Beoordelingen over Varinda Garden Resort 3-sterren

5,5

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

prachtig varinda
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed was niet zo lekker, erg hard en met kuil.

Ontbijt was uitgebreid en lekker. Personeel was vriendelijk. Kamer was prachtig. Het hele resort is erg mooi, vrolijke kleuren overal.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Rustig, mooi uitzicht, voor de prijs moet het beter, op geld beluste owneres
    • Familiehuis

de vrouw die runde heeft ons opgelicht mbt taxigeld (2x zo duur als het eigenlijk koste), Echt een geldwolf, familiyroom was wat donker (er schijnen er te zijn met prachtig uitzicht), Tot 3x stroomuitval. Betalen voor WIFI (NIET DOEN), het is al idioot duur, wifi moet inbegrepen zijn (dat is het namelijk overal!). TV deed het niet op een van de kamers. VOor deze prijs (thaise begrippen) moet alles het PERFECT doen

de rustige groene ligging, het zwembad met glijbaan was geweldig voor de kids en uitzicht was super

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Uniek en fantastisch.
    • Familiehuis

Een heel bijzonder resort. Zeer kleurrijk en gastvrij. De werkelijkheid overtreft de foto's en beschrijvingen. Wij hadden een 4-persoons huisje. Heerlijk ruim met groot overdekt balkonterras, midden tussen het groen. Veel privacy! Op het terrein kijk je je ogen uit. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Via de hoofdingang kom je snel (en zonder trap) bij een rustig deel van het strand van Lamai (linksaf hoofdweg op en dan eerste pad links).

Vriendelijk personeel en voor kinderen een leuk zwembad met...
    • Familiehuis

Vriendelijk personeel en voor kinderen een leuk zwembad met glijbaan.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Mooie locatie, leuke hutjes en lekker zwembad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De terugweg van Lamai beach naar ons hutje, alleen maar trappen omhoog. Maar ach goede cardio

Zwembad is heerlijk. Je bent snel op Lamai beach.

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

Uitzicht was prachtig.

Hygiëne slecht, bij aankomst een mooi huisje, alleen stonk het er naar rotte eieren, zeer vochtig interieur (vooral de bedden stonken naar "natte hond"). Volgende dag is het netjes opgelost door naar een ander huisje te verkassen. In ieder geval geen leuke start. Dame aan de receptie in de ochtend netjes, vriendelijk en correct, gedurende de dag steeds minder en in de avond gewoon een hork. Niet resort waardig, meer een luxe guest-house.

Uitzicht was prachtig. Zwembad voldoende voor kinderen en het personeel in het restaurant was erg vriendelijk. Omgeving en uitstraling geweldig.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

We hadden een mooi uitzicht vanuit ons huisje.

Het is een donkere accommodatie (meubels, aankleding, beddengoed), waardoor het wat somber aanvoelt. De hippie stijl is wat ver doorgevoerd (een badkamer met 5 soorten tegels bijvoorbeeld). De paadjes naar de huisjes, het restaurant en het zwembad zijn "kruip door, sluip door". De weg naar het strand loopt langs een drukke weg door het stadje (duurt een paar minuten).

We hadden een mooi uitzicht vanuit ons huisje. Royaal ontbijtbuffet. Er is veel zorg besteed aan de aankleding, maar het toont een beetje vol en druk. Het zwembad is klein, maar onze kinderen vonden de glijbaan erg leuk. Op loopafstand van het strand waar een aantal leuke strandtenten zijn met gratis ligbedden en parasols (o.a. Baobab en No stress).

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

De persoonlijke omgeving, waar zorg aan besteed werd.

Het ontbijt was prima, maar niet fantastisch. Het viel tegen dat we voor een koffiekopje dat we per ongeluk hadden laten vallen, moesten betalen...

De persoonlijke omgeving, waar zorg aan besteed werd. Gezellig dat er honden waren, onze kinderen hebben zich aardig met die beestjes vermaakt. Leuk zwembad, alles kindvriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

Leuke huisjes.

Ligging is voor gezinnen met jonge kinderen iets minder. Veel trappen en bergjes. Vooral naar de zee.

Leuke huisjes. Goed ontbijt. leuke sfeer. Mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 25 februari 2015

Het geweldige restaurant, gerund door de zeer vriendelijke...

Zoals wel vaker in Thailand was het bed iets aan de harde kant. Verder had de gratis Wifi geen volledige dekking van het gehele resort.

Het geweldige restaurant, gerund door de zeer vriendelijke en behulpzame staf, leverde prima gerechten en een uitstekend ontbijt. Dit alles terwijl je kan genieten van een geweldig uitzicht!! Ook aan te raden om de zonsopkomst hier te bekijken