Beoordelingen over Divan Istanbul City 4-sterren

Buyukdere Cad. No:84 Sisli, Sisli, 34398 Istanbul, Turkije

#776 van de 1.416 hotels in Istanbul

Al met al een perfecte prijs-/kwaliteitsverhouding. De ligging is ook prima bevallen.
    • Economy Eenpersoonskamer

Het comfort van het bed had beter gekund. Ik had het gevoel dat mijn matras niet stevig was. Daarentegen had ik wel weer een heerlijke volle kussen dat in veel hotels helaas niet het geval is.

Ondanks het feit dat ik een eenpersoonskamer met een eenpersoonsbed had geboekt was de kamer voor mij ruim genoeg. Ik heb in Istanbul wel meer hotels bezocht als individuele reiziger waarbij ik vaak een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed heb geboekt. Vaak waren deze kamers niet zo ruim... Ik vergelijk het natuurlijk met een soortgelijk hotel die in dezelfde prijscategorie valt.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Kort krachtig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers van een standaard kamer kunnen schoner wat betreft de badkamers vooral

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Service goed

Badkamer veel schimel en geur van badkamer

Service goed

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Service van de medewerkers.

Schoonmaak van kamer. Een dag waren ze het vergeten maar kwamen wel netjes excuses aanbieden voordat ik het aankaartte

Service van de medewerkers.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Divan Istanbul City