Beoordelingen over Antis Hotel-Special Category

Akbıyık Değirmeni Sok. No:98 Sultanahmet, Fatih, 34122 Istanbul, Turkije

#726 van de 1.304 hotels in Istanbul

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Superaanrader!

Helemaal niks, alles was perfect.

Echt een superaanrader! Hele vriendelijke, behulpzame personeel. Als we een vraag hadden of een probleempje, werden we direct geholpen. Wij zijn in de kerstvakantie gegaan, we waren bang dat het koud zou zijn in het hotel. Maar we hadden superwarme kamers! En geen probleem met warm water. Wij gaan zeker weer terug naar Antis Hotel!

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Prachtige ligging, midden in het historisch centrum.

WiFi signaal zou wel wat sterker mogen. De trein zo dicht bij je hotelraam is wel minder maar als je dit vooraf weet valt het wel mee. Een beetje meer licht in de badkamer zou mogen.

Prachtige ligging, midden in het historisch centrum. Alle interessante dingen te bekijken op loopafstand. Zeer bereidwillig en hulpvaardig personeel. Hygiene was top. Prachtig dakterras alleen jammer dat dit zo weinig gebruikt werd.

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geen negatieve zakenwijk het hotel. Alles is positief Echter ik kan niemand aanraden om een taxi in Istanbul te nemen, regel een shuttle dienst via het hotel. Dit hebben zij ook voor ons geregeld

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt heel gevarieerd. Locatie is perfect achter de blauwe moskee.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Locatie, ontvangst en informatie