Beoordelingen over Porto Bello Hotel Resort & Spa 5-sterren

Liman Mah.1. Sok. Konyaalti, 07070 Antalya, Turkije

#78 van de 167 hotels in Antalya

Bello hotelo
    • Standaard Driepersoonskamer

Alles was perfect heb niets kunnen vinden om te klagen het is perfect georganiseerd kon niet beter

Ben totaal tot rust gekomen in een week tijd de mensen daar zijn super lief het eten was heerlijk antalya was fantastisch heb mij dood geamuseerd tot nu toe mijn beste vakantie plaats

"Bella" Porto Bello

Kiezel strand. Moeilijk in en uit het water te komen. Vloerbedekking oud en moilijk schoon te krijgen ondanks dagelijkse schoonmaken.

Personeel super vriendelik en behulpzaam. Eten super veel en gevarieerd. Ontzettend lekker. Zwembad groot genoeg. Voldoende baddoeken. Shows en animaties okay.

Heerlijk hotel dicht bij de zee.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Het enige wat beter kan zijn de openingstijden van het zwembad en de fitness ruimte. Die zijn van 8.00 tot 20.00 uur. vooral de fitness ruimte zou langer open mogen.

Het ontbijt is geweldig! Wat een keuze! Ook de bar met de locale drankjes zijn aanbevelenswaardig.

Zéker voor herhaling vatbaar, vooral door de vriendelijkheid!!!!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De toegang tot het zwembad is zeer moeilijk, vooral voor ouderen of gehandicapten. Wat toch het grootste deel van de klanten zijn. Iedere morgen zelfde ontbijt, wel zéér uitgebreid. Maar met een heel leger koks met hoge mutsen, zijn ze niet in staat een lekkere "juist" licht gekookt ei te produceren. Er werd speciaal (op mijn laatste dag, na reclamatie) voor mij een ei gekookt. Die was dan weer te licht en nog vol water en snot. Sorry, ik als huisvrouw kook een beter licht gekookt ei!!!!

Kamer zéér goed, behalve de douche is een slechte douche kop, niet leuk! Maar kamer met betere douche was dan weer donker, omdat die uitkeek op muur. Kreeg, met de glimlach en zonder problemen, andere kamer aangeboden. De service en vriendelijkheid waren uitstekend!!! Verander de toegang tot het zwembad en de douchen en je hebt een super hotel. Het blijft een aanrader!!!!!!

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Goed personeel, ruime keuze eten. Wordt momenteel onderhouden, dat beloofd wat voor de zomer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Onderhoud zwembad, men begon vroeg in de ochtend met boren. Tapijt, status badkamer, meubelair gedateerd. Niet veel activiteiten te doen in het hotel, maar hierdoor prima tot rust gekomen. Het is geen resort, maar een hotel.

Klantvriendelijkheid, kennis en professionaliteit van het personeel was super! Ruime keuze aan eten!

• Beoordeeld op: 29 september 2016

hotel geboekt in omgeving van wijk Uncali
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

een keer een verblijf v an 4 dagen en dan van twee dagen. Toch onduidelijkheid aangaande mijn booking bij booking.com. Beetje veel administratie voor een reis die al via creditcard betaald was

dat verschillende personeelsleden mij nog terug herkenden

prima locatie , oud maar prima hotel

beetje oud hotel

ontbijt goed diner goed lunch goed. Kamer klein maar oke. Alles aanwezig

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Ik heb op de Porte Bello Hotel heerlijk genoten!

Niks eigenlijk.

Het eten was heerlijk. Vanuit de junior suite was t uitzicht op de zee prachtig.

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

Het kiezelsteen strand was schoon en helder en ligbeden...

Ontbijt was elke dag hetzelfde, hotel zat merendeels vol met Turkse mannen

Het kiezelsteen strand was schoon en helder en ligbeden waren gratis beschikbaar

• Beoordeeld op: 13 september 2015

de rust.

dat ik daar aankwam en bleek dat ze geen betalingen van een andere creditcard accepteerden ( op een andere naam) maar het geld was al afgeschreven en we moesten het bij het inchecken nog eens contant betalen. en zij zouden het geld terug boeken naar ons creditcard en daar hebben we meer dan 3 weken op gewacht wat ik niet normaal vindt voor een 5 sterren hotel.

de rust.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Na het lange wachten en ik best geïrriteerd was kreeg ik een...

Inchecken duurde best lang en alles moest gekopieerd worden. Terwijl alles al betaald was.

Na het lange wachten en ik best geïrriteerd was kreeg ik een gratis upgrade. Dit heeft het personeel heel netjes afgehandeld, ik kreeg de senior suite op de 9 de etage met een super mooi terras en uitzicht over de stad antalya, de bergen en zee! Super verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Eten is top kwaliteit.

Wifi is erg slecht in het hotel Het is helaas geen zand strand maar kiezel stenen.

Eten is top kwaliteit. Personeel erg vriendelijk Leuke annimaties in het hotel

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

WiFi niet altijd goed

Totaalplaatje

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

locatie

wifi slechte verbinding en airco

locatie

• Beoordeeld op: 10 april 2015

Eten en drinken ,all in .

Eten en drinken ,all in .

• Beoordeeld op: 29 januari 2015

Prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.