Beoordelingen over Thongtapan Resort 2-sterren

22 M. 5 Baantai, Koh Phangan, Surathani, 84280 Thong Nai Pan Noi, Thailand

#10 van de 14 hotels in Thong Nai Pan Noi

Eenvoudig, maar authentiek en sfeervol en uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
    • Bungalow met Airconditioning

Sommige huisjes liggen helemaal hoog tegen de berg op, dan is het een enorme klim, hoewel men wel je bagage naar boven brengt. Er zijn er maar weinig die echt zeezicht hebben. Men heeft geen ligbedden of parasols, slechts een beperkt aantal ouderwetse strandstoelen, die je zelf bij de de receptie kunt ophalen en anders lig je gewoon met je handdoek in het zand.

Het was de 2e keer dat wij in deze baai verbleven en in 8 jaar tijd was er veel veranderd. Veel eenvoudige hotels waren omgebouwd tot zeer luxe resorts, waardoor deze hun authentieke Thaise sfeer verloren hadden. In dit hotel is dit gelukkig (nog) niet het geval. De huisjes zijn eenvoudig en liggen in een mooie tuin tegen de heuvel op, de prijs kwaliteit is prima. Ontbijt is ook eenvoudig maar goed, je kunt kiezen uit diverse menu's en het terras is prachtig met uitzicht over de baai en je voeten in het zand. Eten in restaurant is goed en 's avonds kan er van de barbecue gegeten worden.

Verblijf aan prachtige baai
    • Bungalow met Airconditioning

De huisjes waren bij aankomst toch wat anders dan de foto's doen uitschijnen, maar het ligt op een prachtige locatie wat dit allemaal goed maakt. Ontbijten is heerlijk aan de prachtige baai waar het hotel gelegen is. Naam mijn mening het mooiste stand van het eiland. Wel is er niet veel te doen, slecht 1 korte straat met een handvol winkels en restaurants.

Een plek voor individualisten. Als je van rust houd en jezelf kunt vermaken is dit jou plek.
    • Bungalow met Ventilator

Mij viel tegen, dat de bungalows die ik vroeger bewoonde, links van het restaurant afgebroken waren. Dat waren de plekjes met het mooiste uitzicht over jet strand en de zee.

De ligging en de rust op deze plek bevallen mij het meest. Ik had een moeilijke periode achter mij en Thongtapan was de juiste plek om weer bij te komen. Ik heb het “entertainment “ als uitstekend beoordeeld, maar ik wil niemand op het verkeerde been zetten: er was geen entertainment behalve zachte muziek aan de bar. Voor mij precies goed! De mensen aan de receptie zijn alleraardigst. Kompetent en behulpzaam, vanaf de eerste mail bij de kennismaking tot aan mijn vertrek heb ik mij goed gevoeld door hun vriendelijkheid. De bungalows zijn ruimer en comfortabeler als vroeger in mijn backpackertijd. Ik was blij met de waterkoker voor mijn eerste koffie vroeg in de ochtend. En voor de westerse wc pot! Fijne boeken gevonden bij de receptie: Arthur Japin en Meir Shalev. De plek van het restaurant is goed gekozen; voor mij een van de mooiste plekken op aarde. Als je iets van Feng Shui weet, daar zindert het van de positieve energie. Het eten is goed.

• Bungalow met Airconditioning

De badkamer was simpel. De kledingkast was nogal gammel.

Over het algemeen prijs-kwaliteit is goed. Personeel was erg behulpzaam. De tuin bij de bungalows is erg mooi. Het restaurant was de beste aan dit strand en ook knus onder de grote boom aan het strand.

• Bungalow met Airconditioning

Man bij de bar ( hij was geen Thai ) was erg bot toen we per ongeluk zijn laluutje opliepen ipv er omheen. Was echt onnodig en past niet in de Thaise sfeer van gastvrijheid.

Erg mooi restaurant aan het strand. Lekker eten. Mooie bungalows en airco die niet teveel lawaai maakt. We moesten wel om schone handdoeken en een extra deken vragen maar dat kregen we meteen.

Ruime bungalows aan prachtig rustig strand
    • Bungalow met Airconditioning

Airco maakte lawaai en ging dat steeds meer doen. Ik ben overgeplaatst naar naast gelegen bungalow en daar was alles oké.

Rustige locatie, wat afgelegen om er te komen, maar als je er bent is het geweldig. Mooi strand, goed zwemwater. Ruime bungalows die mooi onopvallend tussen het groen gelegen zijn.

