2. Hotelbeoordelingen Tunesië

Midoun, 4113 Djerba, Tunesië

#6 van de 15 hotels in Djerba

• Beoordeeld op: 21 april 2024

• Luxe Eenpersoonskamer met Balkon

bij de receptie personeel kan beter

Het is wel nog niet in orde in dit hotel kamers zijn redelijk goed koelkast is leeg maar wel.aan zonde verder in douche shampo houder niet aanwezig

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

1,0
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Alles ze maken foto's van aantal hotel kamers die klaar waren voor de rest een bouwput.

Een bouwput overal stof en tot middernacht aan het werk! Hoe kunnen ze gasten ontvangen dat snap ik het niet! of en überhaupt dat Booking.com accepteert deze hotel in hen assortiment hotels hebben is niet te begrijpen. Eten was verschikkelijk zwembad was vies ingaan receptie hadden zel liggen op de grond niet eens armbanden gekregen portiers vragen telkens naar kamers karten en nummers wat een verschrikkelijk hotel gelukkig waren aantal personeel heel vriendelijk zijn voor de rest is drama.op sommige momenten wou ik midden nacht vertrekken maar ik moest 5 uur in de auto naar een andere stad met een gezin. 3:30 ging brand alarm af en niemand kwam langs kijken ik moest naar de receptie vragen wat er aan de hand is? Uur later hadden ze de alarm uit de muur gehaald want ze krijgen hem niet stil. Oh ja wifi hadden wij een kastje gekregen en moet samen delen met de kids meer hadden ze niet later wel na het gebeuren van de alarm! Ik vind het niet professioneel zowel van Booking.com als de eigenaar van dit hotel om mensen te ontvangen in een armoedige omstandigheden waar ik hoop geld voor 2x kamers geboekt had.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2024

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon