T.Koh Yao Noi, A. Koh Yao, Phang Nga, 82160 Ko Yao Noi, Thailand

#10 van de 24 hotels in Ko Yao Noi

Prachtige ligging!

De kamers zijn wel aan renovatie toe, ze zijn al enkele aan het renoveren. Klein zwembad met maar 8 zetels dus verplicht om aan het strand te liggen. Ze zijn ook een nieuw stuk aan het bijzetten dus er zijn wel werken aan de gang.

Heel lekker ontbijt. Lekker eten aan een goede prijs, drank is iets duurder, 3 euro voor een cola. Wij hadden een kamer met jacuzzi en een prachtig uitzicht. Kano 's te huur voor 150 bath voor 3 u .

Geweldig !!
    • Superior Studio

Wij waren hier 3 dagen , helemaal goed , maar ik denk wel als je langer blijft dat het tegenvalt dat het wat geïsoleerd ligt , je gaat niet zo maar even het resort af , ver uit de buurt van alles ,

Het was geweldig ! super vriendelijk personeel , hospitality was heel goed , ontbijt super , eten in restaurant was ook goed mooiste kamer die we ooit hebben gehad , kregen gratis upgrade strand was top en zeer schoon , kortom we hadden echt een gevoel dat we in een paradijs waren , heerlijk rustig, als je even lekker wilt relaxen moet je hier zijn !

Een echt paradijs!
    • Superior Studio

De prijzen van het eten zijn Westers, maar dat wisten we op voorhand. De uitstapjes zijn ook best wel prijzig. Het hotel ligt echt helemaal afgelegen. De enige manier om iets te doen is excursies via het hotel, die natuurlijk wel prijzig zijn. Als je niet té veel geld kwijt wil zijn, boek je best geen lang verblijf. Wij waren er zelf maar enkele nachten, wat perfect is!

Een echt paradijs! Na 2 weken reizen kwamen we daar toe en het is echt een pareltje! Je komt meteen tot rust. We hadden een standaard kamer geboekt, maar kregen een gratis upgrade en hadden een kamer met jacuzzi op ons balkon! Echt zalig! We kregen ook vouchers voor een gratis cocktail, gratis yoga les, gratis massage en gratis kayak. Beste ontbijt dat we ooit al gehad hebben. Het hotel heeft zijn naam echt niet gestolen!

Goed om enkele dagen te relaxen
    • Superior Studio

Prijzen voor eten en drank zijn veel te hoog!! Je kan het resort niet verlaten enkel met hun speedboot, heel duur! Activiteiten ook heel duur.

Heel mooi strandje Leuke yoga en massage op het strand Heel leuk om een dag of 2 gewoon te nietsen en te relaxen

Romantisch paradijs.
    • Superior Studio

De prijzen van het eten en drinken is zeer duur in het resort. Aangezien er geen winkels en andere restaurants in de buurt zijn, ben je aangewezen op het resort en dat maakt het verblijf extra duur.

Het resort licht in een afgelegen paradijs. Het is van alle luxe voorzien en zeer mooi aangekleed. Een echte aanrader voor een romantisch verblijf of honeymoon. De natuur is schitterend en de kamers zijn zeer netjes en hebben een groot balkon met schommelstoel.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Ik sla nog liever een beitel door mijn knieschijf.
    • Superior Studio

Het resort is ver afgelegen van de bewoonde wereld. Het is bijna onmogelijk het resort te verlaten, wat een opgesloten gevoel geeft. Hier wordt inderdaad dankbaar gebruik van gemaakt. Prijzen zijn niet reëel (zowel van het eten als de faciliteiten). Bovendien 10% service kosten en de 7% btw die achteraf nog gerekend wordt over al je bestedingen. Waarschijnlijk waren wij de verkeerde gasten op de verkeerde plaats. Zoals overeengekomen via Booking.com helaas geen restitutie mogelijk.. Gezien we het niet naar ons zin hadden toch besloten te vertrekken. Vriendelijkheid was ver te zoeken. Wij werden ook niet echt vriendelijk geholpen bij ons vertrek. Gezien de weg naar het resort slechter is dan de welvaart in Congo, hebben wij besloten om met een speedboot terug te gaan naar de bewoonde wereld waar wij nog enkele nachten elders hebben doorgebracht.

