Beoordelingen over Alp Paşa Hotel Old Town

Barbaros Mah. Hesapci Sok. No: 30 Kaleiçi, Historisch Centrum Kaleici, 07100 Antalya, Turkije

#30 van de 167 hotels in Antalya

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Vergis je niet dit is een heel groot, doch goed, hotel...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vergis je niet dit is een heel groot, doch goed, hotel verspreid over verschillende huizen in het oude stadsdeel. Vooral bij het ontbijt was de drukte storend ondanks de goed werkende machine die dit hotel is.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

heerlijk genoten in het het prachtige oude stadscentrum!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

geen negatieve ervaring gehad.

top locatie in het prachtige oude stadscentrum van Antalya, het hotel zit op een prachtige plek en er is veel aandacht besteed aan de geschiedenis van de locatie. wij kwamen een dag eerder aan omdat we een slechte ervaring in een andere plaats hadden met een hotel. Helaas was er op dat moment door de zomer drukte geen kamer beschikbaar eerder voor ons in het hotel maar het personeel heeft gelijk bij een naburig hotel een prachtige kamer geregeld en we konden kosteloos ontbijten bij Alp Pasa. zeer klantvriendelijk, dit hadden ze niet hoeven doen.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooi hotel en zeer behulpzaam personeel,zeer goed gelegen om te wandelen in het oude stadsgedeelte,leuke en betaalbare restaurants zeer dicht gelegen,afstand met taxi van luchthaven vaste prijs van max 60 Turkse lira

Een bijzonder hotel op een fantastische locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel spreek niet voldoende Engels en internet verbinding kan beter. Verder kun je soms in het restaurant last hebben van de drukte.

Een bijzonder hotel op een fantastische locatie.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Aangenaam verblijf in Halil Pasa,speciaal door zijn authentiek gebouw
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

informatie over onderande van na gelegen zwembad , hebben van ander gasten vernomen dat we daar konden van gebruik maken, informatie in boek op de kamer is goed. maar meeste gasten hebben er geen weet van.

Ontbijt was super, kamers gewoon

Het is geen aanrader voor een allin vakantie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is geen aanrader voor een allin vakantie. Het ligt in het oude gedeelte van Antalya. Rondom het hotel vind je vele uitgangsmogelijkheden. Kaleici is popular met de nachtleven. Bekende restaurants en bars bevinden zich in Kaleici. Vlakbij hotel heb je ook 2 winkelcentras. Alhoewel het geen juiste vakantieadres is voor strandvakantie is er een strand in Kaleici aanwezig welke zo'n 700 - 800m van het hotel is verwijderd. Het ambiance tijdens de diner is aardig. Er wordt vaak live muziek georganiseerd tijdens de diner. De kamers zijn verdeeld over verschillende gebouwen. De kwaliteit en type van de kamer is per gebouw verschillend.

We zijn paar dagen op dit hotel gezeten begin augustus en...

wifi

We zijn paar dagen op dit hotel gezeten begin augustus en hebben goede vakantie gehad. De ligging van hotel is heel gunstig. Er zijn genoeg eet- en drinkfaciliteiten aanwezig nabij het hotel. Het persoon is heel vriendelijk en behulpzaam, wel moeten ze beetje Engels leren om met de klanten te kunnen communiceren.

Heerlijk hotel met romantische kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk hotel met romantische kamers. Zeker geen aanrader voor all inclusive vakantiegangers. Absoluut een topper voor city-liefhebbers. Het restaurant van het hotel is goed ingericht. De prijzen zijn acceptabel in het restaurants en bars in de buurt van de hotel.

Zeer aangenaam verblijf op dit hotel gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Koffie was niet zoals we dat gewend zijn in Nederland.

Zeer aangenaam verblijf op dit hotel gehad. Ze hebben een gevarrieerd ontbijt en goed service. De kamer was ruim en schoon.

Goed hotel met in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Je hebt weinig ligbedden aan het strand. Wifi is niet altijd beschikbaar. In de avonduren kan het zo zijn dat het te druk wordt.

Goed hotel met in het centrum.

zeer aangenaam en zeer warm waar men alles aan doet om het je zo aangenaam mogelijk te maken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wifi, was zeer slecht zeker voor een zakelijke trip als je dit echt nodig hebt.

zeer vriendelijk personeel en de eetgelegenheden aan het hotel zijn perfect en zeer aan te raden. Ideale ligging in het zeer mooie oude gedeelte van de stad. Zeer aan te raden!

