2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Hotelbeoordelingen: Egeïsche Zee (Turkije)
  4. Hotelbeoordelingen Kuşadası
  5. Beoordelingen van Pine Bay Holiday Resort

Beoordelingen over Pine Bay Holiday Resort 5 sterren

Camlimani Mevkii, 09400 Kuşadası, Turkije

#42 van de 124 hotels in Kuşadası

• Beoordeeld op: 29 maart 2024

heerlijk
    • Standaard Kamer met Uitzicht op de Omgeving + 1 Kind

eten super goed, veel keuze, eigenlijk was alles goed

• Beoordeeld op: 17 oktober 2023

Redelijk
    • Standaard Kamer met uitzicht op het land

Kamer stink werd niet goed schoongemaakt

Locatie

• Beoordeeld op: 7 oktober 2023

• Standaard Kamer met Uitzicht op Zee

Het eten was niet echt goed weinig smaak

• Beoordeeld op: 9 september 2023

Oudbollig clubkamers.

Heel groot resort met mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 22 mei 2023

Lekkere vakantie gehad
    • Standaard Kamer met uitzicht op het land

Veel personeel sprak slecht tot weinig Engels. Had iets meer afwisseling gehoopt met eten. Was nu veel van hetzelfde eten. Personeel nam soms de borden onder je neus weg. Waar je eten / snacks kon krijgen stond slecht aangegeven en soms best stukje lopen

Vriendelijk personeel, lekkere cocktails, personeel van de winkels waren super vriendelijk. Watersport activiteiten waren aan de prijs maar super gaaf. Optreden savonds ook super gaaf en veelzijdig. Glijbanen waren super veilig met goede lifeguards

• Beoordeeld op: 7 mei 2023

Heel fijn verblijf met zeer vriendelijk personeel
    • Grote Club Kamer + 1 kind

All inclusive trekt een bepaald type gast en daar moet je tegen kunnen. Vooral Nederlanders die - ondanks dat het all inclusive is - nog steeds plastic zakjes bij zich hebben om eten in mee te nemen of volle borden opscheppen maar de helft laten staan.

Het was voor ons de eerste all inclusive vakantie en waren bang dat het tegen zou vallen. Maar Pine Bay is echt heel goed bevallen: zeer vriendelijk personeel, nette kamers (wij hadden de grote club room), fijn strand en heel lekker eten (ook vegetarisch heel veel keuze)!

• Beoordeeld op: 3 mei 2023

Prachtige locatie, geweldig verzorgd en we hebben ons perfect vermaakt.
    • Grote Club Kamer

Na de kinderdisco was er vaak een show met dj tot laat in de nacht met harde muziek. Hier viel niet aan te ontsnappen aangezien onze kamer boven het theater was.

Prachtige locatie, heel goed verzorgd en volop keuze qua eten. Schone zwembaden en een heerlijke grote club kamer met zelfs horren voor de ramen. De mini club voor kinderen was erg leuk. Erg aardig en hardwerkend personeel. Wanneer iets uit de minibar op was of er iets ontbrak in de kamer werd dit op verzoek direct hersteld.

• Beoordeeld op: 14 april 2023

• Grote Club Kamer + 1 kind

De kamer,wij hadden een lekkende wastafel

De lokatie was perfect.

• Beoordeeld op: 2 november 2022

prima locatie maar matige kamer
    • Grote Club Kamer

De ‘bungalow’/ kamer. Deze was erg verouderd, de bedden liepen scheef af waardoor je niet lekker op t matras lag, toiletten zaten los en er was veel schimmel in de badkamer. Het was duidelijk dat deze kamers echt aan vernieuwing toe zijn

De locatie is fantastisch, met de verschillende zwembaden en gelegen aan t strand. Genoeg variatie qua eten en drinken.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2022

uitstekende locatie, geschikt voor gezinnen
    • Grote Club Kamer + 1 kind

achterstallig onderhoud. toiletten die niet op slot kunnen. spekgladde tegels rondom zwembad.

locatie

• Beoordeeld op: 26 oktober 2022

Ideaal relaxed weekje gehad
    • Superior Kamer met Uitzicht op Zee + 1 Kind

niks !

de ligging en het comfort de koffiebar was geweldig

• Beoordeeld op: 22 oktober 2022

Toplocatie, matige hygiëne
    • Club Kamer (3 Volwassenen + 1 Kind)

De gereserveerde ‘club rooms’ waren duister, muffig, en de badkamers hadden diverse zwarte schimmelplekken. Nadat we op vergelijkbare kamers hetzelfde aantroffen, werd ons de ‘standard suites’ aangeboden. Deze kamers waren beter, hoewel de badkamers ook daar niet helemaal schimmelvrij waren. Voor het ongemak kregen we wel op alle dagen à la cart diners aangeboden. Het voedsel in de verschillende restaurants was redelijk, niet spectaculair. De achtergrondmuziek was kitcherig, en te luid.

Prachtige groene locatie, met mooi strand, goede faciliteiten, leuke entertainment en zeer vriendelijk, behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 9 september 2022

• Club Kamer (3 Volwassenen + 1 Kind)

Afstand van plek naar plek

Ontbijt, lunch en faciliteiten

• Beoordeeld op: 27 augustus 2022

Verstopte douche /riolering
    • Standaard Kamer met uitzicht op het land

De douche gaf overlast, steeds een natte vloer met 2 cm water in de badkamer. 2 keer zelf op gedweild daarna personeel, geen compromis tegenover

Ligging, zwembad, strand,

• Beoordeeld op: 8 augustus 2022

alles wat een resort moet hebben
    • Club Kamer (3 Volwassenen + 1 Kind)

De kamers zijn toe aan een update. Kleine minpunten; er is geen tissue in de kamer, er staat een waterkoker maar die moet je verplaatsen omdat er geen stopcontact in de buurt is, shampoo e.d. worden niet aangevuld. Onze kamer werd niet goed schoongemaakt. Resort doet helaas niets voor het albekende ligbed probleem; al een avond ervoor liggen er overal handdoeken op de ligbedden en deze mensen komen pas in de middag aanlopen terwijl gezinnen met kinderen in het volle zon moeten zitten.

Het resort heeft alle activiteiten welke aanwezig moeten zijn bij een resort. Er is genoeg te beleven aan jong en oud, je zal je niet vervelen. Het eten is in tegenstelling tot de meeste resorts goede smaak en er wordt goed gevarieerd. Het zwempark is een ultieme vermaak voor de kinderen. Schoonmaak in restaurant, rondom zwembad en strand wordt heel goed bijgehouden.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2022

kuşadasi jij bent prachtig

kamers zijn niet schoon

eten is goed

• Beoordeeld op: 13 mei 2022

Fantastische all in vakantie!
    • Standaard Kamer met uitzicht op het land

Her en der wel aan onderhoud toe. Airco werkte niet op de hotelkamers. Ondanks diverse meldingen bij de receptie werd er niet mee gedaan.

Alles werkelijk alles was super, de hotelkamers, van het ontbijt tot het a la carte eten, lunch tot late night snack, alles was super !!!!

• Beoordeeld op: 9 mei 2022

• Standaard Kamer met Uitzicht op Zee + 1 Kind

Op en Top, maar de vriendelijkheid van de werknemers was voortreffelijk

• Beoordeeld op: 6 mei 2022

• Grote Club Kamer + 1 kind

We zaten in het voorseizoen (mei vakantie), veel eetgelegenheden waren nog gesloten, de grootste glijbaan was buiten bedrijf. En er groeide een boom door ons balkon waardoor we nagenoeg geen ruimte hadden (wel grappig;))

Ligging aan zee, a la carte eten. Een paar heerlijke dagen gehad!

• Beoordeeld op: 4 mei 2022

Zeker een goede aanrader.
    • Superior Kamer met Uitzicht op Zee + 1 Kind

Hele grote eiland. Je moet ver lopen voor verschillende faciliteiten.

mikail van de kinderacommodatie/animatie-team heeft onze kinderen echt goed vermaakt. hij heeft ons ook goed op weg geholpen met onze wensen. Dankzij hem hebben de kinderen een top vakantie gehad. Ook was het eten en de service erg goed. Zeker een hotel waar we graag weer heen willen gaan.

• Beoordeeld op: 17 november 2021

zalig maar jammer genoeg te kort
    • Club Kamer + 2 Kinderen

zwembad was niet verwarmd (+-22°C) na hevige regen wateroverlast in onze kamer

Eten en drank was zeer goed vriendelijk personeel en zeer behulpzaam prachtig hotel en omgeving mooie zwembaden

• Beoordeeld op: 24 december 2023

Een hele fijne vakantie gehad in dit geweldige resort! Zeker aan te raden.
    • Standaard Kamer met Uitzicht op Zee + 1 Kind

Het is een extreem groot resort waarbij je best veel moet lopen vanuit je bungalow naar alle voorzieningen toe. Houdt hier wel rekening mee als je kleine kinderen hebt; want ze bieden alleen shuttle service tijdens in- en uitchecken. Ook zijn de bungalows wat verouderd, maar hier is de accommodatie al mee bezig om deze te renoveren.

Beste beleving ooit gehad in dit resort. Alles was gewoon GEWELDIG! De professionaliteit van al het personeel zowel bij de lobby als in de restaurants. Het eten was heerlijk van het buffet, zeer uitgebreid en alles was vers. Dan hebben we het nog niet over de a la carte restaurants, die waren overheerlijk! We willen graag de excellente service van al het personeel maar vooral van de heer Burak en mevrouw Mine bedanken. Na een miscommunicatie over de geboekte kamer hebben ze ons heel erg goed geholpen. Als we weer naar Kuşadası komen, zullen we zeker weer bij jullie terugkomen! BEDANKT.

• Beoordeeld op: 16 mei 2023

Fantastisch hotel met uitstekende service op een prachtige locatie!
    • Grote Club Kamer + 1 kind

Klein puntje van aandacht is misschien onderhoud aan de tennisbanen. Er kan tennis gespeeld worden op 2 banen, maar de netten hangen laag en de leenrackets zijn kapot aan de handvaten. Jammer, maar heeft geen afbreuk gedaan aan toch fijn een potje tennis!

Het personeel is geweldig! Ze doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken, zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. De keuze in de buffetten is enorm! Voor echt iedereen is er wat lekkers. De chef's dagspecialiteiten geven het buffet telkens een chique tintje. Ook tussen de buffetten door kun je altijd ergens eten. Het menu van de strandbar is echt voortreffelijk! Zwembaden zijn schoon en de glijbanen een lust voor onze tieners, alsook het beachvolleybalveld. En er is voldoende plaats op ligbedden. De handdoekservice is ideaal. Fantastisch uitzicht vanaf je lichtbedje over de zee. De kamers zijn ruim, schoon en de bedden zeer comfortbabel.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2022

1,0
    Teleurstelling
    • Club Kamer (3 Volwassenen + 1 Kind)

verouderde kamers, slechte service, zeer slecht eten, overvol, druk, geen hygiëne, slechte housekeeping. Dese hotel is geen vijf sterren waard en uitermate slecht in zijn kwaliteit en hospitality. Zonde van het geld!

De locatie en natuur is mooi!