Beoordelingen over Urbana Sathorn, Bangkok 5-sterren

55 South Satorn Road, Thung Maha Mek, Sathorn, 10120 Bangkok, Thailand

#715 van de 1.238 hotels in Bangkok

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Heerlijk begin van de vakantie
    • Deluxe Suite met 1 Slaapkamer

Half uurtje vanaf de luchthaven met de taxi (hebben we 440 bath voor betaald, omgerekend ongeveer €12). Hotel is 10 minuutjes lopen naar een soort centrum waar je wat kan eten, drinken of winkelen. Verwacht daar niet al te veel van, maar voor 2 dagen prima. Verder was het personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt was prima, restaurant voor lunch en diner ook, alhoewel je waarschijnlijk wel de enige bent. Kamer is heel groot. Wij zaten op de 25e verdieping met een mooi uitzicht over de drukte van Bangkok. Zwembad was ook prima, alhoewel er veel planken loszaten dus je moest uitkijken waar je liep. Ook mocht je rondom het zwembad nergens roken. Vlakbij dit hotel zit het Banyan Tree hotel, absoluut een aanrader om daar wat te gaan drinken op het dak van de 60e verdieping, spectaculair uitzicht over heel Bangkok!! Het is niet goedkoop (cocktail kost +/- 650 baht), maar zeker de moeite waard! Al is het alleen al voor de mooie foto’s.

Locatie was top vlakbij genoeg eetgelegenheden en de service...
    • Executive Suite met 1 Slaapkamer

Goed onderhandelen over de taxi en tuktuk prijzen. Zelf goed informeren over wisselkoersen en niet klakkeloos door de tuktuk chauffeurs laten brengen.

Locatie was top vlakbij genoeg eetgelegenheden en de service was geweldig!

Super hotel als je op een centrale plek in Bangkok wilt verblijven. Personeel is zeer vriendelijk
    • Premier Suite met 2 Slaapkamers

We kregen na de tweede nacht een andere kamer vanwege kakkerlakken. Het zwembad is prima maar jammer dat er heel veel tegels missen.

Kamers waren zeer ruim en de locatie van het hotel is uitstekend. Op loop afstand van de night market, metro in de buurt.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Vergane glorie in sleets hotel
    • Deluxe Suite met 1 Slaapkamer

Oud verlopen hotel, kamer was schimmelig in douche, slecht onderhouden, gym met slechte airco, ontbijt nogal saai, KAKKERLAK IN KAMER. Hierdoor eerder vertrokken, gemaild hierover vooraf en na vetrek, helaas zonder reactie van Urbanana. NIET DOEN!!!!!! Goedkoop is hier duurkoop! Wij gingen naar Banyan Tree, een echt 5* hotel.

Locatie is prima. Sathorn Road is fijne buurt. Personeel is vriendelijk. Ruime kamer.

Vergane glorie...
    • Deluxe Suite met 1 Slaapkamer

Het ontbijt was 354 baht pp. en viel erg tegen. Instant koffie, geen vers fruit,geen verse sappen, slecht brood etc. Wij vonden het erg duur dus zijn de ochtend erna buiten hotel gaan ontbijten en er naast daar zit een koffie/ontbijt-lunch tentje. Ze hebben daar een vers en lekker ontbijt (= koffie-naar keuze, verse jus -nee niet uit pak-, eggs benedicte of ander soort eieren, vers fruit) dit voor totaal 220 baht en erg vriendelijk personeel en ook nog eens goede wifi. Ook had onze kamer kakkerlakken en is het interieur verouderd en niet goed bij gehouden. Putjes die snel vollopen bijvoorbeeld. Maar vooral het ongedierte was niet fijn. Er werdt niet goed geholpen. Er werdt niet gesprayed e.d. Dus hebben we zelf een spray gehaald. Het waren er niet veel, maar toch...erg smerig! Het personeel spreekt slecht tot weinig engels. Er werdt lafjes gereageerdop het ongedierte e als je andere vragen hd over wifi of een 2e keycard, was t personeel niet vriendelijk en werdt er meteen gezegd: je hebt er 1, datis genoeg en een 2e kan niet en als je m kwijt raakt kost t je 350baht.... uhm: “ik wil gewoon een tweede kaart. Mijn vriend gaat vandaag andere dingen doen als ik aldus moeten we beide in de kamer kunnen wanneer wij dat induvidueel willen”. Enfin: De keycards voor in de lift werken regelmatig niet en moet je terug naar de receptie. Dit was ook gespreksonderwerp in de lift met andere gasten die er ook last van hadden. De wifi is niet op elke verdieping goed. Zoals bij het zwembad/ontbijtzaal en in de gym: geen wifi. Je betaald best veel voor het hotel maar prijs/kwaliteit verdhouding is na mijn mening niet correct. Ik kom al jaren in Bangkok en heb veel gezien. Deze zag er beter uit in foto’s dan daadwerkelijk was helaas. Het waren maar 2 nachten in dit hotel & zeker NIET de moeite waard om hier nogmaals te verblijven in de toekomst. We hadden weg gekund maar het schema was erg druk met werk/ vakantie dat we het erbij gelaten hebben.

De locatie is perfect voor als je savonds een feestje wilt doen op soi 4 of lekker uit eten. Er is genoeg in de buurt. Zwembad en gym was prima en fijn dat die faciliteit er is.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Erg ruime suite
    • Executive Suite met 2 Slaapkamers

Onderhoud kan beter oa. scheuren in de gordijnen en verschillende defecten, geen nieuwe handdoeken. Dit is geen 5 sterren, maar daar is de prijs ook naar.

Erg ruime suite

Zeer aangenaam verblijf voor het hele gezin
    • Premier Suite met 2 Slaapkamers

Roomservice was maar tot 22.30 uur en helaas ook geen gevulde minibar in het appartement, waardoor het niet mogelijk was om na terugkeer van restaurantbezoek nog wat te drinken in het appartement. De receptie verwees ons daarvoor naar de 7 Eleven, wat ik eerlijk gezegd een beetje minnetjes vind voor een 5-sterrenhotel.

Zeer mooi en groot appartement met twee separate slaapkamers en badkamers. Zeer comfortabel!

Voor herhaling vatbaar.
    • Executive Suite met 2 Slaapkamers

Onderhoud sanitair kan beter.

Prima locatie; bezienswaardigheden in centrum van Bangkok gemakkelijk per taxi en tuk tuk bereikbaar. Bovendien op loopafstand van nightmarket. Geweldige infinity pool en zeer ruime kamers!

Heerlijk verblijf in mooi hotel
    • Executive Suite met 2 Slaapkamers

Het hotel ligt aan een heel drukke weg, dus veel geluid wat in de nacht doorgaat.

Ontbijt was prima en de kamer heel groot. 2 slaapkamers en 2 badkamers, keuken, eettafel en zitje met 2 balkons. Heerlijk zwembad op 7 hoog.

Één grro drama. Voor dit geld zo'n slecht hotel
    • Executive Suite met 2 Slaapkamers

We hadden kakkerlakken in onze kamer. Wij hadden geen WiFi verbinding. Het water uit het bad liep niet weg. In het zwembad was ik in glas gestapt. Een flinke snee aan overgehouden. Er was geen personeel om te helpen

Toen wij aankwamen dachten we wauw wat een mooi hotel. Kamer zag er echt super uit. Maar ja toen zagen we alles van dicht bij...

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Niet bekwaam personeel
    • Deluxe Suite met 1 Slaapkamer

Personeel houdt geen overzicht (ze doen 100 dingen tegelijk, laten andere klanten voordringen) en ze geven je geen warm welkom. Inchecken kon pas na de officiële inchecktijd, terwijl we al 2,5 uur zaten te wachten. WiFi deed het in de kamer niet. In de lobby redelijk. We kregen maar 1 handdoek per persoon.

Ruime kamers. Ontbijt was goed maar er wordt weinig rekening gehouden met Westerse eetgewoonten.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Boeking kon aangepast worden, geweldig zwembad en snelle...

Kamers waren nog niet klaar bij aankomst, gebrekkig Engels van personeel.

Boeking kon aangepast worden, geweldig zwembad en snelle service met het voorrijden van taxi's en regelen van verder vervoer.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Appartement biedt veel ruimte.
    • Deluxe Suite met 1 Slaapkamer

Wifi/internet is dramatisch...en klachten worden niet adequaat opgepakt. Slaapkamers aan 6-baans straatzijde erg gehorig. Kamer achterzijde hoef je de wekker niet te zetten. De gordijnen zijn zo dun dat als de zon opkomt je rechtop in bed zit. Met meer dan 100 appartementen en slechts 12 zwembad ligbedden wordt het stoelendans!!! Kortom Er zijn betere deals in BKK.

Appartement biedt veel ruimte.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding
    • Executive Suite met 2 Slaapkamers

De wifi verbinding was minder. Er kon 1 apparaat per persoon op en elke keer wanneer je wilde internetten of appen oid werd er opnieuw om je inloggegevens gevraagd. De verbinding voor kleine dingen was oke maar een video terug kijken lukte niet. Verder vond ik dat de kamer iets netter kon. Wij hadden last van een paar kakkerlakjes maar die zijn hier veel voorkomend. De spiegels en douche was niet zo schoon als dat we gewend zijn.

Vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Mooi uitzicht vanaf onze family suite. Ontbijt was gevarieerd en super! Je kon een vers eitje laten bakken. Zwembad was fijn, mooi uitzicht. Wij kwamen aan zonder koffers, die waren kwijt geraakt en het personeel heeft gelijk de luchthaven gebeld zonder dat we het hoefde te vragen. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend! Ook kan je goedkoop en lekker eten in het restaurant, aanrader!

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Inpakken en wegwezen! Te vies voor woorden!!
    • Premier Suite met 2 Slaapkamers

Kamer zat vol kakkerlakken en vliegen; vervolgens kregen we alternatieve kamer. Ook hier zeer slechte hygiene en kakkerlakken. Ze wilde derde kamer aanbieden maar hebben bedankt; voor geen goud met onze kinderen hier slapen. Gingen ze bij receptie nog mogelijk doen over releasen van de creditcard!!! Schandalig. Overigens zei houskeeping direct dat kakkerlakken en ongedierte een probleem was van het hotel...

Locatie was de reden van boeken evenals ruimte van kamers.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Heel mooi hotel
    • Executive Suite met 1 Slaapkamer

- Het heeft geen bar bij het zwembad. - Zeer slechte wifi (verwacht je niet bij een 5 sterren hotel). - Tevens ging het met betalen heel raar. - Personeel sprak slecht Engels

Heel mooi hotel op een prima lokatie. - Mooi zwembad - Zeer ruime kamers

Urbana Hotel
    • Premier Suite met 2 Slaapkamers

wij konden de eerste paar dagen geen gebruik van de zwembad maken.

Was heel netjes. werd elke dag schoon gemaakt.

Niet echt schone kamers

Verouderd niet schoon

Bedden en het personeel tevens de ruimte van de kamers

Zwembad.

Soms veel verkeer om in het centrum te raken. Verouderd sedert 5 jaar geleden

Zwembad. Bed. Ruime kamer.

Het zwembad en de luxe familie kamer
    • Executive Suite met 2 Slaapkamers

Het ontbreken van het restaurant voor de avond en de ligging direct aan een grote weg

Het zwembad en de luxe familie kamer

Heerlijke kamer en mooi uitzicht!

Ontbijt kon beter

Ontbijt was niet bijzonder, maar hotel was prachtig!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Kakkerlakken en mieren in de kamer

Kakkerlakken en mieren in de kamer

Normaal maar te duur voor wat het is
    • Executive Suite met 2 Slaapkamers

Hygiëne,prijs/kwaliteit is niet goed,heb hier in bkk al hetzelfde gehad maar sruk goedkoper

Locatie en grootte van de kamers

prima accomodatie om een aantal dagen te verblijven en Bangkok te ontdekken
    • Executive Suite met 2 Slaapkamers

goed ontbijt, mooie ruime kamer en zeer vriendelijk behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Kamer+pool+service
    • Executive Suite met 1 Slaapkamer

Ontbijt was verzorgd maar nietheel erg uitgebreid

Kamer+pool+service

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

De locatie is prima 500m van het metro station en het...
    • Executive Suite met 1 Slaapkamer

De locatie is prima 500m van het metro station en het lumphini park goede verbinding met het vliegveld. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Het uitzicht waar we om gevraagd hadden aan het personeel
    • Premier Suite met 2 Slaapkamers

Dat je niet mocht roken buiten bij het zwembad

Het uitzicht waar we om gevraagd hadden aan het personeel

• Beoordeeld op: 28 september 2016

heel goed verblijf voor een gezin dicht bij metro

Het appartement

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Grote kamer

Onvriendelijk personeel bij zwembad

Grote kamer

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

Ontbijt was zeker prima, staff erg vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt was zeker prima, staff erg vriendelijk en behulpzaam. Ca. 10min lopen van skytrain; 60 baht taxi naar waterfront dus ook meer dan prima. Van daar uit de boot richting Wat Pho, Grand Palace etc. Zwembad mooi en goed onderhouden. Wijk is erg schoon en netjes!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Lekkere grote kamers, prima bedden, lekker zwembad, rustig.

Info over bezienswaardigheden, beetje saai hotel. Was ook voor laatste twee nachten aan einde van 4 super weken in Thailand.

Lekkere grote kamers, prima bedden, lekker zwembad, rustig.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Locatie en op de hogere verdiepingen het uitzicht, het...

Geen handdoeken bij het zwembad, hadden gevraagd om extra bed via booking.com, maar dat was niet beschikbaar en dat was niet doorgegeven. Communicatie is soms lastig.

Locatie en op de hogere verdiepingen het uitzicht, het zwembad is fijn en de appartementen hebben goeie faciliteiten.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Comfortabel prettig gestyled design "serviced...

Comfortabel prettig gestyled design "serviced apartment". Het appartement was enorm (120 M2), brandschoon en zeer comfortabel. Met 2 badkamers, slaapkamers en een ruime huiskamer met uitzicht over Bangkok van alle gemakken voorzien. Service-gerichte, buitengewoon vriendelijke staff. Een absolute aanrader voor gezinnen en een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

De kamer of eigelijk het apartement was prachtig!

Met inchecken was de receptioniste niet heel vriendelijk. En ondanks de 5 sterren had ik 2 kakkerlakken op m'n kamer.

De kamer of eigelijk het apartement was prachtig!

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Een hotel met een prachtig uitzicht.

Het ontbijt is viel een tegen. kleine balie in de lobby.

Een hotel met een prachtig uitzicht. vriendelijk personeel. Een mooi zwembad. We mochten iets eerder inchecken.

• Beoordeeld op: 7 januari 2015

- aardig personeel

- weinig ligbedjes bij zwembad - slechte WiFi tegen absurd hoge betaling, al kregen wij korting - bestedingen in restaurant kunnen niet op kamer worden geboekt

- aardig personeel - goede ligging - ruime kamers - mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Heerlijke bedden, grote suite, super zwembad, vriendelijk...

Niet 100% schoon

Heerlijke bedden, grote suite, super zwembad, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

WiFi was slecht

• Beoordeeld op: 24 december 2015

iets te ver voor uitstappen te doen,

iets te ver voor uitstappen te doen,

• Beoordeeld op: 17 december 2015

De kamer en het zwembad met uitzicht op de skyline van...

De kamer en het zwembad met uitzicht op de skyline van Bangkok.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

De service die het hotel verleent met kundige en behulpzame...

De service die het hotel verleent met kundige en behulpzame medewerkers.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

wifi

groed bed

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

locatie

personeel extra betaling voor Wifi, organisatie

locatie

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

Kamer

Wifi niet gratis, bar weinig geopend

Kamer