Beoordelingen over Sultanahmet Suites

Kucukayasofya Mah. Ozbekler Sok. No:4/1 Sultanahmet, Fatih, 34400 Istanbul, Turkije

#194 van de 381 vakantiewoningen in Istanbul

Gebaseerd op 346 beoordelingen over dit appartement

Niet prettig

Erg kleine kamer en heel erg humid. Gevraagd voor een grotere kamer, 100 euro extra betaald maar dan moest me moeder wel 4 verdiepingen met de trap omhoog (geopereerd aan knie, lang lopen is al moeilijk) we kregen beloofd in een dag of twee naar de eerste verdieping verplaatst te worden. Nou de kamer was een stuk ruimer en comfortabeler maar de airo deed het niet en omdat we de bovenste verdieping hadden en de zon dus vollop op onze dak scheen was het net een sauna. Aangegeven, niks mee gedaan. Uiteindelijk hebben we een ander hotel geboekt en dat was echt top top top vooral voor het bedrag dat we betaalde (stond gelijk aan de prijs die we hier voor betaalde).

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

De douchekabine deur werkte sinds dag 1 niet goed en ging niet open of dicht de 2e dag viel deze deur los en brak al het glas kapot op mijn zoon die zich hierdoor had verwond.. wij hebben gelijk de manager gebeld om hiervoor te klagen en dat we geluk hadden dat de deur de andere kant op viel maar ze dachten gelijk aan de kosten en bedreigden ons dat we alles moesten betalen terwijl het hun fout was en de deur sinds dag 1 al niet goed was en een belachelijk bedrag van 500 lira terwyl het na onderzoek en navraag maar max 150 zou kosten dus zijn we het hotel uitgevlucht en hebben we ook nog is voor niets 2 dagen verblijfkosten betaald.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Korte wandelasfand naar de bekangrijkste bezienswaardigheden