Beoordelingen over Mediterra Art Hotel

Barbaros Mah Zafer Sok No 5, Historisch Centrum Kaleici, 07100 Antalya, Turkije

#105 van de 180 hotels in Antalya

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

We hebben alle 4 erg genoten van het oude Antalya en het hotel voor een erg billijke prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Net als vorige keer heeft de "jonge dynamische" omgeving het nadeel dat er veel lawaai is. Wij slapen graag met de ramen open. Dat is geen goed idee. Ramen dicht en airco aan geeft een betere nachtrust.

De locatie in het oude Antalya is geweldig. Het Hotel past daar 100% in. Het heeft net als de rest in Antalya een Ottomaanse bouw. Veel van de horeca in de omgeving is "jong dynamisch" Overdag konden de dames shop till you drop. In een iets ruimere cirkel prachtige natuur. Ik kom er graag!!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Voor mij 10 op 10
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets verkeerd te over te vertellen

Heel goed ontvangst van reseptie (tarik) vriendelijk belboy en de direktie was persoonlijk bij ins geweest dat er iets tekort was in de kamer ze hebben alles gedaan om ons kanten te vreden te stellen en de meisjes voor onbijd ook lief en de laztste dag afschijd kommen nemen azn rader beter dan de 5 steren hotel volgend jazr eal ik weer gaan 👍👍👍

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Voor een meer dan billijk bedrag een een smaakvol "antiek" hotel in de binnenstad van Antalya
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi was erg traag nauwelijks te gebruiken. De kamer aan de binnenplaats bleek behoorlijk gehorig op stemmen bij het zwembad die tot vroeg in de morgen te beluisteren waren. Is op te lossen door de airco aan te doen en de ramen dicht maar daar houd ik niet van.

Prijs kwaliteit was meer dan uitstekend. Alles was in uitstekende staat, heerlijk bed kleine maar erg completen badkamer. De locatie in de "antieke" stad van Antalya is geweldig.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Een parel in een mooi pand en oud historisch centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een zeer goede locatie midden in oude centrum

Faciliteiten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een dag geboekt met de boot en de foto was totaal anders dan de boot we bereden.

Het hotel was vlak bij alles

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt kan iets beter , voornamelijk de koffie !!

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Zeker voor herhaling vatbaar..
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is eenvoudig (geen boter)

De ligging is ideaal en de sfeer is waanzinnig

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Eerst toen we aankwamen, probeerte ons andere kamers geven dan we gereserveerd hadden. Toen maar weggelopen en aan het einde van de gang riepen ze ons terug en gaven ze alsnog de geboekte kamers

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Bedmattrass was veelte hard!

Bedmattrass was veelte hard! Bedwerdelke dag mooi opgemaakt,maar de vloer werd helemaal niet gevegd! Wat ons het meest tegenviel was ontbijt service.Op 1 januari zou je verwachten dat ontbijt tot iets latere tijd beschikbaar zou zijn in plaats van tot 10uur! Service was traag, keukenpersoneel zag niet best vris en netjes! Bij avondeten werden wij een keer bediend door personeel zonder taal kennis waardoor er ons geen consumptie werd aangeboden! Verwarming stond of te hoog of te laag.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

kamer was goed niet groot maar net

ontbijt mocht wat meer afwisseling zijn

kamer was goed niet groot maar net

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.