Heerlijk......
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ze moeten iets doen aan internet. Verder kunnen ze ook muziek voor iedereen draaien en niet allemaal maar voor wat oudere mensen.

Met een woord; fantastisch hotel

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitstekend hotel met eigen karakter en goed service. De kamers zijn stijlvol ingericht met Ottomaanse kleuren en zijn goed onderhouden. De tuin waar een van de zwembaden zich bevinden en waar ook het ontbijt geserveerd wordt, is gezellig je tijd door te brengen. Als buiten de deur wilt eten, zijn er genoeg eetgelegenheden in de directe omgeving van het hotel. De ligging van dit hotel is uniek.....

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima hotel met prima service en gunstige ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen of weinig info over de omgeving bij de receptie

Het was een heerlijke vakantie op dit hotel. Het is perfect gelegen midden in het oud centrum in Antalya op loop afstand naar het nachtleven. Er is op 10 minuten lopen heb je een mooi strand. Let op niet makkelijk voor rolstoelhebbers. Het complex heeft meerdere gebouwen en 2 zwembaden. We hebben in de groene gebouw verblijven :). Het was lekker dichtbij het zwembad. Er is ook een bar aan het zwembad maar voor de maaltijden moet je naar het hoofdrestaurant lopen die op 100m ligt Dus van ene gebouw naar het andere lopen. De kamer was ruim en schoon. De schoonmaak vindt dagelijks plaats. Er zijn aantal internationale zender waaronder BVN. Het ontbijt wordt in het hoofdrestaurant geserveerd. Eerste dag was het heel druk en hadden ze met het service wat problemen maar later is het beter georganiseerd. Het personeel doet goed werk. Het is hard werken in de zon.

Zeer vriendelijk personeel,prachtige,authentieke locatie in...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Je moet goed te been zijn je te verplaatsen in het Hotel of naar het strand. Zeker wanneer de t° zeer hoog zijn is het lastig.

Zeer vriendelijk personeel,prachtige,authentieke locatie in "old town".

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Gewoon doen, vriendelijk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eerlijk vakantie in Alp Pasa Hotel gehad. De netjes ingericht kamers en vriendelijk personeel maakt het helemaal goed. De ligging van het hotel is ook heel goed. Geen verkeer in het oud centrum en veel uitgangsmogelijkheden.

Waard voor je geld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Correct hotel met correcte prijzen en goed service in het oud centrum van Antalya. Het is geen juiste vakantieadres voor gezinnen. Geen activiteiten in het hotel voor kinderen.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Het is een leuk hotel in het oud centrum met goed servic en...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ligt in een drukke straat maar is ook dichtbij vele cafes en restaurants.

Het is een leuk hotel in het oud centrum met goed servic en vriendelijk personeel. De kamer en eten was goed.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

We zijn in dit hotel met de kerst geweest en was een van de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We zijn in dit hotel met de kerst geweest en was een van de hotels met beste persoonlijke service. Het personeel is te allen tijde voor je beschikbaar. Bij de aankomst hebben snel en netjes onze kamer gekregen. We hebben een rustige kamer gevraagd en hebben ze ons een kamer in het nieuwe gedeelte gegeven. Het was een ruime kamer. Eten hebben we a la carte in het buitenrestaurant van het hotel gehad. Service in het restaurant van high class.. Tevens hebben gratis een flesje wijn op de kamer gekregen als kerstcadeau. Knap!

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Aanrader
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi in de kamer is niet zo sterk als bij de receptive.

Het is een gezellige accommodatie in het centrum van Antalya, Kaleici. De authentieke kamers zijn smaakvol ingericht. Het ontbijt bovende standards van een 4-sterren hotel. Het is zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Onvergetelijke vakantie gehad in Kaleici
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen huisdieren zijn toegestaan. Verder is het hotel geen geschikt hotel voor kinderen gezien het feit dat er überhaupt geen faciliteiten in het hotel voor kinderen aanwezig is. Alles is gepland en gemaakt voor koppels.