De locatie, het uitzicht, het restaurant, het personeel, de...
    • Villa met Uitzicht op Zee

De stoelen op het terras zaten heel slecht, dat was jammer.

De locatie, het uitzicht, het restaurant, het personeel, de faciliteiten!

heerlijk resort op een super mooi gedeelte van koh Phangan
    • Familiekamer met Terras

verlichting in de kamers is erg slecht en donker. Kamers voelde als een grot daardoor.

heerlijk resort op een super mooi gedeelte van koh Phangan

Gezellig vakantiepark
    • Villa met 2 Slaapkamers

Ligt ver weg vanaf bewoonde wereld

Mooi strand, leuke huisjes met veranda, prima paar dagen uit te houden. Uitzicht op zee

Perfecte locatie, mooie sunset, rustig, personeel niet echt vriendelijk
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Restaurant personeel erg chagrijnig

Locatie perfect

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

• Bungalow met Ventilator

Fijn verblijf om te relaxen
    • Bungalow met Airconditioning

Kussensloop oogde niet heel schoon. Best een klim naar het hutje.

Ligging aan het strand, heel vriendelijk personeel en fijn restaurant

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prachtige locatie direct aan het strand.
    • Bungalow met Airconditioning

Prachtige locatie direct aan het strand.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Prachtig strand, sfeervolle omgeving heel relaxt.

De accommodatie is tegen een heuvel gelegen en wij hadden de hoogst gelegen bungalow. Dat zijn heel veel trappen.

Prachtig strand, sfeervolle omgeving heel relaxt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2016

locatie is geweldig,leuk strand,heel gezellig aan t strand.

soms rioollucht in de badkamer

locatie is geweldig,leuk strand,heel gezellig aan t strand. Koffie en ontbijtje is prima. Mooiste van alles is t strand!!!

• Beoordeeld op: 11 januari 2016

Mooie baai, lekker eten, veel ruimte, mooi uitzicht vanuit...

erg lange rit om bij het resort te komen. Via redelijk onbegaanbare wegen; wadend door het water kwamen we er uiteindelijk. Erg duur voor wat we kregen. Geen koelkastje. Airco was kapot; die werd wel gemaakt.

Mooie baai, lekker eten, veel ruimte, mooi uitzicht vanuit het hutje. Personeel is erg vriendelijk en de benadering erg persoonlijk. Dat was fijn.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Leuke hutjes op prachtige locatie aan het strand.

Zwembad was een leuke extra geweest, maar we hebben hem niet gemist. Geen snorkel locatie, geen vis etc.

Leuke hutjes op prachtige locatie aan het strand. Heerlijk zwemstrand. Ontbijt was duur, maar erg lekker (niet inbegrepen bij fan-room). Veel dure hotels aan het zelfde strand, genieten voor een lagere prijs voelt goed.

• Beoordeeld op: 1 februari 2015

De combinatie van het soort huisje, de laid-back sfeer van...

Topplek bij mooi weer, als het regent is er niks te doen Ligt afgelegen via modderige weggetjes Locatie van scooter huren overleggen met receptie, er zitten een paar verhuurders in de straat die je na het terugbrengen onder druk zetten extra te betalen voor niet bestaande 'schade'

De combinatie van het soort huisje, de laid-back sfeer van alles en iedereen, en het perfecte strand. Verwacht geen luxe of 100% service/hygiene

• Beoordeeld op: 11 januari 2016

Zeer goed gelegen strandhuis.

Zeer goed gelegen strandhuis. Heerlijke keuken (ontbijt, lunch en diner) en prima prijs/kwaliteit-verhouding.

• Beoordeeld op: 12 september 2015

De ligging aan het strand is heerlijk.

De schimmel in de badkamer.

De ligging aan het strand is heerlijk.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Mooie locatie, direct aan het strand, heerlijk rustig.

Hygiëne, badkamers zagen er vies uit.

Mooie locatie, direct aan het strand, heerlijk rustig. Leuke sfeer, prima restaurant.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Direct aan een mooi strand

Direct aan een mooi strand

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Ruime comfortabele kamers met goede bedden, airco...

Geen Wifi op de kamers

Ruime comfortabele kamers met goede bedden, airco leeslampjes bij het bed en kluisje

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

De ligging aan de rustige baai

De kamers was een beetje gedateerd

De ligging aan de rustige baai

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

de locatie, het huisje , het strand waar altijd wind op staat

de locatie, het huisje , het strand waar altijd wind op staat

• Beoordeeld op: 23 maart 2015

locatie

Wij zaten boven op de heuvel, wat toch wel een flinke (stijle) klim is. Met name als je bagage mee moet slepen.

locatie