Beoordelingen over Ilica Hotel Spa & Wellness Resort 5-sterren

Boyalık Mevkii 3447 Sok No:31 Ilica, 35940 Çeşme, Turkije

#25 van de 60 hotels in Çeşme

Het hotel ziet er van buiten mooi uit maar het is echt...
    • Deluxe Tuinkamer

Het hotel ziet er van buiten mooi uit maar het is echt smerig daar de badkamer was beschimmeld stonk kapot erg en er kwam letterlijk modder uit de water de kleur was bruin ik en mijn vriend hebben infectie daar opgelopen omdat zo vies was we zijn eerste hulp gegaan en daarna meteen gevraagd of we ons geld van 2 terug konden krijgen omdat hotel zo smerig was maar ze gaven geen geld terug en alles is daar betaald alleen maar betalen voor 7 nachten 1250 betaald en daarnog wat we ook dr deden en eten betaald echt een verrote hotel nooit meer hier heen

Prima hotel, ik heb het wel naar mijn zin gehad. Het kan beter..
    • Hoek Suite

Hygiëne, kamers worden niet goed genoeg schoongemaakt. Persoonlijk heb ik de schoonmakers 2 keer erop moeten aanspreken. Personeel is wel vriendelijk, daar mankeert er niks aan. Avond eten was oké, niet bijzonder. In de weekenden is het drukker, waardoor ze meer variatie hebben in hun buffet. Dit is natuurlijk wel een minpunt, gezien iemand die doordeweeks komt even goed betaald. Het is niet dat je honger lijdt, maar je verwacht meer van een 5* resort. Kamers zijn nogal een tijdje niet verbouwd of vernieuwd. Je merkt duidelijk dat ze toe zijn aan een verfrissing. Daarnaast zijn er maar 2 liften in het gebouw, zodra het druk wordt wacht je nogal lang op de liften. Geen speelplaats binnen Hotel voor kids, miniclub is er alleen als er x aantal kinderen aanwezig zijn in het hotel. Enorme minpunt. Geen animatie.

Ontbijt was goed, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Geweldig uitzicht! Goed bereikbaar. 1 uur reisafstand naar luchthaven van Izmir.

Niet meer
    • Executive Tweepersoonskamer

- zeer slechte wifi verbinding - badkamer onder de schimmel. Kan echt wel schoongemaakt worden - geen handdoeken voor het strand, maar hamamdoeken - totaal geen entertainment in de avond - eten is 3 keer niks. Week lang bijna hetzelfde gegeten. Smaakt niet en steeds rauwe rijst en patat gegeten. Eitjes gekookt 3 of 5 minuten. Dus als je zwanger bent en hard gekookt wil (ivm risico op bacterie), heb je pech. - thee bij het avondeten betaald? Belachelijk het is Turkije. Thee krijg je vrijwel overal gratis na het eten! - als laatst het geluid dat van het plafond komt in de kamer. Continu gekraak bij wind.

kamers zijn op zich wel schoon(hoewel het beter kon)z strand schoon en ruime keuze tussen zand of iets anders.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Zee , en de aquapark.
    • Lodge Kamer

Niets eigelijk alles was geweldig

Zee , en de aquapark.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Kamer was niet schoon en slot was defect.
    • Lodge Kamer

Kamer was niet schoon en slot was defect. Monteur kwam langs en was een uur bezig met repareren

Het gehele complex.

• Superior kamer

N.v.t

Kort...uitstekend

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

Zeer vriendelijk personeel en de faciliteiten (o.

Kamer werd schoongemaakt door jongeren. Bij ons viel het op dat er niet uitgebreid schoongemaakt werd.

Zeer vriendelijk personeel en de faciliteiten (o.a. het ontbijt) zijn 5 sterren waard.

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

locatie, faciliteiten, tuin, kids club, zwembaden, spa

veel werkzaamheden in en om het hotel tijdens ons verblijf was fitness maar net af, kids club nog in verbouwing en vele andere kleine verbouwingen. uiteindelijk wel alles ok, toen het eind van de week af was

locatie, faciliteiten, tuin, kids club, zwembaden, spa

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

Eten

Alles is gebaseerd op geld

Eten

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

Dit is een uitstekende accomodatie waar ik.

Dit is een uitstekende accomodatie waar ik.geen woord over kan zeggen dan ultiem uitstekend

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.