We hebben een heerlijk vakantie in Alp Pasa gehad. Het is een wonder hotel midden in het centrum, lekker dichtbij alle bezienswaardigheden, winkels en restaurant. Het is een oud Ottomaans huisje van 520 jaar oud die later tot een hotel is getransformeerd. We hebben leuke tijd gehad in Kaleici. Het is een zeker een interessante plekje voor de fijnproever. Naast 2 eigen fine dining restaurants, zijn er diverse andere restaurant in de directe omgeving van het hotel. Het personeel is "to do point" en geeft goed service. Ons kamer was zogenaamde Ottoman Room met jacuzzi, airconditioning en TV met Nederlandse zender. All in all, wast het een leuke vakantie.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Airconditioning maakt veel geluid.

Het is een popular hotel in Kaleici. Het personeel is vriendelijk en servicegericht. Kaleici is zeer bekend en is het oud centrum van Antalya. De kamers zijn authentiek ingericht en gerenoveerd. We hadden een jacuzzi maar onze vrienden niet. Het is een goed hotel, een op leuke locatie voor een aantrekkelijke prijs.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Een echte aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles was perfect geregeld behalve de internet verbindingen. We hadden eigen internet pakket en hoeven geen gebruik te maken van de dienst van het hotel maar veel mensen hadden last van. Verder is het een prima hotel met goed service.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Uitstekend hotel op een uitstekend plek in het van Antalya...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was te druk tijden het ontbijt. Wellicht moeten ze meer personeel hebben.

Uitstekend hotel op een uitstekend plek in het van Antalya met nette kamers en vriendelijk personeel. Het was een top vakantie.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Cok guzel ;)

Het viel me tegen dat ik er maar 3 dagen kon zijn

Kale ici is een hele leuke en gezellige plek. Smalle straatjes en hele leuke restaurants in de omgeving. Echt een authentieke sfeer. Hotel is leuk, klein en gezellig.

Het is een van de beste hotels tot nu toe voor ons.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is een van de beste hotels tot nu toe voor ons. Het fine dining restaurant is moeitewaard te proberen. De kamers zijn wellicht de USP van het hotel

TOP
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Restaurant is met de spitsuren te druk.

Perfect hotel op een gezellige locatie. We hadden een droomvakantie in Hotel Alp Pasa. De kamers zijn heel netjes, groot en schoon. Het personeel is goed ge georiënteerd. De omgeving van het hotel is vooral in de avond heel gezellig.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Top vakantie gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vanaf de eerste moment tot de laatste moment was het een super vakantie in Alp Pasa. We willen het vriendelijke personeel hierbij bedanken. Het oud-centrum is zeker iets dat je niet mag missen als je in Antalya bent.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Het is een zeer klantvriendelijk hotel in het oud-centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is een zeer klantvriendelijk hotel in het oud-centrum. Als je geen kinderen hebt, is het een super hotel want er zijn geen faciliteiten voor kinderen.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Gezellig hotel in Antalya.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gezellig hotel in Antalya. De ligging is heel gunstig. De kamers zijn gerenoveerd en in de ottomaanse stijl ingericht. Je hebt verschillende kamers. We hadden een kamer met kitchenette bijvoorbeeld. Maar niet alle kamers hebben het. De tuin is heel leuk, vaak hebben ze live music in de avonduren na het eten.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Verborgen plekje in Antalya
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

wifi werkt niet altijd goed. Het personeel moet/kan beter Engels spreken en/of getraind worden.

Fantastisch hotel in Antalya. Het was een van de beste hotel ooit voor ons. We wilden na zoveel keer een half pension hotel en hadden gelukkig een goede keus gemaakt. Eten en service is heel goed in het hotel.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Goed en goedkoop
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hebben in September in dit hotel gezeten. Het was verlenging op onze rondreis in Turkije. We hebben echt genoten van onze vakantie in deze pittoresque old city.

Romantisch ydillisch boetiek hotel
    • Premier Kamer met Zijdelings Uitzicht op Zee

Een beetje lawaai maar dit is normaal aangezien het een 700 jaar oud gebouw is

Ontbijt en ligging

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Midden in oude centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Simplele kamers, oud interieur, 's nacht veel lichtinval van buiten, gladde vloer

Midden in oude centrum

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Leuke kamers met de nodige faciliteiten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Leuke kamers met de nodige faciliteiten. Het ontbijt was divers en wordt in de mooie tuin van het hotel geserveerd.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Internet werk niet goed

Internet werk niet goed

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Superrrrrrr hotel in het oud centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Superrrrrrr hotel in het oud centrum. Een echte boutique hotel.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Het is een super hotel met kwaliteit.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is een super hotel met kwaliteit. Het personeel is super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Een geweldig hotel!

Een geweldig hotel!!

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Uitstekend hotel

Uitstekend hotel

GEZELLIGE VAKANTIE GEHAD!

GEZELLIGE VAKANTIE GEHAD!

Fantastisch! Leuke mensen en warme welkom
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De stranden zijn nergens te bekennen

De locatie is perfect! Op loopafstand ben je al in de stad of kan je lekker eten!

Deluxkamer was ruim, hygienisch en comfortabel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Deluxkamer was ruim, hygienisch en comfortabel. De ligging en bereikbaarheid waren goed. Ambiance en historisch karakter betoverend

Het hotel is gevestigd in een leuke plekje in Antalya.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is gevestigd in een leuke plekje in Antalya. Dichtbij alle restaurants en bars. Ze hebben friendelijk personeel en goed service.

Mooi hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het eten, service en personeel is top! Een mooi boutique hotel met veel charme.

Wonderlijk

Internet werkt niet goed

Leuk en gezellig

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima hotel voor koppels.

internet

Prima hotel voor koppels....

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Zoals altijd geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geweldige suite, maar voor wat oudere mensen was het trapje tussen bed en wc wat lastig, vooral 's nachts

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Uitstekend hotel, uitstekende locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitstekend hotel op een uitstekende locatie. Ruime kamer met Ottomaanse stijl en airconditioning. Service in het hotel is uitstekend.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Mooi hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een van de leukste hotel ooit.... Echt mooi hotel.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Aangename vakantie op Alp Pasa gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Restaurant was soms te koud...

Aangename vakantie op Alp Pasa gehad. We hebben genoten van onze vakantie.

Was leuk.

Was leuk............

Het is een kleinschalige boutique hotel met weinig...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is een kleinschalige boutique hotel met weinig faciliteiten. Enkel heeft het een unieke liggen. De kamers zijn ook een van de usp van het hotel.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Een leuke boutique hotel op een perfecte locatie in Antalya.

Soms te drukke straten.

Een leuke boutique hotel op een perfecte locatie in Antalya. Ze hebben fantastisch personeel.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het ligt gunstig in het oud centrum van Antalay. Beter kan het niet.

Goed, Goedkoop en klasse
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goed personeel, gunstige ligging en aantrekkelijke prijzen.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Uitstekend hotel midden in het oud-centrum...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitstekend hotel midden in het oud-centrum "Kaleici".

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Heerlijk hotel in Antalya.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is soms te druk rond om het hotel.

Heerlijk hotel in Antalya. Vriendelijk personeel en authentieke kamers.

Uitstekend Hotel

Super hotel...

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Het is een super hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wifi moeten ze verbeteren. In de avonduren is er vaak live music maar weinig plek om te zitten.

Het is een super hotel.....

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Super hotel

Goed en goedkoop....

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Een vriendelijk hotel met goed personeel in de oude Kaleici.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een vriendelijk hotel met goed personeel in de oude Kaleici. Het is zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Professionele mensen, goede ligging in het centrum en...

Professionele mensen, goede ligging in het centrum en comfortable kamers. Het was de beste hotel tijdens onze rondreis Turkije. Het hotel heeft zeker een bepaalde karakter en atmosphere.

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Heerlijk ontbijt, authentieke atmosphere en gunstige ligging.

Heerlijk ontbijt, authentieke atmosphere en gunstige ligging. We hebben genoten van deze short break in Antalya. Het is een super vriendelijk hotel voor de koppels en minder vriendelijk voor kinderen.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Een van de beste hotels waar we gelogeerd hebben.

Een van de beste hotels waar we gelogeerd hebben. Er valt helemaal niets te zeggen over het service, kwaliteit, personeel en ligging van het hotel. Het is met een woord "uitstekend". Het ligt in een redelijk drukke straat in "Kaleici" met diverse mogelijkheden om uit te gaan. Kaleici is het oud centrum van Antalya en is een wereld apart. Moet je echt zien.

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Een echte aanrader.

