Beoordelingen over Hotel Agan Istanbul Sirkeci

Ebussuud Cad.Safettinpasa Sok.No:4 Old City Sultanahmet, Fatih, 80630 Istanbul, Turkije

#401 van de 1.304 hotels in Istanbul

Niet hoogstaand met veel luxe, maar perfect voor een lowbudget kamer mét het minime comfort.

De kamer was wat kleiner uitgevallen dan verwacht, maar desondanks exact zoals op de foto's. De kamer was wel al wat verouderd bv. De douchekop is aan herstelling toe.. er kwam namelijk uit zowel de kop als de draad water..

Het personeel was vriendelijk. Hele comfortabele bedden! Top 24u/24u receptie. Heel behulpzaam voor bijvoorbeeld taxivervoer.

Klantonvriendelijke slechte personeel die jagen op geld!
    • Standaard Driepersoonskamer

Tijdens het uitchecken wilden ze nog geld van mij terwijl ik had aangegeven dat betaald was. Ze baseerden steeds erop dat zij geen betaling hadden ontvangen en wilden geld van me. Ze hebben mij half uur lang bij de balie laten staan. Nadat ik aangaf dat ik niet extra zou betalen hebben ze een zogenaamde korte onderzoek gedaan en gezien dat ik toch nog heb betaald.

Badkamer

Geen kapstok

Schoon

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Een tegenvaller

Hygiëne van de kamers Wifi Ontbijt totaal geen keus Bubbelbad waar je met moeite inkan !

Personeel was vriendelijk en dat maakte het goed

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Prima ligging
    • Standaard tweepersoonskamer

De kamer had iets groter mogen zijn

Lekker ontbijt met typische turkse gegrilde groenten en heel lekkere jam

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Niet gevarieerd slecht ontbijt
    • Standaard Eenpersoonskamer

Niet gevarieerd slecht ontbijt

• Beoordeeld op: 18 juli 2016

Perfecte locatie met een heerlijk buitenterras.

Perfecte locatie met een heerlijk buitenterras. Rustige straat zonder verkeer.

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

De kamers werden elke dag schoongemaakt.

Ontbijt viel tegen. Het was niet lekker en ontbijt werd in de nacht al klaargezet waardoor t in de ochtend niet lekker meer was

De kamers werden elke dag schoongemaakt. Kamers waren wel krap maar dat is niet erg aangezien we er alleen maar gingen slapen

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Als je gaat voor locatie hoef je niet verder te zoeken !

Er is een verbouwing gaande tegenover het hotel , maar weinig last van gehad .

Als je gaat voor locatie hoef je niet verder te zoeken !! Ideaal gelegen , klein, eenvoudig hotel . Al wat je nodig hebt ! Openbaar vervoer dichtbij !

• Beoordeeld op: 28 december 2015

Hotel Agan staat in een gezellig straatje met rondom diverse...

Hier en daar zijn sommige dingen iets minder fraai afgewerkt zoals kitranden, een lampje wat iets scheef en los hangt, maar dat was niet storend. Het belangrijkste de kamer was schoon! Wij hadden een bubbelbad incl. douche. Het bad was aan de kleine kant. Het hotel staat op een hoek, aan de ene kant tegenover het hotel zijn ze momenteel (dec. 2015) aan het bouwen waardoor het uitzicht (tijdelijk) niet fraai is.

Hotel Agan staat in een gezellig straatje met rondom diverse resaurants en andere hotels. Er rijdt geen verkeer langs. In het hotel hangt een gemoedelijk sfeer, huiskamerachtig, met sfeervolle kleurrijke banken, kussens en kleden. Als je daar als gast verblijft krijg je 10% korting op het diner en kregen wij kleine hapjes van het huis. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Heerlijk buiten eten, ook in de winter door de buitenverwarming op het terras. Het ontbijt is turks, veel keus voor ieder. Onze tweepersoonskamer was erg ruim met een uitstekend bed en elke dag schone handdoeken. Ideaal is dat het hotel centraal gelegen ligt, winkels, restaurants, Hagia Sofia, Blauwe moskee, Galatabrug, tramhalte, pinautomaten allemaal in de buurt. Ben nu 5 keer in Istanbul geweest en steeds in een ander hotel verbleven, als laatste dit hotel. Bij een eventueel volgende keer boek ik weer dit hotel, prima bevallen.

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

De ligging van het hotel is perfect, 3 min lopen van een...

Eigenlijk niets.

De ligging van het hotel is perfect, 3 min lopen van een tramhalte. Ook goed te doen voor een alleen reizende vrouw zoals ik. Receptie-medewerker (Turgut) was erg behulpzaam en vriendelijk, spreekt goed Engels. Ontbijt was ook uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

We kregen een royale kamer en het ontbijt was zeer...

We kregen een royale kamer en het ontbijt was zeer uitgebreid en goed

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Centrale ligging, makkelijk te bereiken met het openbaar...

Centrale ligging, makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

locatie