De locatie is prachtig, vriendelijk personeel in het restaurant, maar......

• Beoordeeld op: 2 april 2017

A very nice relaxing stop
    • Superior Studio

Geïsoleerd. Geen mogelijkheid om avonds buiten het resort te eten. In het resort was het vrij prijzig.

De bubbelbad kamer. De rustige ligging. Uitzicht.

• Beoordeeld op: 1 april 2017

lekker strand met veel schaduw en heerlijk bedjes en...
    • Superior Studio

de prijzen van de hoteldiensten waren belachelijk hoog, zoals de shuttle en excursies. Wij zijn vanaf Krabi met de ferry (150 bht pp) en een longtail boot aangekomen (800 bht totaal) dat ging prima. Onze kamer had kieren in het dak en gaten in de klamboe waardoor de muggen binnen konden komen.

lekker strand met veel schaduw en heerlijk bedjes en hangmatten, mooi zwembad, leuke cocktail bar met happy hour, lief personeel (dol op kleintjes), mooie kamers met fijn balkon met schommel, prima eten (uitgebreid ontbijt), lekkere gratis massage. Prachtig uitzicht op de baai vanaf het resort. Echt relaxen.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

aa
    • Studio met Bubbelbad

Ze profiteren om de prijs van taxi, eten, welness, excursies, kortom alles, véél te duur te maken. Ze weten dat je niet zonder boot of 4x4 naar de stad kunt. Alles is er zéker véél te STRIKT en alles moet dubbel gecheckt worden. Dit is voor mij géén vakantiesfeer dat men creëert maar eerder een schoolse mentaliteit. Mij zien ze d

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Een echt paradijs, met een mooie maar lastige ligging.
    • Deluxe Kamer met Dompelbad - Uitzicht op Zee

Het eten is lekker, maar aan de dure kant voor Thailand. Terwijl je ook niet echt makkelijk ergens anders kan gaan eten (door de afgelegen locatie van het resort). Verder zijn de facaliteiten top, maar was het ontbreken van een fitness is jammer.

Fantastische ligging, wat gelijk ook wel weer een nadeel is. Want even naar een ander plekje op het eiland is lastig (het ligt echt in de jungle aan het strand). Fantastisch personeel en mooie villa's echt aan het strand.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

kamer was fijn, eten was goed en het personeel van de...
    • Studio met Bubbelbad

je zit opgesloten in een mooie gevangenis, als je hier zit zie je verder niets van het eiland. eten was voor thaise begrippen heel duur.

kamer was fijn, eten was goed en het personeel van de bediening was super vriendelijk

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Geweldige mooie plek, maar voelde een beetje als een gouden kooi.
    • Studio met Bubbelbad

Het hotel ligt erg afgelegen en ze vragen hoge prijzen om met een boot of busje naar een andere plek op het eiland te gaan. Ook de prijzen van de excusies zijn veel te hoog! We hebben het zelf geregeld in the village, maar het is erg zonde dat ze dit doen. Ik begrijp dat je in een hotel wat hogere prijzen betaalt maar soms wel 4x zoveel in vergelijking met andere plekken is wat overdreven. Het zwembad is prachtig! Maar het heeft erg scherpe randen. Misschien een kleine renovatie om dit weg te werken?

Het hotel is erg goed neergezet. Midden in de natuur zonder teveel op te vallen. Prachtig uitzicht! De mensen zijn erg vriendelijk, alles is schoon. Service is top!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

heerlijk resort met wel wat hoge prijzen voor restaurant en bar
    • Superior Studio

prijzen in restaurant en bar liggen 3-4 keer hoger dan dat wij gewend waren elders in Thailand.

Zeer uitgebreid ontbijt. Mooie schone kamers, zeer vriendelijk personeel. We kregen een upgrade naar een kamer met een eigen Spa op het balkon, dat was super.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Paradise is een paradijs.
    • Studio met Bubbelbad

De prijs van de gerechten zijn westers en dus voor thaise begrippen erg duur. Om van het park af te kunnen ben je afhankelijk van Paradise taxi boat of shuttle en daar betaal je erg veel voor. Lijkt mij dat dat een stukje service naar de bezoekers moet zijn.

Super mooie kamers, hele fijne badkamer en alles hel schoon en netjes. Bijzonder mooie baai en prachtig aangelegde tuin. Vriendelijk personeel en heerlijk teen.

De uitzichten en de lokatie
    • Superior Studio

Sommig personeel was niet vriendelijk, een vermoeden dat we slippers zouden hebben vervreemd deed de deur dicht. Jammer.

De uitzichten en de lokatie

Toplocatie voor een rustig idylisch verblijf.
    • Villa met Zwembad

Prijsverhouding van drank was duur.

Rust, vriendelijk personeel, lekker eten, lekkere cocktails, we werden helemaal in de watten gelegd.

Waanzinnig
    • Deluxe Kamer met Dompelbad - Uitzicht op Zee

Prijzen in restaurant heel hoog

Romantische setting, waanzinnig uitzicht

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Trip in mongtail boot trip te conseileren gezien ze afhalen aan het hotel
    • Studio met Bubbelbad

Keuze van eten was gering goed voor beperkt aantal dagen

• Beoordeeld op: 4 september 2016

prachtig zicht.

prachtig zicht. lekker eten

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Paradijs
    • Studio met Bubbelbad

Locatie restaurant op het strand

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Paradijselijke locatie, thailand vanuit de boekjes!

De prijzen voor alcohol zijn het dubbele als Phuket, wat normaal is voor zo'n afgelegen Moslimeiland. Prijzen van excursies zijn eveneens hoog, doe deze elders en geniet van de prachtige locatie!

Paradijselijke locatie, thailand vanuit de boekjes! Lekker ontbijtbuffet! Toffe kamers met junglegevoel! Heel vriendelijk en lokaal personeel!

• Beoordeeld op: 10 februari 2016

Prachtige afgelegen locatie, omringd door Jungle aan de ene...

Prijsen zijn vrij hoog, duurder dan in de 5 sterren resorts van Phuket. De huisjes mogen wel een opknapbeurt krijgen. Strand is niet fantastisch door zeer ver terugtrekkende zee bij eb.

Prachtige afgelegen locatie, omringd door Jungle aan de ene kant en de baai aan de andere kant. Relatief veel faciliteiten en goed eten met voldoende variatie voor een aantal dagen.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Super mooie locatie!

Enige nadeel is dat je ver van de bewoonde wereld op het eiland zit. Je kunt niet even ergens winkelen of eten en voor excursie ben je dus ook min of meer gebonden aan de dure maar goede excursies van het hotel

Super mooie locatie! Prachtig strand, echt heerlijke plek om lekker te ontspannen. Het eten is heel goed, hoewel het redelijk duur is voor thaise begrippen.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Toplocatie, zalige kamers met uitzicht en heel netjes.

Personeel niet vriendelijk en onvoldoende, moeilijk om eiland te verkennen en absoluut geen waar voor uw geld

Toplocatie, zalige kamers met uitzicht en heel netjes.

• Beoordeeld op: 12 februari 2016

de sfeer

de sfeer

• Beoordeeld op: 9 januari 2016

eten was heerlijk

strand is prachtig om te zien maar moeilijk begaanbaar. met name bij laagtij.

eten was heerlijk

• Beoordeeld op: 13 november 2015

Zeer mooie rustige ligging.

Zeer mooie rustige ligging. Verblijven zijn goed verdeeld over gans het resort.

• Beoordeeld op: 2 september 2015

Mooie kamers, prachtig strand, mooi zwembad, lekker eten

De prijzen in de bar en restaurant zijn hoog, en je hebt geen alternatief in de buurt

Mooie kamers, prachtig strand, mooi zwembad, lekker eten

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

De yoga lessen en de spa.

Voor kinderen weinig te doen behalve het zwembad

De yoga lessen en de spa. Rustig en afgelegen

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Locatie, strand, zwembad, yoga

De 'entertainment', thai boxing en dans demonstratie had niet gehoeven

Locatie, strand, zwembad, yoga