Ze draaien soms te hard muziek. Het is fijner als het rustiger is in de tuin.

Een echte aanrader. Het bevindt zich in het bekende plaatsje Kaleici. In dezelfde straat als het hotel zijn er diverse wikeltjes en restaurants. De promenade van Kaleici is 500m naar het hotel. We hadden een kamer in de villa. Het was een super kamer. Alles was splinter nieuw. Hoogstwaarschijnlijk onlangs geopend. We hebben de boeking op basis van logies en ontbijt geboekt. Maar later hebben we dinner erbij geboekt in het hotel. Het eten wordt open buffet geserveerd in het restaurant. Je kunt het ook in de tuin nuttigen als je het wilt.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Goed hotel in het centrum.

Goed hotel in het centrum. Dichtbij alle shops en lekker in het centrum. Het is geen luxe hotel maar een uniqie boutique hotel met goed service. Er zijn diverse eetgelegenheden rondom het hotel. Personeel is super vriendelijke. De kamers worden dagelijks schoon gemaakt. De handdoeken vervangen ze ook daglijks.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Gezellige accommodatie, centraal gelegen, vlakbij bekende...

Gezellige accommodatie, centraal gelegen, vlakbij bekende winkeltjes en isiklar boulevard. Het is een van de beste hotels in het oud centrum van Antalya.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Ik raad dit hotel zekers aan.

Ontbijt kan wat eerder beginnen

Ik raad dit hotel zekers aan. Het is in het hartje van Antalya. Dichtbij alle restaurants and shops. Service in het hotel is heel goed. Oud centrum is "picco bello" voor een kleine city rust in Antalya.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Alles was goed geregeld.

Alles was goed geregeld. Vriendelijke mensen aan de balie bij de receptie. Kamermeisjes idem. Ontbijt wordt in de tuin geserveerd. Het is een leuk plekje als je in het centrum wilt zitten.

• Beoordeeld op: 20 april 2016

Eerste keer in dit hotel verbleven.

Houten vloerbeddking maakt geluid en gehorig.

Eerste keer in dit hotel verbleven. Uitmuntend service en aardige mensen. Ligging heeft voordelen en nadelen. Voordelen; veel bars en cafes, centraal gelegen. Nadelen; oud centrum is altijd druk. De kamer is in de Ottomaanse Stijl en goed schoon. Het ontbijt is uitgebreid en goed geregeld.

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Super vriendelijk personeel.

Internet verbinding kan beter.

Super vriendelijk personeel. De ligging van het hotel is uniek. In het oud centrum vlak bij zee. Echt een super hotel met veel uitgangsmogelijkheden in de directe omgeving. Met een woord perfect boutique hotel.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2015

Mooie ruime kamer, super aardig en behulpzaam personeel...

Als ik wat moet bedenken is het matras wat hard, kamer soms wat gehorig maar niet storend (buitengeluiden)

Mooie ruime kamer, super aardig en behulpzaam personeel Ibrahim in het bijzonder. Geweldige locatie, uitgebreid ontbijt, lekker zwembad met ligbedden.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

De ligging is heel goed.

Boeken via booking.com verliep niet vlekkeloos. In de plaats van drie tweepersoonskamers, bleek ik drie éénpersoonskamers geboekt te hebben. Veranderen kon niet meer via de app van booking.com. Bij aankomst bleek dat er nog tweepersoonskamers vrij waren, maar dat het "overboeken" minstens een half uur in beslag zou nemen. Vreemd. WiFi werkte niet in de kamer, enkel aan de receptie. Het zwembad was maar open tot 17 u, wat tot grote ontgoocheling bij de kinderen zorgde. Omdat de obers van het restaurant moesten helpen bij het ontruimen van de ligstoelen en het plaatsen van de tafels rond dat zwembad, was er plots geen bediening meer op het terras. De kwaliteit van de lunch was zeer matig. De 'normale' porties schandalig klein.

De ligging is heel goed. Het gebouw heeft buitengewoon veel charme. De kamers zijn comfortabel. De badkamer luxueus, zeker naar Turkse normen.

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

De ligging van het hotel in de oude stad.

minder aan te raden voor mensen die minder mobiel zijn

De ligging van het hotel in de oude stad. En de zeer vriendelijke en aangename bediening van het personeel

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.