Beoordelingen over Blue Sea Garden

Kilicarslan Mah. Hesapci Sok. No: 65, Historisch Centrum Kaleici, 07100 Antalya, Turkije

#55 van de 167 hotels in Antalya

De locatie, hartje Antalya met veel winkels en prachtige...
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Niet met eigen vervoer zoeken/rijden, straten zijn zeer smal, net een doolhof.

De locatie, hartje Antalya met veel winkels en prachtige buurt. Zeer aardige en behulpzame mensen.

Hotel Blue Sea Garden verbeterd.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het merendeel van de bediening spreekt slecht of geen engels. Parkeren bij het hotel is een drama. De weinige parkeerplekken die er zijn worden door het personeel in beslag genomen.

Wij - moeder en dochter - verbleven voor de 5e keer in dit hotel. De ligging is fantastisch. De straatjes rondom Blue Sea Garden zijn nu erg gezellig en ook het hotel zelf is echt verbeterd; gezellige zithoekjes, goed ontbijt en leuke bediening. Wij zeggen: 'Tot volgend jaar!'

Fantastisch!

Niets viel tegen

Geweldige locatie in het oude stadsdeel van Antalya. Gezellig hotel met 's avonds diner rondom het zwembad in de binnentuin met vaak live muziek. Ook veel andere mogelijkheden om te eten en te drinken (en shoppen) direct om de hoek. Onwaarschijnlijk vriendelijk personeel! Auto werd voor ons gehaald in de stad, koffers worden bij aankomst en bij vertrek naar de kamer en naar de auto gebracht. 's Ochtends bij het vertrek al vroeg speciaal voor ons ontbijt. Niets was teveel. We hebben een fantastische week gehad in dit hotel!! Veel mensen vroegen ons of we wel goed bij ons hoofd waren om nu naar Turkije te gaan. Echter, met en in Turkije is helemaal niets mis. De politieke situatie met Erdogan is niet optimaal, maar daar is mbt het toerisme niets van t merken.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prettig. De manager heeft ons erg geholpen.

Je had geen plekje om in de tuin te zitten. Voor de gasten die er verblijven kon je niet zitten omdat de tafels gedekt waren. 'T was overvol met gedekte tafels.Prettig

Het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Sfeervol hotel in het hartje van het oude gedeelte van Antalya.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Airco had moeite om de kamer te koelen.

Sfeervol hotel in het hartje van het oude gedeelte van Antalya.

gezellige hotel

ontbijt

ligging, vriendelijkheid

Volgend jaar terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De tuin, ontbijt, ligging .vlak bij zee en park

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Een aanrader!

Gezellig en ligging

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Super service; kraakpropee en vlak bij zee. Ik ga volgend jaar terug!

Mooie en levendige plek

In de ochtend koude douche warm water op/nog niet verwarmd door de zon.

Supergoed ontbijt en mooie ligging bij de oude haven en stad.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Zeer goede prijs/jwaliteit verhouding midden in Kaleici.

Ligging en ontbijt en Wifi

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Men was zeer vriendelijk, en zeker om onmiddellijk het geld...

De kamer was zeer onhygiënisch, kakerlaken en andere ongedierte, en zeker niet zuiver gepoetst, als wij aankwamen rond 14hr, nog geen kamer vrij.

Men was zeer vriendelijk, en zeker om onmiddellijk het geld te ontvangen voor we zelfs de kamer hebben betreden. maar een ontvangstbewijs heeft op zich laten wachten. Maar in he algemeen (goed).

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

We waren tevreden over de service van het hotel.

Het is maar een voorstel misschien LED-TV of LCD-TV's voorzien in de kamers, niet dat het ons stoorde dat er geen tv was,we hebben ook maar voor 1 overnachting geboekt.

We waren tevreden over de service van het hotel. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Daar het nog vroeg op het jaar is en nog geen volledige bezetting was van al de kamers hebben we geen ontbijtbuffet gehad wat normaal is wegens weiniger bezetting maar ze hebben ons een voldoende ontbijt verzorgt, niets te kort.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Personeel vriendelijk en correct.

Strand was redelijk ver weg. Duurde ongeveer half uur voordat je er was. (Voor bedden moest je betalen, al was dat niet veel). Zwembad was goed alternatief. Antalya is overgoten van toerisme. Toerist wordt makkelijk dupe van mensen die ze geld af willen troggelen. Maaltijden waren steeds beetje één van het zelfde. (Geheel Antalya). Verwacht dus niet veel van de Turkse keuken, het is hier te commercieel voor. Kort gezegd was deze vakantie goed, maar hebben wij Antalya wel gezien. Zijn zeker veel betere alternatieven in Turkije waar je met open armen ontvangen wordt.

Personeel vriendelijk en correct. Zwembad was lekker bij hoge temperatuur overdag. Bedden waren redelijk. Locatie was leuk. (oude binnenstad)

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

De ligging van het hotel direct aan een groot park, de...

De ligging van het hotel direct aan een groot park, de rozentuin, uitzicht op de zee. Voor een bezoek aan Kaleici de oude binnenstad met haven ideaal, bereik van de tram was 5 minuten lopen

• Beoordeeld op: 26 februari 2016

de locatie

de locatie

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

mooie lokatie, ruime familiekamer en zwembad.

mooie lokatie, ruime familiekamer en zwembad. Ideaal met kinderen als je in de stad wil overnachten.