Beoordelingen over Tonsai Bay Resort 3-sterren

18 Moo.2 Aonang, 81000 Tonsai Beach, Thailand

#1 van de 4 hotels in Tonsai Beach

De plek viel ontzettend tegen.
    • Deluxe Villa met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden

De plek viel ontzettend tegen. Het strand is helemaal niet zo mooi zoals er beschreven staat en blijkbaar zitten er achter het resort allemaal hostels en barretjes. We zijn eerder weggegaan omdat het zo tegen viel en toen we om 7 uur sochtends weer terug wilden naar ao nang beach om vanaf daar verder te reizen wilden de boot mannetjes ons niet meenemen omdat er eerst meer dan 8 mensen moesten zijn, totdat we begonnen te praten over geld en ineens wilden ze wel varen. Erg onvriendelijke mensen’

• Beoordeeld op: 7 december 2017

mooie locatie wat alleen per boot bereikbaar is.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De receptie sprak onvoldoende engels om zich verstaanbaar te maken om de gasten van dienst te zijn. Bij aankomst afrekenen en klaar, meer niet.

De prachtige locatie, goed restaurant met ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Als je geen klimmer bent en voor Railey Beach erheen gaat, dit hotel/resort niet boeken
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit resort ligt naast het bekende Railey Beach. Dit resort is te bereiken met een longtailboot vanaf het strand Railey en anders via of een 45 minuten omweg of een hike over de rotsen via het strand. Het resort is (vinden wij) eigenlijk voor klimmers die graag willen kllimmen in de omgeving. Wij kwamen voor Railey Beach en hadden niet verwacht dat dat strand moeilijk te bereiken was. De douche (wij vonden het geen probleem) is naast de wc pot waardoor alles nat wordt in het douchekamertje. Het resort heeft één restaurant waar je dus een beetje aan vast zit en waarvan zowel het ontbijt als avond eten echt matig is. Je kan als je naar de achterkant van het resort loopt wel van het resort af naar een soort hippieachtig mini dorpje waar je eventueel ook nog zou kunnen eten, maar dit hebben wij zelf ontdekt. Het personeel vonden wij niet heel behulpzaam en a.d.h.v. gelezen recensies hebben wij onze kamer niet laten schoonmaken i.v.m. diefstalincidenten gemeld in de recensies (hoeft niet zo te zijn), maar na terugkomst waren ze volgens ons wel op te kamer geweest te zien geweest aan de toiletrol welke ze ophangen met een roosje gemaakt van het papier. Wij zouden het niet aanraden aan familie en/of vrienden en zouden er ook nooit meer voor kiezen om naartoe te gaan. Het personeel had iets behulpzamer mogen zijn aangezien wij vroegen wat er te doen was, mogelijkheden/activiteiten en 'vervoer' om ergens te komen. De badhanddoeken waren op tijdens onze eerste dag waardoor wij geen handdoeken hadden voor op het strand.

Resort is netjes maar saai. Schone kamers en redelijk groot

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

De plek van het resort is prachtig!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zijn veel wespen bij het ontbijt en de kamer was erg basic (geen kast, stoel of waterkoker bijvoorbeeld).

De plek van het resort is prachtig! Je loopt zo naar het strand (wat niet gek druk is) en er is een goede service vanuit het hotel om weer een boot voor je te regelen (je kan er namelijk alleen per boot komen). De sfeer op Tonsai beach is heel relaxt en de uitzichten zijn prachtig. Het is een mooi stukje lopen naar Railey beach (10 minuutjes ongeveer)

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Mooie,nieuwe villa's maar erg afgelegen en de omgeving is vuil buiten het hotel.
    • Deluxe Villa met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden

Veel vliegen in restaurant,het strand lag vol rommel en in de zee was bijna niet te zwemmen met laagtij

De mooie,nette villa en de verzorgde tuin van het hotel zelf.

Goed.
    • Superior Villa

De vuilnis werd verbrand juist buiten de muur van het resort, veel stank!

Locatie was prachtig, zeer bijzondere plek

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Prachtige omgeving

Prachtige omgeving

Prachtige locatie!
    • Superior Villa

Enorme geluidsoverlast ‘s nachts van hippie dorp ernaast! Bungalow was gedateerd.

Prachtige locatie! Goed restaurant.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

De kamers zijn erg schoon en locatie is aan het strand!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is dagelijks geen elektriciteit tussen half 10 en 5 uur.

De kamers zijn erg schoon en locatie is aan het strand!

• Beoordeeld op: 22 december 2015

De locatie is geweldig als je een klimmer bent, van...

Verwacht niet te veel van het ontbijt: vrij vettig. Maar hé, je kan overal heerlijke fuitshakes of gewoon vers fruit kopen. Dus je komt niks te kort!

De locatie is geweldig als je een klimmer bent, van snorkelen/duiken houdt. De mensen zijn relaxt: hippies misschien, maar iedereen is welkom! Als je net wat meer luxe wil tijdens je (klim) vakantie, dan is dit iedere euro/baht waard!

• Beoordeeld op: 9 februari 2015

Erg rustig gelegen, om naar het strand op railey west te...

Erg rustig gelegen, om naar het strand op railey west te gaan moet je een klim door het bos maken van 10 minuten, in het donker is dit best een uitdaging.

• Beoordeeld op: 8 februari 2015

Mooie en unieke locatie, veel minder geïsoleerd dan we...

Matras van het bed was te prettig: hard met ijzeren veren die je voelde

Mooie en unieke locatie, veel minder geïsoleerd dan we dachten. Mooie huisje met terras en apen in de tuin. Wel voor de wat avontuurlijke reiziger.

• Beoordeeld op: 13 januari 2015

Locatie is geweldig - zeker voor klimmers.

Heel veel geluidsoverlast s'nacht van andere cafés - zelfs in de grotere/duurder kamers. Ontbijt = matig. Toilet faciliteiten van restaurant heel slecht.

Locatie is geweldig - zeker voor klimmers. Personeel heel lief en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Comfortabele huisjes voor een prima verblijf, tevens zeer...

Er werd verbouwd tijdens mijn bezoek waar ik niks over heb gelezen.

Comfortabele huisjes voor een prima verblijf, tevens zeer vriendelijk personeel